Partyflock

Forumonderwerp · 717191
Wie heeft er een clitpiercing??? Ik wil er ook één (christina-piercing)...

had ik het dan tegen jou? als je kan lezen zie je ook dat ik vraag of het meer pijn doet dan een navel of tepelpiercing, niet of het maar een prikje is.
bodyflair rotterdam issie 90 euro met titanium ding, en 120 geloof ik met gouden ringetje, scheel toch 30 euro.

maarjah, ik kijk wel.

ik heb zelf een prince albert.Ringetje door mn eikel.
het is echt een aan rader een intieme piersing.
doen!!!!!!!
Ik heb een verticale clithoodpiercing en dat is echt helemaal super!!!!
me eikel :no:
komt nix in :no::no:

meteen doen!!!!!!!!!!! echt een aanrader!!!:yes:
en waar ben je geweest? deed het meer pijn als een navel of tepelpiercing?

bij mij in de straat is een piercingshop,ze doen het echt goed(Y)vond het wel raar om daar zo te liggen,maar ze zorgden er wel voor dat ik me relax voelde,en ja pijn dat heb ik zeker wel ff gevoeld,maar voor je door hebt dat je pijn hebt is het alweer weg,was echt snelle pijn hahahaha maar niet fijn ookal was het maar ff:no:
Jep, heb er ook eentje en ben erg blij mee :yes: en niet alleen ik....ook mijn vriend 8)

euhm, weet iemand een GOEDE shop in rotterdam die wat goedkoper is als 120 - 135 euro? (tattoo bob - katendrecht)

2Titera
Piercer Miranda in Rotterdam (zit vlakbij de Kinky kapper op de Binneweg) is goed en daar betaal je voor staal €60 dus is nog goedkoper... bovendien vind ik het als vrouw fijner om zoiets door een vrouw te laten doen :yes:
bedankt! ik hoop dat ze hem binnekort wil halen.... voorde zomer in ieder geval, ze is nu nog een beetje bang en ze twijfelt........... maarjah, komt goed, bedankt
ikjes wil dr ook 1tjuh

ik wil er ook zeker wel 1!!!!

maar als je zo een ding zet... hoe lang kan je dan NIET neuken? pff.... daar zie ik wel tegen op ALS ik het uberhaupt doe dan he..

zeg je goed schat .......als je het doet dus........lijkt me dus niet he :S

ik mocht 3 weken geen onveilige sex hebben.......

Dus niet op 1 been op het dak van een trein.. ;)

wil ik ook wel maar auwwwwwwwww

Die pijn is zo over joh! Gewoon doen (Y)

idd gewoon doen...lekkaaah
heb een ex met een clitpiercing...is voor het oog echt wel geil!!

Voor het oog :P Haha, met de sex is het nog veel geiler.

Ben jij ook zo geil als je neukt schat? (K)

Tis te probere... :)

En 100% zeker de moeite waard!

Me collega heeft er ook een heeft ze gezegt hoor ik wil et niet zien maar et is zeker wel geil om te zien :D

Dan moet je zo een speciale bril kopen ;)

Werkzaam bij Rage-Online
tis geil ja :yes:

Dat staat op 1 ja, maar op 2 staat dat het ook lekker is! :D

nee dank je wel

Maar het is wel geil als een ander het heeft of niet?
clithoodpiercing doet idd geen pijn, in de clit zelf vrees ik van wel, denk net zo veel als bij de tepels: is maar ff, maar een flink felle pijn.

Pijn is niet het goede woord, ik heb ook een tepelpiercing.. Fijn was het niet nee, maar ik vind het niet echt pijn. Het is net alsof je ff helemaal van de wereld bent.

heb er ook een.
en het deed niet echt pijn hoor.het prikken duurde maar een halve seconde denk ik
en tenslotte pijn is fijn !!!!! :D
laatste aanpassing

kmoet er toch nie aan denken :S
stel da ut misgaat, is je hele gevoel weg daar :(

gaat niet mis en hij gaat niet precies door je klit heen

neej iets erboven zo dat je balletje op je clitoris rust..en dat geeft dat extra gevoel

gewoon doen dus :yes:

ik vin t wel cool :D

goh jij ook al? :$