Partyflock

Forumonderwerp · 716562
2565x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Ik neem aan dat er behalve gefeest en geflocked ook nog wel s gelezen wordt...

Welk boek zou je iedereen aanraden?

Mijn favoriete boeken:
Lord of the Rings, The Hobbit, The Silmarillion, de Shopaholicserie, Harry Potter, de Kay Scarpettaserie en de Nicci French boeken...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
heheheh, had van Chris een rim-antwoord verwacht ;)
Waarschuw beheerder
ik moet voor een vak dat ik volg momenteel een recensie schrijven over het mooiste boek dat ik ooit heb gelezen

als opwarmertje voor een recensie die ik moet gaan schrijven over een nog te lezen proefschrift over de implementatie van EG-milieurichtlijnen.

dus zit al te denken, wat is het mooiste boek ooit dat ik heb gelezen. zijn zoveel mooie boeken.

toen ik klein was: Gouden vlies van thule (thea beckmann) of Donderslag (l. hathorn) maarja, kweenie of ik daar mee kan aankomen straks met mijn recensie

dusse...doe maar 'Kind van de profetie' (J. Marillier)

leukste onlangs gelezen: het bernini mysterium (hoef niet meer te noemen van wie neem ik aan :))

Waarschuw beheerder
Uit je Bol :D

http://www.ephedra.demon.nl/uitjebol/

Waarschuw beheerder
donateur
Heb veel boeken van de Nicci French serie gelezen, al moet ik zeggen dat ze naar een paar toch wel gaan vervelen..
Ze lijken allemaal erg op elkaar :S

Verder vind ik The devil wears Prada een erg leuk boek :D

Ook een aanrader: Random Family :D waargebeurd over 2 meisjes in The Bronx NY wiens leven 10 jaar lang door een journalist is gevolgd en vastgelegd.

Ik heb ze zelf in het engels gelezen, maar ze zijn ook gewoon in het Nederlands te krijgen...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Tolkien - In de ban van de ring Trilogie
Tolkien - De Hobbit
Tanith Lee - Stormgebieder Trilogie
Waarschuw beheerder
donateur
Ben nu na alle verhalen toch ook maar begonnen in The Da Vinci Code.. m'n ouders hadden een hele mooie versie met van alle schilderijen kerken en alles plaatjes erin bij de text.. dus die ben ik nu aan het lezen, kan je gelijk op alle schilderijen zien dat het écht zo is wat ie schrijft! 8)

Heb m bijna uit alleen alweer :(
Waarschuw beheerder
donateur
Ja en ik alles van Da VInci maar opzoeken op internet :/ .

Gegroet een WYNN
Waarschuw beheerder
donateur
Baas boven baas he ;) (F)
Waarschuw beheerder
donateur
Dat blijkt wel weer ja :/ .

Gegroet een WYNN

Waarschuw beheerder
donateur
nicci french: bezeten van mij

Waarschuw beheerder
De moeder van david.s :P
Waarschuw beheerder
Heb mezelf nog steeds niet in de gehypte (mijn idee) Dan Brown's verdiept eigenlijk :-)... Maar goed, eerst :

* Ludlum & Lunds' Altman code (nog 40 blz)
* Omega Files
* Onvoltooid verleden

maar eens door....

Verder heb ik niet echt een favoriet boek eigenlijk...
Was toen ik kleiner was altijd Zwerftocht in Spijkerbroek (Thea Beckman)..

Wanneer ik zou moeten kiezen, denk ik dat ik ga voor de boeken van Tess Gerritsen (o.a. de chirurg) ga..
Waarschuw beheerder
Tess Gerritsen

!!!!
Waarschuw beheerder
lees niet zo vaak, maar als ik er dan toch 1 moet kiezen.

F-SIDE IS NIET MAKKELIJK!!!!!!!!!!!!!