Partyflock

Forumonderwerp · 715399
1010x bekeken
Artiest {SHOWLIST artist 38760, 42863}
Waarschuw beheerder
Ik draag gsus kleding al since het praties is opgericht door mijn achternicht (kom maar met je flauwe grappen :[
Het was begonnen als een vrij alternatieve merk die zich vooral richten op het "skater" type..
Jammer genoeg zijn ze 2 jaar later op een ander publiek gaan richten (read - juppen) maar het werdt meer opgepikt door de jeugd die "hip en styl0" wouden zijn (whats up met dat woord :/)

Ik zelf ben nog steeds een verwent Gsus drager omdat het voor mij gewoon goedkoper is dan de zeeman of kleren van de aldi,
ik zou het persoonlijk alleen NOOIT in de winkel kopen want tis fokking duur en slechte kwaliteit.

Maar mijn vraag is dus hoe zien jullie deze kleding en wat vint jij een steriotype gsus dragen (als die bestaat) ?
En waarom hebben het "wazi"types altijd zo een hekel aan dragers van dit merk ? ( alleen hiervoor draag ik het al naar de meeste HC feesten :P )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik koop wat ik leuk vind...

en houd wel van een beetje kleur :)

Waarschuw beheerder
Ten tweede, over die kwaliteit; ik heb ook niet veel van GSUS, maar dat wat ik heb blijft echt perfect ! Kwalitatief vind ik GSUS echt heel hoog scoren. Een trui die ik heb, en redelijk vaak draag, ziet er nog perfect uit..

Mee eens!!
Heb ook een paar truitjes van G-sus en nog een jas d'r van hangen en moet zeggen het ziet er nog steeds vitaal uit (Y)
Waarschuw beheerder
jah meeste gsus spullen blijfen ook wel goed hor :)
mischien komt het omdat ik toch in een (illegale) outlet koop :P
Waarschuw beheerder
donateur
Kwaliteit blijft af en toe idd flut!!

Heb t ook vooral in de 'begin' tijd veel gedragen.. Daarna vooral ervan af gezien doordat halve wereld er mee liep..
Maar vandaag toch weer een mooie trui gekocht!

T blijft apart.. Niet zoals alles wat overal in de winkel hangt!
Waarschuw beheerder
Zie et een btju teveel de laatste tijd om nog in te lopen vroeger toen et wat minder gedragen werd wel grappig
Waarschuw beheerder
koop steeds minder vaak g-sus want het lijkt
net of de kwaliteit ook steeds minder wordt,
terwijl de prijzen wel omhoog gaan.
Heb afgelopen zomer een mooi shirt gekocht, 3 keer aan gehad en het zag er niet meer uit :-(
jammer... want het is wel leuke kleding
Waarschuw beheerder
Heb nog geen slechte ervaringen met g-sus. hebben releaxe pasvorm, sluiten goed aan en zitten lekker strak. Hou wel van strakke kleding. Vaker bij diesel en replay is de pasvorm niet echt mn ding.

En prijs voor t-shirts vind ik meevallen, broeken koop ik neit van g-sus!

Waarschuw beheerder
donateur
conn 18 oktober 2004 19:29
jah meeste gsus spullen blijfen ook wel goed hor
mischien komt het omdat ik toch in een (illegale) outlet koop

Je bedoelt dus eigenlijk gewoon, dat je achternicht illegaal in Nederland is, en een stal in Beverwijk heeft, met imitatie Gsus kleding.

Zeg dat dan meteen..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ow uk ik lig dubbel :frusty:

Waarschuw beheerder
Ik kocht vroeger wel altijd G-Sus omdat ik het design heel mooi vind, maar de kwaliteit is echt slecht (N)

Waarschuw beheerder
ik heb het wel een beetje met G-sus gehad

Waarschuw beheerder
Vindt G-sus echt een te gek merk, alleen jammer dat het zo snel krimpt na het wassen. Ik blijf zeker kopen!