Partyflock

Forumonderwerp · 712624

Wat vinden jullie leuke evenementen voor in de Kathedraal in Vlaardingen>>??

Geef je mening

*zucht* Ik heb staar..

Wat denk je o:)
oke ik hou van hardcore terror en speedcore maak nie uit

maar wat ruud doet is super trots op een vlaardingse dj die door gaat breken of al doorgebroken is

wie weet 20 november nu hardcore 4 life niet door gaat kunnen we miss dan een feest doen

Haha enjoy ;)
Neej je moet nooit muziek gaan af bouwen of door elkaar gaan draaien daar word een feessie niet beter op....

IK hou er ook niet van, maar aleen hardcore is niet haalbaar. Dan heb ik liever dat ze dat doen dan helemaal geen hardcore snappie

Daar krijg je agressieve mensen mee jongeman.. :no:
agressief haha agressieve drugsgebruikers :p

kathedraal staat 30-10 op zijn kop :D

Das lullig :/

figuurlijk gesproken
zorgen gewoon voor goede sfeer (Y) geen feest als Daan niet is geweest
dus komen (Y)

:( Maak het nou niet erger dan het al is :(

kom nou gewoon joh (K)
ja, Kathedraal is wel tof,
is 10 lopen van mijn huis
,dus de moeite waard haha :P

zo mag ik het horen :D
ik ben er wel das een zekerheidje
hardcore alleen op een avond niet mogelijk

als het zelfs in dat kleine verrotte close-up ken , waarom ken het dan niet 1x in de maand in kathedraal :frusty:

ik snap ook wel dat je niet van elke tent een hardcore tent moet maken :NO: daar verziek je de scene mee ook :( want dan komen allemaal van die figuren waar je niet op zit te wachten :)

kortom af en toe een hardcore feesie dr uit is wel zo flex , maar kathedraal wil denk ik nou eenmaal ander publiek trekken dan mensen met vooral weinig haar :jaja:

en laat ruudje ook zn eigen stekkie hebben , was al erg zat dat het oude maddox dicht moest :(

tot vanavond eerst in de kathedraal dan maar weer ;)

zo tyt heb gesproken B)
laatste aanpassing

probleem zit hem met eigenaren enzo
het heeft bijna 2 maanden geduurd voordat alles met hxp 3 enzo was geregeld.

kijk af en toe is zeker flexx hardcore maar goed je zit met een zaal die je huurt en ja er zitten voorwaarde aan en andere dingen.

als de eigenaren moeilijk doen gaat het niet altijd :S
had het ouwe maddox er geweest , had je dr een stuk makkelijker uit gekomen denk ik :jaja:

ik mis de sfeer daar ontzettend van :(

de portieren die er nu staan , hebben mij veel en veel en veel te kapsones , dat was met die negers wel anders , altijd mee ken lachen tenminste :jaja:

maar ach , wie weet draaien ze een keer bij , maar ik moet het nog zien voorlopig :jaja:
ja joh wat een stelletje champies zijn dat zeg vooral die ene nerveuse met dat staartje die is echt altijd bang dat ie in ze broek poept dus die blijft wel lopen

vond JUMP wel top (Y)
ja precies want het liefst had ik die trui uitgedaan maar dan word er weer uitgezet omdat je in je blote boven lichaaam loopt

Jumpstyle rules :bounce:
Kathedraal = (n)
Kathedraal, dat is toch die club waar die "Terreur brigadiers uit Vlaardingen" altijd komen? Ow jedem..
Kathedraal, dat is toch die club waar die "Terreur brigadiers uit Vlaardingen" altijd komen? Ow jedem..

die gaan denkik gewoon naar hardcore feesten :jaja:

Zal ik erop reageren..?

Te makkelijk :no:

whaha ja idd..
kathedraal gewoon beneden beetje hardstyle en boven hiphop/r&b ofzo dan vind ik het wel best..
maar maakt niet uit eigelijk kom er toch bijna nooit :)

jij met je hiphop :no:
hip hop trop drop , come on make the beat drop

hip hop dont stop , come on allemaal schudden met die billen B)

:vaag:

(moet echt minder gaan drinken)

ja dan is er toch voor iedereen wat daan ;) wil wel MIJN vrienden ook tegenkomen als ik uitga :P:P

Haha dan doe je het maar lekker met mij :[
vage shit

maaruh ff tussendoor

haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Whaaaaaaaa :O

Hell yeah b)
vlaardings wild vlees

haha

Vlees zat :[

Reet :[
nee die is nie zo dik

o :O dacht altijd van wel.. beter b)