Partyflock
 
­ Nederland
 
For TECHNO-LOVERS only!

Ik wil jullie mening horen over waarom techno zo kick is.
Voor mij is het gewoon zo kick door al die ritmes die door elkaar heen lopen en samen één geheel vormen. Daardoor kan ik echt in zo'n trance raken dat ik als een zombie aan 't dansen ben, met m'n hoofd helemaal leeg, alleen muziek. Al die vette breaks en slips die DJ's maken, precies samen met de beat, waardoor je zo'n extra adrenaline kick krijgt waardoor je nog harder gaat stampen.

Give me TECHNO, or give me nothing.
 
JAAA!!! Rush is echt bruut gewoon.
Maar zit nu te luisteren naar Monika Kruse @ Shockers.
Mijn favoriet is wel Misstress Barbara.
Zij draait 14 juni in Nighttown en daar wil ik wel bij zijn.
Ga je naar Awakenings Festival?
 
ast goed is wel ja...
 
ohw, trouwens, de techno die ik de hele tijd al aan het luisteren ben zijn mixes van Thomas Shaw, HEEL lekker
 
Adam Beyer, daar wil ik dan echt bij zijn.
Ik heb me kaartje al... dus ik moet alleen nog afwachten
TeChno is voor mietjes :P
;-)
Mr.Sakete!
hehe
 
Ha!
Techno is voor kenners :)
jij dat niet zijn, jij schnap?
:p
Ja, je hebt gelijk :(
 
nu naar die geweldige dj Bellie @ ID&T radio aan het luisteren... met dank aan mr.Da :)
 
Techno is da word!!!

Maar vooral de ritmes de donkere industriele geluiden gecombineerd met toch nog wat soul en funk, techno is gewoon het kindje van de machines en de mens...
TeChno moet je leren luisteren, en op een feest horen dan pas kan/mag je oordelen vind ik.
Net zoals je bier moet leren drinken:P
 
het mooie van techno is dat het me naar andere werelden neemt. Wanneer ik naar/op techno luister/dans heb ik altijd me ogen dicht, en zie ik een groot oerbos voor me met van die native's die eentonige geluiden op hun drums maken. (dat hoor je echt perfect bij dit nmr : (DJ Rush - dont you love me) Bij funky techno voel ik me juist weer alsof ik ver in de toekomst ben. bijv (vitalic - everything is ok)
Het is gewoon heerlijk om weg te zweven op die eentonige sounds

Techno waar ik echt van houd zijn bijv nmrs als Vitalic - Le rock01 (origional mix) en de Remix
Vitalic - On Cocaine, Dance like a Machine (do you prefer cocaine) felix tha housecat remix
Dj Rolland - Night of The jaguar
Speedy J - Krekc
DJ Rush - One, Two zero
DJ Rush - jack your body
DJ Rush - I Believe (pussy mix)
DJ Rush - How much Bass can U Take
DJ Rush - Look and see (deze is echt dope :P)
Vitalic - ghost train remix
Dave Clarke - Shake Your Body
Dave Clarke - storm ( Deze blijft gewoon D O P E )
Dave Clarke - red 2

enkele fanv. dj's zijn oa Carl Cox, Zero One, Christian Varela, T-Quest, DJ Rush, Fumiya Tanaka ( hij ownt ECHT) Dylen Drazen, Vitalic, Marco Bailey, Marco Carola en zo kan ik nog wel even doorgaan :P

(damn wat kan ik altijd veel lulllen als het over techno gaat :P)
 
techno klinkt helemaal niet eentonig voor mij... terwijl het dat wel is...

raar...
ik geloof in techno.


en heerlijke technonummers vind ik bijna alle platen van het FORM label.

En verder producties van Sven Wittekind, Glenn Wilson, Julian Liberator, Dj Rush, Marco Remus, Kay D Smith, Thomas Krome, Alex K Katz.
Techno is net een trein die de hele nacht door rijd geweldig ritme en lekker underground



I LOVE TECHNO
weinig breakz, maar gewoon door gaan als een trein die je mee kan nemen.

verder is de onste laag vrij eentoning (loopt heel de tijd door), maar de lagen die eroverheen liggen zijn super gevarieerd. Verder is techno vrij onvoorspelbaar en hebben de dj's meer ruimte om te laten zien wat ze kunnen.
Awakenings Festival vette line up


Commander tom in de fun was ook vet afgelopen zaterdag
die ritmes die door elkaar heen lopen zijn vet jah...


techno #01
club #02
de rest #03
waarom techno goed is?
omdat HARDSTYLE SUPPPPPPPPPERRRRRRRRRR is :P
 
ok. dit stukkie is niet van mij, maar "geleent" van een ander forum.


Techno is creating sounds that don't exist in reality. If you recognise a sound, than it's not techno anymore.
It's techno from technology, musical science. Abstractness, and impulses for the body movement. It's also the sound of the beginning of life. People where already born with the groove. In a way techno always was there and evolved with the world.
Sinds ILT vorig jaar addicted!!! Techno uber alles!!
Een techno-beat is stabiel net als je hartslag.
Het is inderdaad zo dat de meeste mensen voor een andere house variant kiezen omdat techno niet echt toegangkelijk is.
Er zit weinig tot geen melodie in waardoor het meestal als eentonig bestempeld word.
Maar de mensen die er naar luisteren willen vaak alleen maar techno omdat de rest 'te blij' is en techno wat 'volwassener' klinkt.

Het is ook een feit dat het Techno publiek uiterst kritisch is en iedereen heeft zo zijn favoriete DJ daarom zijn er zo veel discussies geweest over Derrick May op Awakenings jl. de een vind het kunnen en de ander niet.
Maar ze zijn het over 1 ding eens en dat is dat er niets beter klinkt dan de pompende beats van TECHNO!!!!!!!!!!!!!!
 
Maar ze zijn het over 1 ding eens en dat is dat er niets beter klinkt dan de pompende beats van TECHNO!!!!!!!!!!!!!!
----------------------------------------------
YUPZ!!!!!:D:D


daarom zijn er zo veel discussies geweest over Derrick May op Awakenings jl. de een vind het kunnen en de ander niet.
---------------------------------------------
Hij MAG het maken. heb niks te maken ofd mensen het vinden kunnen of niet. De originator van techno doet waar ie zin in heeft:D
TECHNO is de lekkerste muziek die er is
 
ff 1 ding: HARDCORE ROELEERT !!!

maar techno is ook zwaar vet.
het is gewoon intelligente muziek al die verschillende ritmes en piepjes/geluidjes met n zware subbass eronder. (vooral de bass is kick!)

heeeeerlijk!
omdat drugs zooo goed werkt!!
Techno neemt me mee op reis, je word meegetrokken in een set. En je kan er niet onderuit, je moet mee.

Die technobeat voel je zoals geen andere beat dat ooit kan. Techno is een en al gevoel en voel ik door me aderen heen stromen.

Op techno dans ik met gevoel, terwijl op bv een hardstyle feest het gewoon raggen en gaan is.
Techno stampt lekker door!
wazige beats geluidjes..
i love it!
na een tijdje zit je ook in techno zeg maar
moeilijk uit te leggen ondervind zelf maar
op Awakenings Festival
Cya there!!
 
Heb ook altijd zo'n raar hoofd als ik thuis kom, niet eens zo zeer van de dope maar van die geluiden die nog door gaan in je hoofd...

Helemaal geeeeeeeek
Techno.. Ja.. is niet uit te leggen.. Je hebt het of niet
 
alles is al PERFECT gezegd.....................I LOVE IT!!!!!!!!!!!!!
over techno gesproken
nieuwe cd van Speedy j klink ook lekker :)
Werkzaam bij Studio T
Artiest Toyax
vind het te langdradig allemaal, eentonige gedoe geef mij maar hardstyle oldstyle of hardcore he he
 
Techno: The true meaning of the word trance...

copyright by Rutgrrrr®...
TECHNO ÜBER ALLES!!



2 Mr.T :
Jij hebt echt zo gelijk!!!!
ik kan het blijven zeggen!:D

TeChno is ZO GOED[/B]
Zo0o0o0o0 damn [b]MEESTERLIJK


:P
 
gewoon zo strak gemixt man, kheb die set van adam meyer live at awakenings die is toch goed!!1
 
laurent garnier - coloured city

DOWNLOADEN !!! NU !! :-)

When i first saw at you, in the coulered city, i dint realise, you where the girl for me, i walked towards you, your eyes where starring me, when i looked at you, in the coulered city, i took you in my arms, and you made love to meeee..... everything went blue... I WANT SOME X T C !!!!
Artiest {SHOWLIST artist 141318, 1859, 17165}
Adam Beyer
Sven Vath
ben simms
Technasia
Umek

allemaal behalve sven dan heerlijke tribal/latin techno.

I LOVE IT!
hoewel techno ook niet het enige is waar ik naar luister :) trance/club/hardcore alles mag van mij :)
Artiest {SHOWLIST artist 61069, 10100, 62386}
techno wel grappig maar mis toch echt de snelle harde bassdrum :P maar ja ieder wat wils:S
Er is genoeg Techno met snelle en harde bassdrums.
Iedere DJ heeft een andere style neem DJ Rush nou bijvoorbeeld, in europa knalt hij verschrikkelijk hard terwijl Richie Hawtin wat diepere Techno maakt. And correct me if I'm wrong, hardcore is misschien wel sneller maar zit toch wat minder diepgang in.
 
bij techno heb je bij elk nummer gewoon die opbouw naar een qlimax....steeds als de bass weg word gehaald.....bouwt het weer op en weet je dat je gaat knallen en het is gewoon vetter om op te dansen (niet stampen dus)
techno is gewoon springen door de zaal en alles bewegen
techno = gewoon PHAT!
Juist em Panoz!!

(Zie quote) Phat / Phatter / TECHNOOO!!!!!!!
techno....

laat ik eerst ff zeggen dat ik het voorlopig ff gehad heb met dat Rush/Liebing gebeuk. Op een feest ga ik volledig uit mn plaat op die gasten maar toch...qua skills bakt hij er niet zoveel van
, Liebing draait iets strakker maar bij zijn techno draait t ook alleen maar om bas

techno is voor mij juist dat een opbouw niet alleen hoeft te bestaan uit het bijvoegen van een bas. het kan ook een hi-hat zijn , of een ander vaag geluidje.. techno is lekker vrij!
 
techno....het woord zegt al genoeg. Als ik dan lees wat er allemaal op QT is gebeurd, sorry hoor maar dat zal je NOOOOOOOOOIT zien op een techno feest. De mensen die daar komen, komen echt voor de muziek enzo. techno is duidelijk voor de liefhebbers en dus waarschijnlijk volwassener publiek. sfeer is altijd perfect.
 
Artiest William Tech
Ik vind techno ook heeel relaxed, maar eigenlijk vooral om naar te luisteren, als ik naar een feest ga heb ik toch liever hardstyle want daar kan je lekker op uit je dak gaan, terwijl je van techno meer in een soort van trance raakt...
Op shockers heb ik trouwens wel heel veel in de mainzaal gestaan, dave clarke draaide heerlijk vond ik.
Ik heb dus eigenlijk mijn mening over wat ik nou het lekkerst vind nog niet helemaal uitgedacht, maar dat ik techno lekker vind weet ik zeker!!!
"Funk you right on up, we're gonna funk right on up" :D
Who the man?

RUSH!!!!!!!!!
Techno is :kwijl:
Het is al zo mooi beschreven door
verschillende mensen hier.
Ik sluit me aan.
2 willumpie: Hey you sitting over there, you better get out of your chair, you gotta....................
:bounce: :bounce:
 
motherfucking bass in ur motherfucking face??

slappe geouwehoer van m door zn nummers & zn sets heen :):)
 
techno is geweldig
tis vooral de hogere tonen die het bepalen ja
maar bijvoorbeeld op teqnology is zo'n beukset van liebing er ook heerlijk bij hoor :)
bedoel...dan krijg je ook steeds geen bass ff weg..en dan reaagggnenenedd hard
whaaaaa stijve pikke muziek!