Partyflock

Forumonderwerp · 716064
Waarschuw beheerder
13 november is het weer zover, een feesiej in Amigos.
Dit keer BasZline

Line up :

area 1
Deftone
Derek
Genius
Panic :respect:
Rob & Mc Joe
Ruthless

area 2
Lunatic
Miss Hysteria
Nosferatu :respect:
OCD :respect:
Paul Elstak :respect:
Promo :respect:

Het duurt van 22:00-06:00
Voorverkoop: 14 euro
Deurverkoop: 18 euro

georganiseerd door 2 Go Events

Ookal heb ik het niet zo op 2 Go Events (proud to be hardcore, beveiling enzo was echt k*t)
Mjaw.. ben zeker weer aanwezig :D Hopen dat het nu wat drukker is..

Gaan jullie ook? Of geen zin.. omdat..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ow nou was kwart over 9 thuis en is voor mij een half uurtje fietsen wheweh
Waarschuw beheerder
Was idd gek feesiej :D
Waarschuw beheerder
En fotos staan ook op www.picturetrail.com/pipilangwaus :)

voor degene die nog bij mij op de foto zijn gegaan en zaten te zeuren voor de 'site' ;)

want zo wil k het nou ook weer niet noemen mja :P avond was zeer geslaagd!

geluid stond als altijd in amigos weer snoeihard, werd lekker gedraaid in de hardcore zaal :D van de andere zaal hek niet zoveel meegekregen.. jump is not my style :S

mja en moesten persee keer fotos maken en tis allemaal gelukt :D

mja dat t leegstroomde was iid wel jammer, maar had t zelf rond uurtje of 5 ook echt helemaal gehad.. doodmoe, muziek werd slechter.. half 6 eindelijk stoppen in de eerste zaal.. JIPPIE k kon naar huis? niet dus :S want een dame die had het nog veels te leuk en wilde niet weg :P;)

mja uiteindelijk pas rond half 9 thuis, want vanalles ging weer mis tuurlijk :P de 'afterparty' werd uiteindelijk alleen bijgewoond door jeroentje en ik en toen kwam k erachter dak me digitale camera kwijt was.. DIKKE PANIEK! :S ding kost teveel en was niet van mij dus ja :P maryetje opgebeld of tie daar was.. tuurlijk nie.. dacht ze in dr toestand :P mja opgehaald daar en toen eindelijk heerlijk slapen ;)

Poeh :D Op naar vrijdag :) Hardcore state of mind part 2.. t zal me benieuwe.. hoe druk t word, hoe er gedraaid wor en vooral wat voor vage vaste holly gangers er zullen lopen mja.. :D

(K)!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het was gewoon echt een donders geil feest :D

dat geloof ik graag ;)

Waarschuw beheerder
half 6 eindelijk stoppen in de eerste zaal.. JIPPIE k kon naar huis? niet dus want een dame die had het nog veels te leuk en wilde niet weg

jullie weten gewoon niet wat feesten is man.. :P
Waarschuw beheerder
ullie weten gewoon niet wat feesten is man.. :P

dat weten we maar al te goed, maar als je moe bent, bezorgd bent (ja t klink raar ;) ) om je vriendinnetje die waus rondloopt en alles behalve van het snapt en het helemaal gehad heb met de muziek ( jump :S ) dan wil je toch liever naar huis na een nacht feesten :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
neee joh :P Ennem wist je al dat ik een bomberjack had ;)
Waarschuw beheerder
hehe ja k hoorde zoiets ja :P