Partyflock

Forumonderwerp · 717079

Waarschuw beheerder
donateur
ik zelf vind dat het van mij wel legaal kan worden! op elke hoek kan je ze kopen en de xtc producenten blijven toch wel. al worden er laberatoriums geruimt !

XTC PROCUCENT KRIJG JE NIET MEER WEG UIT NL ! :nee:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
trip flip is niet de slimste:P
Waarschuw beheerder
hm don't judge on the spelling michel..

maareh ik vind dat je ergens wel een punt hebt..ik bedoel als heel nederland een xtje xtc zou proberen zouden ze pas zien wat voor effect dat wel niet heeft..

de wereld zou er ineens een stuk socialer uitzien ;)

en de dinsdag zou nationale rustdag worden :D

dus..een keer pilletje in balkenende z'n thee doen? ;)
Waarschuw beheerder
speed moet legaal worden net als heroine al is, pauluskerk, en xtc ook samen met lsd en pma en

Waarschuw beheerder
Legaliseren lijkt mij onmogelijk, zou er echt een verzekering zijn die dekt als het foutgaat ??
En fout gaat het zeker want er zijn teveel mensen die er niet mee om zouden kunnen gaan.
Legaliseren zou betekenen dat er veel meer mensen eens xtc zouden willen proberen, legaliseren geeft een signaal af dat doet vermoeden dat het allemaal niet zoveel kwaad kan (wat waarschijndelijk bij die enkele keren per jaar ook is maar daar blijft het 9 v/d 10 keer niet bij).
MDMA,ook zuiver, is in grote mate en bij regelmatig gebruik nogsteeds schadelijk en onder omstandigheden dodelijk.
Denk ook eens na over de accijns die erop geheven zou worden...

Laat maar lekker zoals het is, de hoeveelheid voor eigen gebruik is al gedoogd.
De meeste mensen weten toch wel waar ze kwaliteit kunnen halen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Echt niet legaliseren :no:

Waarschuw beheerder
donateur
:no:

Waarschuw beheerder
legaliseren :jaja:

Waarschuw beheerder
mee eens roken is ook slecht en dat is ook legaal
Waarschuw beheerder
t mag van mij wel legaal op feesten worden :D
Waarschuw beheerder
donateur
t mag van mij wel legaal op feesten worden

dat lijkt me een heeeel goed plan alleen op party's en dan voor normale prijzen (y)
Waarschuw beheerder
Als de kwaliteit dan ook weer zo wordt als vroeger, die shit van nu is bijna altijd waardeloos, vroeger nam je 1 op een avond, 8 uur leip, nu vreet je er zo meer dan 5 op als je niet oplet