Partyflock

Forumonderwerp · 716622

Waarschuw beheerder
Wat vind jij der nou van als een vriend of vrindin van je met de jongen of meid gaat waar jij heel erg gek op bent?

Vind het dikke matenaaierij! dat zijn voor mij geen echte vrienden...!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
1 keer trek je de conclusie vriendschap is een illussie
Waarschuw beheerder
Zou het een K*TSTREEK vinden!

Waarschuw beheerder
ik zou dr echt op een rotmanier terugpakken

Waarschuw beheerder
noem je dat vrienden dan die dingen bij je weg stelen tering honden noem ik dat
Waarschuw beheerder
donateur
Zowiezo bestaan echte vrienden nauwelijks,want als je denkt dat het je beste vriend/vriendin is of iemand denkt te kennen,steken ze zo een mes in je rug.

Je vijand kan je beste vriend zijn en je beste vriend je ergste vijand

:respect:

Wat een wijze woorden, volkomen mee eens

Waarschuw beheerder
Leuk om te horen Clau! :-(

Waarschuw beheerder
nee dat zijn geen echte vrienden nee..

Waarschuw beheerder
En het gaat er niet om dat ik hem haar niet gun maar we hadden al een relatie van dik een jaar en dat heeft zij nu zwaar verpest..

Brenda je moet nie zo klagen want het was al een tijdje uit tussen jou en yvo en dat ie nu met die sophie naar bed is geweest shit happens hij is vrijgezel en kan doen en laten wat ie wil :vaag:
Alleen het is wel een kutstreek van haar maar ja het komt van 2 kanten dus je moet nie alleen kwaad zijn op haar ook op hem

Waarschuw beheerder
shit happends
Waarschuw beheerder
donateur
Het is Dikke naaierrij tenzij zij er niets van afweet maar als je het een goeie vriendin van is weet zedat denk ik wel..:/
als ze het doet gewoon trug pakke..:devil:
Waarschuw beheerder
Kan niet.. als je goeie vriendschap heb doe je dat niet. Als je " goeie " vriend(in) dat doet is het geen goeie vriend(in).

Waarschuw beheerder
donateur
Indd echt fucking slecht!
Als ik zeg dat ik helemaal gek van iemand ben en een vriend/vriendin probeert voor diegene te gaan is die zijn leven nie meer zeker! ;p
Kan ik echt fucking kwaad om worden! :@

Waarschuw beheerder
donateur
Ben het helemaal eens met Stampertje!!!!

(k)

Waarschuw beheerder
donateur
Zowiezo bestaan echte vrienden nauwelijks,want als je denkt dat het je beste vriend/vriendin is of iemand denkt te kennen,steken ze zo een mes in je rug.

Je vijand kan je beste vriend zijn en je beste vriend je ergste vijand

Helemaal waar! Heb het zelf ondervonden! :)

Waarschuw beheerder
Ik heb zelf een keer ondervonden dat een meisje verliefd op mij was maar dat een vriend juist weer verliefd op haar was,ik vond haar ook wel leuk maar heb het toen met hem erover gehad, als zoiets onze vriendschap zou kosten zou ik niets met haar beginnen. Maar hij vond het wel erg gunde het me wel gewoon.

T zal klote zijn maar zoiets moet je maar gewoon accepteren denk ik, je bent stom als je je vriendschap voor zoiets op het spel zet.

Waarschuw beheerder
Ik had afgesproken met een meisje maar ik durfde eerlijk gezegd niet alleen hihih, dus nam ik mijn beste maatje mee en zij een vriendin. Maar toen we samen waren zag ik toch dat ze meer intresse had in mijn maatje. dus heb ik hem verteld als jij der kan krijgen moet jij der nemen het is een leuk meisje ja toch. Ze gaan nu alweer anderhalf jaar met elkaar en ze zijn gelukkig. alleen soms vraag ik mij af of hij het ook voor mij had gedaan. maarja dat blijft een vraag.

Waarschuw beheerder
donateur
Van een vriend van me!
Goede uitspraak!
Heeft te maken met vriendschap en liefde!

"verliefd zijn is een geweldig gevoel, vraag maar aan mijn exvriendin en mijn exbeste vriend"

;)