niet veel, vanaaf een verjaardag van een vriend van ons, dus dat zal ckers wel gezellig en laat worden.
Zondag dus lamballen want maandag weer fris zijn voor weer een zware gestresste week.
Maar dan dat weekend hebben we Thunderdome en kan ik weer los gaan.
En jij nog iets interessants te doen??
Ik mopet een uurtje flyeren voor Q-dance, dus sta als VIP op de lijst!1
donateur
ik heb ervaring met flyeren, mag ik volgend jaar op Q-base gaan flyeren voor hun volgende feest. Wil ik zelfs nog wel 2uurtjes doen hoor. Geen probleem.
PS ik zal een flyer van je aannemen en deze mee naar huis nemen en niet weggooien zoals velen dat doen.
PS ik zal een flyer van je aannemen en deze mee naar huis nemen en niet weggooien zoals velen dat doen
Dan zou je me de gelukkigste man op aarde maken
ik kan je wel iemands e-mail geven die dat kan regelen!!
donateur
PB maar even, wie weet komt het nog van pas.
Ik heb vroeger in een plaatselijke discotheek gewerkt en dus regelmatig kunnen flyeren voor feesten.
Daarnaast veel promo werk gedaan dus heb ckers ervaring.
Ach ja alsof je hiervoor ervaring moet hebben.
Ik heb weinig ervaring, maar heb er niet zo veel moeite mee om een paar tasjes weg te geven!!
donateur
zeg ik toch, heb je geen ervaring voor nodig alleen een leuke lach is voldoende. Je moet er niet gaan staan met een sjacho kop want daar heb ik zo'n hekel aan.
dat weet ik nog niet, maar ik denk dat ik van 5 tot 6 moet flyeren, binnen bij de uitgang!
donateur
ooooooh dan weet ik niet of ik wel gedag kom zeggen, op het eind van de avond zie ik er echt niet meer uit.
Knal rode kop van het hakkuh want ik ben iemand die geen minuut stil kan staan om mooi te blijven.