Partyflock

Forumonderwerp · 718010
Wat was jullie reden om te beginnen met drugs?

Veel vrienden slikte regelmatig pillen, ik werd nieuwsgierig, heb erover nagedacht en gewoon geprobeerd.
Dat mijn leven verandert is sinds dat moment is wel duidelijk, maar niet in negative zin.
Misschien teveel gebruikt op jonge leeftijd, ik was 15, de mensen waarmee ik omging tussen de 17 en de 21

mij hetzelfde verhaal als lytheon hierboven...alleen dan op 16 jarige leeftijd...

heb nergens spijt van, ben juist hele mooie dingen van het leven anders gaan zien.....dingen als vriendschappen zijn dr hechter door geworden...andere kijk op het leven....dessalnietemin nog steeds realistisch...

kan er goed mee omgaan...kan na 4 jaar nog steeds af en toe zonder drugs feesten....

heb alleen spijt van 2 jaar teveel wiet roken...dikke misbruik, zware addictie tussen de oren....en dan niet 1 tot 5 blowtjes per dag....nee de hele dag door in mn eentje...
gelukkig gestopt.,...nu af en toe lekker hasjjointje...stukken beter ;)(Y)
laatste aanpassing
idd gewoon uit pure nieuwschierigheid.

Meningen vormen zich pas wanneer je zelf meegemaakt heb

helemaal mee eens :yes:

ik ben nieuwsgierig aangelegd ...

Het eerste feest waar ik ben geweest was ik nuchter (alleen heel veel geblowd), maar die maten van mij zaten er allemaal aan. Dus beetje geobserveerd allemaal en het feest daarna heb ik uit nieuwsgierigheid ook maar eens wat geprobeerd.. :bloos:

Nieuwsgierigheid.

Vooral omdat al me vrienden het deden, wou ik het ook proberen, gelukkig ben ik niet blijven hangen zoals je bij veel mensen ziet!!!!

leek me leuk verslaafd te worden :vaag:

nee, nieuwsgierig was ik natuurlijk.
laatste aanpassing

ik was wel nieuwschierig. dus wou het wel eens proberen.
alleen beviel erg goed dus bleef het niet bij proberen

nieuwsgierigheid....
idd vrienden van mij deden het al eerder ik heb tot mijn 18 gewacht met harddrugs (1st feesten met smartshit)
Maar na 1 keer veel te hard gaan op smartshit dacht ik bij mezelf dat xtc nooit erger kon wezen dus maar een keer geprobeerd op oneveer mijn 4de feest en ja daarna ga je steeds vaker feesten en dus ook gebruiken.
Nu elke week min. 1 keer in de week feesten :S

Ach je leeft maar 1 keer en alles is te mooi om nu al op te geven.

nieuwsgierigheid

ik was al verslaaft bij de geboorte

om te kijken hoe t was

hij ed als je niet normaal kunt reageren, waarom reageer je dan
Ik was 12 toen ik begon met roken, was nieuwsgierig.
Ik was 13 toen ik begon met blowen, was nieuwsgierig.
Ik was 15 toen ik mn 1e pilletje nam, was nieuwsgierig.
Ik was 16 toen ik mn 1e lijntje speed nam, was nieuwsgierig.
Ik was 17 toen ik voor het eerst paddo's ging eten, was nieusgierig.
Ja ik ben geloof ik best nieuwsgierig, ik hou wel van iets nieuws in mn leven
eeehm jah lastig, begon met blowe door nieuwschierigheid ma je vrienden hebben hier wel degelijk meej temaken waardoor het nog steed je eigen schuld is dat je gebruikt want je kiest je eigen vriende.... ma toen ik eenmaal af en toe blowde, ga je met steeds meer blowers om, altijd gaan er een paar blowers HD probere.... is hoor men vriendegroep nog steeds zweren dat we nooit HD zoude gebruike waaronder mezelf maja toch word je nieuwschierig want je hoort toch dat et vet leuk effecte heeft (heeft et ook ;) ) dus probeerde ik et ook es een x en ik wist niet hoe onbeschrijvelijk leuk ik et vond vooral omdat 1ste xtc met HC-feestje was.... toen ik dronke was nam ik een xtje speed... heb et vaker gebruikt ma nu doe ik et alleen op feeste simpelweg omdat de effect van de drugs VEEEEELLL leuker is.... ennuh ik blow nog steed ;)

was erg bezopen...:dood: ik d8 vast ..dat ziet er lekker uit :yes:
nah uhhh wou ut testen :P whehehe jah tog.. tog wel nieuwsgierug als je allemaal mensuh zo :vaag: ziet staan op feesten :p en nu doe ik ut zelf auk :vaag: whehe

Was t normale feesten wel een beetje zat...
Wou t eens op een andere manier proberen....

Was n half jaar geleden zat bij kameraden en zij zo van: he zulle we pille halen kunne we leip worden. Ik zo van: maar das harddrugs tog vet slechte blabla. zij weer : ach pille valle wel mee let maar op je gaat je vet relax voele en toen d8 ik ach wat de fok. Toen nog wel een vet strakke avond gehad en nu heb k t inmiddels in n half jaar al 12 x gedaan ofzo.
en mn 1e lijntje speed was pure nieuwsgierigheid 2 week gelede...