Partyflock

Forumonderwerp · 714114

Waarschuw beheerder
Marokkaanse jongeren vernielen buurtcentrum

HAARLEM - Een groep van twintig tot dertig Marokkaanse jongeren heeft maandagmiddag in Haarlem een ruimte van buurtcentrum Prisma vernield. Een groep ouderen die les had in het naastgelegen computerlokaal kon zich net op tijd in veiligheid brengen. De politie heeft een 21-jarige Haarlemmer opgepakt, zo bevestigde dinsdag een politiewoordvoerder.

De jongeren waren boos omdat de ouderen les kregen op 'hun' computers. Jarenlang was in het gebouw een jongerencentrum gevestigd, waar de Marokkaanse jongeren veel kwamen. Het pand is sinds begin dit jaar verbouwd voor meerdere doeleinden en ook in gebruik bij andere buurtbewoners, onder wie ouderen.

De jongeren kunnen drie middagen per week op de computers terecht. Op maandagmiddag moeten ze tot half vier wachten voordat ze konden internetten. Dat duurde de groep te lang. De jongeren kiepten onder meer een tennistafel door een raam en vernielden een bar.

De politie hoopt op korte termijn meer jongeren aan te kunnen houden die bij het incident waren betrokken.

Bron: Nu.nl

Jonge Marokkanen slopen computerlokaal

Zo'n 20 tot 30 boze Marokkaanse jongeren hebben gistermiddag het computerlokaal van een buurtcentrum in Schalkwijk kort en klein geslagen. Een groep ouderen, die computerles had in het gebouw, werd nog wel in de gelegenheid gesteld te vertrekken. Daarna gingen de jongeren compleet ''los''.

De jongeren zijn woedend omdat in ''hun'' gebouw nu les wordt gegeven aan ouderen. De voormalige gymzaal aan de Laan van Angers, met twee kleine ruimten ernaast, was jarenlang een jongerencentrum, voornamelijk in gebruik bij de Marokkaanse jongeren. Begin dit jaar is het gebouw opgeknapt en werd het een multifunctioneelcentrum. Daardoor mochten ook buurtbewoners en met name ouderen ervan gebruik maken.

De Marokkaanse jongens pikten het niet dat zij op maandagmiddag niet achter 'hun' computers mochten internetten. Een geschrokken cursist: ''Wij zitten daar van 14 tot 15.15 uur en de jongeren mogen er vanaf half vier terecht. Daar konden ze niet op wachten. Vorige week bezetten zij het lokaal toen wij even pauze hadden. En nu stormden ze binnen, riepen dat we onze jassen en sleutels moesten pakken en wegwezen. Daarna hebben ze alles kort en klein geslagen. Werkelijk verschrikkelijk.''

De politie heeft inmiddels een 21-jarige verdachte aangehouden. Meerdere arrestaties worden verwacht.

Bron: Fok.nl

Klasse gasten (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
De Maroc Boiz moeten gewoon beter zoeken :jaja:

Er liggen zat computers bij het vuilnis (y)

Of niet J. Tonino?????????????

Artiest Noisome
Waarschuw beheerder
hmmz... wel weer typisch... :no:

zeiken om iets wat in eerste instantie al niet van hun is...

cocksuckers!
Waarschuw beheerder
donateur
nekschot

Waarom onthoofd je ze niet en stuur je de film ervan naar de NOS :S
Intelligente opmerking (Y) :S :S
Waarschuw beheerder
ja maaaaaaaaaaaaaaaaaaar....... die nederlanders zijn ook geen lieverdjes hoor.

altijd zijn de marokanen die het gedaan hebben. :p
Waarschuw beheerder
ja idd t zijn ze ook altijd!!!!!

voor we weer een discussie over discriminatie krijgen hiero.
als het daarom ging hadden ze wel elke keer een andere buitenlander genomen.

Het zijn elke keer marokanen. Blijkbaar. Lekker belangrijk. gewoon afschieten. k*nkerjeugd.

Ze zeggen dat ik vroeger erg was. Het spijt me zeer maar dat soort streken heb ik er neit op nagehouden
Waarschuw beheerder
donateur
'HUN' pc's???
Laat ze maar n bonnetje overleggen dan... teringlijers...
Waarschuw beheerder
ook toen met die film sjoef sjoef habibi in de bioscoop!
ben er nie geweest hoor, maar stond in de krant, dat Marokaanse jongeren, de Nederlanders hadden verjaagd uit de bioscoop (doormiddel van gooien van flessen popcorn etc.) want dat was "hun" film!!

oke dan gaan wij nu met popcorn en felssen etc. naar marokkanen gooien... want dit is ONS land...

maargoed

iedereen zit wel te zeike,.. maar ze wilde gewoon op Party flock,.. maar ze mogen gen reclame maken dus zeggen ze dat er niet bij.

Waarschuw beheerder
:( zeer triest dit..
waar zijn de normen en waarden tegenwoordig..
Waarschuw beheerder
donateur
zeuren ze altijd dat ze negatief in het nieuws komen, maar dit zegt genoeg en zal de mening van vele over buitenlanders (vooral marokanen) nog is extra versterken goed bezig (Y):S
Waarschuw beheerder
Zal me niets verbazen of de mensen nemen dit soort dingen straks in eigen hand ipv de politie te bellen

Waarschuw beheerder
beetje dom zo verpesten ze het wel voor zich zelf

Waarschuw beheerder
donateur
Och, je kan je er boos om maken, maar er gaat toch niets aan gebeuren.

Reken er nu maar gewoon op dat we binnen 10 jaar niets meer te vertellen hebben hier in NL, dan hoef je je ook niet druk te maken als het echt zo ver is.

Tegen die tijd hoop ik zelf al dood te zijn, of ergens anders te wonen trouwens.
Waarschuw beheerder
Het komt omdat wij nederlanders heel mild zijn en een liefhebbend volk en dan komen er agresiefe buitenlanders die ons langzaam aan zeker beginnen te irriteren/pesten/vernielen en wij doen er niks tegen met de hoop dat het wel goedkomt..

Zodra er een oorlog komt tussen buitenlanders en nederlanders is het denk ik al te laat voor ons... Dan wordt het "hardste" land ter wereld de turkserap muziek land een kolonie van Marokko...

Moet je maar een op deze site kijken kijk es hoe blanken worden vernederd op vele plekken www.chatnu.be

Ze hebben alleen maar komentaar....

Waarschuw beheerder
Behoorlijke gare gasten. Hoe snel kan je t voor jezelf verpesten. Ik denk dat t niet lang meer duurt of er ontstaan knokploegen om die gasten te pakken. Zoals in Assen drie jaar geleden. Toen hebben ze ook met 40 man 9 irritante marokkanen de stad uit geslagen..Helaas dat t moet maar t helpt wel..
Waarschuw beheerder
donateur
Die gasten hebben gewoon echt niet door dat ze het alleen maar meer en meer voor zichzelf verpesten :S

En dan ook nog tegen oudjes hee :@
Het woord respect kennen die gasten gewoon echt niet he.
Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=00008bd10000fb18108770771a006c4e42]http://smile.smilies.nl/447.gif[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=00040d6f000a1106448e04bb1a006c4e46]http://smile.smilies.nl/428.gif[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
Hoe zat dat ook alweer met respect voor ouderen enzo in hun 'cultuur'?
Ik ben benieuwd wanneer het nou eens echt fout gaat en er een groep terugslaat.
Ik hoop dat de groep die terugslaat de politie of de regering is, maar ik vrees dat dat niet het geval is en groepen mensen het eigen recht in handen gaan nemen.

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?threadid=113058

Wat een fijn volk is het toch ook, raar dat mensen bevooroordeeld worden zeg. Het zal je oma zijn die net de schrik van haar leven heeft gehad

Waarschuw beheerder
donateur
Waarom staat die link in je post ? Ik heb toch écht niets te zoeken op een forum voor Marokkanen, net als die Marokkanen niets te zoeken hadden bij die oudjes in de klas :@
Waarschuw beheerder
Jajaja laten we in godsnaam weer gaan blaten (voor sommigen hier) en niet gewoon oplossingen zoeken (en dus niet het land uit) enz enz..

Tuurlijk is dit triest maar dat vindt 99% van de Marokkanen in Nederland ook gewoon hoor. Het is wel erg makkelijk om gewoon elke keer 'aah de Marokkanen' te roepen.

Aan de ene kant natuurlijk heeeelemaal tegen Hitler zijn en wel dingen roepen die ik hier af en toe lees, hypocriet, en JA dat is wèl een vergelijking :/
Waarschuw beheerder
donateur
Nou, er staat wel degelijk wat interessants in hoor..
bijvoorbeeld nieuwsupdates en je kan kijken wat zij ervan denken. Al heb ik niet t idee dat er veel marokkanen op die site zitten..

Marokkanen slaan pc lokaal aan gort - Haarlems dagblad

Bij Radius waren ze al bang voor een nieuwe confrontatie. De jongeren zijn het er niet mee eens dat zij tijdens hun inloopmiddag niet continu kunnen internetten, maar dat er ook een cursus is. Over de schade en hoe het nu verder moet kon cursuscoördinator Esther Loohuis gisteren nog niets zeggen.

dat stukje hoort er ook nog bij
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wie kijkt nou nog op van dit nieuws.....???
Het is allemaal maar normaal!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Als je dit normaal vind, zou ik maar eens bij mezelf te rade gaan wat voor levensinstelling je hebt.. Want ik ken eigenlijk niemand die dit normaal vind.....

Waarschuw beheerder
Pff al t slechte komt uit Schalkwijk, word hier maar weer is bewezen :/

Waarschuw beheerder
zijn amateurs
als het profs waren hadden ze die computers meegenomen.
Waarschuw beheerder
Zal me niets verbazen of de mensen nemen dit soort dingen straks in eigen hand ipv de politie te bellen

Das ook precies de bedoeling.
Laat ze maar is hard aangepakt worden dat teringtuig

Waarschuw beheerder
donateur
sja je zou maar tot half 4 moeten wachten tot je gratis op internet kan :s

Toen ik 2 jaar geleden nog op school zat ging het er ook al ruig aan toe, na schooltijd gingen veel marokanen naar het internetlokaal en het als er dan geen plek voor ze was gingen ze ook stennis lopen schoppen!

Waarschuw beheerder
jeeeezus hoe lekker overdreven zijn die berichten dan

gewoon rechtse propaganda

jammer weer

Waarschuw beheerder
:nee:

Waarschuw beheerder
donateur
Fairytale 12 oktober 2004 16:19

Als je dit normaal vind, zou ik maar eens bij mezelf te rade gaan wat voor levensinstelling je hebt.. Want ik ken eigenlijk niemand die dit normaal vind.....

Het is niet normaal, maar ik ken helaas wel mensen die het als normaal gaan zien: heel de eerste en tweede kamer in Den Haag !!!

Zij maken nog steeds de fout om er niets aan te doen. En nee, ik heb het niet over radicale termen als uitzetten, maar wel over termen als integratie, lik-op-stuk-beleid en dat soort dingen.

jeeeezus hoe lekker overdreven zijn die berichten dan

gewoon rechtse propaganda

Wat is eraan overdreven ? Wat moeten die mensen daar, als er een cursus is voor ouderen ? Ze hebben er überhaupt niets te zoeken voor die tijd, en al helemaal niet om de boel te slopen. Of het nu turken, marokkanen, duitsers of tukkers zijn..

Maar goed, dit is weer de alomoude discussie, en die loopt toch weer uit op niets... :/

Dat begint normaal te worden, om maar even terug te komen op een andere reactie... :[
Waarschuw beheerder
donateur
Ik hoop dat die kankerleiers ook eens voor de kosten mogen opdraven...
Die gasten kosten ons al geld zat!
Waarschuw beheerder
ach iedereen die hier loopt te schreeuwen ooow rechts het zijn altijd de marokanen die de schuld krijgen
FLIKKER STRAAL TOCH OP!!!!

Het zijn ze 9 van de 10 keer als je slecht nieuws over buitenlanders hoort.

Dus of die marokanen hebben het hoogste percentage kwa allochtonen in Nederland (de mensen met hersens weten dat dat niet zo is)

Of het is klootvolk.....

Nou lekker duidelijk toch zou ik zeggen

en denk na voor je met rechts begint te smijten IQloos volk hiero.

Als ik iets niet ben is het rechts en ze hebben WEL gelijk over die marokanen!!! Ze zijn het elke keer weer

Waarschuw beheerder
wat ze er hebben te zoeken?

ze hebben mee geholpen het buurt centrum op te knappen en er was afgesproken dat ze daar op bepaalde tijden mochten computeren

die ouderen zaten in een ruimte naastwaar het gesloopt is

paar stoelen en tafels en een bar (die ze zelf hebben gebouwd daar)

maar dit gebeurde pas nadat een van de coordinatoren van het buurtcentrum handtastelijk begon te worden
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nu kunnen ze in ieder geval helemaal niet meer internetten :yes:

wat een ellendig land begint dit te worden zeg:|:no:

Waarschuw beheerder
donateur
er was afgesproken dat ze daar op bepaalde tijden mochten computeren

En als ze die tijd moeten delen met anderen, dan hebben ze er dus NIETS te zoeken.
Waarschuw beheerder
Hmm leuke reacties ook op die maroc site.

Zoals dit:

"Van 4 dagen terug naar 2 middagen en dan wordt daar ook nog eens tijd vanaf gehaald.

En waarom, kon de bejaardencomputerles niet op een ander tijdstip? Waarom krijgen de bejaarden voorrang op de jongeren die toch al heel wat hadden ingeleverd.

Uit dit hele verhaal blijkt een knurftigheid, waar mijn haren recht van overeind gaan staan."

:no: die snapt er niks van...

Waarschuw beheerder
@uk

nee als ze beetje volwassen waren vonden ze dat nie zo erg

@roytjuh

zeg je dat ook als gabbers de bar bij mysteryland kapot slaan? :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Goh het waren voor de zoveelste keer weer eens (M)kanen.

Is niet de eerste keer dat ze een jongeren centrum slopen. En als reactie gaat Cohen bij ze op de thee. (lekker ff Cohennen)
Waarschuw beheerder
Ze moeten gewoon bij hun thuis alle spullen waar ze zo hard voor gewerkt hebben stuk slaan kijken of ze dat leuk vinden...

walgelijke varkens
Waarschuw beheerder
Ze moeten gewoon bij hun thuis alle spullen waar ze zo hard voor gewerkt hebben stuk slaan kijken of ze dat leuk vinden...

Werken? stelen en drugs handel!

Waarschuw beheerder
of lezen misschien?

Waarschuw beheerder
:frusty:

Waarschuw beheerder
of je snapt het gewoon niet kan ook nog
Waarschuw beheerder
Maar wat voor fiets heb je dan tekoop?

Waarschuw beheerder
die van je moeder