Partyflock

Forumonderwerp · 717980
1 volger · 641x bekeken
Waarschuw beheerder
Gaan jullie weleens naar een feest waar je bij voorbaat al weet dat je geen shit gaat nemen??? dat had ik dit weekend naar Hardbass namelijk. Heb bewust geen shit genomen, alleen lekker gezopen en het beviel prima... Alleen jammer dat als je bekenden tegenkomt, ze je dan raar staan aan te kijken als ze horen dat je 'nuchter' bent.

Volgende keer weer op de alchohol of niet??
Waarschuw beheerder
Ik ga sinds april naar feesten toe, en heb daar op mn eerste feest voor het eerst genomen.
Eigenlijk sindsdien heb ik dat gevoel gekoppeld aan feesten. Ik ga eigenlijk tot nu toe hard op ieder feest.

( In Qontrol, Defqon1, Sensation Black, Decibel, Q-Base, X-Qlusive)

Misschien moet ik het een keer zonder proberen, alleen het lijkt me dan zo saai. Juist omdat ik het allemaar met heb gedaan.

Misschien met Qlimax :)

Waarschuw beheerder
Q-base met alleen alcohol en ephedra's beviel mij uitstekend.
Maak je alles nogeens bewust mee, weet je waarom het leuk was ipv alleen een goed gevoel
Waarschuw beheerder
met is fijn maar zonder kan net zo leuk zijn het zit allemaal tussen de oren!:yes:

Waarschuw beheerder
ik gebruik niks, alleen soms alcohol als ik niet de bob ben ;p
Waarschuw beheerder
als ik in t weekend wanneer ik naar een feest ga nog iets met m'n familie heb(uiteten etc.)dan ga ik zkr niet aan drugs&alleen aan de drank.......

Maar de laatste tijd wordt ik sowieso wat braver merk ik zelf,m'n behoefte naar drugs is stukken minder geworden&op feesten drink ik sowieso altijd(meestal gecombineerd met spul)

Waarschuw beheerder
iedereen zijn ding maar een feest zonder shit is shit
Waarschuw beheerder
Nuchter op n feest??

Hahaha nee echt niet !! :no:

En ik zuip bijna geen alcohol dussuh ... ;P

Waarschuw beheerder
Heb zaterdag op HardBass mijn 1ste pilletje op een feest op (dus niet mijn 1ste pilletje ooit, maar de eerste keer op een feest)
Het beviel prima, behalve dan dat ik zo met mijn mond zat te kauwen dat ik een sneetje in mijn tong had en me tong vol bloed zat en dat ik bijna me tongpiercing kwijt was :D
Maar verder vond ik het wel heel leuk,alleen was ook wel weer heeeel blij dat het over was rond een uurtje of 6 :yes:
Maar komt misschien omdat de groep met wie ik was niets hadden gebruikt :)
Denk dat het leuker is als iedereen gewoon waus is dan wanneer je zelf alleen maar waus ben :D
Weet niet of ik het vaker ofzo ga doen, zie ik vanzelf wel weer :D

Waarschuw beheerder
Nuchter op n feest??

Hahaha nee echt niet !!

En ik zuip bijna geen alcohol dussuh ...

Zooo stoer zeg!
Drugskindje! :frusty:

Waarschuw beheerder
ik zuip bijna geen alcohol dussuh

bijnaaaaaaaaaa niet.. maar soms is het wel weer lekker om gewoon alchol te nemen :P
maar met drugs is een feestjuh tog 'ietsjes' leuker :P :jaja:
Waarschuw beheerder
ja dat bedoel ik ;)

enne is niks stoer aan hoor TOKKIE :no: ... ik doe t gewoon ipv zuipuh :jaja:

ieder z;n eige he :D