Partyflock

Forumonderwerp · 717928
6660x bekeken

Waarschuw beheerder
jongens en meisjes

wat vinden jullie van kapsels waarbij het haar van boven kort wordt geknipt, soms tot 2 a 3 cm, en van achteren en opzij lang blijft?

voor meisjes natuurlijk..............

Groetjes

Hans

Waarschuw beheerder
laat het maar lekker lang groeien...

Waarschuw beheerder
bij sommige staat het wel.... mah jah zie mezelf er nou nie mee lopen....;)

Waarschuw beheerder
een vriendin van me heeft het een paar week geleden bovenop kort laten knippen, zo'n 4 cm, de rest van haar haar is iets over de schouders, heel erg leuk....
Waarschuw beheerder
Leuk kapsel, maar het hangt er vanaf hoe je het draagt.
Die gabbermeisjes die zo ontzettend hard hun best doen om skinhead te zijn vind ik maar stakkers...

Waarschuw beheerder
ze doet het vanboven rechtop met gel, zodat het lekker opvalt dat het bovenop kort is.....
Waarschuw beheerder
donateur
Jaah vetjuus:D:D:D
Ik wil het ook...maar dan Isabella van GTST style...Maar twijfel nog een beetje, mensen zeggen tegen mij dat het wel zou staan, maar straks vind ik het niks..groeit niet zo snel weer aan:S:S!!
Waarschuw beheerder
kvind het mooi want khet het zelf ook:P:P
maar niet zo ala isabella...khet het korter:D

Waarschuw beheerder
ik vindt het er wel leuk uitzien! zou het zelf alleen niet durven...

Waarschuw beheerder
donateur
Lelijk:jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
zooo verschrikkelijk lelijk he:s bah ziet d rniet uit... neem nouh die isabella uit gtst echt fucking zonde man zon kapsel:yes:

Waarschuw beheerder
isabella? is dat koblenko? ik vind dat ze een erg lekker koppie heeft voor zulk haar, maar let wel: de helft is nep (extensies) en op dit moment heeft ze in het echte leven een heel stom halflang geblondeerd kapseltje; ziet er niet uit, maar goed. moet zij weten.....

Het lange haar van achteren stond haar echt leuk vind ik....
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het bij sommige meiden echt wel leuk staan :D
Helemaal als ze het dan een btje wild stylen.
Waarschuw beheerder
donateur
het echte leven een heel stom halflang geblondeerd kapseltje

dan zulle we dat ook nog wle zien in d eserie:) of is ze dr dan al uit want ze ging dr uit toch:D
Waarschuw beheerder
en nu hek ook aan 1 zijkant iets weggeschore:D:D
Waarschuw beheerder
kan wel leuk staan, moet je t koppie voor hebbe.. ma zal t zelf eg nooit doen..
Waarschuw beheerder
ja ieder ze smaak he...maar komt dan ook bij dak kapster ben..doe je zoiets maybe toch wel sneller

Waarschuw beheerder
je hebt een erg leuke nieuwe foto geplaatst met dat kapsel.
Heel erg gaaf, vooral de geschoren streepjes.
Misschien de zijkant es helemaal kaal doen aan 1 kant, de andere ingeschoren, wat dacht je daarvan...
Waarschuw beheerder
denk niet dat me baas daar zo blij mee is hahah..gister vroegk of hij eve weer wat haar wou weghale (na anderhalve week al:S) en toen vroeg hij ofk het niet liet groeie...NOPE hahah..toen kwam hij met leuk idee..piekjes en een randje aan achterkant blauwzwart geverfd het streepje dat daarna komt weer rood en dat andere streepje erbove paars..swel apart gworde!!

Waarschuw beheerder
Heb je er al een foto van?
Lijkt me erg leuk.
Laat je je matje wel langer groeien, volgens mij staat dat nog beter.
Waarschuw beheerder
en of dat matje langer word hahah...maar foto ervan hek niet...maar vanaaf gak stappe en dan moek maar ff fotograaf opzoeken..dus als het goed is zie je het binnenkort

Waarschuw beheerder
ik vind matjes helemaal niks!!!!
bijna iederen zie je er ook opeens mee :S

Waarschuw beheerder
Ik denk dat vooral meisjes die kort haar hebben voor de lol es een stuk van hun haar lang laten groeien, maar er van voren wel kortharig uit willen zien. Klopt dat Linda?
Knip je zelf veel matjes, op je werk?

Persoonlijk vind ik een matje dat iets over de schouders valt het mooist.

Waarschuw beheerder
Ik vind het echt heeeeeeeeeeeel lelijk :)

Over een tijdje vind je het niet meer leuk, ga dan maar wachten tot het is aangegroeid :)
Waarschuw beheerder
donateur
vind helemaal niets.

snap niet dat meisjes dr haar kort knippe.

doe mij maar lekker lang haar en een volle bos :)

Waarschuw beheerder
NEEEEEEEeeeeeeeeyyyyyyyy geef mij maar dat lange haar!!!]

hoe langer hoe beter!!!!!!

begrijp me niet verkeerd,ik vind kort haar bij sommige mensen staan hoor maar bij mezelf????????? no way!!!!!!never!!!!!!!wat ik nu heb vind ik al kort..en dan heb ik ook nog 's krullen dus dan word het nog korter.

Waarschuw beheerder
bedoel je de lengte van je matje?
Waarschuw beheerder
word niet echt heel veel matjes geknipt hoor op me werk...maar omdat andere het niet mooi vinde laak het nog niet afknippe...iedereen moet doen wat ie zelf mooi vind oft nu kaal is of lang haar of dat matje wat ik het...

Waarschuw beheerder
donateur
euhhhhh bedoel je bij de dames zo'n hanenkam?? :-o
dat staat bij sommige meiden wel stoer (Y)
maar je moet er echt een hoofd voor hebben volgens mij hahaha!

mijn kapster wil ook iets nieuws doen bij me :| dus ik ben benieuwd... vorige keer wat langer gehouden...
Waarschuw beheerder
ff antw. op yvonne...kwil me haar niet eens meer lang hebben...heb het eerder gehad en dan vergeleke met hoek het nu het...nu ist veeeeel beter..dat lange is nix voor mij en khet dan ook nog eens een aardig dun bossie dus dan het je zon zielige staart eraan hange...dus voor mij geen lang haar meer (op me matje na dan he:P)

Waarschuw beheerder
Precies... Ik vind matjes (bij meisjes dan) juist vrouwelijk, veel leuker dan zo'n opgeknipte nek...
Hoe is het trouwens met je matje Linda?
Waarschuw beheerder
hij doet ze best he:P

Waarschuw beheerder
Ik vind het niet mooi, maar iedereen moet het zelf weten ;)

Waarschuw beheerder
naar mijn idee is het ernstig lelijk als je je haar zo hebt

Waarschuw beheerder
Dat is zoo jaren 80 ;)

Nha, als je het mooi vind moet je het doen, maar ik vind het echt ernstig lelijk!

Waarschuw beheerder
ik vind het maar niks gw0an lang en l0s is het m00ist;) 0f je m0et het er k0ppiejj v00r hebben ja..!!!

Waarschuw beheerder
Het is juist leuk als een meisje met kort haar een matje laat groeien, en de rest van het haar lekker kort houdt.
Volgens mij zijn er niet veel meisjes die hun lange haar afknippen en het van achteren lang laten.
Vooral als ze erg lang haar hebben vind ik dat trouwens ook een mooi kapsel.

Waarschuw beheerder
Ik ben dan geen vrouw maar ik heb er zelf ook een:

[img cacheid=00133e680015b8466430fe321a007dd2c6]http://www.geocities.com/Hollywood/Hills/6906/freak.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
ach ja heb zelf zon kapsel!
whahaaha!
zou bietjuh raar wezen als ik het dus niet mooi zou vinden!

ben tenminste geen klootjuhs volk standaard meisjuhs tiepje!
enne smaken verschillen ja, en wart dan nog ik loop er mee en de ander niet:p

Waarschuw beheerder
Ik heb even op je persoonlijke tekst gekeken, maar ik zie veel verschillende kapsels.
Hoe heb je het op dit moment geknipt?
Waarschuw beheerder
heel kort stekeltjuhs boven op en heel lang van achteren:D
een zijkant superkort geknipt,korte strakke pony, andere kant een lange feather(soort bakkebaard)

kort samengevat een soort chelsea dus:D

en dan knaloranje:p

werk zelf bij kinkikappers vandaar!
Waarschuw beheerder
Gewoon helemaal kort! Niks geen flappen aan alle kanten...

Lekker makkelijk in onderhoud :D

Waarschuw beheerder
>>heel kort stekeltjuhs boven op en heel lang van achteren

Dat is inderdaad mooi... hoe kort knip je de stekeltjes, en hoe lang laat je't vanachteren?
Waarschuw beheerder
Me nicht heb dat staat der egt wle super :)

Waarschuw beheerder
hoe heeft ze het ongeveer dan?
Waarschuw beheerder
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0SQAAAAQVQfejWQszQyUwKjsmt*ObyWdUdY!EeiXZZHdAGJYqDsY83Zz1*gvXQgnldJGzVTxbGEzyuvy8Inwe1Fa8dD1GQ!b1GkviWYLDDku6vrwGzsk7FQ/van%20alles%20011.jpg?dc=4675503519014333000[/img]
hier heb je de foto met die kleurtjes in me streepjes...khet het ondertussen alweer anders...de kleurtjes zijn nog wel hetzelfde maar khet er nu ook streepjes bijna diagonaal extra doorheen...dus het lijke nu op blokjes:D

Waarschuw beheerder
ik heb t ook sinds een paar weken, met behulp van extensions :)

ik had van me eigen altijd al kort haar maar afwisselen met iets langer haar is ook wel leuk, heb me laten "inspireren" door Victoria Koblenko (isabelle in GTST)...ze heeft trouwens ook extensions!!
ze is nu blond by the way...helaas :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik ken iemand die t heeft
bij haar staat het heel mooi

maar bij die foto hierboven vind ik t dus weer minder ....

mgoed
Waarschuw beheerder
ik wil dat ook met m'n haar doen, loop heel m'n leven al met te dik te veel en te zwaar lang haar, ben 't nu spuugzat. En mocht ik het na een tijdje zat zijn, ken ik een vrouwtje die vlechtextentions erin kan zetten, simpel.
Ik vind het een hartstikke leuke coupe!!