Partyflock

Forumonderwerp · 716772
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kom net terug van Slayer vs Slipknot, en wat was me dat een geweldig concert! ik ben nog nooit zo los gegaan:bounce:
Ik ben normaal zwaar tegen Pogo, maar op een Speed metal concert vind ik het wel kunnen, dus hebben we een geweldigen pit gemaakt midden in de zaal en lekker mee wezen springen:)
Aan het eind nog een plectrum gevangen van Slayer:D dus mijn avond was zeker wel compleet!
is niet iets wat ik elke week zou doen, maar 1x in de zo veel tijd is het zeker aan te raden als je van harde muziek houd!
Waarschuw beheerder
donateur
www.metalfan.nl
www.hollandsmetaal.nl

En kijk effe wat er bij jou inde buurt voor cafe's of poppoduims zijn, hier in Rotterdam zitten er ook tentjes die elke week wel verschillende bands hebben en het entree is dan tussen de 4 en 15 euro.
Dus aantrekkelijk als je in de buurt woont!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Pantera baby Pantera

jazker pantera rules maar jammer dat ze gestopt zijn ze zijn opgesplitst in damageplan en super joint ritual. klinkt allebij goed!
Waarschuw beheerder
metal is a way off living

slayer is 1 van de grond leggers van thrashmetal..oud maar erg goed.....

Waarschuw beheerder
inderdaad slayer rules er zijn maar weinig bands die in de buurt komen die spelen met de intensiteit die slayer heeft! en zo fucking metal zijn als hun

Slaytanic

Waarschuw beheerder
2 Satanica weet je misschien een goede site met een agenda waar ik zo,n feest kan vinden.

Wil al een lange tijd naar zo,n feest gaan maar heb idd geen zin om 50 euro te gaan betalen voor zo,n concert.

1. het is geen feest, maar een concert

2. 50 euro is niet veel om muzikanten te zien die er jaren over doen om hun instrument tot in de puntjes te beheersen, noten moeten leren lezen, elke keer weer zich eigen het RSI drummen, gitaarspelen of basspelen, en niet te vergeten hun stembanden zwaar belasten, en zich in het zweet werken... das wat anders dan een dj die plaatjes draait

als je je agressie kwijt moet ofzo, kun je daar mekaar gewoon kijhard de tering slaan zonder er problemen mee te krijgen...

jij hebt er echt verstand van he :s
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Denk dat je met Slayer toch niet helemaal goed zit op PF...
Vind Rock (Metallica o.a)op zijn tijd ook wel mooi maar ga er geen topic over openen...(waarom reageer ik eigenlijk??)

Inkoppertje! Zie hier:
https://partyflock.nl/SECTION/forum/ACTION/showtopic/TOPICID/616789

;P

En wat is jullie volgende concert?

14 november : Machine Head (ooit in het voorprogramma van Slayer ;) )
[img]http://www.tentonhammer.btinternet.co.uk/tth.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Kijk eidelijk mensen die het snappen! gefilte fisj ben het helemaal met je eens.

Mijn volgende word denk wel machinehead!!

Waarschuw beheerder
Ook al is dat concert de dag ná Ghosttown..! ;) :o

Waarschuw beheerder
ze moete op partyflock eigelijk ook rock neerzette :yes: er staat van alles bij van rap tot trance enz maar geen rock :s dat ken nie hoor :no:

Waarschuw beheerder
ja dat vind ik ook! er staat wel funk bijtrouwens dus daar hebben ze wel aan gedacht