Partyflock

Forumonderwerp · 715624
Artiest {SHOWLIST artist 40738, 60156}
Mensen wat vinden jullie van het merk G-Star??

Ik vind het HOT :respect: maja dazz eigen mening ??

En jullie dan :bounce: ??
De G-star Elwood's zitten echt geweldig (y)

laatste aanpassing

Artiest ZWEMLES
Jezus HardcoreBruinisse,, wat ben jij een mongool zeg,, echt niet te zuinig,, jezus wat ben jij triest..

Vast een ongewenst kind ofzo.. Doe normaal man met ons af te zeiken,,

Kijk eens gauw naar jezelf,, want zeg nou zelf: die gabberkleding is toch geen porum man!!
ik hoop hot , heb namelijk net een winter jas van g star gekocht

Ik vin G-star ook echt een supermerk! Kheb er ook heel veel van. Dat truitje op deze foto ook!
!!!:HARDCORE BRUINISSE:!!! 22 oktober 2004 13:22
jullie zeiken ons ook altijd af.
dus ik jullie nu ook

en wat kijk eens stoer wat ik draag, dat hoort en gewoon bij maar dat snappen jullie toch niet.

de mzzl

hardcore 4 life

Wie is 'jullie' en bij welke 'ons' hoort die kleding van jou?

g-star maakt zeker vette kleding :yes:

HOT het is goed en mooi
Ik vind het ook voor jongens erg mooi (Y)

Ik vind G-Star maar kut!
G-star is mij te normaal en ik vind het altijd zo goedkoop eruit zien dus NOT!!!!!!!

Absoluut *NOT*:yes: egt een Wigger merk:x

heb gister een nieuwe elwood aangeschaft en zit heeeeeerlijk. heb dat niet vaak bij spijkerbroeken. heb van mezelf behoorlijk dikke (zeg maar niet gespierde:D) bovenbenen en om dan een goede spijkerbroek te vinden is lastig. dan moet je r eentje nemen met een brede waist en dat is zekers geen pretje

G-star is dus voor mij perfect

!!!:HARDCORE BRUINISSE:!!! en Hardcore *pammie* wat zijn jullie dieptriest :yes:

Maar dan denk ik ook weer jullie kunnen er ook nix aan doen..

HOLLAND SPONGEBOBTERREUR PEPSLETTEN 4 LIFE

:/

De broeken zijn wel relax

als je er het kontje voor hebt (zoals ik ;) )dan zijn ze ok :d
G-star is niet cool meer... IEDEREEN loopt tegenwoordig met dezelfde shirts, broeken etc. Begint lekker saai te worden.. iedere lompe boer die erbij wilt horen koopt weer g-star... ik vind het nog wel mooi ( niet alles ) maar ik koop het ( bijna ) niet meer..

Koop nu broeken van indian rags :) en Nudie etc.