Partyflock

Forumonderwerp · 714529

Waarschuw beheerder
donateur
Beetje vroeg.. idd :P

Maar ik heb dr nu al weer zin aan :yes:

Jullie ook? :bounce:
Waarschuw beheerder
Mogguh!!!

Vanaf vanavond zend MTV verschillende concerten uit. Elke avond vanaf 23.00.

Waarschuw beheerder
Het was dus weer geweldig? Kan ook niet anders met lowlands...

Ben wel benieuwd naar het verhaal van die ene persoon die als waardering 'waardeloos' heeft gegeven voor ll.

Verder ben ik benieuwd of Dave Grohl deze keer 'everlong' weer in z'n eentje met z'n gitaar heeft gespeeld? Was voor mij iig hèt hoogtepunt van Werchter, dus wil even weten of dat toch een beetje exclusief was, of dat hij het overal doet.

Of heeft niemand Foo Fighters gezien hier?
Waarschuw beheerder
Ik heb vrij weinig gezien daar 8) Beetje rondgelopen met 2cb op. Moest aan fear and loathing las vegas denken toen ik voor het eerst het terrein opliep 8) Geweldig! Was echt tereliekst! ;x

Waarschuw beheerder
Haha, ja ik had op de zondag ook een vage mood. Liep in mn eentje het hele terrein over richting de Alphatent voor Korn en moest mezelf elke x weer focussen op hetgene wat ik ook alweer ging doen! :D
Waarschuw beheerder
Ik had LSD maar ik had het niet genomen, MSS jammer achteraf maar MSS ook niet 8) Achja, er is heel wat dope opgegaan 8)

Waarschuw beheerder
Volgens mij was het LSDgehalte wel hoog op lowlands. Ik heb mensen zien trippen en in de muziek zien opgaan wat mij nog nooit gelukt is met xtc of iets anders.

Waarschuw beheerder
donateur
kben idd nog steeds dood

erg dood..

gewoon een opstapeling van alle feessies die ik afgelopen maand heb gehad heb + vakantie + lowlands.. nét iets té haha :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 augustus 2005 om 15:49:
op welke camping zijn jullie terrecht gekomen ???

camping 2 :respect:
100 m recht tegenover de 24 uur tent :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 augustus 2005 om 10:30:
camping 2
100 m recht tegenover de 24 uur tent

:D ... mijn oude plek :yes:... de grond voel je nog trillen onder je als je in je tent ligt :D:D:D

Waarschuw beheerder
echt helemaal geweldig
volgend jaar weer :yes:

begin nu alleen zwaar verkouden te worden :(
meer mensen last van?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 augustus 2005 om 10:35:
begin nu alleen zwaar verkouden te worden
meer mensen last van?

yup hier ook ... verkouden ... stem als schuurpapier ... en nog steeds rot :O

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van bonobo op woensdag 24 augustus 2005 om 07:41:
Vanaf vanavond zend MTV verschillende concerten uit. Elke avond vanaf 23.00.

Yup, ik wou t net gaan melden!

Check voor de totale programmering: http://www.mtv.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=723&Itemid=67

Daar wil ik niks van missen! 8)

Uitspraak van PP_mode op woensdag 24 augustus 2005 om 09:19:
Beetje rondgelopen met 2cb op.

Damn Martin, wat is dat toch n lekker spul :9 Ik heb t vrijdagmiddag en zondagmiddag/avond op, ideale middagdrug (y)

De LSD is bij mij ook als enige overgebleven, heb was wel genoeg zo..

Ik heb trouwens wel dat ik na 3 uur slapen nu thuis alweer wakker ben, heb t n beetje overgehouden van LL denk ik..verder wel weer fit, nu enkel mn keel en stem nog 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 augustus 2005 om 10:41:
Yup, ik wou t net gaan melden!

Check voor de totale programmering: http://www.mtv.nl/index.php?op ... view&id=723&Itemid=67

Daar wil ik niks van missen!

super :respect: dat wil ik idd ook zien :yes:

Waarschuw beheerder
vanaaf dus echt wel kijken
vond kaiser chiefs echt (Y)
maar vond de topper echt wel QOTSA :respect:

Waarschuw beheerder
zie alleen dat Apocalytica er niet meer tussen staat :(

zijn denk ik gisteren geweest ??? had dat wel op tv willen zien .. aangezien ik op de grond tegen een paal aan hing tijdens dat concert :P

Waarschuw beheerder
donateur
Ze laten best veel zien! Echt beter, kan je toch nog ff kijken naar de shit die je gemist hebt, en nog eens je toppers vh weekend terugzien!

Ik kan iig niet wachten tot zaterdag 23:30, Soulwax Nite Versions, een aanrader! Valt me op dat bijna niemand hier op PF ze gezien heeft :vaag:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 augustus 2005 om 11:11:
Soulwax Nite Versions

nee ... ben niet gegaan dacht dat ik soulwax al een keer gezien had

heeft trouwens iemand morcheeba gezien hierzo ???
Waarschuw beheerder
soulwax was ook zeker een van mijn hoogtepunten! ze hebben wat mij betreft alles weer goedgemaakt na het matige optreden van vorig jaar.
Waarschuw beheerder
Jammer dat ze geen DnB uitzenden. Had graag Aphrodite nog even teruggezien. Verder wel tof dat ze er zo veel tijd aan besteden zodat je eens kan kijken wat je zoal gemist hebt. :)

Waarschuw beheerder
donateur
Soulwax zette ook een soort nachtelijke versie neer van hun laatste album Any Minute Now...het was meer een geremixte versie ervan! Niet echt Rock dus, maar techhouse achtige shit! Echt superdik!

Uitspraak van Bruindealer op woensdag 24 augustus 2005 om 11:25:
Jammer dat ze geen DnB uitzenden. Had graag Aphrodite nog even teruggezien. Verder wel tof dat ze er zo veel tijd aan besteden zodat je eens kan kijken wat je zoal gemist hebt.

Valt er niets terug te zien op 3voor12?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 augustus 2005 om 11:27:
Valt er niets terug te zien op 3voor12?

vast wel :yes:
de hele dag door zijn er optredens van LL 05 op
dus waarom geen DnB?
Waarschuw beheerder
Geen DnB, maar bedankt voor de tip. Had toch Aphrodite en Roni size wel even willen zien. Was toch een soort van spiritueel hoogtepunt van LL 05 ;p
Waarschuw beheerder
meer mensen last van?

Yep , kuchel, nies, hoest :(

Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 augustus 2005 om 11:11:
Soulwax Nite Versions, een aanrader

Ik heb de broertjes wat tevaak inmiddels gezien, als 2 many dj's, als soulwax en vond ik het nu wel genoeg :)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 augustus 2005 om 11:14:
heeft trouwens iemand morcheeba gezien hierzo ???

3 nummers en toen vond ik het ook genoeg ;)
Ik was er niet voor in de stemming.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonobo op woensdag 24 augustus 2005 om 12:26:
3 nummers en toen vond ik het ook genoeg
Ik was er niet voor in de stemming.

daarom ben ik ook niet gegaan ... maar was wel benieuwd :yes:
Waarschuw beheerder
Ik was op jouw tip even langsgegaan en had ze vantevoren ook al even beluisterd, maar not my cup of a tea.

Maar daarintegen was ik ook helemaal niet van plan om bij Ann brun of Heather nova te kijken en daar ben ik ook geweest :) Lekker in het zonnetje op het gras met mijn lief en zwijmelen maar :)

Waarschuw beheerder
zo soms vind ik trip hop wel oke ... maar niet als ik van vaagheid aan elkaar hang op LL ... ik was dood gegaan ... weer :O :D:D:D:D

ben die hele zondag op de heuvel gebleven :D:D:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 augustus 2005 om 12:41:
ben die hele zondag op de heuvel gebleven

Ik ben overal geweest zondag :) zelfs in de diepe krochten van Lowlands(bravo)

Waarschuw beheerder
heb de hele zondag vol gemaakt :yes: ... ben tot 4uur gebleven .. pendelen tussen India en Bravo :D:D:D
Waarschuw beheerder
Ik durf op zondagavond na 00.00 niet meer naar de Bravo :( Veel te confronterend, Nederland op z'n slechts.
Ik ben naar de gemene mixmeesters in de grolsch gegaan. Onschuldig vermaak met Nirvana en Dolly Parton :)

Waarschuw beheerder
ben nog even bij de Grolsch geweest geloof ik ... maar ben toen naar de tent gegaan ... eigenlijk om te chillen .. maar toen lag iedereen DOOD .. alleen ik was nog in leven ... toen ben ik maar terug gegaan .. toen ik op de weg naar mijn eigen tent zag dat ik het festival terrein nog op kon :D

maar idd NL op zijn slechts :O ... hihihihi alle vaagheid op een stokje :D:D:D:D

Waarschuw beheerder
Allemaal weer een beetje bijgekomen van Lowlands ??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 augustus 2005 om 13:27:
Allemaaql weer een beetje bijgekomen van Lowlands ??

ja ik leef weer ... na een lastige ochtend start ... maar ben weer de oude :cheer:

Waarschuw beheerder
Wat vonden jullie van LCD Soundsystem?
of hebben jullie die niet gezien?
vorig jaar was het ook heel vet!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van bonobo op woensdag 24 augustus 2005 om 13:06:
Ik durf op zondagavond na 00.00 niet meer naar de Bravo Veel te confronterend, Nederland op z'n slechts.

:vaag:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 augustus 2005 om 09:13:
Ben wel benieuwd naar het verhaal van die ene persoon die als waardering 'waardeloos' heeft gegeven voor ll.

Ja, die persoon moet goed ziek zijn geweest!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 augustus 2005 om 15:49:
op welke camping zijn jullie terrecht gekomen ???

Camping 4 (wat voorheen camping 3 was) rechts achter in de hoek!!! Staan geloof ik nu al 3 achtereenvolgende jaren daar.

meer mensen last van?

Zeker, mijn neus loopt over, moet constant niezen en mijn stem is niet zoals deze behoort te zijn! Voor de rest gaat het wel weer redelijk :)

Waarschuw beheerder
:D .. iedereen verkouden :D:D:D
Waarschuw beheerder
donateur
Nou, ben niet echt verkouden ofzo. Heb alleen wel heel m'n keel kapot gerookt! Ik bedoel, roken doe je veel op Lowlands ;)
Waarschuw beheerder
Ben beetje colombiaansverkouden 8) voor de rest (Y)

Camping 3 was ubergezellig! Heb nog vuilnis-gevecht meegemaakt EN we zijn 3x op de radio geweest ergens rond 4.00 's nachts.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PP_mode op woensdag 24 augustus 2005 om 16:17:
vuilnis-gevecht

Weet je zeker dat dat op 3 was? Op 4 namelijk ook!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PP_mode op woensdag 24 augustus 2005 om 16:17:
vuilnis-gevecht

:O que :O

Waarschuw beheerder
Dit las ik net op LL-site:
Fantoombandje
Ik werd dinsdagochtend wakker omdat mijn Lowlandsbandje in mijn pols sneed. Lodderig tilde ik mijn arm op schudde mijn pols een paar keer heen en weer om het los te laten dansen. Toen pas zag ik dat het bandje losgeknipt op mijn nachtkastje lag.

Fantoompijn heet het verschijnsel dat je last hebt van een ledemaat dat er allang niet meer is. Soldaten van wie een been afgezet is omdat ze op een mijn zijn getrapt, worden soms gek van de jeuk in dat been. En zo heb ik een fantoombandje om mijn rechterpols dat de komende weken op onverwachte momenten opeens vastgezweet zit aan mijn huid. Dat in mijn vel snijdt als ik in een nauwe lade op zoek ga naar een vermist dingetje. Dat slowmotion naar beneden schuift als ik door de stad wandel.

Het losknippen van het Lowlandsbandje op maandagmiddag is een gebeurtenis die weinig betekenis voor mee heeft en niets van een ritueel. Maar het blijkt dat dat losknippen hooguit symbolisch is. Het bandje blijft aanwezig.

Een onzichtbare, maar onmiskenbaar aanwezige navelstreng.

Meer mensen hier last van?
Ik heb de mijne namelijk nog om..

Waarschuw beheerder
donateur
Van verkoudheid, zelfs Colombiaanse, hier geen sprake 8) enkel mn stem is nog niet de oude!

Heb geen vuilnis gevecht meegemaakt, maar wel een superdik straatfeest maandagmorgen om 6:00, ze stonden gewoon te hakken op één van de hoofdpaden van camping 3 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 augustus 2005 om 16:33:

Ja man, ik voelde m vanmiddag ook aan mn pols zitten, dacht dat hij niet lekker zat en schudde mn pols even heen en weer net zoals ik dat doe bij mn horloge, en ja hoor, ik had m gisteren af gedaan! :O

Waarschuw beheerder
heb mijn bandje ook nog steeds om ...

enige waar ik last van heb .. is dat het soms lijkt alsof ik nog een doek op mijn hoofd gebonden heb terwijl die er allang af is :D:D:D:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 augustus 2005 om 16:37:
, maar wel een superdik straatfeest maandagmorgen om 6:00, ze stonden gewoon te hakken op één van de hoofdpaden van camping 3

heb je dat getrommel gehoord op die blikjes en lege flessen ... was om uurtje of 6 maandag op camping 3 :D:D:D was grappig :yes:

Waarschuw beheerder
Ik doe hem voorlopig nog niet af!!!

T is nu nog even afbouwen.
Ik zie wel wanneer hij niet meer om kan blijven.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 augustus 2005 om 16:40:
Ja man, ik voelde m vanmiddag ook aan mn pols zitten, dacht dat hij niet lekker zat en schudde mn pols even heen en weer net zoals ik dat doe bij mn horloge, en ja hoor, ik had m gisteren af gedaan!

Raar is dat...

Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 augustus 2005 om 16:43:
Ik doe hem voorlopig nog niet af!!!

Denk dat deze niet lang blijft zitten.. vind het bandje dit jaar niet zo mooi als voorgaande jaren!
Waarschuw beheerder
donateur

Die van mij is te ruim...
Ik kan het bandje schadeloos af doen. :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 augustus 2005 om 16:41:
heb je dat getrommel gehoord op die blikjes en lege flessen ... was om uurtje of 6 maandag op camping 3 was grappig

Oh ja, toen kwam ik net de camping opgelopen. Was erg vet. Bij de douches op camping 3 was (geloof ik) zaterdag nacht ook echt een groot trommelfeest. Was echt te gek. Die dingen mis ik nu ook echt.

Trouwens, erg lekker wakker worden met een tent naast je die gruwelijk in de fik staat. Dat stinkt erg verschrikkelijk. Was wel lekker warm trouwens ;)

Man, wat wil ik weer terug zeg!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rogier Zeebregts op woensdag 24 augustus 2005 om 16:50:
de douches op camping 3 was (geloof ik) zaterdag nacht ook echt een groot trommelfeest.

was camping 2 ... grote trommelactie in de wasbak :D:D:D .. was ook kikke idd :D:D:D