ik weet niet of ze er zijn maar als ze er zijn merk ik er weinig van
trieste wat je ooit kan doen is je vent bedriegen zou het ook nooit kunnen
donateur
Heb ik nooit gedaan en zal het ook niet snel doen!! Vind het ontzettend laag om iemand zo duidelijk te maken dat je er geen zin meer in hebt of niet tevreden bent in de relatie!! Ben meer van het directe
mm we hebben t nou wel over of er oowk nog meiden zijn die hun vriend nii bedriegen maarre andersom.. zijn er ook jongens die hun vriendin nii bedriegen??
tjeuh me vriend is net vreemdgegaan...dus over vreemdgaan gesproken ,deze forum moet over jongens gaan die vreemdgaan!!niet over meiden,want die zijn er heus nog wel!!
en angelina...spreek uiteraad voor jezelfof lees de vorrige berichten!!!
Tja, dat is makkelijk zeggen.. Het kan maar zo dat jou vriend jou topics leest! TUuuuurlijk gaan we hier niet vreemd!!
Maar ondertussen...
Ik blijf het zeggen: Vrouwen zijn net zo erg als mannen!
Dus.
persoonlijk valt er momenteel niks te bedriegen hahaha
'1 op de vijf mannen en 1 op de tien vrouwen gaat vreemd. Dat zijn geen wetenschappelijk onderbouwde cijfers, maar meer een globale indruk, gebaseerd op allerlei onderzoeken. Mannen lijken makkelijker een dubbelleven te leiden, enerzijds omdat ze meer werken en daardoor vaker een alibi hebben. Anderzijds kunnen ze makkelijker de knop omzetten; ze zijn meer dan vrouwen opgevoed met het idee dat ze niet alles hoeven te vertellen'