oohhhhhhhhhh. boodschappies gedaan, spullen klaarzetten...en ondertussen ben ik een stuiterende toverbal!!!!!!!!!
Mijn lowlands is eigenlijk al begonnen!!!!
Morgen ochtend begind het eigelijk voor me ,alles inslaan , etcetra
Morgen ben ik al niet meer in staat om na te denken ( dat stadium zit ik nu eigenlijk bijna al). Daarom nu alvast alles geregeld voor het te laat is en er niks meer uit komt!!!
mja, mn tent staat nog buiten van vorige week zo maar eens inpakken! mn spulletjes bijelkaar zoeken en tadaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!
Enschede goes Biddinghuizen
Kriebels.... aaaaaaarrggghhh!!!!
Alles kriebelt hier, niet normaal meer. Moet tas nog inpakken maar meestal ben ik daar zo klaar mee. Maak eerst wel lijst van wat erin moet en stop ik het erin
hoeveel moeite het mij ook gekost heeft om die opblaasstoel op te blazen ... het kost mij nog meer moeite dat ding weer leeg te laten lopen
om er zometeen weer bijna een uur over te doen om hem op te blazen ...
life is bitch
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 augustus 2005 om 18:27:
heb nog de hele avond om die stoel te pletten ... alleen moet zijn ventieltje mee werken
Succes!!
Ga nu eerst een fatsoenlijke maaltijd naar binnen werken.. voorlopig mijn laatste!!
donateur
Ff vraagje, ik denk dat ik een aantal trays bier meeneem, waarvan ik de eerste met n maat van me donderdag het terrein op neem, en de andere dan later uit de auto haal...dat kan toch wel?
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 augustus 2005 om 18:45:
met het mooie weer zullen er wel meer mensen als normaal op donderdag avond heen gaan... ik hoop niet op dezelfde tafferelen als in 2003.
heb namelijk niet zo'veel behoefte om 4 uur in het rijtje te staan...
Waar ik wel al veel zin in heb is morgen avond gezellig op de camping!!