Partyflock

Forumonderwerp · 714537

Waarschuw beheerder
11 December Nightmare Maar Geen Rotterdam terror Corps.. Wat vind jij daar nou van..? Jammer/eindelijk een keer niet......

Ik zelf vind het best wel jammer want, meestal hoort RTC wel thuis van nightmare
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
heb ze een keertje in de loco live gezien maar naast dat feest wat bager was vond ik het nou niet echt geweldig:S

leuke klederdracht maar je kan ook aan de muziek zien dat ze niet echt mee zijn gegaan (misschien ook wel leuk voor de andere mensen hoor) maar vond de hele live act leuk om naar te kijken maar tja ik kom eerder voor de goeie muziek naar een feest dan een show te bekijken want dat ken ik thuis ook wel:D.

maar tja had ze eigenlijk wel liever dan neopyte want als je hun live act eenmaal gezien heb ken je de tweede en derde enz ook al.....

Artiest Hardnoize
Waarschuw beheerder
Ik vind Rotterdam Terror Corps niet echt bijzonder.
Sterker nog, ik vind er niet zo veel aan.
Ze hebben een paar goede tracks maar meer ook niet.
Dus nee, ik vind het niet jammer dat ze niet op Nightmare komen.

Waarschuw beheerder
Ik lig er niet wakker van eerlijk gezegt zou leuk zijn als ze weeris met wat nieuws komen...
Waarschuw beheerder
zit r niet zo mee eigenlijk :P
Waarschuw beheerder
mooi zo dat ze nie komen vind het zwaar tegen vallen en dan ook nog eens die goedkope "danseressen" als je ze zo wil noemen erbij ik vind het persoonlijk meer vieze wijven. mijn mening he!

Waarschuw beheerder
wel jammer maar ik denk dat art of fighters, master of ceremenoy en euromaster een hoop goedmaken:D
Waarschuw beheerder
ik vind het persoonlijk meer vieze wijven.

Ghehehe...das ook de bedoeling....they suck die RTC sletten.

Maar wel de eerste en de enige..de rest, allemaal een kopie.

En Neophyte is lekker om naar te kijken...:p
Waarschuw beheerder
donateur
ik vond ze errug tegenvallen op GT :/ dus zo erg vind ik het niet dat ze niet komen :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Een nightmare zonder RTC :S Dat klopt niet!!
Waarschuw beheerder
vind het ook kut dat ze niet komen..:( mischien komen ze wel als suprise act :O
Waarschuw beheerder
Ik vind het jammer want ik heb ze nog steeds niet live gezien :(

Zelfs in Rotterdam is het deze keer niet mogelijk :P