Partyflock

Forumonderwerp · 717180
3696x bekeken
Waarschuw beheerder
rottweilers zijn de mooiste honden die er bestaan ik wil als ik op me zef woon er twee hebben

Waarschuw beheerder
gefeliciteerd:flower:
Waarschuw beheerder
ja dusss????
Waarschuw beheerder
donateur
niks niet
[img]http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/TAE7QGI4SHVR/picserver.jpeg[/img]

fluffy the best :[
Waarschuw beheerder
ze zijn echt niet eng
Waarschuw beheerder
whahaha gefeliciteerd jongen :P

ik wil er ook 1 maar me moedah is er bang voor :/
Waarschuw beheerder
Heb er lekker al een! nog zonder staart mooiste beestje wat er is!
Waarschuw beheerder
idd Am-stafford is de allermooiste! :yes:
[img cacheid=001330e7001418728f8a7e711a006f5a30]http://www.geocities.com/kennelrenegades/apollox.JPG[/img]
Waarschuw beheerder
Mijn 2 rottweilers zijn superrr:lief:
Waarschuw beheerder
Ik ga later ook een rottweiler halen.Echt leuke honden zijn dat..
Waarschuw beheerder
ik heb er ook 1 ....2 jaar geleden uit asiel gehaald..hij heeft lang haar..maar voor de rest is het gewoon een rottweiler.. echt super leuk (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
kvind ze wel stoer ja.. maar ik hou nie van honden :C dus helaas :P

Waarschuw beheerder
ik vind ze super mooi!!!
maar wij hebben nu een labrador omdat me ma geen rottweiler meer wou omdat de vorige was doorgefokt en vals was :S

Waarschuw beheerder
donateur
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0TAAQA0IWyDVeGNngoVmgYDh40FPdPMFZ5UyknPyNGby!eqaZmz*WmQVdW2W35NiHRezwe8M1o7OmIJOnWzhBIkBJMMGRDa1kcZlPIbVzsngHtGjmZ8zogQ/01010062.JPG?dc=4675489240463252496[/img]

Nope, Amerikaanse Bulldog is het allermooist
Waarschuw beheerder
donateur
rottweilers zijn idd heeeel mooi (l) ik had er ook een, Nero genaamt, maar hijs pas geleden overleden... :'(

Waarschuw beheerder
Ik moet zelf niets van Rottweilers hebben. Sowiezo niet van honden, maar bij herders rottweilers en dobermann blijf ik het verste uit de buurt.

'k Ben meer een poesjes-persoon :jaja:

Waarschuw beheerder
hey carloz76 apc ik ben het met je eens de american bulldog is het mooist :yes:
Waarschuw beheerder
rottweilers zijn niet alleen mooi, ze kunnen ook nog
hartstikke lief zijn
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
kunnen

Idd, kunnen. Ben er nog niet veel tegengekomen die lief zijn. Sterker nog, van alle rottweilers die ik ooit ontmoet heb, was er maar eentje die lief was. Maar die plaste altijd van enthousiasme op de vloer als er gasten kwamen :S Voor de rest was het gewoon een Rottweiler-knuffelbeest.
Waarschuw beheerder
wij hebben een rottweiler zijn zeer coole beesten ze is echt heel lief en heel waaks rrrrr

Waarschuw beheerder
Er zaten 2 rottweilers incl. bij de huur van mn appartementje. Iedereen is bang voor hun maar ze zijn toch best wel lief....:D
Waarschuw beheerder
mijn moeder heeft er een keer een gehad.die was echt lief .
Ik denk dat het aan hun opvoeding ligt.
Waarschuw beheerder
ben ooit een keer gebeten door een rottweiler.. en toen redelijk goed te grazen genomen :O

Geef eerlijk toe.. ben niet snel bang.. maar als ik een rottweiler aan zie komen lopen.. dan steek ik gewoon over :P geen confrontatie zoeken ;)
Waarschuw beheerder
De mensen die bang zijn voor rottweilers mogen best is een keer bij mij op bezoek en dan ben je van je angst af... Die van mij zal zelfs nog gaan spelen met een inbreker :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
geweldige honden!!!

ik wil ook 1!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
op mn werk hebben ze ook een rottweiler en het is echt een tof beest. het is een hele brute maar tegelijkertyd is het ook weer een mietje en een lief beest.En een dom beesie,lache mann.
Ben het met de topic-opener eens.
Waarschuw beheerder
Ik had ook 13 jaar lang een Rottweiler. Quinta heette ze. Heel pittig beest moet ik zeggen! Voor mij en mijn familie was ze echt zuperlief en betrouwbaar, maar voor vreemden..........niet echt!!! Maar ja, het zijn nou eenmaal goede waakhonden he! Ik mis haar wel!! Ze is 13 jaar geworden en toen hebben we haar moeten laten inslapen..
En we hebben toendertijd een Jack Russle erbij genomen..hahahha heeeel anders natuurlijk, maar ook een hondje met pit hoor!!! Kan hem niet meer missen!!! Kleine doerak!!

Waarschuw beheerder
Rottweilers en Jack Russles zijn leuke combinaties. Ziet er wel komisch uit.
Waarschuw beheerder
Zeker ja! Maar die kleine was vanaf dag 1 dat ie bij ons in huis kwam gelijk de baas!!! Mijn rottweiler sliep op de koude grond en die kleine sliep met zijn kleine lijfje in die grote hondemand hahahaha, jaja, hij had gelijk de touwtjes in handen!! Maar toch mochten ze elkaar erg graag gelukkig!!!!!
Waarschuw beheerder
kruising honden zijn leukste vind ik.

Liefste herder cross

Waarschuw beheerder
vind rotweilers ook wel mooi....... maar vind me witte herder nog net ietsie mooier ;-p

smaken verschille gelukkig he! hoop dat je groot huis vind als je 2 rotweilers wilt! anders ist wel zielig he hehe
Waarschuw beheerder
jaaaaaaaaaaaa ook mijn lievelingshonden

onze bono ken je bezichtigen bij mijn pers instellingen

ach en iedereen heeft een andere smaak toch???

Waarschuw beheerder
[img width=500 cacheid=0006744f00110156fe30c63b1a007423f2]http://home.zonnet.nl/wimjansen/DSCF0003.JPG[/img]
mijn schatje :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
rottweilers zijn de mooiste honden die er bestaan ik wil als ik op me zef woon er twee hebben

Goh das toevallig dat wil ik ook!
Ik vind het zulke mooie honden ze stralen zo veel kracht uit ben er helemaal weg van:D

Waarschuw beheerder
ROTtweilers
Waarschuw beheerder
wie weet of het kan dat er af en toe een rotweiler met lang haar geboren word??
Waarschuw beheerder
Nee Rottweilers zijn echt supersupervet! :jaja:

Waarschuw beheerder
De Dogo's zijn de mooiste en vooral de

:respect: DOGO ARGENTINO :respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dus mensen vinden een rottweiler met gecoupeerde staart mooi!!! ben alleen maar blij dat het nu verboden is, het is zo pijnlijk!!!

Waarschuw beheerder
D'r gaat niks boven een Dobermann, tikje zenuwachtig maar wel erg levendige honden. Staart wel gecoupeerd want een Dober met staart is dus echt niks, is ook niet pijnlijk want ze worden er vrij direct afgehaald na geboorte....

Waarschuw beheerder
Neuh, Rottweiler is mooier :yes:. Die van ons heeft hetzelfde karakter als lindy-pin. Tegen bekenden onwijs enthousiast maar tegen vreemden waaks.
Hij denkt dat ie een schoothondje is, zo enthousiast. Komt ook het liefst bij je op schoot liggen :D

Waarschuw beheerder
Mama Dushi Dor

dat is niets unieks hoor dat doen wel meer honden

maar een rottweiler is toch geen hond, kom op zeg

Waarschuw beheerder
donateur
nou mijn rottie is een lieve schat van een beest en lief voor andere mensen maar tegen zwarte heeft hij een hekel aan...
en hij is ook net een schoothond kruipt met ze volle gewicht zo boven op je:D
en rottweilers zijn hele lieve beesten het is gewoon hoe jij!! je hond opvoed en t ligt NIET!! aan de hond zelf:no:
en ik vind rottweilers mooie honden en straks nemen we nog een stafford bij dat vind ik ook mooie honden

dit is mijn lieve schat van een rottweiler(L)

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0WQCqAggbDrw!dZLe10ZeckH1AC2PWNMtkzGMHkM9Pc2diI5wnVOtq3UP1OkozV!xDWGe49td4VPmLbO7Rj7bpVqinqNTdWf5j8bgfW2sLI0tV4ut*IF202LoEKNgVKTY5Oijtjfnzk4/tyson%20en%20ik%20007.jpg?dc=4675501990785559910[/img]

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0SwAbAzYXSHm1DpvEHqzH36Dm6yh1E9IvqzJLewzC4gSOAmQbVCTYNhr9zdhLRjiqB5Bvr8!ifNKy!wUsmeEsYfgarbae5vt!3CdTQSTJq8obO58n8qp6BQ/tyson01.JPG?dc=4675501990794881580[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
*10* 31 oktober 2004 16:15
De mensen die bang zijn voor rottweilers mogen best is een keer bij mij op bezoek en dan ben je van je angst af... Die van mij zal zelfs nog gaan spelen met een inbreker

nou daar zou ik je niet ingaan vergissen hoor onze hond is ook zo'n doetje,maar als een inbreker binnen komt die vreet hij op...
ik dacht mijn hond doet geen vlieg kwaad is toch zo'n mietje nou niet dus.....
Vergis je er niet in hoor!!;)
Waarschuw beheerder
he he eindelijk foto op mijn profiel van mijn kruising
Waarschuw beheerder
Doberman Pincher
[img cacheid=0008461a0016dc72145cf8541a00945ec9]http://www.all-about-puppies.com/image-files/doberman_pinscher.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
engelse bulldog:respect:
[img width=589 height=480]http://home.planet.nl/~baren253/11maand.gif[/img]
Waarschuw beheerder
jij weer? ha ha ha

vind eerlijk gezegd amerikaanse bulldog mooier..maar vind bordeauxdog ook geweldig!
en natuurlijk me eige doggie!
Waarschuw beheerder
jojo 27 <<<<>>>>deze is voor jou dan [img width=640 height=480]http://parts-n-stuff.com/images/Chevy2.jpg[/img]
bordeauxdog!!
Waarschuw beheerder
ahhhhh echt geweldig...maar alle grote en lompe honden vind ik eigenlijk wel leuk!

Waarschuw beheerder
donateur
Rottweiler :jaja: (y)
Waarschuw beheerder
jep heb een rottweiler ben supper happy met em
is me beste maatje en lief voor de gene wie het hoort
en niet voor wie niet

hij heeft alleen iets tegen turkse mensen :S hoe zou het komen :D
Waarschuw beheerder
Ik vind Rottweilers die uitbreken en een kudde schapen dood bijt niet echt lief ofzo.... Of Rottweilers die andere hondjes verschuren....ook niet echt lief.....

Maar ja, dat is in de meeste gevallen ook te wijten aan hun baasjes...... Als je 'm goed opvoedt zijn het vast hele lieve trouwe beestjes..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hee luna, ik zie dat je een foto van Apollo neerzette, hij is super he? echt een fantastisch beest... maar wel al op leeftijd, hij geniet nu heerlijk van zn "pensioen" :P...

en even over rottweilers -> "jammer" dat rottweilers niet onder de R.A.D. vallen, er wordt nu zoveel geknoeid met fokken en papieren, het zou geen kwaad kunnen als hier eens wat meer toezicht op gehouden werd. nou ben ik niet echt een voorstander van de R.A.D. en hierdoor worden ook veel onschuldige hondjes afgemaakt en ik weet ook wel dat je altijd stamboomloze honden zal blijven houden, maar nu is het fokbeleid omtrent de stafford er wel op vooruit gegaan, en dat is iets wat aangemoedigd en behouden moet worden. beetje jammer dat de figuren die eerst een staff als verlengstuk van hun lul gebruikten nu overstappen naar de rottweiler , omdat ze die nog goedkoop uit belgië kunnen halen. ( geen persoonlijke aanval hoor, voor het geval weer iemand begint te happen):bah:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
haha mijn henkie is de liefste liefweiler die je maar kan bedenken iedereen uit ons dorpje is gek op mijn doggy.
en als je hem roept kan het wel is gebeuren dat er mannen op je af lopen die er geen bal van snappen dat je ze roept haha te mooi gewoon
Waarschuw beheerder
ik roep nu wel heel hard dat ik een rotweiler heb maar hij heeft lang haar :vaag: ha ha kijk ff op me profiel foto!!

Waarschuw beheerder
geef mij maar boxers, helemaal muh eiguh:yes:
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0PgCJAmIS2jqrsbbAVGz9LctLwfwregV7UhcDBmPXx3zVdsVqKIIyZim4a4yVQHsNRnKY5XPdivLwNlCncdf0jRoILS8o8rnL/spikey.JPG?dc=4675502988843208887[/img]

jojo volgens mij heb jij een kruising ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ha ha ja zou dat??

ja ik denk zelf kruising met bennen senne of newfoundlander of zoiets..

maar ik heb hem nog geen 3 jaar...uit asiel..dus zal er wel nooit achter komen wat het echt is..

Waarschuw beheerder
nee klopt, werk zelf ook in het asiel. en soms is t goed uitpluizen wat voor kruising het soms is van een hond die er dan binnengekomen is. maar voor zover ik weet zijn raszuivere rottweilers kortharig. dus ga er maar vanuit:)

Waarschuw beheerder
donateur
Supermooie beesten.........en hele lieverds :yes:

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0QgAaAwATGGIGzLWJvW*WFjd1pBk1jrEprq2U!o6wRy74JyMfIDHZeVvdJrfzBeQlhlaNcsrmf*ajbAHi33OudWtmRXLPH70E7gBgI0BGjqI/D%26J.jpg?dc=4675509438807514158[/img]

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0QwClAmEUermTj5DaclAN0KsrKvEo*AXa4iW9mebXuo8rm4cYYPILl3dQZg7sP7gs78ntshP210zm8WNp7qNlepJnq2QefvJlALVQaZJdWgg/honden.jpg?dc=4675509439799174385[/img]
Waarschuw beheerder
Rotweilers zijn idd erg lieve honden..
We hebben zelf ook 3 rotweilers gehad..:D
Nu wil mn moeder ineens een goldenretriever :S (hebben we ook) maar vind rotweilers toch leuker :)

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=400 height=300 cacheid=0003ee020009b172c76b2acf1a009e6b59]http://img24.exs.cx/img24/1048/naty-kayra01.jpg[/img]
Kayra, mijn rottweiler

En hopelijk binnenkort een Amerikaanse Bulldog erbij :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik en mn 2e wijffie ;) :

[img]www.rakoper.speedxs.nl/ikenkayra.jpg[/img]

Ze is eigenlijk van mn vriendin maar nu ook van mij, schat van een hond houdt alleen niet zo van vreemde mensen die binnen komen :D.

Waarschuw beheerder
donateur
Nou gelukkig is het wel je 2e wijffie ;-)

Waarschuw beheerder
donateur
Ook goed zijn allebei leuk ....

maar toch liever Amerikaans Bulldog :P

Waarschuw beheerder
donateur
:D
Waarschuw beheerder
Het zijn geweldige beestjes, ik raad je alleen af er aan te beginnen als je zelf niet wat natuurlijk overwicht bezit... zijn erg dominante honden, gaan graag de strijd met je aan. Begin eerst maar es met een slome labrador ofzo... en als je gewend bent aan het opvoeden van een hond neem dan een Rottweiler.

Hoe ze uiteindelijk worden ligt puur aan de opvoeding, doe je dit goed, dan zal het beestje alles voor je doen, en is het (naar mijn mening) beste hond die je kan hebben :-)
laatste aanpassing
Artiest Bisbee
Waarschuw beheerder
de mercedes onder de honden.................

and than god created Rottweilers!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
[img width=526 height=584 cacheid=000724f600133d0b56e67a021a00b3062b]http://img199.echo.cx/img199/3861/balouklein7nj.jpg[/img]

rottweiler the best??
he is the best of the rottweilers!!!!!
Balou v. silberblick
Waarschuw beheerder
ik heb er gene, maar ik vind het heel schone diertjes.
heb er ooit wel eens eentje achter me aan gehad, man toen kon ik lopen,

hier is nog een site van ene waar ik mee in de klas zat:
http://www.rottweilerke.be/

Waarschuw beheerder
dit is mijn boef :P

[img]http://storage.msn.com/x1pxOYwqu4SjF5wBNZ95rqQq-vTIOqP2cDTR5YYzg6p3nBt5uH9bPG0739sVqTlXOGDppnDf8Tz11mX_2MBVOpZySu0t2YPrhLnEkOID8IX3hRIA_ak1y3lTw[/img]

[img]http://storage.msn.com/x1pxOYwqu4SjF5wBNZ95rqQq-vTIOqP2cDTR5YYzg6p3nBBhG_ayU4q962fSjLZXrapltNqqm8OvwJrmSAo1N-ccTaWlN9OeYkNm_lYJqTwvBkJNygzm9R8Lw[/img]

(L)
Waarschuw beheerder
dit is mijn nieuwe pup, die krijg ik over 4,5 weekjes
noxama heet ze, komt uit hongarije. een meissie

[img width=611 height=503]http://img115.echo.cx/img115/2530/pup2ah.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
American Stafford vind ik Tha Best :yes: :-P

Maar ieder voor zich of niet dan?

:-)
Waarschuw beheerder
hey we hebben het over rott's, niet over honden, ok!!!!!
haha grapje.....
ieder zijn eigen, en staff zijn idd mooie honden.
Waarschuw beheerder
vind rottweilers ook wel mooie honden maar ze zijn niet bijzonder meer.. Vind het echt geen mercedes onder de honden.
Ik heb zelf een bordeauxdog en dit ras (vind ik) een veel unieker en mooierder hond, die zie je tenminste niet zo veel..
Waarschuw beheerder
haha, ja dat komt omdat een brdeau nog nie zolang als de root meedraait!!

bedoel hiermee, hoe geliefder een ras des te word er ook mee gefokt??
ennuh dus ook zwart fucknestjes.... en daar komen nou nie de mooie rotts uit, want het ging nie om het ras te verbeteren, maar om eigen belang!!!!

een rott die met zorg gefokt is net als bovenstaande BALOU...
nou die behoort tot de mooiere honden van de wereld...
want the one way ar the other, rotts are still bad showingbrothers.

voor balou is een prijs van 50.000,- euro geboden....
door een paar russen, ja bad brothers dat wel, haha

nou kom maar met een ander ras die zoveel kost???
zijn er wel, ??? maar nie veel
Waarschuw beheerder
ja voor mijn hond is ook 80.000 euro geboden, maar die is toch niet te koop en gaat voor geen goud weg.
Een rott met stamboom koop je hier voor ongeveer 700/800 euro en een bordeaux voor 1500/1750 euro.
Bordeauxdog worden niet zo veel gefokt omdat ze anders te veel door worden gefokt. Dus het is helemaal niet goed als er te veel mee gefokt word! Dat weet je toch zelf ook wel? En niet iedereen kan een bordeauxdog betalen en onderhouden, daarom nemen de meesten mensen de goedkoperder versie: de rottweiler.
Waarschuw beheerder
de reden dat een rottweiler nu ca 750 kost is!!!!

de slechte imago dat het ras momenteel heeft!!
mensen schrikken hiervan af?
willen dus geen rottweiler meer!!!!!!!!

dan de feit dat er veel zwartfokkers zijn.
als je dan toch niet wilt fokken etc.. waarom dan veel geld uitgeven, als je bij de buurman voor goedkoper kan, toch??

dit zijn al redenen voor de nederlandse rottweiler club..
om te zeggen van laten wij nu maar onze pups met stambomen zien te verkopen... vandaar dan ook deze spotgoedkope prijs..

in heel europa is dat anders, in belgie, duitsland, frankrijk overal word al een vanaf prijs van minimaal 1000,- gevraagd, maar des te bijzonder het nest, wat lijn betreft des te duurder de pup! loopt ook met gemak tot 1500/3000 maar dan heb je ook iets speciaal...

en in nederland worden de pups van goede fokkers die NLK zijn geweest ook niet beneden de 1000 verkocht.

de meeste fokkers die 750 vragen doen dit omdat ze anders nie van de pups afkomen.....
Waarschuw beheerder
dat zal ook allemaal wel maar eerder waren rottweilers ook helemaal niet duur... en toen hadden ze geen slechte imago.
Maar smaken verschillen nou eenmaal, vind ze gewoon niet meer bijzonder..
Waarschuw beheerder
Hey maaruhh regin@, waar heb jeje hond vandaan hierzo uit de buurt of???
heeft die ook een kennelnaam....

mischien wil ik er later ook wel een??
maruhh de normale prijs is vanaf 1250 p/pup!!
heb ik gelezen op jullie clubsite!!!
hahaha

maar wel leuke honden, bordutjes

Waarschuw beheerder
Rottweilers zijn zeker mooie honden,de mijne heb ik helaas moeten laten inslapen.....hij had kanker.En ik mis hem enorm!!!
Ben nu rond aan het kijken voor een nieuw lief maatje

[img width=360 height=480]http://groups.msn.com/_Secure/0SgANAzYWZTelZjrhcVja3XmYzgjY3149fbv3iItosU9mTWB8RBg*XXJ6iV9P6d!FAHk8e*FOVt80ACmejfD6bKG4ZF5qnjnHiY6k7SYpj9KYiVFBYvAfvw/mike%20011.jpg?dc=4675508305828812426[/img]
R.I.P Mike
Waarschuw beheerder
Hey Wennes.....

ja triest ken het kutgevoel!!
wij hebben afgelopen jaar in juni een rott moeten laten inslapen, die had ook kanker in de gewrichten...
is 8,5 geworden

echt een rott voor het leven.
zo sterk terwijl ze kanker had, toen de dierenarts de deur open deed was ze zo blij om de arts te zien, en toen had ik het niet meer!! want zij wist natuurlijk niet waarom wij daar waren, met welke bedoeling??
ben best wel een meedogenloos en hard iemand maar heb gejankt als en klein kind.

ze kreeg eerst een spuit om in slaap te komen, maar ze bleef vechten om wakker en bij ons te blijven, toen de 2e spuit, en toen nog een halfe!! wat normaal met ca 10 minuten gedaan moest zijn deed zij er een half uur over.

en toen eindelijk viel ze in slaap, en volgde de injectie!!

denk nu vaak aan haar om wat een fijne hond ze was.

heb er nu inmiddels 4 en wil eind dit jaar zelf gaan fokken.
heb al een kennelnaam en mijn meissie van 2 is geheel HD-vrij in de hoogste norm en moet met haar in september een magtest doen.. als ze die haalt dan gaat het gebeuren.

wil alles voor de rott doen, ik leef voor dit ras, haha

maar als ik je ergens mee kan en mag helpen over rotts of fokkers etc.. dan vraag me maar

Waarschuw beheerder
nog 1.5 week en dan krijgen weer een rottweiler pup :D
Kan haast niet wachten.
Waarschuw beheerder
Hey coco....

komt die ook bij een fokker weg, wat ga je ermee doen etc!!
ben wel benieuwd, haha

Waarschuw beheerder
Dat is lief van je Bisbee!

Maar dat in laten slapen dat is iets dat wil ik nooit meer meemaken,de dierenarts had gezegd dat hij na de 1e spuit een beetje kon gaan trillen.........een beetje..... net of hij een aanval kreeg.......kreeg ook nog eens een schuimbek,was echt niet om aan te zien.Hij zei dat hij er niet van voelde maar daar geloof ik helemaal niks van.
Waarschuw beheerder
vet vet vet vet

deze gekko is onze bono de eerste was max 9 jaar geworre en dit is mijn 4 jarige trubbelsjees bonooooooooooooo
Waarschuw beheerder
2 Wennes....

dat had ik gelukkig niet, de mijndes vocht tegen het in slaap vallen, maar had daarna verdfer geen bijzonderheden..

de enigste waar ik nu een beetje om kan lachen??
is dat toen ze eenmaal heen was gegaan!!
dat ze een scheet liet die echt nie te zuinig was??

stinke toen in de kamer verschrikkelijk...haha

2 cinnekuhh!!

wens je hond nog vele jaren...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bisbee op donderdag 2 juni 2005 om 16:36:
Hey coco....

komt die ook bij een fokker weg, wat ga je ermee doen etc!!
ben wel benieuwd, haha

Ze komt bij mn tante vandaan, zij is ook de fokker.
Kennel Lyra of Lira weet nooit of het nou met een y of i is. :s
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
Ik heb helaas geen plek/tijd voor een hondje, maar een Rottweiler is wel de ultieme hond....:D
Mijn maatje heeft er een ( vrouwke, Kyara genoemd) en als t ff kan gaan we wel ff lopen met haar......echt een strak beest en ondanks haar "groffe" loox een schat van een beest!!
Waarschuw beheerder
onze max vocht ok tegen 2 spuiten hij lag voort in diepe slaap totdat ik riep kei hard :wie komt daaraan!!!!

en of ie omhoog kwam en nog voor de laatste keer blafte
dat vondt ik echt vet zo van kijk ik weet dat mijn baaasjes hier nog zijn...daarna nog getjekt bij zijn buik bleek dat ie daar ok een grote tumor had...

afscheid is altijd zwaar...maar na een paar maande is deze loebes gekomen dat maakt t dan weer goed...

rottweiler forever!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van cinnekuhh!!!! op dinsdag 7 juni 2005 om 19:45:
rottweiler forever!!!

haha bij mij dus ook, er komt dan ook geen andere hond voor in de plaats... er zijn er wel wat soorten oa masstif en mastino die ik ook wel mooi vind maar toch ben en blijf ik de rott trouw... tot de dood ons scheid!!

2 cinnekuhh.....

doe je ook trainingen etc met je hond!!
Waarschuw beheerder
[img width=360 height=480 cacheid=00011fef00026ab1688a635f1a00c7fc90]http://www.mijnalbum.nl/foto.php?m=fto&a=72&id=1277343&key=OGB88HVQ[/img]

mijn woeffie devil de grootste scheet van de wereld

Waarschuw beheerder
donateur
hmz lekker dan.....onze hond wordt in juli 4....is een kruising rottweiler/golden retriever en heeft dus nu al artrose in dr achterpoten :/

Errug zielig, ze mag niet meer rennen en met de bal spelen terwijl dat juist t enige is wat ze wil :(

Waarschuw beheerder
[img width=600 height=450]http://groups.msn.com/_Secure/0UAAAAN8Y8*RsyKivt*RXTg6KHe2bUXNUg5eSj*gJOlMjLCEUjwBjQE6xRcTb78pcr49TMc1XOFM6zsRbnqlOjj8oUKJfUH1w4FFfUOPI57HIgcttpFsJmwQzBUAeiaSc/girls%20008.jpg?dc=4675525500216151890[/img]

SKY...mijn ventjuh (K)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 juni 2005 om 14:57:
SKY...mijn ventjuh

haha die is zeker ook wel blij en gelukkig met zijn vrouwtje??

doe je ook aan trainingen etc..... of just for fun??
Waarschuw beheerder
bisbee neeej ik zit nie op trainingen hij ligt vaak los op de plaats hij luisterd goed zat zo fannantiek ben ik nie

jane in sane = dat begonnen met vocht in de achterpoten?
onze bono heeft ook wat maar ze weten niet wat hij heeft al verschillende medicijnen ervoor maar vocht verdwijnt nie.. zijn al in oisterwijk geweest bij dieren kliniek... ze dachten dat ie iets aan de lymfe had maar dat ist ook niet ... moeten terug voor nader onderzoek????

ben beniewd..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van cinnekuhh!!!! op woensdag 8 juni 2005 om 17:22:
ben beniewd

hoop voor je dat het niets ernstig is??

ik duim wel mee
Ik had een kruising Rottweiler/Mechelse herder.
En Rottweilers vind ik ook hele lieve en mooie honden.

Nu heb ik een bordeaux dog en als zij de tijd heb gehad (pas over heeeeeeel veel jaar) dan neem ik denk ik een Rottweiler.

[img width=300 height=223]http://www.yourprofile.nl/leden/uploads/!!!Stampgevaar!!!-Bo.jpg[/img]
Dit is Bo (Kruising Rottweiler/Mechelse Herder)
Echt een lieverd is het (L)
Mis je poepie :'(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bradley, Jeffrey, Sidney & Railey (L) op woensdag 8 juni 2005 om 22:48:
Nu heb ik een bordeaux dog en als zij de tijd heb gehad (pas over heeeeeeel veel jaar) dan neem ik denk ik een Rottweiler.

Nou als je een rott neemt ben ik je graag van dienst!!
anders neem je er gewoon een, dan heb je er 2 van die kalveren rondlopen?? hahaha

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Naty [Plumpy] op zaterdag 18 juni 2005 om 04:18:
2 warlok --> Misschien kun je deze medicijnen ook bij Casper proberen? Mocht je t willen proberen dan hoor ik t wel, dan moet ik nl eventjes navragen bij mn moeder wat precies het merk etc. is.
Wat voor voer geef jij Casper momenteel dan? Misschien dat ik dat ook bij Kayra kan proberen.

Sorry voor de late reactie

Het gaat nu erg goed met Casper en van hinken is geen sprake meer. Ben net nog bij hem geweest en het was weer dolle pret.

Het voer dat hij nu krijgt is: Mobility Support MS 25 van Royal Canin en dat is volgens mij alleen via de dierenarts te krijgen.

http://www.royalcanin.nl/ioh/?p=voeding

Staat op de site helaas niet zoveel info maar je dierenarts zal er wel meer over weten. Je moet er trouwens wel rekening mee houden dat ze bij Casper artrose in een heel vroeg stadium hebben vastgesteld dus dat is waarschijnlijk de reden dat het zo goed aanslaat.

Beter late reactie dan geen toch :D
Maar bedankt voor de info kga t eens nakijken.
Waarschuw beheerder
zijn er nog mensen die echte ras rottweilers hebben en die daar ook mee naar shows etc... gaan??

ik ga 21 augustus naar Dld naar de klubsieger-zuchtschau
dit is een van de grootste tentoonstellingen voor rottweilers waar de top van de wereld heen gaan...

en die week erop ga ik naar de beneluxshow voor rottweilers in hapert 🇧🇪 ook een grote shows waar wederom de toprott´s zullen komen!!

wie o wie..mischien valt er wat af te spreken??
laatste aanpassing

Artiest Warlok
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 27 juni 2005 om 08:20:
Beter late reactie dan geen toch
Maar bedankt voor de info kga t eens nakijken.

Ik kan evt ook de brochure ff scannen en online fleppen :yes:
Waarschuw beheerder
Deze tattoo heb ik ter ere van mijn honden te laten zetten.
Zodat ik 4 life verbonden ben met het mooiste ras.

[img width=639 height=481]http://img81.imageshack.us/img81/5889/haraldtat8mn.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
[img width=640 height=480]http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto=IQ8XQTMX[/img]

(L)
Waarschuw beheerder
hey je foto doet het niet...

je moet [img]de link[/img]

dan kun je hem op pf plaatsen....

wil je rott nou ook zien!!!!! hahaha

Waarschuw beheerder
hy staat wel op me pf die foto als het goed is!! :)
Waarschuw beheerder
en welke moet dat zijn... die gekke vriendinnen van je..hahaha? grapje....

kon maar 2 van je rott vinden?

Waarschuw beheerder
jah die laatste die had ik er neergezet :)
Waarschuw beheerder
Hier wat foto's van mijn 2 jongste rottweilers....

Dunjo v. Shambala een 8,5 maand oud reutje uit Duitsland

[img width=561 height=547 cacheid=00016a2000032cc2e87f2a8c1a00d864d5]http://img166.imageshack.us/img166/3656/dsc012241wg.jpg[/img]

[img width=556 height=552 cacheid=00016a2100032cc34f58c6b41a00d864d5]http://img166.imageshack.us/img166/3962/dsc012251ve.jpg[/img]

Noxama v. hause Sommer een 3,5 maand oud teefje uit Hongarije

[img width=496 height=620 cacheid=00016a2200032cc4b605b8841a00d864d5]http://img166.imageshack.us/img166/2437/dsc012264ez.jpg[/img]

[img width=625 height=491 cacheid=00016a2300032cc5269d8ba21a00d864d5]http://img166.imageshack.us/img166/9237/dsc012285pd.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
HAHA...................een BETERE GABBER kan je niet krijgen!!!hij is m;n ALLES!
z'n naam is AMIGO,2,5 jaar oud met stamboom uit duitsland,staat hoger op z'n poten vind ik persoonlijker mooier dan eentje die zo dik is,met die van mij kun je bbq'n en neemt t vlees niet aan!!elke middag een snee oud bruin brood daar doet hij t voor gewoon zo aangeleerd veeeeeeeeeeeelllll tijd maar de beloning dubbel dik waard!!!t zijn wel echte kindere heb t er druk zat mee.
aan alle rottweiler liefhebbers,RESPECT en take care!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 juli 2005 om 06:10:
z'n naam is AMIGO,2,5 jaar oud met stamboom uit duitsland,

Bij welke kennel komt hij vandaan?? ben wel benieuwd...
is het een werklijn, of show??
Waarschuw beheerder
ik heb er 3 uit duitsland!!!!
Waarschuw beheerder
De meeste Rottweilers zijn idd flink dik tegenwoordig, geen gezicht :no:. Helaas zijn er te veel mensen die niet genoeg aandacht aan hun Rottweiler besteden, en hem niet genoeg uitlaten. Die van mij gaat er 6x per dag uit... in top conditie (zie profiel, onderaan) :D
Waarschuw beheerder
foto is met mijn telefoon gemaakt, kleuren zijn in het echt (y)
Waarschuw beheerder
het probleem is dat mensen wel een rottweiler willen hebben...

maar een hond mag niks kosten!! dus maar een stamboomloze en een hond zijn voer mag ook niks kosten!!

ja dan word het met de pot mee eten of bonzo wat een te hoge zoutgehalte heeft!!

zie mijn honden, die zijn een allemaal in topconditie en die komen echt niet 6 maal per dag uit, dat wil ook niet met 4 rottweilers!!

het voer is een van de belangrijkste factoren!!
met een goed voer word je hond niet te dik....
maar ja dat wil een ieder er niet voor neer leggen??

ik zelf koop Meradog dat kost mij dus ca 32,- per hond per maand... ben ca 130,- p/maand kwijt aan voer!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bisbee op dinsdag 12 juli 2005 om 10:36:
het probleem is dat mensen wel een rottweiler willen hebben...

maar een hond mag niks kosten!! dus maar een stamboomloze en een hond zijn voer mag ook niks kosten!!

ja dan word het met de pot mee eten of bonzo wat een te hoge zoutgehalte heeft!!

zie mijn honden, die zijn een allemaal in topconditie en die komen echt niet 6 maal per dag uit, dat wil ook niet met 4 rottweilers!!

het voer is een van de belangrijkste factoren!!
met een goed voer word je hond niet te dik....
maar ja dat wil een ieder er niet voor neer leggen??

ik zelf koop Meradog dat kost mij dus ca 32,- per hond per maand... ben ca 130,- p/maand kwijt aan voer!!!laatste aanpassing 12 juli 2005 10:39

(Y)(Y)

en dat geldt niet alleen voor rottweiler.......sommige mensen pff :frusty:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SMOKUM op dinsdag 12 juli 2005 om 11:38:
en dat geldt niet alleen voor rottweiler.......sommige mensen pff

nee idd helaas word er te vaak een hond gekocht door mensen die gewoon geen hond of huisdier waardig zijn!!!

bedoel je bent pas goed bezig wanneer je een zuivere rashond koopt en die dan ook volledig de voeding en opvoeding geeft wat die ras dan ook nodig heeft?

als je het financiel niet kunt doen om een rashond te kopen kun je het al helemaal niet verantwoordelijk opvoeden, want dat is nog vele malen duurder dan de aanschaf!!!
denk aan dure eventuele DA bezoekjes, of trainingen die je gewoon moet doen met dit soort rassen!!

en kun je het financiel niet doen... neem dan een hamster!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jep mee eens again.....

bedoel..er zijn ook zat leuke honden die geen stam hebben...en ook goeie......

maar bepaalde soorten moet je gewoon met stam kopen..en bereid zijn daar alles voor te geven (wij voeren ook ook speciaal voer).En als je hond ziek is ga je meteen heen..

maar helaas teveel mensen die STOER willen doen...zie staffords...je ziet mensen stoer door de stad lopen...en thuis mag zo een beest in ze eigen schijt op een paar kranten liggen...1x per dag schepie Merk x brokken en bakke met bruin water. (N)

Beter komt er een instantie die eesrt kijkt of je wel huisdier waardig bent..en in dien er wat mis gaat je een verbod krijgt of iets dergelijks (y)

Waarschuw beheerder
Bisbee en Smokum, jullie hebben gelijk, de stafford is helaas te populair en daarom loopt ook heel veel "mindere" kwaliteit rond... wel met een boom, maar vaak met bloedlijnen waar niet over nagedacht is. heel jammer vind ik dat, ook omdat de honden door veel foute mensen ( waarschijnlijk net zoals bij rottie's ) een verkeerd image krijgen :(

( laatst sprak ik een vrouw die maar een rottie had gekocht omdat een staff te duur was :S "echt een koopje" zei ze nog. :( )

Ik ben nu zooooo lang op zoek geweest naar een stafford en sta nu eindelijk ingeschreven bij een geschikt nest bij een super fokker! dus ik ben ook weer blij ;)

misschien leuk om ooit een partyflock hondenshowmeeting te organiseren haha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juli 2005 om 21:11:
misschien leuk om ooit een partyflock hondenshowmeeting te organiseren haha

hey ... dat zou super zijn!
dan kan ik onze rottweilerclub wel ter beschikking krijgen!!
kunnen we daar dan eff een wat uurtjes showen en eventuel ook BBQ'en!!
er een leuke dag van maken?

wie voelt hier meer voor?????????
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SMOKUM op dinsdag 12 juli 2005 om 18:15:
Beter komt er een instantie die eesrt kijkt of je wel huisdier waardig bent..en in dien er wat mis gaat je een verbod krijgt of iets dergelijks

daar kan ik mij wel in vinden!!
dan zul je minder vaal problemen met honden krijgen...
Waarschuw beheerder
Rottweiler mooiste honden die er zijn. Super trouw. Van ons nu bijna 3 jaar gekocht met stamboom en alles van Venlo na Made gereden 4x voordat we hem kregen. De mensen werden bij de fokker ook gescreend voordat ze mee gaven aan de mensen. Alleen de lange staart is minder maar daar wen je vanzelf aan.;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kloek! op dinsdag 12 juli 2005 om 22:03:
Alleen de lange staart is minder maar daar wen je vanzelf aan.

er is toch niks mooier als dan dat je weer komt van je werk ofzo...
en er staat zo'n klien droppie te kwispelen van blijdschap!
dan smelt je toch als sneeuw voor de zon??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ben er nu aan gewent. Maar zonder staart hebben ze toch een dikkere kont wat ik toch iets beter vond maja niets aan te doen! Hoe zet je een foto op het forum kan ik onze laten zien?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kloek! op dinsdag 12 juli 2005 om 22:30:
. Maar zonder staart hebben ze toch een dikkere kont wat ik toch iets beter vond maja niets aan te doen! Hoe zet je een foto op het forum kan ik onze laten zien?

zeker wat aan te doen! trainen :D
Waarschuw beheerder
Elk weekend..:D

Waarschuw beheerder
Rottweiler en Doberman (L)

Waarschuw beheerder
[img ]http://www.dogpage.us/puppy-for-sale/images/rottweilerlg.jpg[/img][img width=400 height=233 cacheid=0009625c001ab76c684466831a00d9fa32]http://www.bavarienburg-dobermann.com/Puppy1.gif[/img]

(L)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kloek! op dinsdag 12 juli 2005 om 22:43:
Elk weekend..

Het Kloek waar train je dan?? en van welke kennel is die van jou?? ben nu geintereseerd... haha
Waarschuw beheerder
zijn die van jou of.... die dober en rott??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bisbee op dinsdag 12 juli 2005 om 23:03:
zijn die van jou of.... die dober en rott??

Was 't maar waar! Zodra ik 't huis uit ben, krijg ik een doberman of rottweiler van me pa.. :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bisbee op dinsdag 12 juli 2005 om 23:01:
Het Kloek waar train je dan?? en van welke kennel is die van jou?? ben nu geintereseerd... haha

Trainen doen we gewoon op een veldje niet echt bij een club. We hebben niet genoeg tijd daarvoor wel hebben we in het begin cursussen gevolgt moet ff kijken wat we hebben gevolgt. Zal de site van de mensen waar we hem hebben gekocht een geven moet ff zoeken. ken je iemand uit maden die rottweilers fokken?
Waarschuw beheerder
Rottweilerkennel van het Raquincohof onze kennel
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juli 2005 om 23:09:
Was 't maar waar! Zodra ik 't huis uit ben, krijg ik een doberman of rottweiler van me pa..

ohh.. nou als je bij komt wonen?? dan heb je eral 4!! hihi
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kloek! op dinsdag 12 juli 2005 om 23:19:
Rottweilerkennel van het Raquincohof onze kennel

deze kennelnaam zegt me wel wat!! heb het al eerder zieb staan in de nrc blaadjes ofzo? maar komt me zekers bekend voor...

heb nu 4 rottweilers met allen duitse toplijnen en wil eind dit jaar zelf beginnen!!
moet in september in Hoogeloon de magtest doen, en als dat lukt worden de eerste "Vom Dunvanhof" pups eind dit jaar geboren?? hopelijk....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bisbee op dinsdag 12 juli 2005 om 23:32:
heb nu 4 rottweilers met allen duitse toplijnen en wil eind dit jaar zelf beginnen!!
moet in september in Hoogeloon de magtest doen, en als dat lukt worden de eerste "Vom Dunvanhof" pups eind dit jaar geboren?? hopelijk....

Niets is mooier als leuke rottweilerpupy's. Ga je ook mee doen met shows endergelijke? Mensen waar wij ze hebben gekocht wel.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kloek! op dinsdag 12 juli 2005 om 23:54:
Niets is mooier als leuke rottweilerpupy's. Ga je ook mee doen met shows endergelijke? Mensen waar wij ze hebben gekocht wel.

Moet me voor deze nog snel eff inschrijven...
maar ik ga dan 24 juli naar een grenzland specialzuchtschau
in Kranenburg Duitsland.... vlak bij Nijmegen of??

dan ga ik 20 en 21 augustus naar de clubsiegerzuchtschau in
Braunlage-hohegeiss Duitsland...

die week erop wil ik naar de Beneluxshow in Hasselt Belgie!

Ik ga daar mijn Dunjo en Vanja uitbrengen...
Waarschuw beheerder
Is in Nederland niet veel te halen ofzo? Omdat je alles in het buitenland doet? Ben een x naar een show geweest is super (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kloek! op woensdag 13 juli 2005 om 23:48:
Is in Nederland niet veel te halen ofzo? Omdat je alles in het buitenland doet? Ben een x naar een show geweest is super

jawel, alleen is al het grote en mooie in duitsland te doen omdat de rottweiler een duitse hond is en daar ook de grootste markt hiervoor is!!

vele mensen vanuit de hele wereld gaan daar naartoe....

maar ga ook wel naar nederlandse alleen is daar nu momenteel niks mooi´s te doen??
Waarschuw beheerder
Ah Hoeveel wegen je honden? en hoe heten ze?
Waarschuw beheerder
mijn oudste reutje 3,5 jaar Ulan v. Wolpinghausen 55kg
een zoon van de wereldbekende Balou v. Silberblick

Mijn oudste teefje 2,5 jaar Vanja v. Wolpinghausen 42kg
(is een half zus van Ulan, hebben dezelde moeder)
een dochter van York v. Salamandertal, york is een zoon van
King v. Schwaigerwappen die wereldkampioen is geweest.
zowieso de v. Schwaigerwappen heeft altijd tophonden uit hun kennel gehad...
de eigenaar van v. Schwaigerwappen Dhr Xaver Meissner is een wereldfiguur binnen de rottweilerfokkers, hij word gezien als een van de oudste garde die de moderne rottweiler heeft gecreerd....

Mijn jongste reutje 8,5 maand Dunjo v. Shambala ca. 40kg
een zoon van Like v. Sittard, Like word de laatste tijd ook door nederlandse fokkers gebruikt als dekreu! hele goede bloedlijn.... veel goede kampioenen zitten erin!
Dunjo´s moeder is Ayka v. shambala die weer een volnestzuster is van Ambassador v. shambala.
Ambassador is vice-weltsieger geweest in 2003.
deze Ambassador en Ayka zijn directe nakomelingen van bovenstaande Balou v. silberblick.
dus halfbroer en halfzus van mijn Ulan.....

Mijn jongste teefje 3,5 maandNoxama v. Hause Sommer ca 18kg.
is een dochter van Wotan v. Hause sommer, deze is ook een directe zoon/nakomeling van Balou v. silberblick.
Wotan is een fantastische reu en net als zijn vader een goede vererver...
je kunt een mooie hond hebben, maar niet een iedere mooie hond vererfd goed!!
dat deed Balou wel en vele van zijn zonen!
grote sterke lichamen en mooie dik gevormde koppen!!
goede hd/ed.. en fijn pittig/moedig karakter.
Waarschuw beheerder
dit is Dunjo v. Shambala
[img width=556 height=552 cacheid=00016a2100032cc34f58c6b41a00dae4d5]http://img166.imageshack.us/img166/3962/dsc012251ve.jpg[/img]

en Noxama v. Hause sommer
[img width=496 height=620 cacheid=00016a2200032cc4b605b8841a00dae4d5]http://img166.imageshack.us/img166/2437/dsc012264ez.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Mooie honden, (Y) geen foto's van de andere 2?
Waarschuw beheerder
dit is Vanja v. Wolpinghausen.. met haar moet ik in september de magtest doen, en als goed is word zij de basis van mijn kennel!!

[img width=617 height=498 cacheid=0007254400133dbda21317aa1a00daed82]http://img199.echo.cx/img199/1758/imag00122cs.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
[img width=152 height=130]http://img322.imageshack.us/img322/44/imag00192dv.th.jpg[/img]
Onze Rottweiler bijna 3 jaar oud!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kloek! op donderdag 14 juli 2005 om 15:39:
Onze Rottweiler bijna 3 jaar oud

uit welke combinatie komt die dan?
Waarschuw beheerder
Dit staat op de stamboom:
Vader: Linda's Farm Tex
''Imp(BELG) LOSH 760860

Moeder: Djaga Van Rohnas
HD TC
Waarschuw beheerder
[img width=500 height=358 cacheid=00137495001ac266477635d41a00daf661]http://www.raquincohof.nl/djaga%20van%20rohas.jpg[/img]

Dit is de Moeder

Waarschuw beheerder
best mooi beesten,maar ik heb toch liever onze ,mechelaar :lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 juli 2005 om 16:19:
best mooi beesten,maar ik heb toch liever onze ,mechelaar

was ik maar een mechelaar....waffff!! haha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kloek! op donderdag 14 juli 2005 om 16:18:
Dit is de Moeder

ja van rohas heeft altijd wel goede en mooie honden!
heb wel respect voor die Nico v. Dijk??
is ookal lang en goed bezig....

Waarschuw beheerder
Dit is dat onze rottweilerpup ze is nu 12 weken.

[img width=300 height=225 cacheid=00096543001ac2680f3feb2a1a00daf7b6]https://partyflock.nl/images/user/44066_large.jpg[/img]

Lief is ze he!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 juli 2005 om 16:26:
Dit is dat onze rottweilerpup ze is nu 12 weken.

ach wat enig

12 weekjes,best stevig al.

Hoeveel weegt?? ze zeker al bijna een kilo of 9

Ga je er wel mee op training ??

Uitspraak van Bisbee op donderdag 14 juli 2005 om 16:23:
was ik maar een mechelaar....waffff!! haha

waf woef wooooeh waf.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 juli 2005 om 16:26:
Lief is ze he!

ach als ze later maar net zo mooi word als haar baasje??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 juli 2005 om 16:30:
waf woef wooooeh waf

jaja ga nog maar eff door??

Waarschuw beheerder
een rottweiler is de 1e hond die ik zelf zou kopen,
maar wil dit pas doen als ik er genoeg tijd voor heb.
:jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 juli 2005 om 18:19:
een rottweiler is de 1e hond die ik zelf zou kopen

maar neem dan wel een met stamboom en kom ermee trainen in Emmen op de rottweiler werkgroep!!!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 juli 2005 om 16:30:
ach wat enig

12 weekjes,best stevig al.

Hoeveel weegt?? ze zeker al bijna een kilo of 9

Ga je er wel mee op training ??

ze weegt bijna 9 kilo en we gaan er mee op training :jaja:
Waarschuw beheerder
Goed bezig ;) (Y)
Waarschuw beheerder
nou volgende week mijn eerste show met mijn reutje...
Dunjo van 8,5 maand!!

in kranenburg Duitsland

ben hem al aan het voorbereiden, en dat lukt aardig..
het laten staan, en tanden laten zien etc...
Waarschuw beheerder
Onze rottweiler heeft een overbeed :(
Waarschuw beheerder
maar si je dat niet eerder opgevallen of?
want je had er wel een andere coor kunnen vragen binnen een jaar, of een gedeelte van de aanschafprijs terug vorderen..!!

is natuurlijk heel jammer... heeft de hond er ook last van?
Waarschuw beheerder
Wisten we al bij geboorte, hoefde ook minder te betalen. Hn=ond heeft er verder geen last van en we wisten al van te voren dat we er geen shows mee af gingen. Dus het was geen groot probleem en je ziet het niet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kloek! op maandag 18 juli 2005 om 20:51:
Dus het was geen groot probleem en je ziet het niet.

als hij er maar geen last van heeft... dan is het ok,
maar wel jammer want lijkt me een mooie hond zo te zien op de foto..?
Waarschuw beheerder
IS het ook en ben er trots op :P. Heeft laatste tijd weer redelijk veel teken (kutbeesten) maar zal wel aan het weer liggen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kloek! op maandag 18 juli 2005 om 20:58:
Heeft laatste tijd weer redelijk veel teken (kutbeesten) maar zal wel aan het weer liggen

ja dat hebben er nu wel meer, het enigste wat je kunt doen is hoge gras etc.. vermijden!!
want daar zitten ze
Waarschuw beheerder
Ja proberen we ook, die beesten zuigen zich binnen een dag helemaal vol ze worden soms zo groot als een knikker :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kloek! op maandag 18 juli 2005 om 21:05:
ze worden soms zo groot als een knikker

dat had onze kater giter ook net een 3e kloot erbij zooo groot!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bisbee op maandag 18 juli 2005 om 21:06:
3e kloot erbij zooo groot!!

hahaha,,
Ook katten bij de hond? we hebben nu 3 katten net een kleine nieuwe. Is ff wennen voor haar maar komt wel goed. Met de andere katten kan ze ook goed op schieten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kloek! op maandag 18 juli 2005 om 21:07:
Ook katten bij de hond?

ja 2 stuks... van mijn zussie!!
voer ze nog wel een keer aan mijn honden..haha
Waarschuw beheerder
haha..niet je vrienden dan?;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kloek! op maandag 18 juli 2005 om 21:14:
haha..niet je vrienden dan?

kan natuurlijk ook...haha
Waarschuw beheerder
ik vind mechelaars in tegenstelling tot rottweilers behoorlijk druk en zenuwachtig...

werk in de beveiliging en weet hoe de meeste diensthonden doen als ze een pand in moeten waar net is ingebroken!!

verder zijn het wel echte sporthonden, maar zelf hou ik van de wat kalmere honden...
Waarschuw beheerder
zo met een paar uur naar Duitsland waar ik een tentoon ga lopen voor het eerst met mijn reu Dunjo....

Duim Eff voor me??
Waarschuw beheerder
Heb met mijn teef een "U" uitmuntend gehaald,
en mijn reutje een "G" goed... maar dier zat een verhaal achter waarom?? hoorde ik pas later die avond!!

Maargoed volgende maar weer niet voor die keurmeester met mijn reutje...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bisbee op donderdag 21 juli 2005 om 16:19:
ik vind mechelaars in tegenstelling tot rottweilers behoorlijk druk en zenuwachtig...

Tja onze mechelaar heeft vertoont af en toe inderdaad adhd achtige symptonen maar het is echt een lieverdje een schatje :lief:.Zenuwachtig is ze trouwens bijna nooit althans ik heb het 1 keer meegemaakt toen we op de bouvier van de buren pasten toen plaste ze bij het geringste en wij maar dweilen en dweilen.Alleen dat dominante en eigenwijze is af en toe vervelend vooral omdat we er een jack russell bij hebben.Maar ze leert het al af mede dankzij de cursus.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 juli 2005 om 20:26:
mede dankzij de cursus.

dat is altijd goed een cursus...

ik vind mechelaars wel ok, maar ze hebben voor mij een te drukke uitsraling/ karaktertrek..?

een rottweiler is daar integen wat rustiger!

wat een lui varken ben ik zeg haha....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bisbee op maandag 25 juli 2005 om 20:07:
Heb met mijn teef een "U" uitmuntend gehaald,
en mijn reutje een "G" goed... maar dier zat een verhaal achter waarom?? hoorde ik pas later die avond!!

Gefeliciteerd met de U van je teef!
Waarom heeft je reutje een G gehad?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WendyW op maandag 25 juli 2005 om 21:13:
Gefeliciteerd met de U van je teef!
Waarom heeft je reutje een G gehad?

ik moet toegeven dat hij niet echt mooi wou staan..
het was zijn en dus ook mijn eerste keer met hem en allebei wat zenuwachtig!!
maar dan nog geen G..

De fokker van mijn reutje was de president van de algemene duitse rottweiler klub de ADRK.
toen hij de president was toen heeft hij een keurmeester tijdelijk uit zijn functie gezet!!
omdat deze meneer keurde op wat er achter de hond stond! als jij een hond van hem had of gebruikte als dekreu..
of voer kocht via hem, kreeg je automatisch betere punten.
wat dus helemaal niet mag!!

je moet als keurmeester een hond beoordelen zoals die is, en niet wie wat erachter zit/ staat
al is het je vijand, dan nog moet de hond eerlijk gekeurd worden!! daarvoor ben jij keurmeester

deze meneer heeft zijn sanctie gehad en mag weer deelnemen met activiteiten,
dus heeft hij in zijn bundesregio een tentoonstelling georganiseerd... want anders komt die nergens meer...
mijn hond heeft dus de kennelnaam van zijn aartsrivaal en
eigenaar van de vader van mijn hond is ook nog is een concurent....

daarom is die dus voor mindergekeurd dan die normaal had moeten hebben.

meneer had zelf niet gekeurd, maar de keurmeester die wel keurde was een kameraad van desbetreffende meneer!!

vuile vriendjespolitiek, waar ik volgend jaar niet naar toe ga!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Bah.......walgelijk!!!
Dat is dus die vriendjespolitiek die ik bedoelde bij de dobers en echt niet alleen op showgebied!
Keur gewoon hoe je hoort te keuren, daar ben je keurmeester voor toch.
Zou er ook niet meer naartoe gaan idd.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van WendyW op maandag 25 juli 2005 om 22:16:
Dat is dus die vriendjespolitiek die ik bedoelde bij de dobers en echt niet alleen op showgebied!
Keur gewoon hoe je hoort te keuren, daar ben je keurmeester voor toch.

dan kan je naar geen enkele show gaan, want het gaat er bijna overal zo aantoe :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WendyW op maandag 25 juli 2005 om 22:16:

mijn teef die weer door een africhtingskeurmeester is gefokt, met dus ook een andere naam als mijn reutje die behaalde een U... dus daar ben ik natuurlijk wel blij mee!!

maar mijn reutje breng ik iig niet meet uit aan die paar vrienden, of vijanden van de fokker van mijn reu...

alle andere keurmeesters zijn wel ok, behalve een
4 a 5 tal!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 juli 2005 om 22:24:
dan kan je naar geen enkele show gaan, want het gaat er bijna overal zo aantoe

Dat is ook precies de rede waarom ik niet show ;-)
Verder heb ik zowiezo niks met het showen van werkhondenrassen....een mooie werkhond is leuk, maar in mijn ogen is het veel belangrijker dat een werkhond geschikt is voor de sport of het werk, niet of hij mooi kan staan.
Dus voor mij zowiezo geen shows ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bisbee op maandag 25 juli 2005 om 22:33:
mijn teef die weer door een africhtingskeurmeester is gefokt, met dus ook een andere naam als mijn reutje die behaalde een U... dus daar ben ik natuurlijk wel blij mee!!

maar mijn reutje breng ik iig niet meet uit aan die paar vrienden, of vijanden van de fokker van mijn reu...

alle andere keurmeesters zijn wel ok, behalve een
4 a 5 tal!!!

Nou ja, gelukkig dat hij je teef dan nog wel eerlijk heeft gekeurd.
Maar met je reutje klopt natuurlijk gewoon niet.
Het gaat om de honden en niet om de kennelnaa die erachter zit.
Zo kon ik met Qyan bij bepaalde dobermann -kringgroepen niet terecht toen hij pup was vanwege zijn kennelnaam.......omdat het voor de hondensport is :-(
Nee, rasgeralateerde verenigingen, shows of kringgroepen: allemaal haat en nijd, een hoop jaloezie en vriendjespolitiek.
helaas hoort het erbij zullen we maar denken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WendyW op dinsdag 26 juli 2005 om 11:54:
helaas hoort het erbij zullen we maar denken.

ja dat vind ik ook spijtig... maae dan kennen ze bisbee nog niet!! haha

je kan er mee stoppen of juist door showen als teken dat je toch lak heb aan hun!!
want het is maar een klein corrupt groepje en die gaan mijn toekomst echt niet verpesten!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bisbee op woensdag 27 juli 2005 om 00:15:
ja dat vind ik ook spijtig... maae dan kennen ze bisbee nog niet!! haha

je kan er mee stoppen of juist door showen als teken dat je toch lak heb aan hun!!
want het is maar een klein corrupt groepje en die gaan mijn toekomst echt niet verpesten!!

Groot gelijk heb je hoor!!!
Volgende keer gewoon bij een andere keurmeester, op naar een U!

Showen is gewoon niet mijn ding, maar dat had je denk ik al begrepen nav het topic over fokkers van rashonden :-)
Ik wil gewoon, althans, zou het prachtig vinden als dat ooit zou lukken, om puur en alleen dobers te kunnen fokken voor de sport of voor de dienst, showen past gewoonweg niet in dat beeld naar mijn idee ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WendyW op woensdag 27 juli 2005 om 15:52:
showen past gewoonweg niet in dat beeld naar mijn idee

Nee ok, maar je hond zal toch wel aan de lichaamsbouw moeten voldoen, anders haald die zijn kwalificatie's ook niet....
bij een rott is dat 2x ZG
daarom is het ook belangrijk om toch ook aan exterieurfok te doen!!
Waarschuw beheerder
een kennis krijgt zodadelijk met 10 minuten..haha.
een importteef uit Joegoslavie....
van een zeer bekende fokker en natuurlijk dat die teef een goede lijn heeft!!!
ze is nu ca 1 jaar t/m 1,5 jaar en heeft maar liefst..
7500,- exc. transport gekost!!
en dit toen de teef nog maar 9 maand oud was...?
Waarschuw beheerder
Ze heeft haar teef binnen en blij dat ze is!!!

ze is zo blij dat ze de chauffeur wel in dienst wil nemen om die hond verder te vormen!!

Waarschuw beheerder
ja zekker ik heb er ook een maar die woord oud daar heb ik altijd mee gewerkt bij de hondenbrigade in de bewaking.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 juli 2005 om 05:30:
ja zekker ik heb er ook een maar die woord oud daar heb ik altijd mee gewerkt bij de hondenbrigade in de bewaking.

Meen je dat....
ik werk zelf ook in de beveiliging en wil graag als ik eind dit jaar een nestje heb gefokt erzelf een reu van houden en met deze dan de KNPV doen en of de
certificaat beveiligingshond halen...?

Maar super dat er eindelijk is een iemand is die met rottweilers dit soort werk doet!!!
waar ze ook meer dan geschikt voor zijn!!!!

Hey ik heb eeb fantastische Dld import werkteef,
een van de beteren van Nederland heb ik horen zeggen van zeer ervaren werkmensen!! er zijn maar weinig teven die zo´n lust hebben als die van mij....
een vlucht neemt ze als een speer, en een beet net als een haai, een vechtlust wat manwerk betreft als Rocky!!

ik moet in september de magtest doen, en daarna wil ik er een geschikte werkreu voor selecteren wat ik al heb gedaan!!
graag wou ik de pups dan ook kwijt aan mensen die er verstand van hebben en er ook mee willen werken...

ik hoop van je weer te horen.
Waarschuw beheerder

Mijn teef staat hier boven.... op deze topic!

Vanja v. Wolpinghausen heet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bisbee op woensdag 27 juli 2005 om 22:07:
Nee ok, maar je hond zal toch wel aan de lichaamsbouw moeten voldoen, anders haald die zijn kwalificatie's ook niet....
bij een rott is dat 2x ZG
daarom is het ook belangrijk om toch ook aan exterieurfok te doen!!

Ik hoef die showkwalificaties ook niet zo nodig te behalen ;-)
Bij dobers is het btw 2x U, maar dat geldt voor een A-nest.
Ik hoef qua schoonheid niet zo nodig een A nest te hebben.

Als pups/ honden uit een combinatie presteren in de sport/ het werk, dan verkopen deze zichzelf.
Kijk maar naar honden in de KNPV, die fokken toch ook niet op showkwalificaties.
Waarschuw beheerder

Rottweilers in de KNPV.......jammer dat je het nog zo weinig ziet, evenals dobers!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WendyW op zaterdag 30 juli 2005 om 12:36:
Kijk maar naar honden in de KNPV, die fokken toch ook niet op showkwalificaties

maar dat zijn meestal foeilelijke honden waar ook geen stamboomboom bij zitten...
vaak kruisingen tussen de Hollandse en mechelaaar!!
echt weinig rashonden met stamboom!

kijk als je ook op exteriuer fokt, dan vermijd je ook de lichaamlijke kwalen!!
oa te lange rug of nek, ielege poten en kop etc...
jou dober is dan gefokt zoals hij behoort te zijn volgens rasstandaard, toch??
een betere en gezondere kun je dan niet krijgen!
en als jij dan ook nog is het werklust erin ziet te krijfgen en te behouden..
dan zal jij zekers tot de betere Doberfokkers gaan horen!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WendyW op zaterdag 30 juli 2005 om 12:37:
Rottweilers in de KNPV.......jammer dat je het nog zo weinig ziet, evenals dobers!

ja dat is echt jammer...
in de hele wereld worden ze wel gebruikt als diensthond,
maar hier kunnen ze het volgens de meeste geleiders niet!!

Het ligt echt niet aan de hond, maar ze hebben van de KNPV een circus gemaakt die alleen maar nog te doen is door die ielige mechelaars!

een rott heeft 2 a 3 jaar nodig om te volgroeien,
een mechelaar doet dat binnen een jaar!!

het is dus eerder gemakzucht dan kwaliteit,

kijk maar is maar zweden of andere scandinavische landen daar worden Rottweilers nog steeds gebruikt zowel in het leger als bij de politie!!

in Oostenrijk is er een legerkazerne met een eigen Rottweilerkennel, alleen maar Rottweilers daar.
een bloedlijn die voor de 1ste wereldoorlog dateert.

in Duitsland is het ook nog steeds een diensthond..
kijk maar is naar grote voetbalwedstrijden!!

in Frankrijk en ook lopen ze ermee op de luchthaven als dienst en speurhond!!
en in Belgie veel als diensthond voor de politie en bewaking!!

dan maak je het mij niet wijs dat een rottweiler die al van 1912 een erkend werk/diensthond is niet voldoet aan de eisen!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bisbee op zaterdag 30 juli 2005 om 15:24:
maar dat zijn meestal foeilelijke honden waar ook geen stamboomboom bij zitten...
vaak kruisingen tussen de Hollandse en mechelaaar!!
echt weinig rashonden met stamboom!

kijk als je ook op exteriuer fokt, dan vermijd je ook de lichaamlijke kwalen!!
oa te lange rug of nek, ielege poten en kop etc...
jou dober is dan gefokt zoals hij behoort te zijn volgens rasstandaard, toch??
een betere en gezondere kun je dan niet krijgen!
en als jij dan ook nog is het werklust erin ziet te krijfgen en te behouden..
dan zal jij zekers tot de betere Doberfokkers gaan horen!!!

Kijk bisbee,
Als er werkelijk gekeurd zou worden op het exterieur en de rastandaard zoals de dober hoort te zijn.......dan zou ik showen.
Bij dobers worden er echter honden kampioen en BOB die NIET aan de rastandaard voldoen.
Mooie honden hoor, maar niet volgens de standaard.
Honden die er wel aan voldoen.......die tellen niet eens meer mee.
En zo triest is het helaas met de dobermann gesteld.
De dobermann gezond..........de doberman is niet gezond!
Er wordt niet meer gekeurd op het werkelijke exterieur, er wordt niet meer gefokt op het daadwerkelijke karakter van de hond.
Als er werkelijk gekeurd zou worden op de standaard, dan werden reuen met een schofthoogte van 75 cm en 12 kilo te zwaar geen BOB, als er werkelijk goed gekeurd zou worden werden honden met knikstaarten gediskwalificeerd, als er werkelijk goed gekeurd zou worden, dan hadden dobers met lange dunne nekken nooit de hoofdrol op shows en dus in de fok gespeeld!

Als ik een dober aan zou schaffen die qua uiterlijk aan de enige echte rasstandaard zou voldoen, dan zou ik daar op een show misschien met moeite een G mee halen!!!
Dat vind men niet mooi, dat het voldoet aan de standaard doet er geen reet meer toe!!!
Men wil tegenwoordig te zware honden, die overdeven groot zijn en met veels te dunne nekken die gevoelig zijn voor wobbler en nekproblemen.
Lange ruggen, terwijl deze compact horen te zijn, knikstaarten, rug en nekproblemen, maar ze winnen allemaal op de show.
Dus dobers en showen........nee bedankt!
Ik weet zelf hoe een dober eruit hoort te zien en hoe het exterieur in elkaar hoort te zitten.
Die dobers maken op shows geen schijn van kans en al zeker niet als ze niet van bekende NL fokkers komen en als er grote fokkers in de ring staan.
De dobers die nu in de ring staan zijn bij lange na niet de dobers die ze horen te zijn qua exterieur, om over het karakter en de geschiktheid voor de sport maar te zwijgen!
Maar dat zijn wel de dobers helaas, die de KM laten winnen, omdat ze dat nu eenmaal een mooiere dobermann vinden,
Waarom denk je dat de dobermann op dit punt zo verschrikkelijk ongezond is........op 1 zet ik toch de shows en verkeerde honden die tot winnaars gekozen worden en dus het meest ingezet worden voor de fok.
UIteraard nog andere redenen, maar de dobermann van nu voldoet in de verste verte niet aan de standaard, maar ze worden wel allemaal BOB of staan op Crufts.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bisbee op zaterdag 30 juli 2005 om 15:33:
ja dat is echt jammer...
in de hele wereld worden ze wel gebruikt als diensthond,
maar hier kunnen ze het volgens de meeste geleiders niet!!

Het ligt echt niet aan de hond, maar ze hebben van de KNPV een circus gemaakt die alleen maar nog te doen is door die ielige mechelaars!

een rott heeft 2 a 3 jaar nodig om te volgroeien,
een mechelaar doet dat binnen een jaar!!

het is dus eerder gemakzucht dan kwaliteit,

kijk maar is maar zweden of andere scandinavische landen daar worden Rottweilers nog steeds gebruikt zowel in het leger als bij de politie!!

in Oostenrijk is er een legerkazerne met een eigen Rottweilerkennel, alleen maar Rottweilers daar.
een bloedlijn die voor de 1ste wereldoorlog dateert.

in Duitsland is het ook nog steeds een diensthond..
kijk maar is naar grote voetbalwedstrijden!!

in Frankrijk en ook lopen ze ermee op de luchthaven als dienst en speurhond!!
en in Belgie veel als diensthond voor de politie en bewaking!!

dan maak je het mij niet wijs dat een rottweiler die al van 1912 een erkend werk/diensthond is niet voldoet aan de eisen!!laatste aanpassing 30 juli 2005 15:35

Yep!
Geduld is een schone zaak.
En idd, sommige onderdelen van de KNPV zie ik een dobermann of een rottweiler echt niet doen, althans, misschien een jaar of 2.
Als ze daarna lichamelijk nog niet kapot zijn mag je van geluk spreken denk ik :-(
Hoe het et de rottweiler zit weet ik niet, daar heb jij meer kijk op ;-)
Maar de huidige dobermann, daar zal 99% het niet van redden denk ik.
Bij de dobermann ligt het denk ik ook wel een stukje aan de hond...het lichaam van de huidige dober is er gewoon niet geschikt voor.
En dan kom ik weer terug op te grote en te zware honden, lange ruggen en te lange dunne nekken

Rottweilers zie je in andere landen idd nog genoeg.
Prachtig om te zien vind ik het, andere rassen als diensthond!
Vooral omdat mechelaars en kruisingen hier zo overheersen.
Niets tegen kruisingen en mechelaars...maar vind het wel jammer.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WendyW op zaterdag 30 juli 2005 om 16:15:
En idd, sommige onderdelen van de KNPV zie ik een dobermann of een rottweiler echt niet doen, althans, misschien een jaar of 2.

ik train op een werkgroep waar ze dan de ipo sport beoefenen, en zo heel soms komen er mensen van een externe werkgroepen oa de NBG... met ook wel is een ander ras!!

ook heb daar ook wel is mechelaars gezien en als je dan de punten nadertijd te zien krijg valt het op dat die helemaal niet beter scoren dan de gemiddelde Rottweiler!

een vlucht nemen doet een GOEDE Rottweiler zelfs beter....
het gaat niet om de halve seconde sneller zijn wat een mechelaar is, neen de vlucht is een oefening waar de hond de voortvluchtige blokkeert van het vluchten!!!!
nou een goede pakwerker van een 90/110 kg gaat kilometers op de loop met een mechelaar die zijn tanden erin zet en zich dan mooi mee laat slepen aan de arm die maar 25/30 kg weegt!!
nou mooi blokkeren noemen ze dat!!
een rottweiler die dubbel zo zwaar weegt die blokkeert wel, die bijt zich vast en blokkeert met zijn achtervoeten, alleen na een paar keer een paar meter sjouwen is de werker bekaf en vind hij de hond niet lollig meer!! dat is het probleem!!
Maar de Rottweiler doet zijn werk wel, en daar gaat het om dus wat klaag je dan??

speuren doet een rottweiler ook uitmuntend!!
durft haas wel te zeggen dat die dat beter doet dan een mechelaar!!
alleen het geduld met een dikkoppige eigenwijse hond hebben de meeste geleiders niet!
ze weten daar niet opin te spellen en noemen dan een rottweiler dom!! nee die Rottweiler is wel slim
dat is een meer dan gemiddelde inteligente hond..
maar of de geleiders dat allemaal zijn is een 2e..?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nou Bisbee, ik bedoelde eerder de belachelijke hoge schuttingen en dergelijke.
Een mechelaartje vliegt daar zo overheen, maar een dobermann of een volgroeide rottweiler heeft toch wat meer gewicht mee te tillen ;-)
Het zijn gewoon rassen die sneller gewrichtsproblemen kunnen krijgen, zeker met sommige onderdelen binnen de KNPV zoals het nu is zet ik daar voor onze rassen mijn twijfels bij.
Maar dan heb ik het dus niet zozeer over het manwerk ;-)
Dat zouden ze gewoon aan moeten kunnen en met geduld en de juiste begeleiding denk ik idd nog beter.
Als je hoort hoeveel mensen binnen de knpv graag een dobermann of rottweiler zouden willen, maar het gewoon niet aandurven vanwege de gezondheid......erg jammer natuurlijk
Maar ik zou het een dober ook niet aan willen doen, niet alle onderdelen van de KNPV
(dobers hebben over het algemeen ook een hekel aan water en zwemmen niet, dus dat is al een probleem, haha :-)

In de IPO zie ik ook liever rottweilers en dobers hoor.
Het is misschien idd niet zo snel allemaal, maar het hoeft ook niet snel.
Als het maar goed gebeurt.
En idd, het blokken van rottweilers en dobers (maar net iets minder als de rott) is prachtig om te zien!

De punten met mechelaars en dobers schelen wel veel.
Maar ook bij dobers zie je eigenlijk dat ze te snel naar wedstrijden gaan met die honden.
Ook dobers moeten langer groeien, zowel lichamelijk als geestelijk.
Geduld is een schone zaak.......maar dat hebben veel mensen niet meer helaas.

het gewicht van een rottweiler zal er ook vast mee te maken hebben, maar goed.
Een PW moet niet zeuren, er zijn nu eenmaal meer rassen als herders, zeker binnen de NBG en ja, die kunnen zwaarder wegen.
Gewoon draaien en niet zeuren of harder trainen, haha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WendyW op zaterdag 30 juli 2005 om 17:36:
Als je hoort hoeveel mensen binnen de knpv graag een dobermann of rottweiler zouden willen, maar het gewoon niet aandurven vanwege de gezondheid......erg jammer natuurlijk

Nou om de gezondheid hoeven ze een rott niet te laten, want wij scoren zeer goed wat betreft HD en ED etc...
met de binnen de NRC gefokte rottweilers althans!!

Uitspraak van WendyW op zaterdag 30 juli 2005 om 17:36:
het gewicht van een rottweiler zal er ook vast mee te maken hebben, maar goed.
Een PW moet niet zeuren, er zijn nu eenmaal meer rassen als herders, zeker binnen de NBG en ja, die kunnen zwaarder wegen.
Gewoon draaien en niet zeuren of harder trainen, haha

in Dld beginnen ze al met 8/ 9 maand de jonde honden op de mouw te zetten spelende wijze, en ook speuren doen ze al van vroegs af aan!! maar wel met beleid!
als ze de basis dan eenmaal kennen hebbeb de meesten daar al ipo 111 met net 2 jaar!!!
Waarschuw beheerder
Precies, maar dan kom je toch weer uit op dat stukje geduld...binnen de knpv beginnen ze al met bijten met nog niet van melkgebit gewisselde pups.
Wij beginnen met dobers met een maand of 7 a 8, maar als je een doberpup met bijv een te lange nek, zo jong zou laten bijten....dan rees ik dat het beestje vroegtijdig zal sterven aan ernstige nekproblemen, met verlamming als gevolg.

Nogmaals, bij de dober spelen meer gezondheidsproblemen mee als HD en ED en de meeste zijn niet te onderzoeken onder een bepaalde leeftijd, waarbij de meeste honden al meerdere nesten op de wereld hebben gezet.
Maar zou je met een rottweiler ookal zo jong kunnen beginnen in bijvoorbeeld de KNPV.
HD en ED is niet alleen erfelijk natuurlijk, maar ook voedings en omgevingsgebonden en ED ook dor trauma.
Zou jij al zo jong willen bijten met een hond?
Nou ja, we komen toch weer uit op geduld in het trainen eigenlijk ;-)

Verder is IPO 3 qua zwaarte van het programma toch niet te vergelijken met de KNPV, want op die leeftijd is een hond echt nog niet klaar voor de PH 1 keuring, ondanks dat ze zeer jong beginnen.
Gezien de zwaarte van het huidige KNPV programma en de idiote nderdelen in het programma vraag ik me dus af in hoeverre rottweilers, dobers, bouviers, airdale terriers, etc, het programma nog aan zouden kunnen.
Nederlandse honden vrij weinig denk ik???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WendyW op zaterdag 30 juli 2005 om 18:15:
Verder is IPO 3 qua zwaarte van het programma toch niet te vergelijken met de KNPV, want op die leeftijd is een hond echt nog niet klaar voor de PH 1 keuring, ondanks dat ze zeer jong beginnen.
Gezien de zwaarte van het huidige KNPV programma en de idiote nderdelen in het programma vraag ik me dus af in hoeverre rottweilers, dobers, bouviers, airdale terriers, etc, het programma nog aan zouden kunnen.
Nederlandse honden vrij weinig denk ik???

IPO... is de basis van de KNPV. alleen worden de onderdelen bij de KNPV veel uitgebreider! maar toch geloof ik erin dat een rottweiler het aankan.
wel doe je een jaar langer met het behalen van je certificaat want je zit met het volgroeien van Je hond.

bekijk deze site maar is... dit is een Rottweilerkennel uit Zweden met vele legerhonden!!

http://members.tripod.com/zumaskennel/

Nou en luchtmacht is een van de zwaardere onderdelen van het leger!
dan maken ze mij niet wijs dat het hier zogenaamd niet kan??
Waarschuw beheerder
Ja, maar zou de op dit moment gefokte rottweiler in Nederland het in jou ogen ook kunnen?
Dat bedoelde ik eigenlijk ;-)
Honden uit het buitenland heb ik idd meer vertrouwen in.
Neemt niet weg dat ik bij bepaalde onderdelen van de KNPV zo mijn twijfels heb met grote zware rassen.
Het is toch een hele belasting.
Ik zeg niet dat ze het niet kunnen, maar ik vraag me af of rottweilers, dobers en bijvoorbeeld bouviers niet sneller last krijgen van problemen aan de gewrichten.
Pfff, snap je nog wat ik bedoel....ik kan mezelf vandaag niet echt goed verwoorden wegens een breuk van 6 jaar met mijn vriend, of nou ja, ex nu he.
Althans, er lijkt toch niet helemaal komente staan wat ik nu eigenlijk bedoel :-)

Maar idd, je doet er langer over.........dus is het toch weer een geduldskwestie.
Hier in NL moet alles maar snel, snel, snel, waarschijnlijk ook omdat honden na het certificaat vaak worden door verkocht, maar dan nog staat er op een mechel van een jaar of 3 vaak nog geen PH 1.
Dus als ze dit geduld wel met mechels hebben.....moeten ze dat geduld toch ook op kunnen brengen voor andere rassen.
Ik wilde graag de bewaking in als hondengeleidster.
Ben toen gaan informeren, eigen gecertificeerde hond nodig. Prima, niets leukers als je eigen hond trainen en werken me je eigen hond.
Maar geen enkel bewakingsbedrijf zat te wachten op een dobermann, ik moest maar een mechelaar of duitse herder aanschaffen.
Vind ik toch erg jammer!!!

Persoonlijk heb ik gewoon geen flauw idee waarom ze alleen herders en herders willen!
Andere werkhondenrassen zijn misschien niet meer zo goed vertegenwoordigd, omdat hondensport op een laag pitje staat in nederland, maar dat wil niet zeggen dat ze het niet kunnen.
Alleen zou ik er dus geen hond voor gebruiken afkomstig van een nederlandse kennel, dan wel uit het buitenland.
Maar importeren was ik toch al van plan :-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WendyW op zaterdag 30 juli 2005 om 22:39:
Maar geen enkel bewakingsbedrijf zat te wachten op een dobermann, ik moest maar een mechelaar of duitse herder aanschaffen.
Vind ik toch erg jammer!!!

Je hebt hier in het Noorden ook bewakingsbedrijven waar ze wel andere rassen toelaten, zo liep er een Bouv.. en vele kruizingen??
dus waarom zou dan een rottweiler of in joun geval een Dober niet kunnen?
en je hoeft hier niet te wonen, mischien hebben ze daar ook wel opdrachten of dat ze samenwerken met andere bedrijven bij jou uit de buurt..? dus je kan altijd eff een belletje geven.

Uitspraak van WendyW op zaterdag 30 juli 2005 om 22:39:
Ik zeg niet dat ze het niet kunnen, maar ik vraag me af of rottweilers, dobers en bijvoorbeeld bouviers niet sneller last krijgen van problemen aan de gewrichten.
Pfff, snap je nog wat ik bedoel....ik kan mezelf vandaag niet echt goed verwoorden wegens een breuk van 6 jaar met mijn vriend, of nou ja, ex nu he.
Althans, er lijkt toch niet helemaal komente staan wat ik nu eigenlijk bedoel

Het mooie van een Rottweiler of Dober is dat ze wel groter zijn en zwaarder zijn maar dat det geheel zich compenseert,
of iig dat behoort het te doen bij de goeden!!
een rottweiler is zwaarder maar daarom ook vele malen sterker!
tot een 10 jaar geleden moesten de rottweilers ook over een rechte muur springen van 1,70 of 1,80!
en dat deden de honden, maar voor de sport hadden ze dit afgeschaft ivm extra slijtage aan de gewrichten!

Zo 6 jaar?? dat zijn jaren waar ik van mag dromen....
wens je veel sterkte meid en troost je met de weet dat er altijd iig een jongen je trouw is!!
je beste maatje Qyan... en wat doet de rest erdan toe!!
Waarschuw beheerder
Tja, geen idee Bisbee!
Misschien hebben ze wel iets tegen vrouwen ipv tegen dobers, hahaha, maar wet op de disctiminatie he.
Nee, er stond uitdrukkelijk op die sites dat er alleen gewerkt werd met herder soorten.
Heb toen ook contact opgenomen, maar nee mevrouwtje, een mehelaar, een duitser of een kruising, maar een dober zien wij niet zo zitten............
Maar goed, Qyan acht ik er toch niet meer geschikt voor....misschien met de volgende ;-)
Ik heb nu toch een leuke baan waar ik het naar m'n zin heb, maar de ultieme baan is in mijn ogen toch wel een baan met je eigen hond :-)
Maar dan moet je natuurlijk wel eerst een geschikte hond hebben.
Qyan wil ik dat allemaal niet meer aandoen en een volgende hond erbij....daar hebben we het al eens over gehad ;-)
Tegen de tijd dat er weer een andere hond bij komt, eerst maar eens zien in hoeverre die geschikt zou kunnen zijn en mijn grootste angst..hoe gezond die zal zijn.

Maar dan is er met de grotere rassen toch ook kans op snellere slijtage van de gewrichten.
Eerlijk is eerlijk...een goed gefokte hond heeft daar in mijn ogen niet snel last van.
Een lijn waar geen HD of ED in voorkomt kan je volgens mij nog zo gek doen met een hond, dan krijgen ze het niet (is mijn visie), maar met de dober zijn we bij lange na niet op dat punt.
HD is zo goed als overwonnen, maar ED is iets wat steeds meer voorkomt (alleen rontgenen op Ed is bij ons geen vereiste)
Daarnaast die oh zo frustrerende wobbler en hart problematiek...........allemaal erfelijk, maar tegen de tijd dat het aan het ligt komt hebben honden al meerdere nesten gehad (meestal op een leeftjd van 5 jaar openbaren deze zaken zich)
Dus bij de dober vraag ik me toch af in hoeverre ze het programma nog aan zouden kunnen! Ook bij importhonden. Ondanks dat die wel de juiste bouw hebben zie je helaas ook bij steeds meer buitenlanders de oh zo nederlandse invloeden terug komen.
Ik denk, ik weet eigenlijk wel zeker, dat het met de gezondheid van de rottweiler beter gesteld is als die van de dober!
Dober is echt een ramp op het moment hoor!

Aan de andere kant...misschien zou het goed zijn om bij rassen waarbij IPO een onderdeel van het fokprogramma is...het sportprogramma toch weer te verzwaren en niet zoveel rekening te houden met mogelijke gewrichtsslijtage.
Gezonde honden zullen dit aankunnen, die kan je inzetten voor de fok, sterke blijven over.
De slechtere exemplaren kan je uitsluiten met een zwaarder programma, omdat die mogelijk wel problemen ontwikkelen (neem als voorbeeld qyan)
Maar ja, zo simpel werkt het helaas ook allemaal weer niet helaas :-(

6 jaar....7 jaar eigenlijk....ben 22 geworden en ging al met hem toen ik 15 was.
Maar ik heb er zelf een punt achter gezet hoor, het ging gewoon niet meer.
Maar het is toch 7 jaar van je leven!
De beste keus, maar niet minder makkelijk.
Maar goed, life goes on ;-)
En idd, Qyan is het meest belangrijk...die gaat voor alles!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WendyW op zondag 31 juli 2005 om 00:22:
Ik denk, ik weet eigenlijk wel zeker, dat het met de gezondheid van de rottweiler beter gesteld is als die van de dober!
Dober is echt een ramp op het moment hoor!

Klinkt heel sneu gesteld wat de Dober betreft!!
zeer gelukkig is het zeer zekers beter gesteld met de rottweiler!!
je hoort maar zeer zelden dat er bepaalde afwijkingen zijn?? zo goed als nooit...

Maar heb je die site bekeken? moet je dan op Females klikken...
daar staan er een paar bij die gecertificeerd zijn voor de legerpatrouille dienst en luchtmacht!!
die zien er echt goed uit..
kort compact en geblokt in hoekingen en kop!!
precies zoals ze moeten zijn!!
Waarschuw beheerder
Ja, dober is een ramp op het moment.
Ookal zijn alle erfelijkheidsonderzoeken goed, je weet het toch maar niet, voral omdat er zoveel afwijkingen zijn die je niet kan onderzoeken...waar te weinig geld voor is om te onderzoeken en afwijkingen die pas op latere leeftijd aan het licht komen.
Gewoon heel goed oppassen wat je koopt dus :-(

Ik heb nog niet gekeken....ga ik straks ff doen.
Eerst ff op zoek naar een club met examens de komende tijd, want heb vandaag toestemming gekregen om eindelijk VZH te doen.
Aangezien wij dit jaar wegens te weinig honden geen examen organiseren moet ik dus ff zoeken waar het wel kan ;-)
Dus dat ga ik eerst ff doen, dan ga ik die site bekijken :-)
Na 2 jaar VZH mag ene examen wel eens een keer he!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WendyW op zondag 31 juli 2005 om 18:51:
Na 2 jaar VZH mag ene examen wel eens een keer he!laatste aanpassing 31 juli 2005 18:52

Hey heb je hier eff de agenda van de NRC gedaan, mischien kun je wel bij een Rottweilerwerkgroep je VZH examens doen!!
worden wel vaker externe honden toegelaten!!!

Agenda NRC evenementen 2005

Data Soort evenement Werkgroep Keurmeester(s)
27-aug. BeNeLux show België R. Vandereyken & F. Beiboer
28-aug BeNeLux B.C. wedstrijd België C. Janssen & E. Bude
28-aug Maasroutebokaal Made Hr. S. Kwak, A. Broekhuizen en F. Tichelaar
9-sep WK alle rassen te Breda
11-sep MAG test RW Hoogeloon H.J.ten Bruggencate & E.J.M. Peeters, ext. W.J.M.Peters
25-sep NKA africhting RW Tilburg A:C.Janssen, B:H.Gerards, C:A.Stappers
7-okt. Werkgroepen vergadering Maarsbergen
9-okt. IPO/SpH/VZH Examen RW De Kempen W. Spies
16-okt. IPO/SpH/VZH Examen RW Veluwe-IJsselstreek S. Kwak
22-okt. IPO/SpH/VZH Examen RW Amsterdam I van Welie
12.nov UV Examen RW Amsterdam F. Matekovic
13.nov IPO/SpH/VZH Examen RW Salland C. v. Gijn
19.nov IPO/SpH/VZH Examen RW Oss F. Janssen
19-nov IPO/VZH Examen RW Roosendal C. Janssen
25-nov ALV NRC Maarsbergen
27-nov MAG test RW Zeeland Gedrag: FH.M.Hendriks & E.v Veen, ext. F.Beiboer
Waarschuw beheerder
Thanks!!!!
Hoe meer adressen hoe meer kans op een plekkie naturlijk :-)
Probeer er eigenlijk nog 1 te regelen voor 21-08, zou lekker zijn als hun nog plek hebben, ook niet al te ver van huis zodat het intrainen wat makkelijker gaat.
Maar ff afwachten of dat gaat lukken.
Voor september ben ik ookal druk aan het regelen eventueel.
Jammer dat de werkgroep in amsterdam alleen uv doet.
Ken er daar een aantal + matekovitch als keurmeester zou ik best zin in hebben, hahaha......
Rottweilerwerkgroepen had ik idd niet aan gedacht, qy heeft een boomstam dus dat zou ook gewoon moeten kunnen mits er plek is
Waarschuw beheerder
Inderdaad, mooie exemplaren van die kennel in zweden!
Zo zie je ze in nederland niet veel meer!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WendyW op zondag 31 juli 2005 om 20:17:
Rottweilerwerkgroepen had ik idd niet aan gedacht, qy heeft een boomstam dus dat zou ook gewoon moeten kunnen mits er plek is

er zullen er altijd wel wat afvallen en geef je wel veel kans dat er een plek tussen is, want de werkende aantal zijn toch niet zoveel!! vergeleken met eerder....

Uitspraak van WendyW op zondag 31 juli 2005 om 20:41:
Inderdaad, mooie exemplaren van die kennel in zweden!
Zo zie je ze in nederland niet veel meer!

Ik denk dat ik ereen van hun jonge teven laat importeren naar hier zal een 3000,- tot 6000,-kosten!!
dan uitsluitend een werkreu ervoor selecteren en dan daar de pups van uitsluitend aan werkers verkopen en zelf met een de KNPV proberen te doen!!
Waarschuw beheerder
anders gaan we team beginnen!!!! haha....
Waarschuw beheerder
di is de testlink naar mijn site toe!!

http://home.planet.nl/~monte252/dunvan/

rottweilerkennel vom dunvanhof
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bisbee op zondag 31 juli 2005 om 22:19:
anders gaan we team beginnen!!!! haha....

m..m...maar.... dat waren....wij toch al??? :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ..][\/][iekos.. op woensdag 17 augustus 2005 om 14:19:
m..m...maar.... dat waren....wij toch al???

haha maar dat zijn we zeer zekers ook!!

alleen doe jij niet aan hondenafrichtingssport?
maar op PF dan ben je zeer zekers me maatje..haha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bisbee op woensdag 17 augustus 2005 om 14:22:
alleen doe jij niet aan hondenafrichtingssport?

Nee, das waar... maar toch doet t me pijn dat te lezen ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ..][\/][iekos.. op woensdag 17 augustus 2005 om 14:38:
Nee, das waar... maar toch doet t me pijn dat te lezen

Nou wil het wel goedmaken hoor!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ..][\/][iekos.. op woensdag 17 augustus 2005 om 14:59:
Hahaha tis al goed!!!

ahhh wat ben je lief!! een vrouw uit 1000den
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bisbee op woensdag 17 augustus 2005 om 15:00:
ahhh wat ben je lief!! een vrouw uit 1000den

slijmbal ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Maula op vrijdag 19 augustus 2005 om 12:13:
slijmbal

Nou vind jou anders ook wel lief!!
maar net niet zo lief als Miekos.
Miekos is mijn Buddy, en jij twijfeld soms aan mij????
en dat mag niet in een relatie..haha!!
Hmmzz een rottweiler is op zich een mooie hond.

Helaas zijn ze niet allemaal even lief :(
Hier bij mij in de buurt daar loopt een jongen die maakt zijn hond vals ! :(
Op de honden speel plaats gooiden hij ineens zijn hond naar binnen en ja hoor dat ging fout !
Die rottweiler en mijn bull die gingen vechten. :(
gelukkig is me bull een beetje uit de kluiten gewassen hond dus hij kon zich verzetten. :)

Gelukkig duurde het heel even want me vriend stak gelijk zijn hand er tussen (wel met een risico maar ja).
Het is goed afgelopen :)
die van mij had een heel klein sneetje op zijn ooglid maar daar had hij gelukkig geen last van.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bradley, Jeffrey, Sidney & Railey (L) op maandag 22 augustus 2005 om 08:04:
Helaas zijn ze niet allemaal even lief
Hier bij mij in de buurt daar loopt een jongen die maakt zijn hond vals !

maar je zegt nu al zelf dat die kloot zijn hond valst maakte!!! dus kan die hond er niets aan doen, toch?
Uitspraak van Bradley, Jeffrey, Sidney & Railey (L) op maandag 22 augustus 2005 om 08:04:
Die rottweiler en mijn bull die gingen vechten.

en dit hoort zeer zekers niet te gebeuren!! tuurlijk kan het soms wel eff wat uitlopen, maar als baas moet jeje hond corigeren en straffen.
die van mij had een heel klein sneetje op zijn ooglid maar daar had hij gelukkig geen last van.

Maar heb je die eigenaar nou ook een snee onder zijn oog bezorgd?? want dat had je eigenlijk moeten doen..

zulke mensen verpesten een hondenreputatie, zonder erbij natedenken.

Waarschuw beheerder
Ik heb ook een rottweilertje
van net een jaar.
hij heet djambo en is bijna 50 kilo,
En hij is gek op turkies.. :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 12:17:
Ik heb ook een rottweilertje
van net een jaar.
hij heet djambo en is bijna 50 kilo,
En hij is gek op turkies..

ennnnn heb je ook foto´s?? zou wel leuk zijn!!
Waarschuw beheerder
Hier bij mij in de buurt daar loopt een jongen die maakt zijn hond vals !

Vandaar dus dat deze honden een slechte naam krijgen :jaja:
Terwijl het (Y) beesten zijn
Waarschuw beheerder
Uitspraak van .. L .. op maandag 29 augustus 2005 om 14:45:
Vandaar dus dat deze honden een slechte naam krijgen
Terwijl het beesten zijn

Kijk das een vrouw van mijn gedachtes haha.....!!

idd zijn het super beesten, maar worden ze te vaak onnodig afgeschildert als agressieve vechthond terwijl het veedrijvers zijn net als iedere herdershond!!

maar met een zeer grote aanleg tot trouwe waak en verdedigingshond!!
waar helaas vaak misbruik van word gemaakt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bisbee op maandag 29 augustus 2005 om 15:13:
idd zijn het super beesten, maar worden ze te vaak onnodig afgeschildert als agressieve vechthond terwijl het veedrijvers zijn net als iedere herdershond!!

maar met een zeer grote aanleg tot trouwe waak en verdedigingshond!!
waar helaas vaak misbruik van word gemaakt.

Precies.. zodra zo'n hond in de handen komt van een ''foute'' baas.. tja.. :s
Een hond wordt niet vals geboren, wordt vals gemaakt!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van .. L .. op maandag 29 augustus 2005 om 15:29:
Precies.. zodra zo'n hond in de handen komt van een ''foute'' baas.. tja..

een baas vormt het karakter!! en kan die ook kwaadaardig gaan vormen!!
Uitspraak van .. L .. op maandag 29 augustus 2005 om 15:29:
Een hond wordt niet vals geboren, wordt vals gemaakt!

Kijk er zijn bepaalde rassen die niet perse vals zijn, maar wel een aanleg hebben om eerder geneigd te zijn wat vechten betreft!!
gelukkig heeft een rottweiler die aanleg niet, en is die in Duitsland al van de lijst gehaald waar uitsluitend vechthonden opstaan.
de rottweiler heeft immers een veedrijvers karakter en achtergrond!

Waarschuw beheerder
rottweilers zijn egt super:D:D we hebbe er zelf ook 1 gehad:D vet lief beestje.. Egt een hele mooie hond:d en absoluut niet vals.. hij heeft in 9 jaar niemand gebeten.. maar wel enorm waaks als er iets gebeurde en ik was alleen thuis:D super hond..:D
Waarschuw beheerder
zijn ook lieve en betrouwbare honden, maar je moet er wel voor zorgen dat ze uit een stabiele combinatie komen en er zelf ook veel tijd en aandacht aanbesteden wat betreft de opvoeding!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Gaaf mij de Amerikaarse Bulldog maar.
Veel beter karakter!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 oktober 2005 om 10:51:
Gaaf mij de Amerikaarse Bulldog maar.
Veel beter karakter!!!

Pff kortzichtige opmerking...!

is en A-bull niet toevallig de hond die ze vandaag de dag nog steeds gebruiken in de US om koelbloedig wilde zwijnen en andere grootwild op te jagen en te doden??
(lief karakter)

stamt een A-bull net als zijn voorouders niet uit een lijn speciaal geselecterd op zijn enorme vecht en agressie drift?
om daardoor nog beter de grotere wildsoorten te kunnen pakken..
(lief karakter)

daar integen is een rottweiler een ouwe duitse veedrijver!
gefokt om juist zijn sterke stabiele en trouwe karakter.

door die karakter al gekozen in 1910 als officiele duitse dienthond voor zowel leger als politie.

maar helaas door te grote animo te veel karakterloos doorgefokt waardoor de meeste rottweilers tegenwoordig niets meer aan origine raseigenschappen hebben.

je kunt deze zwartfokhonden niet vergelijken met de echte raszuivere rottweilers.

KORTE SAMENVATTING VAN DE GESCHIEDENIS

De Rottweiler rekent men tot de oudste hondenrassen. Zijn oorsprong gaat tot in de tijd van de Romeinen terug. Daar werd hij als herders en veedrijvershond gebruikt. De honden trokken met de Romeinse legioenen over de Alpen, beschermden de mensen en dreven hun vee. In de omgeving van Rottweil kwamen deze honden samen met inheemse honden en vond vermenging plaats. De belangrijkste taak van de Rottweiler werd nu het bewaken en het drijven van het grote vee en de verdediging van zijn baas en diens eigendommen. Van deze Duitse Rijksstad Rottweil kreeg hij zijn naam: Rottweiler slagershond. De veehandelaren (slagers) fokten deze honden alleen op prestatie en bruikbaarheid voor het werk. Zo ontstond in de loop van de tijd een uitstekende herders- en veedrijvershond, die ook als trekhond gebruikt werd. Toen men in het begin van de twintigste eeuw hondenrassen zocht voor de politiedienst, werd ook de Rottweiler daarvoor getest. Al snel bleek dat de hond voor de opgaven in politiedienst gesteld, bijzonder geschikt was. In het jaar 1910 werd hij dan ook officieel als politiehond erkend. De Rottweilerfok streeft naar een zeer krachtige hond zwart met roodbruine duidelijk begrensde aftekeningen, die ondanks een stoere verschijningsvorm toch adel bezit en die bijzonder geschikt is als geleide-verdedigings- en gebruikshond.

GEDRAG EN KARAKTER

In wezen vriendelijk en vredelievend en kindvriendelijk, is hij aanhankelijk, gehoorzaam en werkwillig. Zijn verschijning verraadt oerkracht, zijn gedrag is zelfverzekerd, evenwichtig en onverschrokken. Hij reageert met hoge opmerkzaamheid op zijn omgeving.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dus als een rottweiler echt geen goed karakter had dan werd die niet al een eeuw gebruikt en geschikt geacht voor zowel geleide als dienthond!!

zijn karakter maakt hem tot een uitmuntende waak en verdedigingshond!

das een andere karakter dan een drijf en moordhond!!

Waarschuw beheerder
Kep zelf 3 Rottweilers gehad en ik kan nou nie zeggen dat het geweldige honden waren terwijl ik er echt ALLES aan gedaan heb.
Mijn A. Bull is nu ruim 7 maanden en mijn zoontje 6 maanden.
Ik moet zeggen dat ik geen betere combinatie vind dan dit.
Hij heeft alles voor mijn zoontje over en waakt ook over hem.
Als vreemde kan je niet in de buurt komen van mijn zoontje.
Ik heb tot nu toe alleen nog maar ellende met Rottweielers meegemaakt.
Ik weet ook wel dat ze niet allemaal zo zijn, maar na 3 ben je het wel een X zat!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 oktober 2005 om 11:38:
Kep zelf 3 Rottweilers gehad en ik kan nou nie zeggen dat het geweldige honden waren terwijl ik er echt ALLES aan gedaan heb.

Wat heb je er zo al aan gedaan...?
Ik weet ook wel dat ze niet allemaal zo zijn, maar na 3 ben je het wel een X zat!!!

van welke kennels kwamen je honden je dan.. welke combinatie´s??

bedoel het aanschaf van een goede rottweiler begint bij het selecteren van een juiste fokker en kennel..

90% hier op PF.. hebben wel een zwart en bruin mormel in huis lopen wat eigenlijk een rottweiler had moeten zijn, maar in mijn ogen is een rotwteielr pas echt een rottweiler wanneer die daar vor gefokt is!!

dus bij een wel erkende fokker vandaan komt.. en niet bij je buurman of uit een of ander asiel of boerderij.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ze kwamen idd niet bij een erkende fokker vandaan, maar via via....Je kent het wel!!
De laatste kwam bij een boerderij vandaan waar hij aan 2 kettingen lag, omdat hij wegliep...schandalig gewoon!!!

Gelukkig heeft iedereen een eigen smaak.
Mijn smaak gaat nu uit naar de A. Bull.
Ik weet dat ze een slechte naam hebben, maar ik durf te zweren dat die van mij nooit een vlieg kwaad zou doen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 oktober 2005 om 15:18:
Ze kwamen idd niet bij een erkende fokker vandaan, maar via via....Je kent het wel!!
De laatste kwam bij een boerderij vandaan waar hij aan 2 kettingen lag, omdat hij wegliep...schandalig gewoon!!!

Hoe kun je van een ramp een wonder verwachten..

Leg lassie aan een ketting en daarna in een huis.. kijken of die nog steeds zo lief is!!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 oktober 2005 om 15:18:
Ik weet dat ze een slechte naam hebben, maar ik durf te zweren dat die van mij nooit een vlieg kwaad zou doen.

Ja dat heb ik met mijn rottweilers...
Waarschuw beheerder
mijn oma fokt ze :D

en wij zelf hebben er ook 1 ;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van >Relaantjuh< op woensdag 26 oktober 2005 om 00:21:
mijn oma fokt ze

Heeft je Oma een eigen kennel..?

zoja hoe heet die dan, waarschijnlijk dat ik erwel van heb gehoord.
Uitspraak van >Relaantjuh< op woensdag 26 oktober 2005 om 00:21:
en wij zelf hebben er ook 1

ikke lekker 4.....
Waarschuw beheerder
ja in gorinchem.

kennel lira

ze fokt ook teckels en jack russels erbij ;p
Waarschuw beheerder
Hij heeft alles voor mijn zoontje over en waakt ook over hem.
Als vreemde kan je niet in de buurt komen van mijn zoontje.

Klinkt niet echt leuk moet ik zeggen.. :/ waaks oke, maar dit komt nogal agressief over dan..

dat is niet leuk nee..
altijd zullen er ''rotte appels'' tussen zitten, (bij elk ras) maar over het algemeen zijn rottweilers (Y) en het is wat je d'r zelf van maakt natuurlijk....

Uitspraak van Bisbee op dinsdag 25 oktober 2005 om 23:51:
Leg lassie aan een ketting en daarna in een huis.. kijken of die nog steeds zo lief is!!

:p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bisbee op woensdag 26 oktober 2005 om 12:06:
ikke lekker 4.....

Go Bisbee Go Bisbee :cheer:
Dat ik jou op dit forum tegen kom, niet verwacht ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 oktober 2005 om 16:34:
Go Bisbee Go Bisbee
Dat ik jou op dit forum tegen kom, niet verwacht

haha nee he.. nahh heb er 4 maar voel er niet zoveel voor hoor! maargoed wil wel ergens bijhoren haha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bisbee op donderdag 27 oktober 2005 om 19:27:
haha nee he.. nahh heb er 4 maar voel er niet zoveel voor hoor! maargoed wil wel ergens bijhoren haha

Ja zo had ik het al ingeschat haahaha :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 oktober 2005 om 08:42:
Ja zo had ik het al ingeschat haahaha

haha nee.. ben zeer wijs met me lieve doggie´s!
zijn mijn kiddie´s.. haha
Waarschuw beheerder
heb zelf een kruizing, maar die spoort niet :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bisbee op vrijdag 28 oktober 2005 om 09:47:
haha nee.. ben zeer wijs met me lieve doggie´s!
zijn mijn kiddie´s.. haha

Dat weet ik toch!!! :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PARRUK op vrijdag 28 oktober 2005 om 09:50:
heb zelf een kruizing, maar die spoort niet

Ja waarmee is die gekruist dan.. en waarom een kruizing??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 oktober 2005 om 09:52:
Dat weet ik toch!!!

Heb gisteren een echte serieuse mail gehad van een mevrouw die erg onder de indruk was van mijn honden en graag in 2006 een pup van mijn kennel wou..

voel mij natuurlijk erg vereerd haha.. maar moet eerst in maart 2006 de magtest halen met mijn meissie Vanja.. en dan word ze waarschijnlijk ookal in april of mei loops en kan ik haar naar een duitse topreutje brengen voor de dekking!

en dan mag ik ca juli mijn eerste nestje verwachten...
(k)(L)(K)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bisbee op vrijdag 28 oktober 2005 om 10:09:
Ja waarmee is die gekruist dan.. en waarom een kruizing??

met een labrador
en waarom? tja was gewoon een schatje om te zien

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bisbee op vrijdag 28 oktober 2005 om 10:13:
Heb gisteren een echte serieuse mail gehad van een mevrouw die erg onder de indruk was van mijn honden en graag in 2006 een pup van mijn kennel wou..

Geweldig!!! :cheer: Go Bisbee Go Bisbee ;)
Gaat helemaal goed komen! Spannend joh.
Goede keuze van die mevrouw!

Uitspraak van Bisbee op vrijdag 28 oktober 2005 om 10:13:
maar moet eerst in maart 2006 de magtest halen

Wat is een magtest?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PARRUK op vrijdag 28 oktober 2005 om 10:14:
met een labrador

ja dat verklaart zijn gedragsprobleem.. labradorbloed!!
Uitspraak van PARRUK op vrijdag 28 oktober 2005 om 10:14:
en waarom? tja was gewoon een schatje om te zien

Ja maar een echte is leuker haha..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 oktober 2005 om 10:24:
Geweldig!!! Go Bisbee Go Bisbee
Gaat helemaal goed komen! Spannend joh.
Goede keuze van die mevrouw!

ja ben er erg blij mee. heb die mevr een heel waslijstje met mijn toekomststreven terug gestuurd haha
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 oktober 2005 om 10:24:
Wat is een magtest?

Een mag-test.. (maatschappelijk aanvaardbaar gedrag)

dat is een karakter/ gedragstest.. waaruit moet blijken of je fokdieren ook enige vormen van agressie, onbetrouwbarheid, of overdreven angstig gedrag vertonen!
deze factoren zijn namelijk overerfbaar.. en worden dus genetisch doorgeven... en kan dus gevaarlijk zijn voor de maatschappij!

de magtest is ingevoerd voor het behoud van 5 RAD-rassen
(regeling agressieve dieren)
de rottweiler, amerikaanse stafford, mastino napolitano, argetijnse dog en de fila brassieliro

deze rassen waren anders verboden geweest.. omdat de toenmalige minister Brinkhorst van LNV er een volledige fok en houdverbod op woude leggen.. maar door steun uit de kamer en deze Magtest als alternatief heeft hij het gelukkig niet waar kunnen maken.

gelukkig is de nieuwe huidige minister wat diervriendelijker en wil deze iig geen totale fokverbod!!
maar daarvoor moeten de rasvereningen zich wel bewijzen en moeten de aantal incidenten wel gaan minderen!

Maar meest lullige eraan is dat de meeste bijtincidenten voortkomen van honden die niet eens raszuiver zijn.. en waarvan er meer rondlopen dan de wel erkende en geregistreerde RAD-rassen.. dus ook incidenten van deze stamboomlozen of kruizingen als ze teveel kenmerken hebben.. worden ons aangerekend!
daarom ben ik ook zo tegen stamboomloze radrassen en of kruizingen ervan..

je mag als erkende fokker dus alleen fokken met ouderdieren die deze test heben gehaald.. en die is echt niet makkelijk!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bisbee op vrijdag 28 oktober 2005 om 10:51:
deze rassen waren anders verboden geweest.. omdat de toenmalige minister Brinkhorst van LNV er een volledige fok en houdverbod op woude leggen.. maar door steun uit de kamer en deze Magtest als alternatief heeft hij het gelukkig niet waar kunnen maken.

Dat is dan wel een goede zaak!

gelukkig is de nieuwe huidige minister wat diervriendelijker

Dat is helemaal een goede zaak!!!

Maar meest lullige eraan is dat de meeste bijtincidenten voortkomen van honden die niet eens raszuiver zijn

Dat is vervelend en niet bepaald eerlijk. Jammer dat ze zich dan niet daar op concentreren. Natuurlijk is zo'n test een goed begin maar er blijven altijd mensen die niet raszuivere dieren hebben met bijtgedrag en daarmee fokken. Zoals ik het begrijp van je is die test alleen voor raszuivere honden???

Dat houd dan toch ook in dat de consequenties van het bijtincidenten bij de verkeerde tak word aangepakt??.

Maar jou Vanja gaat dat zeker halen hoor...ik heb er alle vertrouwen in!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 oktober 2005 om 11:32:
Dat is dan wel een goede zaak!

ja idd.. anders had je vandaag de dag geen echte rottweilers of overige 4 rassen kunnen kopen!
Dat is helemaal een goede zaak!!!

Ja iid.. er zijn gelukkig nog wel normale mensen met ook een normaal gezinsleven aanwezig in de huidige politiek.. die mischien zelf ook thuis een van deze 5 rassen heeft.
Dat is vervelend en niet bepaald eerlijk.

dat is het idd... de wel echte rasvereniging en alle wel erkende fokkers en hun honden worden aangerekend op iets waarvan zij nooit verantwoordelijk kunnen zijn!
en helaas lopen er dagelijks meer ongeregistreerde raslozen los dan wel erkende raszuiveren.. dus de risico is enorm groot!
Jammer dat ze zich dan niet daar op concentreren.

daar is de kynologie zelf verantwoordelijk voor... met andere woorden voor het gevolg van alle honden stamboom of niet!
Natuurlijk is zo'n test een goed begin maar er blijven altijd mensen die niet raszuivere dieren hebben met bijtgedrag en daarmee fokken.

ja.. en dat fokken van raslozen gebeurt meer dan dat de echte fokkers het doen.
want een echte fokker is verbonden aan allerlei regels en wetten.. die een brood of hobbyfokker niet heeft.. ook de pups zijn goedkoper van een niet erkende fokker dus de markt is ook veel groter.. helaas!
Zoals ik het begrijp van je is die test alleen voor raszuivere honden???

ja want dat is de enigste controleerbare tak.. de rest valt niet na te gaan.. en ze moeten toch een zondebok hebben voor de media!.. dus
Dat houd dan toch ook in dat de consequenties van het bijtincidenten bij de verkeerde tak word aangepakt??.

alle fokkers of mensen van de club die ik ken.. zijn allemaal zeer goed bezig met hun hond.. geven ze veel liefde, training en opvoeding!
ga naar welke show waar je maar wilt in nederland.. waar ook rotweilers aanwezig zijn.. en je zult hoe lief, sociaal en betrouwbaar deze honden zijn!!

en juist deze mensen die het allerbeste met hun ras voor hebben worden ook nog is het hardst aangepakt door die strenge regels.. zodat er minder raszuiveren worden gefokt en des te meer in verhouding.. raslozen erbij komen!!
Maar jou Vanja gaat dat zeker halen hoor...ik heb er alle vertrouwen in!!laatste aanpassing 28 oktober 2005 11:33

haha das lief van jou... breng je wel op de hoogte als ik mijn pups heb haha.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik ben iig blij at er goede fokkers zoals jij zijn!
En dat er verstandige mensen zijn die daar ook voor kiezen.

Uitspraak van Bisbee op vrijdag 28 oktober 2005 om 12:00:
breng je wel op de hoogte als ik mijn pups heb haha

Ik hoor het graag!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 oktober 2005 om 13:06:
Ik ben iig blij at er goede fokkers zoals jij zijn!
En dat er verstandige mensen zijn die daar ook voor kiezen.

Ahh dank u haha.. en ja gelukkig nog wel.. alleen te weinig!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 oktober 2005 om 13:06:
Ik hoor het graag!!!laatste aanpassing 28 oktober 2005 13:06

komt voor elkaar..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bisbee op vrijdag 28 oktober 2005 om 13:43:
alleen te weinig!

:jaja: idd.
Iedereen wil zoon hond maar hebben omdat het een Rotwweiler is..
Waarschuw beheerder
donateur
rottweilers zijn super (L)! :D
Waarschuw beheerder
[img width=400 height=313]http://mpg.cc/missrs/fotos-021_large.jpg[/img]
[img width=500 height=375 cacheid=00000045001ea8f712b2b8fd1a010b9ff2]http://www.mijnalbum.nl/Foto=6TC6YBVW[/img]
:lief: mijn hondje!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SHARONA* op vrijdag 28 oktober 2005 om 21:55:
mijn hondje!!

mooie hond en ook nog met korte staart ziet beter uit als lange..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kloek! op vrijdag 28 oktober 2005 om 22:35:

haha zit nog klein stukje aan he;) is omdat ze best laat waren met het coupere( of hoe ze het noemen) en het was ook 1 vd laatste waar ze heb bij hebbe gedaan ik vind het zelf ook mooier, en ik herken der altijd aan de klein knobbeltje!:P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SHARONA* op vrijdag 28 oktober 2005 om 21:55:
mijn hondje!!

:o die lijkt veel op mijn wijffie! :D

Mijne heeft ook een kort staartje :jaja:
ff kijken of ik een foto kan vinden :D
Waarschuw beheerder
donateur
Heb ff snel wat foto's gevonden :)
(moet ze echt een keer gaan uitzoeken :$ tis een zooitje in mijn foto mappen 8))

Ze is nu alweer 6! :D (K) en ze heet Kaya b)

[img width=640 height=480 cacheid=000a9594001ea8fcf4d6ce1b1a010ba62a]http://i15.photobucket.com/albums/a364/moon_nick/Kayamooi.jpg[/img]
[img width=640 height=480 cacheid=000a95a1001ea915a5e5a09e1a010ba62a]http://i15.photobucket.com/albums/a364/moon_nick/Kaya1.jpg[/img]
[img width=480 height=640 cacheid=000a95ac001ea9336ff6d01e1a010ba62a]http://i15.photobucket.com/albums/a364/moon_nick/KayaBW.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Uitspraak van 8) Moon 8) op vrijdag 28 oktober 2005 om 21:12:
rottweilers zijn super

hehe eindelijk is een super vrouw op pf... haha
Uitspraak van Kloek! op vrijdag 28 oktober 2005 om 22:35:

met korte staart was mooi, maar een lange is net zo mooi!!
Waarschuw beheerder
[img width=500 height=493 cacheid=001219360002f389e9d77ecb1a010ba668]http://www.vomdunvanhof.nl/images/Noxama/CRW_8805.jpg[/img]

met staart... en kijk hoe schattig haha mijn meissie is!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 8) Moon 8) op vrijdag 28 oktober 2005 om 23:02:
Ze is nu alweer 6! en ze heet Kaya

kijkt ook zo lief en trouw.... zekers wel verwend haha
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bisbee op vrijdag 28 oktober 2005 om 23:05:
zekers wel verwend haha

Beetje maar :$

Waarschuw beheerder
Uitspraak van 8) Moon 8) op vrijdag 28 oktober 2005 om 23:07:
Beetje maar

mag ook wel.. daar is het een rottweiler voor haha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 8) Moon 8) op vrijdag 28 oktober 2005 om 23:07:
Beetje maar

ahhww, ja ze mogen ookwel verwend worden he!!:D
mijne heet trouwens frosty hah omdat ze in de koudste nacht van januari is geboren (frozen), ze was ook de enigste uit het nest die het overleeft had :( omdat die baasjes niet wisten dat die moeder zwanger was :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bisbee op vrijdag 28 oktober 2005 om 23:03:
met korte staart was mooi, maar een lange is net zo mooi!!

vind korte staart toch meer hebben..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bisbee op vrijdag 28 oktober 2005 om 23:11:
mag ook wel.. daar is het een rottweiler voor haha

:jaja:

Waarschuw beheerder
rottweiler zonder staat vind ik veeeeeeeeeel mooier.. mag niet meer helaas.. maar vind een rottweiler met staat gewoon niet mooi..
[img width=484 height=411 cacheid=00000045001fc76a32e553161a011d7c6c]http://www.mijnalbum.nl/Foto=S6VBLJ7U[/img]
lief hondje hea:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
de rottweiler is een mooie werk hond waar je veel mee kan doen en wat dat waken betreft een rotweiler staat altijd paraat voor zijn of haar baas waar er maar een van is

Waarschuw beheerder
Aahhh wat een schatjes (L)
Ben ook helemaal verliefd op rottie's!! :D
Krijg er a.s zaterdag eentje en ik kan niet wachten!! ;)

Waarschuw beheerder
[img width=500 height=375 cacheid=0000004500052e899e673f4f1a013c6bc7]http://www.mijnalbum.nl/Foto=MRKOICFG[/img]
:lief:
Waarschuw beheerder
is dat een teefje of is het een reu liesje

Waarschuw beheerder
Uitspraak van mustang sally op woensdag 15 februari 2006 om 18:55:
is dat een teefje of is het een reu liesje

een teefje :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 februari 2006 om 19:06:
een teefje

ze ziet er goed en mooi uit hoor (Y)

Waarschuw beheerder