Partyflock

Via via kreeg ik te horen dat iemand overleden schijnt te zijn na het bezoek aan QT

Weet iemand hier meer over???

Als het een drugskwestie is geweest, heb ik absoluut GEEN medelijden met het slachtoffer, maar wel met de nabestaanden
nee hoor, vecht maar aan dan als je ooit een boete heb gehad,

Jij VIND het, het hoeft niet zo te zijn, je zegt niet jij bent een klootzak

tis nog steeds mijn mening
Dat win je niet Jeff , ze gooien het er wel op dat je zei : Je bent een klootzak.

Politie en justitie vormen 1 neukende zooi!

hopelijk is die kankergast dood die aan fanny zat en joey wou slaan :) wat moest die rennen zeg !!!!:):)

maar heb t liever niet btw
Ik ben het helemaal met Jeff eens. Een maat van me is agent en die zegt ook dat ik hem een klootzak mag VINDEN. Hij kan me dan niks maken. Als ik zeg dat hij een klootzak IS dan ben ik de lul en kan hij me daarop pakken.

Dus VIND maar wat je wilt vinden, hehehe
maar wat 3suh zegt is ook weer waar, ze maken er toch wel van wat hun vinden
Niet met genoeg ooggetuigen, dan blijft het jouw woord (plus getuigen)tegen die van hun. Ook dan zal je er goed vanaf komen.
Tja , maar als er meerdere agenten bij waren gaat dat ook weer niet op , die lullun toch allemaal in elkaars straatje.
Klopt, maar zouden ze daarom meer gelijk kunnen krijgen dan jij? Zou ook niet eerlijk zijn, ik zou ze meteen voor de rechter slepen met zo'n pleuris geintje.
ja, 2 agentverklaringen tellen zeer zwaar voor een rechter

en ik kan het weten :S
Tis een hoop gezeik voor zo'n klein iets, maar tis wel misbruik maken van hun functie en daar valt weinig aan te doen :-(
Ik moet moet zeggen dat ik op clubtempo bijna geen opstootje gezien heb. Een duwtje hier of daar oke maar geen complete vechtpartijen. Heb ook maar weinig mensen zien kotsten maar ja ik zal het wel allemaal gemist hebben omdat ik zelf helemaal van de kaart was :D De Sfeer was gewoon goed en iedereen had het naar zn zin met of zonder pilletje! Zeker alweer zin in Qlimax!
Ik heb echt haast nergens een ruzie gezien...

Ik vond juist dat er een vet relaxte sfeer was. iedereen die met me mee was vondt dat ook al.

Ik hoorde well dat het heel druk was op de EHBO
maar of daar verder ook nog erge dingen zijn gebeurd weet ik niet
sfeer was zeker TOP,

ik las juist dat het relatief rustig was op de ehbo, gelukkig maar !
om eerlijk te zijn heb ik er weinig van gemerkt ,maar was er ook dan niet helemaal meer bij.ach ja mar het was echt wel een toppie feest.en als er een dooie was geweest dat was dan z`n eigen fout geweest.als je drugs gebruikt of wat dan ook.doe het met mate!!

dat was t.
zie jullie wel op t awakenings!!

dikke kuzzzz