Partyflock

Forumonderwerp · 713578
Betreft: evenement: Hellbound, zaterdag 9 oktober 2004 om 21:00

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond het een goed feest, moest alleen eerder naar huis :cry:
Dat geluid :kwijl:

Wat vonden jullie er van?
Waarschuw beheerder
PROMO!!!!!!!!!!!!!!

was gewoon goed niet zeiken blijf dan lekker thuis! :d

iemand enig idee waar je de foto"s kan vinden van het papiertje dat je kreeg met "bikini2990.nct ????? snap er niks van :s
Waarschuw beheerder
Daisy....

wat een irritante mongolen om TYDENS HAAR SET haar om een hand te vragen, en de hele tijd op de dj booth hangen, 1 mongool wou nog ff aan de draaitafel zitten en een ander kreeg het voor mekaar om de plaat te laten overslaan. Irritante lui zeg!

inderdaad zeg! trieste figuren met dezelfde kleertjes aan.. die mochten ze van mij zo buiten flikkeren!

en dan rest nu nog die ene vraag: Wie is Jezus?

Waarschuw beheerder
:P
Waarschuw beheerder
donateur
iemand enig idee waar je de foto"s kan vinden van het papiertje dat je kreeg met "bikini2990.nct ????? snap er niks van

www.bikini2990.net

Wat snap je er niet aan dan? :vaag:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Was echt gruwelijk! :bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
Vet feest(y)

Alleen jammer dat je sommige nummers 3 keer hoorde:S
Waarschuw beheerder
en dan rest nu nog die ene vraag: Wie is Jezus?

haha wat irritant waren die gasten weer zeg

ken u jezus?

ja alleen van gezicht maar niet persoonlijk nou goed?:s
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb kaartje nog van jesus bus woehoeeee :9

Jesus red wat smurf gesloopt heeft :o LOL maar was wel leuk feest :) beetje jammer van vechtpartij tussen ajax persoontjes en nazi luitjes maar dat hoort erbij :D geluid was geweldig heb alleen hellfish gemist :( en heb 3 blaren op me poten :D
Waarschuw beheerder
X-Tinction
Waar loop je nou op te zeiken
Dat die plaat over ging dat was kut
maar voor de rest ben je maar aan het miereneuken.
Die set van daisy was trouwens wel geweldig
Ik was 1 van de weinige mensen die heerlijk vooraan stond te spacen,ik kon echt niet stil blijven staan
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Was weer 1 van de betere feessies :bounce: :D
Waarschuw beheerder
beetje jammer van vechtpartij tussen ajax persoontjes en nazi luitjes maar dat hoort erbij

hoort erbij??????

niet dus he zulke gasten moeten gewoon optyfen en niet meer naar die feesten komen
Waarschuw beheerder
donateur
wat een heerlijk feest
D-Passion en Vince waren echt fucking knalle
Waarschuw beheerder
donateur
Nou tegenwoordig is het een gewoonte:)Dus voor hun hoort rellen op een feest Betekend niet dat ik het goedkeur hoor :d najah dat nazi worden afgeragt vind ik niet zon probleem hehe...

Waarschuw beheerder
Waar ik loop te zeiken? wat bedoel je...

Dan ben jij de enige dan , want heel het publiek ergerde zich aan die ventjes ;)

ps: ik snap geen zak van jouw reactie trouwens, ik heb 't niet over daisy zelf, maar die ventjes die lopen te klooien zodat ze haar werk niet goed kan doen, was JIJ dat dan toevallig die aan t klote was bij haar :[
Ik ga tijdens een concert van marco borsato toch ook niet om een hand vragen of ze mic uit ze handen trekken!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Iedereen moet niet zeiken :D bevalt het niet rot je toch op naar andere zaal:D of ga je lekker naar huis :D Maarja je kan beter gaan feesten b)
Waarschuw beheerder
donateur
Van mij mogen alle wazi's dood gebeukt worden O:)

vechtpartij tussen ajax persoontjes en nazi luitjes maar dat hoort erbij

Dit slaat dus echt als een pik op een drumstel :S
Waarschuw beheerder
Je kan het verwachten! niet zeiken als je klappen krijgt als wazi figuur,moet je niet komen
Waarschuw beheerder
donateur
Inderdaad Ik kan ook niet met een neophyte shirtje in amsterdam gaan lopen want dan vraag ik om klappen. Dat is het zelfde als je als "skinhead"in een "jodenstad" gaat lopen :) Daarom vind ik het heerlijk om in amsterdam uit te gaan bijna geen last van dat volk :D

Waarschuw beheerder
superfeestje :yes:

volgende x alleen wat minder bier :/
Waarschuw beheerder
Wie zegt dat het Ajaxfiguren waren?
Vooroordelen zijn slecht :no:

En dan nog, ook al waren het ajax figuren, tis tog altijd een mooi gezicht als wazi's in elkaar geramd worden ofnie dan? ;)

Waarschuw beheerder
Je kan het verwachten! niet zeiken als je klappen krijgt als wazi figuur,moet je niet komen

:yes:
Waarschuw beheerder
Inderdaad Ik kan ook niet met een neophyte shirtje in amsterdam gaan lopen want dan vraag ik om klappen.

Is bullshit, mijn collega draagt ook een neophyte jas, heeft nooit problemen als ie er mee in Amsterdam rondloopt, en er zijn nog veel meer Amsterdammers die neophyte of RTC en dergelijke jassen dragen..

Waarschuw beheerder
zaal 2 roeleerde wel, lekkere sfeer en muziek

:respect: Tieum :respect:
:respect: Deathmachine & Fracture 4 :respect:
:respect: Meagashira :respect:

zo'n zalen mogen ze wel meer doen tegewoordig !

oja, welke mongool stoot er nu een glas cola omver bij de draaitafels, hoe lomp kun je zijn :| !!!
keb Promo niet gehoord, gebeurt niet vaak dat ik zn set mis maar hij kut draaien ? ofwel ben je gewoon ************ of was je dronken ofzo :|
wees blij dat er mensen zoals hij zijn, anders is het maar een triest gedoe...
verder ja, geen echte minpunte eigelijk op die cola-nerd na.

en regel volgende Hellbound eens beter jullie gastenlijst, niet normaal zeg, zelfs King Matthew stond buiten te wachten :s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Nou met HR ben ik op de parkeerplaats gepakt :no:
Waarschuw beheerder
donateur

Hehehe :D (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Met de mededeling dat ik een vieze kakkerlak was
Waarschuw beheerder
welleens van schone kakkerlakken gehoord dan??
Waarschuw beheerder
Als iemand moeilijk gaat doen omdat je een Neophyte jas draagt, moet je ze gewoon zeggen "En jij springt zeker niet als braincracking wordt gedraaid? laat me niet lachen, ik kom hier voor de muziek en niet voor gezeik" en dan gewoon doorlopen, als ze dan nog doorgaan gewoon een steen ofzo van de grond pakken en hun hoofden ermee inslaan :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
(L) Amsterdam
Waarschuw beheerder
donateur
In je eentje tegen groep doe je niets das wel beetje jammer maarja :D Heb dit keer me jas maar lekker in auto gelaten en een truitje aangetrokke die me tatoo bedekte :D en geen problemen mee gehad :D Dus was wel cool feesje :D
Waarschuw beheerder
donateur
Wel aardig :)

Waarschuw beheerder
donateur
d'r liep gewoon een gozer in een ajax voetbal shirt.... Stoer hoor !!!

NOT :nee:
Waarschuw beheerder
ik heb helemaal NIX gemerkt van een slechte sfeer.. heb heel de avond in zaal 2 gestaan en daar was het echt zwaar relaxt!
Waarschuw beheerder
donateur
in zaal 2 was koud :( haahha
Waarschuw beheerder
Tja, in Rotterdam lopen ze ook op feesten met Fyenoord T-Shirts en in Den Haag met ADO shirts, eindhoven PSV shirts etc etc, domme mensen zal je altijd blijven houden op feesten...
Waarschuw beheerder
donateur
Je moet eigelijk gewoon kunnen dragen wat je wilt dragen maar helaas is het in deze samenleving niet mogelijk :(
Waarschuw beheerder
beetje domme opmerking!!

Dragen wat je wilt dragen :S dus een wazi mag ook met witte veters rondlopen zo een ketting om ze nek :gaap:

Waarschuw beheerder
donateur
Dana draaide trouwens ook niet verkeerd mensen
Waarschuw beheerder
Vind ik niet, voetbal heeft immers geen ene kut met gabber te maken :no:
Voetbal shirts draag je maar lekker op voetbalwedstrijden...
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind een voetbal shirtje of een shirtje met een hardcore logo wel wat anders dan skinhead shit :o

Waarschuw beheerder
Wat een verdomt heerlijk feest was het :yes: ....... echt gekkehuis ........ en wat een heerlijk sfeertje .......... echt top gewoon !

Waarschuw beheerder
donateur
GENERAL CONDITIONS
Hellbound events are known for their good atmosphere, therefore partyminded people only
~minimum age: 18 years [identification required], stringent searches at the door, no drugs, no soccershirts

zo streng waren die controles helemaal niet daarom komen die voetbalshirts binnen, wat vaak voor problemen zorgt
Waarschuw beheerder
donateur
Ach zolang ze mij maar niet op me bek beuken vind ik het best :D En zolang ik maar lekker kan feesten en er geen last van heb zal het mij een worst zijn wat er gebeurt :bounce:
Waarschuw beheerder
Ik weet het niet hoor maar onze groep pakt geen meisjes:no:
Waarschuw beheerder
donateur
of ze het doen of niet het is toch gebeurt of het jou groep is boeit me niet :D
Het waren in iedergeval Amsterdammers :)
maarja ik ben gewoon neophyte verslaafd rotterdam en amsterdam intreseren me geen ene flikker en als iedereen nou een beetje zo zou denken zou het een stuk gezelliger zijn :D

Maar de sfeer viel me nogal mee had het erger verwacht en de sfeer was voor mij helemaal perfect :d heb der eigelijk niet zoveel te klagen over heb me goed vermaakt :D en kan niet w8en tot de volgende
Waarschuw beheerder
vond de sfeer prima gister

en ik zit ook niet op vechtpartijten te wachten maar als er op secure wijze zo'n wazi in elkaar wordt gebeukt

ach

daar zit ik echt niet mee
Waarschuw beheerder
Ja dan kan je makkelijk ajacieden de schuld geven,maar de afca groep zelf pakt geen meisjes:no:

Kan wel zo zijn dat meisjes het doen van ons
laatste aanpassing