1 volger · 32635x bekeken
| Betreft: | evenement: A Campingflight to Lowlands Paradise 2005, vrijdag 19 augustus 2005 om 16:00 |
donateur
goedemorgen lieve mensen!
vorig jaar stonden we ook middenin alles
nergens last van.. alleen van de rust
camping 1 
dit jaar maar camping 3 ofzo
vage jetje> yeps, dat heb ik ook geleerd: plaats je tent niet langs het gangpad, en ook niet helemaal achteraan tegen de hekken, want daar komt iedereen pissen.
vorig jaar stonden we ook middenin alles
dit jaar maar camping 3 ofzo
En hurken met een plastuitje en proberen te richten met je wazige hoofd valt ook niet mee...
Probeer eens een leeg pak bar-le-duc ......wil het mikken misschien ook beter lukken
heb nog leuke ervaringen daarmee met een plastuitje in de voortent
die dingen ruleren op LL
moet je nog je halve broek naar beneden trekken........
het staan is alleen erg naar hihihi .. richten zal nooit mijn sterkste kant zijn of worden
laatste aanpassing
ja meestal ga ik ook gewoon lekker wildplassen, veel minder gedoe. Maar die keer van de voortent was op Nature one, dan wil je echt niet in de rij voor die vieze dixies staan, en wildplassen ging daar niet omdat iedereen de hele tijd wakker was, en ja met allemaal mensen om me heen word ik toch wel een beetje preuts.
en ja met allemaal mensen om me heen word ik toch wel een beetje preuts.
geen last van .. als ik moet moet ik
ja ok, als je echt moet dan moet je ook echt. Had het een keer in de bus naar Mysteryland, moest toen ik instapte al, moesten we nog 20 minuten in een overvolle bus zitten, ben toen ik uitstapte midden op de parking gaan pissen... Toen maakt het me ook niets meer uit dat iedereen het kon zien.
donateur
meestal ga ik ook gewoon lekker wildplassen, veel minder gedoe. Maar die keer van de voortent was op Nature one, dan wil je echt niet in de rij voor die vieze dixies staan, en wildplassen ging daar niet omdat iedereen de hele tijd wakker was, en ja met allemaal mensen om me heen word ik toch wel een beetje preuts.
ik plas best vaak wild
hup bonobo, sporten jij!
Wil niet
Wil niet
Wil niet
je wilt wel
je wilt wel
je wilt wel
hup
hup
hup!
Hihi, je lijkt mijn sportleraar wel