Partyflock

Forumonderwerp · 713812
wie doet dat via Party Flock ? ? ?

Is die <PATRICK> zo'n melkbek dan?? Hij is wel een belg he dan begin je al verkeerd

ben geen belg:[

iemand die in belgie woont is een belg, belg

Wat zeg je joe:O khoor je niet:P

HARDER! ik versta je niet:no:

ben geen belg

weet je dat zeker>?
In dit geval een enge, lelijke, hersenloze, stomme, irritante, doelloze, levenloze, domme, achtelijke, schele, vervelende, verschrikkelijke klote belg!

ikben wel trots op het feit dat je mij niet negeert :)

Hij ziet eruit als een belg :yes: de stoere zonnebril maakt het af

moet je juist niet trots op zijn, want jij hebt hem dus nog lang niet zo gek gekregen als ik :D:D:D:D:D:D:D:D

Ik weet heel zeker dat ik geen belg ben, kan je ook niet zien in mn profiel dus kweet niet hoe je aan die bullshit komt:no:

2 IndowQeeunBitch: Alleen hersenloze mensen gaan schelden als ze niks beter hebben te zeggen:yes:
..... tja... vaak zie je ze eerst wel op een feest... en wie weet volgt er dan een date;P

2 tombraider: Ik kom vaak in Delft, ken daar veel mensen:[
Alleen hersenloze mensen gaan schelden als ze niks beter hebben te zeggen

Hersenloos? O:) Breek me de bek niet open...look who's talking...Ik kan nog wel een paar situaties bedenken waar jij je dan flink HERSENLOOS hebt opgesteld dan...

Ennuh...je bent wel een belg mafkees!!!

Ennuh...je bent wel een belg mafkees!!!

en als ik nou een duitse stad in mn pro zet..maakt dat me een duitser??

Jij DOMME DOMME indowQeeunbitch

ik blijf zijn zonnebril vet vinden

had ik maar zo'n zonnebril :lief:

Shit patrick je ken veel mensen in delft.. Oooohh en nu dan?? Je kent mij niet dus eigenlijk stelt je "vrienden"groep daar niets voor..

uit de topic waar kom jij vandaan.

<PATRICK> 10 oktober 2004 11:19
Uit de kut van tante sjaan

nee ik kom van Kapellen, België

jammer dat je me nu genegeerd hebt anders had ik je weer met de grond gelijk gemaakt

ik blijf zijn zonnebril vet vinden

dankje:D

ik ben hem kwijt alleen:(
nee ik kom van Kapellen, België

Whuahhahahahaha val jij ff door de mand..

dankje

ik ben hem kwijt alleen

sarcasme is niet jouw sterkste punt, geloof ik..

Oew als tombraider niet in je vriendengroepje zit steld die oppeens niets voor:S

sukkeltje

*PROEST*

Whuahhahahahaha val jij ff door de mand

maakt me nog geen belg:D

Lanf verhaal, dat heeftmet paspoort te maken en geldige verblijfsvergunning..heb jij die:[

:P

Maar luistjes fijn gepraat te hebben maar ik ga eten nu

je bent gewoon een rotte belg, heeft je ma weer nieuwe brokken voor je gehaald?

In jouw geval wel bloemkool, overigens kan me niet voorstellen dat je vrienden hebt in Delft.. of eigenlijk waar dan ook.. Ennuh als je op een Nederlandse partysite actief bent beheers dan ook de nederlandse schrijfstijl en laat dat gebrekkige beligisch achterwege
Lanf verhaal, dat heeftmet paspoort te maken en geldige verblijfsvergunning..heb jij die

Nee...:P

En wat betekend Lanf? O:) En heeftmet?
laatste aanpassing