20 oktober 2004 17:46aangezien het AFZEIKTOPIC op mijn verzoek gesloten is ... een nieuwe speeltuin geen gescheld met ziektes!! ( dan ben je een mietje ) geen mensen in betrekken die niet in dit topic durven te komen en verboden voor mensen onder de 18
28 februari 2005 17:08tuurlijk kan ik het niet winnen als jullie samen spannen ... maar kan mij dat ook wel voorstellen ... zodra jullie alleen zijn slacht ik jullie met 1 hand op mijn rug af dan rest mij nog een ding kinderachterig zijn
28 februari 2005 17:17net als ik het weet dat jullie alleen door samen te spannen van mij ( denken ) te winnen ??? mijn wraak zal zoet zijn en mijn daden gruwelijk
DaPaullie 28 februari 2005 17:25Whahahahahahahahaha Ik zei toch niet verder vertellen .. kijk wat er nu gebeurd mijn wraak zal zoet zijn en mijn daden gruwelijk Wie neem je daar voor mee ...
28 februari 2005 17:29hoor ze dapper doen met ze tweeen ... mazzel hebben jullie nu ook nog eens ... ik moet gewoon wat aan het eten doen ... anders heb ik 3 rellende mannen het kan ook TE veel worden
28 februari 2005 17:30ik moet gewoon wat aan het eten doen D it is toch de meest slechte smoes die ik je heb zien verzinnen
2 maart 2005 18:57Sneeuw, sneeuw en nog eens sneeuw, dat is dan samen 50 cm en nog steeds sneeuwt het
2 maart 2005 19:53ik mag hopen dat je helemaal insneeuwd en dat je geen voedselvoorraad hebt uithongeren
DaPaullie 2 maart 2005 22:24hersenloos zoogdier dat zichzelf Wiegel SVC Ahh .. ik schakel meteen het leger in om eten naar je toe te brengen. *Pakt zijn mobiel*
DaPaullie 2 maart 2005 22:42arresteren dat jong wat heeft hij jou gedaan ... P.s. Wiegel .. kijk limo heeft een nieuwe hobby Gna
DaPaullie 2 maart 2005 22:47Ach .. limo zei nog dat hij een beetje droog was wat niet Vertel .. Kan me het niet voorstellen ... we zijn altijd voor je
DaPaullie 2 maart 2005 22:51Echt niet .. we zijn altijd als jij er niet bent We hebben alleen af en toe een soort beeld wat ons verteld hoe jij zult reageren .. en tot nu toe hebben we nog steeds gelijk