Partyflock

Forumonderwerp · 717366

Waarschuw beheerder
met drugs of andere zooi ga je wel los jah tog maar zonder die zooi zou nog wel grappig zijn als iedereen normaal is is er ook geen kanker aan

Waarschuw beheerder
ik denk dat ik gewoon hou van losgaan dus jah ga liever met wat op
Waarschuw beheerder
de topicvraag: tuurlijk is het wel een feest, je kan ook thuis naar de klote gaan ;)

ben de laatste maanden nuchter naar feesten gegaan en vind de feesten er zeker niet minder op geworden :D. (en ik ben doordeweeks niet meer zo supergaar ;)). drink trouwens wel bier :9.

wat ik alleen wel een beetje jammer vind is dat ik bij sommige mensen het idee heb dat het alleen maar op het kort zijn gaat.. dat het per sé ieder feest moet omdat het anders niks aan is.

maargoed, tis ieder voor zich hoor :) heb er geen last van ;).

en je gaat er zeker gaar van uitzien (wat extra tot zn recht komt op fotos) maar das wel grappig 8). best apart dat sommige mensen die ik in het dagelijks leven best knap/mooi vind zó beroerd kunnen worden :P.

Waarschuw beheerder
jah das wel ziek indd

Waarschuw beheerder
is een pilletje zonder mdma nog wel een pilletje?? :vaag: :P
Waarschuw beheerder
feesten zonder drugs kan toch ook.. of denk ik dan weer te simpel.. ?

Waarschuw beheerder
Zonder drugs en alcohol heb ik altijd prima feest!!!

Waarschuw beheerder
donateur
nee dr moeten er altijd een paar van de kaart zijn.. dan heb je op een saaie avond teminste altijd nog wat om uit te lachen :D
Waarschuw beheerder
het vraagt gewenning, maar met wat hulp wordt een goed feest een geweldig feest!!!

Waarschuw beheerder
feest zonder pilletje is zeker minder, kheb t zonder gedaan, maar j beleeft met alles intenser, bent ontspannender bovendien heb ik na een week hard werken echt niet genoeg power om tot 7u in d vijfde versnelling door tgaan, altans tgaat n stuk makkelijker met n pilletje erbij, bovendien is het goedkoop jhaalt voor tien euro aan drank en klaar ben je, kzie t dan ook echt als n hulpmiddel
Waarschuw beheerder
donateur
Zeker
ik ga bijna ieder feest zonder drugs/alcohol!!
En vermaak me prima!!!

Waarschuw beheerder
nee dan is het geen feest meer