Wil je een echte mooi hond?
Denk dan eens aan een renascence bulldog.
www.bullseyebulldogs.nl
Denk dan eens aan een renascence bulldog.
www.bullseyebulldogs.nl
http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//dieren.marktplaats.nl/honden-en-puppies-overige-honden/84869474-amerikaanse-bulldog-pup-met-stamboom.html%3Freturn%3DeJwlytEKAiEQQNF%252FWXAfdXWphxGJ%252BpOplRRndVCjKPr3hN4O3Iug4RNhsQ20PsLUPNZbsKF3BqVSYZ%252FljjV1JsTeZCb1XyQHPr3I6XlrrhexnrVYL9QH3pEH03MQd19jQszNC3Mwy%252FVBtJX7yKXF0c3MTk%252F2%252BwPwECwl%26df%3D1%26fta%3DeNo9kt2OAiEMRt%252BFZL2mLdDSic9i2GjMxHE1O%252F5lje%252B%252BwAxccsLXHkqTBn3PKmruv9PukabZDLN6p%252BY1bWGzn7e3i8Iw3fRvvA6np6bz4Xc8pfQzH77Qft%252BnaX85Dpd5VNxct1DSOXxNx4MZxpycldSM%252B1w2KXp9j2qH2k%252BchOjYtWsFoUXwkQrCFVkiiVQR9SB6EijINRTEoZWC%252FIogAIvUILdbhBwiFyQ9mEvZeisuiBnIM8bqtbpyDAxiFwa9mhfgUFmzdRgA0FfWdK3Y4KG6QfcFdmyXbOgs913rdWMAwVCNoSmXBoHq8yE25iWgVD9s86VomWlh2IfibZ56Za69jV30ttbDNjzK5ewyT2x%252BxJFisJVxZw4kLj2aHwUkCrnHZ9ao5pxeu7IOeQP29QtRTXqWPbFqzHp%252B9PPnH%252FCIow0%253D
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 maart 2007 om 11:51:Mensen moeten hun verantwoordelijkheid nemen
wel s bij nagedacht dat dat nu juist gebeurt? als je nie meer voor t beestje kunt zorgen doe je er goed aan een ander baasje te zoeken, of moet je je hond maar verwaarlozen.
en die vergelijkingen met kinderen!...zucht.stomzinnig genuil altijd..
Uitspraak van verwijderd op donderdag 31 mei 2007 om 23:56:mijn hond was vandaag als de dood voor het onweer, echt zielig
Ahhhh
Mijn AmBull verdomd het om naar buiten te gaan als het regend.
Vandaag was ik aan het gooien met de bal en in eens pakt hij de bal in zijn mond en loopt zo naar huis
Hij had blijkbaar genoeg van het spelletje ofzo
Uitspraak van The Penetrator op maandag 11 juni 2007 om 12:38:Nou mijn AB heeft net een bloedoor gekregen
Hoest met het bloedoor afgelopen?
hoi hoi
ik ben ook een trotse bezitter van de amerikaanse bulldog
ik heb er twee
een reu en teef
ik weet niet hoe ik mijn fotos van mijn hondjes hier moet neerzetten misschien dat iemand mij dat wil vertellen
ma ik heb zo ie zo fotos staan op mijn profiel
dus al sje leuk vind kan je daar ff kijken
mijn reu heet duncan is bijna 5 jaar oud en is echt een schatje
mijn teefje heet dara en is nu bijna 4 jaartjes oud
het zijn allebei echte schatjes en hee; lief voor iederen
alleen me reu is niet zo lief voor andere honden en dat krijg ik er ook niet uit
gr mij
ik ben ook een trotse bezitter van de amerikaanse bulldog
ik heb er twee
een reu en teef
ik weet niet hoe ik mijn fotos van mijn hondjes hier moet neerzetten misschien dat iemand mij dat wil vertellen
ma ik heb zo ie zo fotos staan op mijn profiel
dus al sje leuk vind kan je daar ff kijken
mijn reu heet duncan is bijna 5 jaar oud en is echt een schatje
mijn teefje heet dara en is nu bijna 4 jaartjes oud
het zijn allebei echte schatjes en hee; lief voor iederen
alleen me reu is niet zo lief voor andere honden en dat krijg ik er ook niet uit
gr mij
Uitspraak van partyduvel op dinsdag 26 juni 2007 om 21:28:ik weet niet hoe ik mijn fotos van mijn hondjes hier moet neerzetten misschien dat iemand mij dat wil vertellen
uploaden in je eigen fotoalbum op je profiel
met je rechter muisknop op foto klikken
eigenschappen klikken
adres (URL} kopieren
dat hier plakken tussen [img] en [/img*] (effe * weghalen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 juni 2007 om 11:53:Hij uit heel stoer, maar is een schijterd eerste klas! hihihi
Dat is Apollo dus ook
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 juni 2007 om 12:11:Staan de meeste ook wel om bekend he Schikkerig gedrag
Ja, mijn hondje is ook een eersteklas kutje rozewater
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 juni 2007 om 12:22:Ja, mijn hondje is ook een eersteklas kutje rozewater
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 juni 2007 om 12:11:Staan de meeste ook wel om bekend he Schikkerig gedrag..
Dat heeft tie van mij buiten best erg, hij schrikt soms al van het ritselen van de bladeren door de wind
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 juni 2007 om 12:25:Beter als zo'n opgefokt agressief ding,
Zo 1 had ik niet eens in huis willen hebben, vanwege me zoontje
Nu kan Meeis aan zijn oren trekken en aan zijn wangen en staart en het boeit Apollo helemaal niets
Ik denk dat Apollo Meeis ook wel zou beschermen mocht het ooit zover komen.
Hij heeft mij al beschermd door alleen al zijn aanwezigheid, toen 2 gasten me s'avonds stonden op te wachten toen ik Apollo zijn laatste rondje voor die dag met hem liep.
Ik heb die gasten gewoon echt horen zeggen van: Laat maar zitten want ze heeft een hond bij zich.
Terwijl Apollo eerder bang voor hun is, dan hun voor Apollo
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 juni 2007 om 12:54:Dat heeft tie van mij buiten best erg, hij schrikt soms al van het ritselen van de bladeren door de wind
Ik ken dat hahaha. Of van een zakje dat over straat waait ofzo
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 juni 2007 om 12:54:Zo 1 had ik niet eens in huis willen hebben, vanwege me zoontje
Nu kan Meeis aan zijn oren trekken en aan zijn wangen en staart en het boeit Apollo helemaal niets
Nee dat kan je dan niet gebruiken idd.
T zijn echt sukkels van honden, leuk is dat!!
Volgensmij kunnen ze met zon tuig nog meer kracht zetten.
Kijk eens op onderstaande link. een anti trek riem.
Deze zit om de bek van de hond, als deze dan gaat trekken
draaid zijn hoofd opzij.
http://www.dursydog.nl/index.asp?strPageType=productpagina&intHoofdgroepID=403&intSubgroepID=411&intProductID=28120
Kijk eens op onderstaande link. een anti trek riem.
Deze zit om de bek van de hond, als deze dan gaat trekken
draaid zijn hoofd opzij.
http://www.dursydog.nl/index.asp?strPageType=productpagina&intHoofdgroepID=403&intSubgroepID=411&intProductID=28120
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 juli 2007 om 20:56:Das gewoon een andere versie van de gentleleader.
Dan wens ik je veel succes met het laten wennen van je hond aan het dragen van zo'n ding
Wij hebben een soort elatische rubber riem...als de hond trekt moet je geen ruk terug geven maar gewoon blijven staan.
Zij/hij trekt dan verder en door het elastiek ben jij niet degene die de klap opvangt maar de hond.
Die wordt als het ware terug getrokken zonder dat je zelf iets doet.
Onze Senna is vanacht bevallen van 10 hele mooie puppies!!!