Oh woonde je in de Jan evenhuisflat? Ik heb in de Annie westlandflat gewoond Blegh wat een kutflats zeg, ook maar een half jaartje gewoond en snel weggegaan.
Ik heb Maatschappelijk werk bij de buren gedaan, en ja dat gebouw is al even onlogisch als die van de CHN
Heb er 5 jaar gezeten en toen had ik een beetje in de gaten hoe het inelkaar zat
Nee, JanEvenhuisflat staat nog.. ik zat in die kleinere van 3 hoog ernaast: de Mariniersespel. Woonde daar wel oke hoor, gezellige huisgenoten en best wel veel ruimte. En het was goedkoop, en dat kwam mij even goed uit
Die drugsapen en buitenlanders heb ik in die 3 jaar maar 2 keer overlast van gehad... soms kun je beter in het hol van de leeuw wonen dan ernaast.
Moet nog even naar de CHN en dan ben ik daar ook weg.. maar na die verbouwingen snap ik helemaal niets meer. Denk je eindelijk dat je wat weet kun je weer van voor af aan beginnen.
Er is al een flat van de jan evenhuis plat
Daar woonde een klasgenoot, onderin met 4 slaapkamers.
Maar het ergste vond ik dat er geen hond, kat of kind op straat was te vinden Doodse buurt daar hoor. Ik woon nu lekker bij de Emmakade in de buurt.
Alleen afentoe last van die Cambuurtypes met hun nederlandse muziek
Maar dat zullen ze ook wel van ons denken
Lastige types met die klotemuziek van ze....
laatste aanpassing
Jeetje dan is die flat snel plat gegaan.. wist wel dat ze juli er uit moesten maar dat hij nu ook al plat is! Gaan ze toch nog een tempo maken..
Wij hebben een tijd een zwerfkat aan de deur gehad en onze buren hadden honden.. ook tijdje kat in huis gehad maar dat is weer een ander verhaal.
Ach Leeuwarden is leuk wonen en elke wijk heeft zo zijn voor- en nadelen. Ze moeten wel iets gaan doen aan al die drugsgebruikers, 'buitenlanders' en daklozen. Wat ze nu doen is het probleem verschuiven en zo krijgen anderen er weer last van. Gelukkig hoef ik daarn geen oplossing voor te bedenken.
Vanaf mijn balkon kon ik genieten van verschillende culturen: de afrikaanse bovenbuurman, de kale gabber van drie huizen verderop, de turkse familie en de zwerver naast ons hadden nog wel eens de neiging om uit te testen hoe hard de muziek nou kon staan.
Ik heb noest veel zin in Lowlands....
Duurt veelste lang
weet je dat het mij eerste jaar opviel dat er zo weinig mensen naar de klote waren ... ben house feesten gewent .. iedereen oke oke 99% = ... maar heb het jaar daarop niet eens meer op gelet ... toen was ik naar de klote
De één noemt het mediteren de ander noemt het apestoned
laatste aanpassing
--> VageJetje <---
hihih higher ground he
laatste aanpassing
Als wij op die 5000 berichten willen komen voor het LL weekend dan ben ik bang dat we toch iets beter ons best moeten doen anders gaan we dat aantal niet redden
hihihihihi ... dan doen we net alsof
Vink ook!
enne als het echt moet dan uuhmm ... kan ik een hooop onzin kwijt
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 juli 2005 om 20:27:
Als wij op die 5000 berichten willen komen voor het LL weekend dan ben ik bang dat we toch iets beter ons best moeten doen anders gaan we dat aantal niet redden
Je kunt ook een McK inhuren.. dan stijgt het aantal berichten meestal snel..
dacht ik hard op
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 juli 2005 om 20:43:
Ga je niet inhuren.. maar het is wel gezellig dat je er bent!
Dank u, dank u..
Vooral veel muntjes kopen he.. op LL..
Ben ook bezig (on)zinnige dingen op te zoeken..
Zo las ik net ergens dat de gemiddelde leeftijd hier op PF 21,9 jaar is.. (dat verdanderd natuurlijk dagelijks) maar dan kom ik aardig in de richting !!
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 juli 2005 om 20:43:
Hahaha, nee, ik had een nummer van Muse opstaan. En om de een of andere reden associeer ik Muse altijd met Lowlands. Dus ik dacht, laat ik hier eens kijken..
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 juli 2005 om 20:46: