1 volger · 7428x bekeken
woon nu 3 jaar in Haarlem, geweldige stad om te wonen en voor mij ook leuk genoeg om te stappen. We woonden om de hoek van Pandora's box, altijd leuke feestjes daar, helaas ging het een paar maanden nadat we naar h'lem waren verhuisd dicht
Maar heb nu weer relaxede electrofeestjes (after 80's) in het patronaat ontdekt, dus mij zul je niet echt horen klagen. Ik vind dat tijdelijke pand van het patronaat trouwens super, lekkere underground sfeer. Hoop dat dat nieuwe pand niet al te gelikt wordt.
Waar zou er volgens jullie dan een goed feest gegeven kunnen worden in Almere? wat is wél een goede locatie en kunnen minimaal 500 man in?
Wij zijn namelijk op zoek naar locaties om daar feesten te organiseren!!
stuur een berichtje als je iets weet en verdien vrijkaartjes als we daar inderdaad feesten gaan houden !!
Wij zijn namelijk op zoek naar locaties om daar feesten te organiseren!!
stuur een berichtje als je iets weet en verdien vrijkaartjes als we daar inderdaad feesten gaan houden !!
heb ik ook gedaan, alleen ctrl+v en de naam niet veranderd, ik bedoel Haarlem!
zie ook: https://partyflock.nl/SECTION/forum/ACTION/showtopic/TOPICID/755265
zie ook: https://partyflock.nl/SECTION/forum/ACTION/showtopic/TOPICID/755265
laatste aanpassing
BITCH > alles beter dan de fietsfabriek (wist trouwens niet dat dat de fietsfabriek was)? Ik vind het juist een geweldig leuke locatie! maar goed, smaken zijn er om te verschillen. Heb trouwens nooit last gehad van de hitte daar, terwijl het toch niet echt rustig was de keren dat ik er ben geweest.
En het zal inderdaad wel erg vet geluid worden in het nieuwe patronaat, mag ook wel als je een nieuwe concertzaal bouwt.
En het zal inderdaad wel erg vet geluid worden in het nieuwe patronaat, mag ook wel als je een nieuwe concertzaal bouwt.
-Donderdags Fidel, Studio en Maze
-Vrijdags Hofnar en S`avondS Delirium-->begint nu met namen te komen, gatis entree en drinken spotgoedkoop. Nu de gezellige mensen nog
-Zaterdags Patronaat (wacht maar tot het zomer is, dan drijf je de fietznfabriek weer uit
), Stalker of Lichtfabriek (helaas steeds minder feesten).
-Zondags uitzuren in de Studio!
Allemaal op z`n tijd goed te doen. Vooral de zaterdagen kunnen heel leuk zijn. Ik kan alleen niet wachten op de zomer: BLOEMENDAAL!!! En gelukkig rijden er nachtbussen vanuit Amsterdam en Noordwijk
-Vrijdags Hofnar en S`avondS Delirium-->begint nu met namen te komen, gatis entree en drinken spotgoedkoop. Nu de gezellige mensen nog
-Zaterdags Patronaat (wacht maar tot het zomer is, dan drijf je de fietznfabriek weer uit
-Zondags uitzuren in de Studio!
Allemaal op z`n tijd goed te doen. Vooral de zaterdagen kunnen heel leuk zijn. Ik kan alleen niet wachten op de zomer: BLOEMENDAAL!!! En gelukkig rijden er nachtbussen vanuit Amsterdam en Noordwijk
vandaag heeft mijn mama een verrassingsdag georganiseerd. beginnend met lunch in de roemer aangezien ik niet weer een homo om wil turnen (he kimmie???) had ik besloten daar maar niet al te brak te verschijnen vandaag....
Deze vrijdag ben ik vanaf 2030 in de fidel schijnt nog een ander feestje te zijn ook maar die lui duwen we gewoon weg he daan??
Deze vrijdag ben ik vanaf 2030 in de fidel schijnt nog een ander feestje te zijn ook maar die lui duwen we gewoon weg he daan??