Partyflock

Forumonderwerp · 713595
Nou, feest zit erop. Mijn eerste maar zeker ook niet mijn laaste feestje. Mijn oogjes werd wel ff goed gemasseerd :jaja:
Vond het een relaxe sfeer, niet al te druk, alleen voor pissen moest je lang w8en (wie zegt dat ik moest pissen)
Heb een goede keuze gemaakt om deze sfeer te proeven i.p.v hellbound.
laatste aanpassing

Die aanslag is opgeeist door Miss Brizz geloof ik.. ;)

En om heel eerlijk te zijn, ik heb geen enkel moment gelet op welke DJ er eigenlijk stond te draaien... 8) Ik werd een beetje afgeleid... O:)
laatste aanpassing
Me too, ook voor mijn vriend en ik was dit onze eerste CL, sterker nog zijn nog nooit naar een feest geweest met de combinatie: erotiek & lekkere muziek. We hebben het idee dat er nog ander wereldje voor ons opengaat. Was zeker dus niet de laatste keer. Als ik dit feest in 1 zin moest omschrijven:
Relaxte sensuele sfeer, geweldige outfits en acts, leuke mensen leren kennen, irritante mannen singels die zich bij elk stelletje in de darkrooms liepen af te trekken en vervolgens ook nog aan mij durven te vragen of ik het goed vindt als hij (een onbekende) zichzelf voor mijn neus mocht aftrekken >> NEE DUS.
En de muziek viel goed in de smaak ondanks dat ik voornamelijk naar hardstyle/hardcore feesten ga.

Oke oke dat was meer dan 1 zin.

Hey party people thanx voor de relaxte avond.

... ik wacht vol spanning de foto's af :D

was je er ook mandy

irritante mannen singels die zich bij elk stelletje in de darkrooms liepen af te trekken en vervolgens ook nog aan mij durven te vragen of ik het goed vindt als hij (een onbekende) zichzelf voor mijn neus mocht aftrekken

*proest* :D

Jammer dat je met dit soort gedrag geen soa op kunt lopen.. :/

Vond de toiletten veel te druk, zoals ieder jaar... Die eerste vooraan waren om vage redenen ook niet 'open'...

die vage reden was omdat de riolering daarvan stuk was, en dat wordt dus een bende als je dan mensen toch naar de wc laat gaan

geil vond ik het niet, wel leuk en er liepen heel wat mooi (schaars) aangeklede meiden rond..

ook heel wat kneuzen trouwens, zoals bijv die knakker in een kooi met breed plakband om z'n ballen en toen ging ie z'n miniworstje stijf maken en die ook inpakken in dat brede plakband :vaag:
kennelijk was ie zo vaag, dat ie niet in de gaten had dat ie door wat meiden die voor em stonden werd uitgelachen :D
opgepropte rioolbuizen. Lekkere buizen zeg :vaag:

2de Crazyland was beter bevallen dan de 1ste. Betere muziek, meer(maar nog te weinig) mensen die moeite hadden gedaan voor de dresscode. Voor zo'n wanorde bij de WC's mag je dus geen € 0,50 verlangen van de party-peeps. 20% minder kaarten verkocht? Hebben we niks van gemerkt! Veel leuke bekenden gezien en gemaakt. Het leek af en toe wel een LS-reunie. Helaas hoorden we te vaak: volgende week zijn we er niet bij in de Cave! (snik!) Maar Crazyland leeft voor ons nog!

Cebas nee, helaas niet (n) maar vind de foto's wel altijd jummie :9

Fisj was jij er ook? Nerd, had me even gebeld dan!

jammer had je graag wel schaars gekleed gezien :bloos:

Volgende keer beter (f)....

het was helemaal stijf uitverkocht mop :( anders had ik je natuurlijk gebeld :kwijl:
ik heb het wel naar mijn zin gehad,
maar vorige x was het in de hemkade gezelliger
maar zou niet weten waar dat aan lag,
misschien had ik toen meer drank op :$

Super, super en nog eens SUPER :D

(met uitzondering van de WC's)
Wat een feest en natuurlijk het vrouwelijk schoon... :respect:

Super feest..

Lijkt wel een parenclub als ik het zo eens allemaal lees:s
Geillllll :9

Lijkt wel een parenclub als ik het zo eens allemaal lees

De afterparty was in een parenclub :yes:

irritante mannen singels die zich bij elk stelletje in de darkrooms liepen af te trekken en vervolgens ook nog aan mij durven te vragen of ik het goed vindt als hij (een onbekende) zichzelf voor mijn neus mocht aftrekken
Van DAFFY D

Tja, ff wennen dus voor je, is niet zo erg gek hoor als je in een darkroom staat op een erotisch feest....of zelfs maar in de buurt.

Eigenlijk vind ik dat je daar tegen moet kunnen... ik stoor me nl. aan mensen op zulke feesten die nergens tegen kunnen..

maar wel graag komen, moet je niet komen!

2 Mevr Mocca er zijn waarschijnlijk ook mensen die het leuk vinden om zich apart te kleden en niet om zich te laten uitwonen.
Als ik daar zou rondlopen zou er ook niemand moeten komen bij mij die zich gaat staan aftrekken:s
Maar ik ga dan ook geen darkroom in.:no:

Nou ben blij dat ik dit allemaal weer weet.

Crazyland is dus absoluut geen feest voor mij:no:
Ik vind het zelfs goor, maar gelukkig ieder zijn eigen mening.
laatste aanpassing

t was voor mij de 1e x en vondt t super!
heb hele maffe dingen meegemaakt en gezien..
maar erg gelachen! volgende x zeker weer...
(k)
ook voor mij was t de 1e x crazyland en ik vond t echt super gezellig :D ! heb echt mn ogen uitgekeken en de sfeer was toppie! volgende x ga ik zeker weer!

Voor mij alweer mijn 3e crazyland.. heb weer een leuk avondje gehad. alleen vond deze crazyland toch wat minder dan mijn vorige crazyland's.. vond de sfeer verder weer super en de muziek was ook weer heerlijk. alleen beetje jammer dat het zo onwijs druk was iederekeer bij de wc's heb een keer bijna 3 kwartier gew8:s...

2Snoepie, kijk jij begrijpt m (redelijk) bedoel ook vooral dat als mensen naar erotische feesten gaan (van licHT-TOT wat extremer ze niet zo gauw moeten gaan mekkeren, tenzij er echt iemand ongevraagd gaat voelen natuurlijk, dat kan echt niet. Mensen roepen al gauw dat ze open-minded zijn. Maar zijn dat dan vaak toch niet(en/of weten het niet zo goed wat ze kunnen verwachten, mogelijk). Maar dit is ook weer zeer storend voor de mensen die zichzelf willen zijn, en dat mag op Crazyland ook... hoort erook bij.
Ben trouwens zelf niet geweest,deze x....
tenzij er echt iemand ongevraagd gaat voelen natuurlijk, dat kan echt niet

En dat was bij ons dus wel het geval. Pas nadat ik drie keer had gezegd dat ie moest oprotten, droop ie af, de nerd :[

Tsja dat bedoel ik Kimhmmm, maar andere andere kant word het er daar wel zelf naar gemaakt.
Hoe bedoel je?

Denk dat het gros van de mensen er niet echt op zit te wachten :/

Bedoel het niet verkeerd, maar Crazyland staat toch wel bekend om de vunzige dingen die daar gebeuren.

Uiteraard komen daar en gaan daar alleen nog maar meer en meer vunzige mannetjes en vrouwtjes naar toe komen.

Die uiteraard ook de grenzen niet weten.
laatste aanpassing
Die gaan maar lekker naar Wasteland dan :[

;)

Ohh, ik had ook zo graag willen gaan, maar ja de volgende keer beter. Kun je ook binnen als je 19 bent of controleren ze echt?

Hahaha helaas voor jullie word Crazyland net iets vaker gegeven dan Wasteland.:D

Maareh gewoon meppen joh die kerels;)
Ohh, ik had ook zo graag willen gaan, maar ja de volgende keer beter. Kun je ook binnen als je 19 bent of controleren ze echt?

:no:

Crazyland is dus absoluut geen feest voor mij
Ik vind het zelfs goor, maar gelukkig ieder zijn eigen mening

Als je er nog nooit geweest bent dan kun je geen mening hebben, je hebt het nog nooit meegemaakt :S
Jij hebt een (voor)oordeel over iets wat je nog nooit hebt ervaren :no:
D'r is heus meer te beleven op Crazyland dan vunzigheid. Maar ja, daar zul jij nooit achterkomen O:)

2Kimhmm:denk ook weleens dat het niet echt werkt: Licht erotisch getinte feesten (zoals Crazyland) en ook fetischfeesten die eerder wel fetisch waren en nu alles IN IS niet meer.

Soms wel en soms niet, maar de "minder-leuke""kijkertjes, jonge meiden die wel erg gauw bah en vies roepen en de ongevr. voelertjes komen natuurlijk dan ook en zo wordt het net nix op zo'n feest. Voor de voornamelijk enkel party-minded people en de party en meer op erotiek (+ evt. fetisch)gerichte personen. Ik vind het jammer dat erotische feesten allemaal zo in zijn, al een tijdje.

2 sweetygirlxx: ik was ook 19 op me eerste crazyland en bij deze was ik dus 20, maar ze controleren echt niet hoor :no: me vriendin die mee was voor het eerst was ook 19, en geen problemen gehad! dus volgende keer gewoon komen meid, gezellig! :D

2 Tiffany:
Ok dan, geweldig want ik had gezien dat het in december in the Matrixx wordt gehouden. I'll be there :D
Is het misschien een idee om geen mannen alleen ( dus zonder vrouw ) naar binnen te laten?

Overigens helaas voor alle bezoekers, maar aan de wc's kon de organisatie niets doen, dit is iets van de hemkade.
Is het misschien een idee om geen mannen alleen ( dus zonder vrouw ) naar binnen te laten?

Het is maar goed dat jij geen feesten organiseerd O:)
Verhouding aantal mannen/vrouwen was zaterdag (y)
Als ze nou een keer Crazyland de hakkuh editie doen, ben ik wel vd partij, al die softe zooi :D :D
ik wil ook nog ff iets kwijt over de darkroom.
Ik vond het samen met mijn vriend heel geil om daar te zijn maar ik irriteerde me ook aan die vervelende pottenkijkers (single mannen) Andere stelletjes vind ik helemaal niet vervelend, maar als er een vent zich staat af te rukken voor ons voel ik me daar toch niet zo prettig bij.
Ik ben het er dan ook mee eens dat ze mannen alleen niet in de darkroom binnen moete laten.
Dus alleen stelletjes

ben ik blij dat ik met 2 vrouwen naar binnen ging zaterdag :9

ik met 3 mannen :o
zozo
goed voor elkaar

Ben niet de darkroom ingeweest.... maar liep wel met veel vrouwen en mannen 8)
D'r moet ook nog wat spannends over blijven voor de volgende Crazyland, toch :9 ??