oke ik hou van hardcore terror en speedcore maak nie uit
maar wat ruud doet is super trots op een vlaardingse dj die door gaat breken of al doorgebroken is
maar wat ruud doet is super trots op een vlaardingse dj die door gaat breken of al doorgebroken is
agressief haha agressieve drugsgebruikers 
ik ben er wel das een zekerheidje
hardcore alleen op een avond niet mogelijk
als het zelfs in dat kleine verrotte close-up ken , waarom ken het dan niet 1x in de maand in kathedraal
ik snap ook wel dat je niet van elke tent een hardcore tent moet maken
kortom af en toe een hardcore feesie dr uit is wel zo flex , maar kathedraal wil denk ik nou eenmaal ander publiek trekken dan mensen met vooral weinig haar
en laat ruudje ook zn eigen stekkie hebben , was al erg zat dat het oude maddox dicht moest
tot vanavond eerst in de kathedraal dan maar weer
zo tyt heb gesproken
laatste aanpassing
had het ouwe maddox er geweest , had je dr een stuk makkelijker uit gekomen denk ik 
ik mis de sfeer daar ontzettend van
de portieren die er nu staan , hebben mij veel en veel en veel te kapsones , dat was met die negers wel anders , altijd mee ken lachen tenminste
maar ach , wie weet draaien ze een keer bij , maar ik moet het nog zien voorlopig
ik mis de sfeer daar ontzettend van
de portieren die er nu staan , hebben mij veel en veel en veel te kapsones , dat was met die negers wel anders , altijd mee ken lachen tenminste
maar ach , wie weet draaien ze een keer bij , maar ik moet het nog zien voorlopig
ja joh wat een stelletje champies zijn dat zeg vooral die ene nerveuse met dat staartje die is echt altijd bang dat ie in ze broek poept dus die blijft wel lopen
trek volgende keer weer gewoon je lonsdale aan jap 
ja precies want het liefst had ik die trui uitgedaan maar dan word er weer uitgezet omdat je in je blote boven lichaaam loopt
dat lichaam van jou valt toch niet op 
Kathedraal, dat is toch die club waar die "Terreur brigadiers uit Vlaardingen" altijd komen? Ow jedem..
das nou duidelijk
hip hop trop drop , come on make the beat drop
hip hop dont stop , come on allemaal schudden met die billen
(moet echt minder gaan drinken)
hip hop dont stop , come on allemaal schudden met die billen
(moet echt minder gaan drinken)
vage shit
maaruh ff tussendoor
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
maaruh ff tussendoor
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
DAAN is gek