Partyflock

Forumonderwerp · 716982
Waarschuw beheerder
paddo's zijn voor mij de hardste drugs,geen drugs om mee in de auto te stappen maar toch word het als softdrugs betiteld??????????????????
Waarschuw beheerder
Stoer :no:

Ik hoor altijd zoveel onzinverhalen over paddo's de ronde doen dat ik er helemaal ziek van wordt.

Voor eens en voor altijd je kan niet in een trip blijven hangen!!!!!!

Mensen die aanleg hebben voor psychiatrische aandoeningen kunnen doormiddel van paddo's verder de weg kwijt raken. Tevens kunnen ze in psychoses terecht komen. Deze psychoses hebben heel veel weg van een paddotrip. Vandaar dat dit heel vaak met elkaar verward wordt.

Zolang jij niet labiel bent, een gezonde geest hebt en weinig problemen aan je kop hebt kan je simpelweg niet in je trip blijven hangen.

Ontopic
Paddo's zijn psychedelische ofwel entheogene drugs.
Ik vind dat je die scheiding best mag maken.
Voor de wet vallen ze onder Softdrugs.
Waarschuw beheerder
en hij kraamde vage dingen uit zoals dat ie et verband zag tussen een sigaret en de ruimte

op het moment zie ik dat verband ook wel ;)

ontopic: ben 1 keer fout gegaan van paddo's en heb het daarna nooit meer gedaan :nee:

Waarschuw beheerder
Heb 1 keer meegemaakt dat iemand na het eten van paddo's last kreeg van ernstige opvliegers... moesten we hem eerst lekker warm instoppen omdattie het zo koud had.

Kreeg ie het daarna vreselijk heet. Gaat ie in z'n blote bast op het balkon staan (hartje winter, stervenskoud) vraagt ie een glaasje water aan me. Ik denk die heeft dorst. Kiepert ie dat glas water over z'n kop heen 8)

Maar heb er nog nooit iemand echt bad op zien gaan.
Waarschuw beheerder
ow jah nog iets.... als je paddo's wel leip vin en bang bent om bad te gaan.... ga dan es salvia door de waterpijp roke..... TRIPPIE TRIPPIE.... duurt ma +/- 20 min ma de trip is net ietsje harder :P:P:P
Waarschuw beheerder
Iemand hier ook knallers en paddo's tegelijk gedaan? En wat vonden jullie ervan?

Waarschuw beheerder
donateur
Ookal word het als softdrugs betiteld, zal ik het toch als harddrugs blijven beschouwen... :)
Waarschuw beheerder
1 paddo's zijn harddrugs
de definitie van een harddrug is een middel dat de werking van je hersenen beinvloed, dat doen paddo's dus zeker, anders zou je niet een dergelijke bodyload hebben en visuals.
2 verse paddestoelen kunnen niet verboden worden, ze groeien uit hunzelf in de natuur ook in europa groeien ettelijke soorten in het wild, gedroogde kunnen wel verboden worden omdat ze een bewerkt product zijn maar er zijn nog steeds smartshops die gedroogde paddo;s verkopen (al dan niet na afspraken met de politie)
Waarschuw beheerder
oh god daar gaan we weer dark-ness het kan jou ook niet hard genoeg gaan he;-)
Waarschuw beheerder
maaruh iemand heeft er eigenlijk al s iemand paddos gebakken en opgevreten?

vraag me af of ze het dan nog doen........
Waarschuw beheerder
de definitie van een harddrug is een middel dat de werking van je hersenen beinvloed, dat doen paddo's dus zeker, anders zou je niet een dergelijke bodyload hebben en visuals.

ALLE Drugs beinvloeden de hersenen. Dus ook alcohol, tabak, wiet.
Waarschuw beheerder
Ik vind het troep :yes:

Past niet in het rijtje thuis van de harddrugs :no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja je kan ze bakken en eten veranderd niet veel aan de werking.

Zal licht afnemen maar je gaat nog steeds vet trippen. :yes:
Waarschuw beheerder
opzich wel harddrugs.. Maar ze zijn super relaxt!!