Partyflock

Forumonderwerp · 717887
wie vind dat er meer techno feesten moeten plaats vinden in nederland??????????????????????

gaat zeker de goede kant op >>> me portemonnee is iig in staking gegaan :D
niet teveel feesten want daar gaat je publiek! Bij aantal feesten zie je al dat er heel ander (fout publiek) op afkomt! Daarom moet het niet te populair worden!!!

Techno publiek geen problemen mee
rush heeft gelijk ja :D
wie vind dat er meer techno feesten moeten plaats vinden in nederland??????????????????????

:x

(banned) techno wordt idd een beetje te commercieel... de hele 2 step scene stapt over op techno..

:x
pfff vind je het nog niet genoeg dan?????

Ik heb ieder weekend in November een technofeest... Op Qlimax na dan :p
Er zij al genoeg technofeesten alleen we willen niet dat al de commercieele pikkies derheen komen dus houden we het een beetje low profile....

Gaan jullie maar gezellig stampen op Hard Bass enzo....

hmmmzzz.......de aankomende editie van awake is nog net niet op de reclame van TMF gekomen....maar dat zal ook niet zo lang meer duren denk ik 8)

enne teQ :x

Gaan jullie maar gezellig stampen op Hard Bass enzo....

ja maar die mensen horen mannen als rush, amok, umek op defqon en qbase...en zijn meteen verkocht....maar verdiepen zich niet in het rustigere werk......maar kraken dat zelfs af :o....
zo is de technosfeer beetje geinfecteerd....

kheb zo mn vermoeden dat ik me vrijdag wel weer paar keer goed zal irriteren....maargoed....bepaalde plekken vermijden en het zal best goedkomen;)
laatste aanpassing
Ach ja dan gaan we toch weer gezellig pogoen....
Net als op Dial T for Techno outdoor.....

was ik niet bij....;)
had ik ook niet bij moeten wezen :S
meer dan genoeg feestjes zullen idd weekendden bijzijn dat er niet veel te doen is maar is praktisch altijd wat te doen