Partyflock

Forumonderwerp · 713898

Waarschuw beheerder
laat je mening horen:D

Waarschuw beheerder
@hardstyleLayD

:respect:

Hij zal het dan wel verdiend hebben nietwaar?

Waarschuw beheerder
een stuk of 10x vreemd gaan...oeps
sorry:respect:
gebeurt is gebeurt

Waarschuw beheerder
had ik hem maar wat aan gedaan ipv hij mij steeds
:frusty:

Waarschuw beheerder
hmm bij me ex, zn telefoon nummer op de tmf chat gegooid en gezegt "ik ben een blonde slet die graag geneukt wil worden, hier heb je me huis en mobiele nummer..." en dat een paar keer herhaald :) (A)

hahaha hij was goed ziek, een week later hadden ze een nieuw huis en nieuw mob. nummer ;)

Waarschuw beheerder
We waren met een groepje aan het stappen, mijn vrienden en mijn ex nu dus. Hij stond ineens raar te kletsen met een meisje telkens om zich heen kijken. Dus toen zei me vriendin dat is zijn ex. Iets later kwam zijn ex naar me toe, ze vertelde dat ze nog wta hadden enz... zijn smsjes aan haar gelezen. Zijn nummer klopte en het waren er niet 3 ofzo nee heel de inbox vol. Van de afgelopen weken. Hem opgezocht en mijn hand week uit zo in zijn gezicht. Midden in de discotheek.
Ik hem alles vergeven

Maar nu de 2e actie
Hij zat snachts een keer weer met die ex. Wat ik niet wist dus. Per toeval smste hij mij een sms die naar zijn ex moest. Had hij niet door. Ik met 3 vriendinnen snel uit de discotheek gevlucht en naar zijn huis gegaan. En ja hoor daar was ze weer. Deurtje ingestrapt, naar boven gerend... meneer zijn kamer iets veranderd... En dat luchtte op zeg.

Nu ben ik van m af en is iemand anders de lul :)

Waarschuw beheerder
j0e go girl !

Waarschuw beheerder
donateur
La Salina aka HEIDI 11 oktober 2004 22:41
Klinkt bekend...

*HardstyleAddict * 11 oktober 2004 23:00 Hmmm.. je ex ook vreemd gegaan ?

Yep
Bleef bij hem en dat had ik nooit moeten doen
Dan had ik mezelf nooit zo kapot gemaakt en nooit zoveel tijd verspilt
Heb nog wel leuke tijd met hem gehad en hield toch van hem, maar zo gelukkig als daarvoor word je nooit meer.

Sweet revenge?

Nou nee, gewoon het beste voor ons 2
Voel me nu onwijs gelukkig!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
me ex laten vallen voor de grootste sukkel die er bestaat en dat ik hem heb ontmoet waar voor de rest geen flikker voorstelde in hem.....:frusty:

Waarschuw beheerder
Met zijn drieen gaan stappen, lopen kloten met die ander terwijl je ex alles kan zien in de spiegel. Vervolgens je ex er thuis uitgooien om met die ander mee te gaan :p

Waarschuw beheerder
foei!! angelique

Waarschuw beheerder
Iets van 6/7 jaar geleden...Na een vakantie van 2 maanden haar weer zien in de discotheek. Opbiechten dat je in die 2 maanden een ander had het zelf dan uitmaken en dezelfde avond met haar buurmeisje kussen voor haar ogen. Tja vind het zelf ook best wel erg :S en heb het ook nooit meer gedaan. tja ik was jong en stout ;P
Waarschuw beheerder
niks, ben ik veel te lief voor :S

Waarschuw beheerder
Niks..hij heeft mij juist heel wat aangedaan..