| Betreft: | evenement: Extrema, zaterdag 9 oktober 2004 om 21:00 |
Believeme, ik ben echt geen zeikerd
Wat moet je doen om in jouw ogen wel een zeikerd te zijn ?
Was gewoon een heerlijk feestje. In het begin was de sfeer idd wat tam, maar naar mate de avond vorderde werd het steeds gezelliger, vooral bij Benny en Eric, echt super !
WJ, Je moet je gewoon niet te veel storen aan het feit dat 'vroeger alles beter' was en je lopen ergeren aan 'Stratums eind publiek' dat afwachtend met een biertje staat te kijken wat er gaat gebeuren... Zulk publiek zie je helaas op elk feestje tegenwoordig. Gelukkig lopen er nog genoeg mensen rond die er WEL een leuk feest van maken en helemaal los gaan en ik vond dat die groep zeer goed vertegenwoordig was op extrema, vooral bij Benny en Eric. Het dak ging er een paar keer echt af, zoals bij 'Smack my Bitch up', echt heerlijk !
laatste aanpassing
Heb je ook gelijk in GMX, maar ik miste gewoon "iets". En als er veel vervelende kerels rondlopen op ene feest die aan je zitten of achterlijk tegen je aan gaan lullen bepaalt dat wel de sfeer.
Kweenie muzikaal is Extrema sowieso nooit mijn ding geweest, wat dat betreft kon deze editie me wel bekoren. De Heij en De Man en Rodriguez welteverstaan. Maar ik vond t een beetje onoverzichtelijk geheel. Veel gangetjes, veel gewandel...had van mij wel wat kleiner en minder druk gemogen op zich.
Ik heb nog altijd plezier in t feesten, andere feesten zoals HQ ofzo of Planet Rose vind ik nog wel leuk, ook na al die jaren. Maar bij Extrema mis ik gewoon steeds meer mensen van de ouwe garde. Het voelt niet meer als een familie zeg maar.
Heb me wel vermaakt maar t feestje was gewoon ok in mijn ogen. Niet meer, niet minder.
Kweenie muzikaal is Extrema sowieso nooit mijn ding geweest, wat dat betreft kon deze editie me wel bekoren. De Heij en De Man en Rodriguez welteverstaan. Maar ik vond t een beetje onoverzichtelijk geheel. Veel gangetjes, veel gewandel...had van mij wel wat kleiner en minder druk gemogen op zich.
Ik heb nog altijd plezier in t feesten, andere feesten zoals HQ ofzo of Planet Rose vind ik nog wel leuk, ook na al die jaren. Maar bij Extrema mis ik gewoon steeds meer mensen van de ouwe garde. Het voelt niet meer als een familie zeg maar.
Heb me wel vermaakt maar t feestje was gewoon ok in mijn ogen. Niet meer, niet minder.
Iemand iets meegekregen van de Discotwins????
DAMN was dat ff goed zeg!!!!
DAMN was dat ff goed zeg!!!!
Miranda, heb je de lineup van Innercity al gezien ? Vorig jaar gezworen nooit meer heen te gaan, maar ... DAVID GUETTA ON THE WHEELS OF STEEL !! YESSSS !!! En Roger Sanchez en Eric Morillo om zo maar eens een paar godfathers van de house te noemen
De foto's staan inmiddels ook op PF. 
GMX
DAMN! ik had dus ook afgezworen niet meer naar Innercity te gaan, maar vrees dat ik me niet aan mijn woord ga houden
nou noem je ook ff 3 namen op zeg!!! Dit is dus mijn favoriete top 3!!
check jij anders ff Gelikt
https://partyflock.nl/SECTION/party/ACTION/single/PARTYID/28533
edit* nog wel meer namen die ik wel weer wil zien Tom de Neef, Brian S oa
SuperNatural> daar ben ik het mee eens!!! en ik vind dat Extrema er nog steeds niet op achteruit gaat, ik zie nog steeds de goede kwaliteit die veel feesten niet hebben. Het is ANDERS maar niet SLECHTER
DAVID GUETTA ON THE WHEELS OF STEEL !! YESSSS !!! En Roger Sanchez en Eric Morillo om zo maar
DAMN! ik had dus ook afgezworen niet meer naar Innercity te gaan, maar vrees dat ik me niet aan mijn woord ga houden
nou noem je ook ff 3 namen op zeg!!! Dit is dus mijn favoriete top 3!!
check jij anders ff Gelikt
https://partyflock.nl/SECTION/party/ACTION/single/PARTYID/28533
edit* nog wel meer namen die ik wel weer wil zien Tom de Neef, Brian S oa
SuperNatural> daar ben ik het mee eens!!! en ik vind dat Extrema er nog steeds niet op achteruit gaat, ik zie nog steeds de goede kwaliteit die veel feesten niet hebben. Het is ANDERS maar niet SLECHTER
laatste aanpassing
Tom de Neef, die draaide tijdens Bacardi Bat Beats in Las Palmas echt de op 1 na beste set die ik ooit gehoord heb, briljant ! (beste set ooit was Guetta op beautiful natuurlijk) Zit trouwens net het nummer te downloaden wat mijn Extrema Outdoor echt *helemaal* geslaagd heeft gemaakt: 'Casanovy - I need your lovin', uit de set van Roger Sanchez. Deze plaat is nog niet uit, alleen op whitelabel, maar via SoulSeek met een beetje moeite wel te vinden. Was toen de lucht begon op te klaren na die enorme bui en het strand bij Sanchez weer vol begon te lopen met diehards die zich niet gek lieten maken door een buitje
Echt het hele strand ging zo *enorm* uit z'n dak op dit nummer, heerlijk gewoon.... I need your lovin'... like the sunshine... genieten !!
laatste aanpassing
Het was supergezellig! In een woord GEIL!!!