Partyflock

Forumonderwerp · 712513
Waarschuw beheerder
Nederland is 170.000 jongeren kwijt...........

Ze zijn niet aan het werk en zijn ook nergens gedocumenteerd bij b.v uitzendbureau's..........?!?!?!

(bron 3fm nieuws)

Mensen hoe kan het nou zijn dat 170.000 van ons helemaal geen werk of studie hebben???:S :vaag:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vrij logisch, omdat deze jongeren zich aan de normale samenleving onttrekken. Ze kunnen door hun ouders/familie onderhouden worden, zwart werken, stelen etc etc.

Als zij niet ingeschreven staan de GBA van een gemeente en ook bij CWI/UWV/Uitzendbureaus die ben je ze formeel kwijt :).
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Dat is echt slecht nieuws :S
Waarschuw beheerder
hahaha, ik denk dat het wel drie keer zoveel is ofzo.
veel mensen lullen wel maar ze doen geen echt onderzoek.
dan zul je mischien zien dat het mischien nog wel meer dan 3 keer zoveel is
Artiest {SHOWLIST artist 51895, 4173}
Waarschuw beheerder
ga is wat doen superstylin :P
Waarschuw beheerder
donateur
Zal wel aan mij liggen maar als je en niet werkt of studeert wat doe je dan overdag :/
Waarschuw beheerder
donateur
Zal wel aan mij liggen maar als je en niet werkt of studeert wat doe je dan overdag

wiet kweken wiet knippen en wiet oproken....

das al een hele dag taak hoor...;p

Waarschuw beheerder
Ja, ik vind 170.000 ook een beetje weinig hoor. oke het is niet weinig, maar ik denk dat het er veel meer zijn en wat zulk soort jongeren doen overdag als ze niet werken of studeren.....tsja....niks of zwart werken.
Waarschuw beheerder
wat doe je dan overdag

* PF'en
* Zwart werk
* slapen, want je werkt 's nachts
* Hangjongere spelen
* Oudere mensen beroven
Waarschuw beheerder
donateur
oja ik vergeet zelfs dat je de joint ook nog es moet draaien ook....;p
Waarschuw beheerder
Tis heel simpel...... vroegtijdige schoolverlaters dienen zich te melden bij hun gemeente......... of anders krijgen ze bericht van hun gemeente, dan moeten ze zich melden, krijgen een hele papierkraam mee...... en dan doe je vervolgens niets............. na een heel aantal weken krijg je een briefje van de gemeente dat je verplicht bent bla bla bla........... en er gebeurt vervolgens niets.

Je verdwijnt dan spoorloos in de ambtelijke molen van bureaucratische papierzooi....... een knappe die je dan nog kan vinden.

Dit gebeurt zo vaak.......
Waarschuw beheerder
Zijn er mensen op PF die in die categorie vallen ? Dan helpen we de overheid de spoorloze jongeren te vinden :).
Waarschuw beheerder
Zal wel aan mij liggen maar als je en niet werkt of studeert wat doe je dan overdag

slapen.......... :Z
want je zit dan de hele nacht achter je pc..... en overdag slapen ;)
Waarschuw beheerder
Eey Diminish.............!!!
Leef je ook nog???

Ik zit lekker te werken (als ik niet aan het PF-en ben:P)
Waarschuw beheerder
Mensen hoe kan het nou zijn dat 170.000 van ons helemaal geen werk of studie hebben??

>>> ik ben er een van.... :-s :-p 8) <<<<

hoe dat komt door dat kut kabinet die overal op gaat bezuinigen... zodat et werk of opleiding die je wilt gaan volgen je niet meer toe laat...

en als je kei gemotiveerd door blijft zoeken en eindelijk weer iets hebt gevonden op et laatste moment krijgt te horen sorry maar we zijn aan et bezuinigen...

er is veel te weinig werk in dit land... en is er werk gaat et naar ..... samen met al ons belasting geld..:-s

maarja ik lig er niet wakker van als ik nog een maandje verplicht ben om uitkering te houden.. omdat anders de opleiding niet door gaat wat ook nog niet eens 100% zekerheid is...

wat is et toch mooi geregeld he in holland...

geen wonder dat alle buitenlanders hierheen willen ;-)
Waarschuw beheerder
2 stripe de stripper : Er is meer dan genoeg werk in dit land, alleen niet allemaal even netjes verdeeld over het gehele land. Als je echt wil, loop je niet te zeuren maar ben je bezig met je eigen verantwoordelijkheid te nemen!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 Gekke meneer..........
De hoeveelheid werk is regio gebonden.
De werkgevers hebben keuze uit zoveel goed opgeleid personeel.......dat een mavo/mbo kandidaat vrijwel altijd het na kijken heeft. Hij hoeft per slot het minimum maar te betalen.
En wat minder geschoold personeel betreft is ie goedkoper uit als hij buitenlanders aan neemt (lang leve de subsiedieregelingen):(

en voor ik het vergeet........ de uitzendbureau's maken het de werkgevers lekker makkelijk ;-)
bevalt een uitzendkracht niet ... hopla de volgende
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 stripe de stripper : Er is meer dan genoeg werk in dit land, alleen niet allemaal even netjes verdeeld over het gehele land. Als je echt wil, loop je niet te zeuren maar ben je bezig met je eigen verantwoordelijkheid te nemen!

>>> in de sectoren waar ik werk in wil..

is weinig werk te vinden.. en als er werk en opleiding is ... krijg je wel een op andere k*t smoes te horen.. en ik ben verplaasts baar.. heb drie woon adressen in nederland... dus heb verschillende delen van et land al uit geprobeerd.. maar na 86 bedrijven gehad te hebben zijn er niet meer super veel bedrijven in de buurt....

en ik loop niet te zeiken hoor vind et wel goed zo kan teminste beetje voor me eigen werken...
Waarschuw beheerder
voor me eigen werken

Als je daarmee een eigen bedrijf bedoelt, is er toch niets aan de hand?

Tijgertjuh : Allemaal leuke excuses, maar het feit blijft dat de meeste laagopgeleiden het zelf verpesten.

de uitzendbureau's maken het de werkgevers lekker makkelijk ;)
bevalt een uitzendkracht niet ... hopla de volgende

Je betaalt je blauw voor zo'n uitzendkracht, dan mag je toch wel verwachten dat zo'n iemand die inzet, kwaliteit levert en zich normaal gedraagt.
Waarschuw beheerder
Allemaal leuke excuses, maar het feit blijft dat de meeste laagopgeleiden het zelf verpesten

dat kan best........ alleen is dit zo generaliserend he, er zijn genoeg laag opgeleiden die wel degelijk willen werken.

En wat de uitzendkrachten betreft.... inzet, kwaliteit ja prima, loze beloftes over een mogelijk vaste aanstelling is schering en inslag, gebeurt alleen vrijwel nooit.......
En waarom niet?? gewoon omdat het makkelijker is om weer een nieuwe uitzendkracht te nemen, geen gedoe met ontslagen indien nodig
Waarschuw beheerder
Gezien de bezuinigingen in het onderwijs, (grotere klassen, nieuwe regelgevingen enz enz ) zal het aantal laagopgeleiden steeds sterker groeien.
We zijn terug bij af.......
Waarschuw beheerder
gekke meneer <<<>>> zeker een goeie baan en opleiding... en nog nooit zonder werk komen te zitten...?

valt echt niet mee in deze tijd van et jaar hoor... op de 30 afwijzingen heb je en keer werk misschien en voor hoe lang...

maar meeste jongeren verpesten hun opleiding...(wel als je geen goeie voor lichting krijgt en vervolgens naar een jaar erachter komt dat je toch niet de rest van je leven in die sector wilt blijven maar iets veel leukers hebt gezien..)

en dan alle mogelijk heden uit probeerd om van opleiding te wissellen... maar dat gaat niet zeggen ze dan.. en als et wel gaat zit opleiding vol..
Waarschuw beheerder
Ik hoor net dat het zoizo 200.000 jongeren zijn.............
Waarschuw beheerder
Misschien nog wel meer Superstylin ;) hoe wil je nou iets tellen wat je kwijt bent :D
Waarschuw beheerder
donateur
er is veel te weinig werk in dit land

Dat is echt onzin wat je zegt. Ik studeer en kom om in het werk als ik wil kan ik wel 5 bijbaantjes hebben (heb er nu 3) en ik werk naast mijn studie nog zo'n 100 uur in de maand.
Waarschuw beheerder
ligt er maar aan in welke sector je werkt :)
en in welke regio je vertoeft...........
Waarschuw beheerder
donateur
en in welke regio je vertoeft.

nee dat ligt aan of je bereid bent om vroeg op te staan en een stukje te reizen ;)
Waarschuw beheerder
nee dat ligt aan of je bereid bent om vroeg op te staan en een stukje te reizen

een stukkie is geen probleem toch ;) ?
maar uhhhhhhhh stel je woont in het zuiden..... zou jij dan elke dag naar groningen reizen omdat ze daar toevallig wel werk in jouw sector hebben?? (tis maar 4 uur met de trein :D )

ik bedoel maar..................

(Ervaring heeft me geleerd dat er in het zuiden gewoon minder werk is )
En als je dan zegt goh verhuizen.........
vele jongeren die naar school gaan wonen nog thuis bij hun ouders ;-)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Er zijn wel genoeg baantjes in Nederland, maar te weinig banen die op een dergelijke studie aansluit. Er zijn veel afgestudeerde jongeren werkeloos omdat die geen passende baan kunnen vinden.
Waarschuw beheerder
thh tuurlijk laat je je niet registreren bij de gemeente moet je alleen maar lasten betalen dus waarom zou je
Waarschuw beheerder
Het heeft ook wel een beetje met je eigen instelling te maken. Natuurlijk wil je graag een baan die bij je opleiding past en dan bij voorkeur een die goed betaalt... Maar als dat niet lukt, zul je met minder genoegen moeten nemen. Ik ben over een maand klaar met mijn opleiding en zal dan ook niet direct een baan kunnen krijgen. En dus zal ik genoodzaakt zijn een baan van een lager niveau, met een lager salaris te accepteren. Zo werken die dingen. En het blijft beter dan anderen de schuld te geven van jouw situatie en vervolgens een uitkering te trekken.

Waarschuw beheerder
En dus zal ik genoodzaakt zijn een baan van een lager niveau, met een lager salaris te accepteren.

Hangt ervanaf hoe lager he ;), stel dat ik op de universiteit ben afgestudeerd en je gaat als laag niveau schoonmaakwerk doen, zou ik niet doen in elk geval.:)
Waarschuw beheerder
Ik heb bijna een universitaire opleiding afgerond en doe nu werk op LBO-niveau. Dat wordt straks mbo, wat nog steeds veel lager is.

Waarschuw beheerder
okay, maar hangt ook welke sector denk ik , in sommige sectoren is het inderdaad moeilijker werk te vinden.
Waarschuw beheerder
die 170.000 jongeren hebben dus ook geen uitkering... dus ze moeten allemaal onderhouden worden door hun ouders ofzo, of door zwartwerk natuurlijk
Waarschuw beheerder
Ja ze krijgen ook geen uitkering!!!

En het zijn er alweer 200.000

Waarschuw beheerder
Je krijgt echt weinig als je nu als jongere een uitkering gaat vragen ,zo weinig dat het soms geen zin heeft een uitkering aan te vragen.
En als je krijgt nie langer als 6 maanden, want dan moet je werk hebben gezocht of weer de schoolbanken in.
UWV werkt samen met het CWI voor jongere om die snel aan een baan te helpen, tenminste als ze ergens geregisteerd staan.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
moet je kijken hoeveel buitelanders niks doen daar al over gehad

Artiest NTT
Waarschuw beheerder
2 anita --> tja.. of je moet maar even een niet passende baan vinden, en jezelf opwerken.
Waarschuw beheerder
Ja ze krijgen ook geen uitkering!!!

Idd ze hebben geen uitkering..... en ja de gemeentes en cwi's werken samen. Men heeft het idee uitgevonden dat jongeren die in aanmerking willen komen voor een bijstandsuitkering (want omdat je nooit gewerkt hebt heb je geen recht op ww) eerst een bepaalde periode bij een van de gemeentelijke toeleveringsbedrijven moeten gaan werken. Daar krijgen ze NIET voor betaald..... na deze periode van (ik dacht 3 maanden) kunnen ze in aanmerking komen voor een bijstandsuitkering welke zo rond de 200 euro per maand ligt, afhankelijk van hun leeftijd.

(overigens is dit beleid ook van regio tot regio verschillend !!!)
Waarschuw beheerder
donateur
Ze zijn niet aan het werk en zijn ook nergens gedocumenteerd bij b.v uitzendbureau's.

Als je niet eens bij een uitzendbureau/cwi schreven staat, dan doe je ook geen zak om aan werk te komen.

Volgens mijn zijn het gewoon 170.000 kansloze die denken dat het geld uit de lucht komt vallen, een aantal fulltime zwartwerkers en criminelen.

Waarschuw beheerder
donateur
Dat zijn jongeren die nooit bestaan hebben, maar opgegeven zijn om de kinderbijslag op te lichten.
Waarschuw beheerder
donateur
Zou dat kunnen ?
Dat die niet bestaande kinderen zo oud worden dat zij buiten het kinderbijslag vallen en zo onder 'verloren jongeren' vernoemd worden.

Die groep jongeren zoeken dan idd niet naar werk en studeren ook niet.
Waarschuw beheerder
zelfs bestaande kinderen, die niet meer naar school gaan vallen buiten de kinderbijslag.

Die groep jongeren zoeken dan idd niet naar werk en studeren ook niet.

voor een deel van die groep is ook geen studie-mogelijkheid of werk......
Mogelijk omdat ze nooit een opleiding hebben afgerond.
Waarschuw beheerder
donateur
Dat bedoelde ik niet ;)

Die groep jongeren (voorgaand niet bestaande kinderen) zoeken idd niet naar werk en studeren ook niet.
Logisch want ze bestaan helemaal niet. :)

Waarschuw beheerder
donateur
Zou dat kunnen ?
Dat die niet bestaande kinderen zo oud worden dat zij buiten het kinderbijslag vallen en zo onder 'verloren jongeren' vernoemd worden.

Daar is flink mee gefraudeert, ja.
Als een marokkaan terug naar Marokko gaat, neemt hij de sociale zekerheid mee (zo wilden we ze het land uit helpen), waarom zou die dan niet wat extra kinderen verzinnen?

Net als gezinshereniging, denk jij nou echt dat een turks gezin uit 15 kinderen bestaat? Of denk je dat ze de kinderen van hun vrienden en buren ook hebben meegenomen om een goeie toekomst te geven?

In beide gevallen is het moeilijk om aan te tonen dat het niet zo is, aangezien papieren er nauwelijks zijn.

Daarbij heb je natuurlijk ook jongeren die op straat gaan zwerven en in het circuit eindigen, die worden ook kwijt geraakt.
Waarschuw beheerder
donateur
Dat van leven op meerdere kinderbijslag supsidie's heb ik altijd een beetje als een grap opgevat.

Aangezien een kind leerplicht heeft, moet die op een basis/middelbare-school ingeschreven zijn. Dat maakt het registreren van een 'niet bestaand kind' toch onmogelijk ?

Daarbij heb je natuurlijk ook jongeren die op straat gaan zwerven en in het circuit eindigen, die worden ook kwijt geraakt.

Dode mensen worden altijd geïdentificeerd en in het geboorteregister als ‘overleden’ verklaard. Dan is ie juist weer terecht.

Waarschuw beheerder
donateur
Dat feit is al een heel groot stuk recht getrokken.

Trouwens er zijn ook veel jeugdigen extra.
Hoeveel scholen hadden er niet wat meer leerlingen bijgeschreven,om aan een aantal te komen....

Maar ik ken inderdaad ook een niet geregistreerd kind.
Zelf gestopt met werk na 2 jaar en zoekt nu ander.
Geen recht op w.w en ook nog geen bijstand.

Waarschuw beheerder
donateur
ik denk dat ze gewoon allemaal volwassen zijn geworden maar geen zin hadden om dat door te geven omdat ze dan de hele tijd serieus zouden moeten gaan doen :)

Waarschuw beheerder
donateur
Darky ben jij er 1...OOOhhhhhhhOoooooo
Waarschuw beheerder
donateur
Darkskywise, ElfQuest :p
Heb er nog een paar hele oude albums liggen.
[img cacheid=000743560013a0754a4b0db41a006b1cfd]http://www.universohq.com/quadrinhos/images/elfquest_cast.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Aangezien een kind leerplicht heeft, moet die op een basis/middelbare-school ingeschreven zijn. Dat maakt het registreren van een 'niet bestaand kind' toch onmogelijk ?

De leerplicht stopt als je je verplichte leerjaren er op hebt zitten.......
(verplichte leerjaren zijn basisschool + 4 jaar middelbare school)

Waarschuw beheerder
donateur
Dat van leven op meerdere kinderbijslag supsidie's heb ik altijd een beetje als een grap opgevat.

Goed lezen...
Als een marokkaan terug naar Marokko gaat, neemt hij de sociale zekerheid mee (zo wilden we ze het land uit helpen), waarom zou die dan niet wat extra kinderen verzinnen

Die kinderen "wonen" dus niet in Nederland...
Dode mensen worden altijd geïdentificeerd en in het geboorteregister als ‘overleden’ verklaard. Dan is ie juist weer terecht.

Junks en daklozen zijn niet meteen dood hoor, die kunnen het nog vrij lang volhouden zonder ergens geregistreerd te staan.

Waarschuw beheerder
Ik denk dat er ook veel mensen na eem studie universiteit of Hbo geen baan kunnen vinden, want dat is ook een groot probleem!

Waarschuw beheerder
donateur
Het is inderdaad een probleem dat nieuwe opgeleide toetreders tot de arbeidsmarkt een hele hoge drempel hebben om aan een baan te komen. Ze willen allemaal hoogopgeleide mensen maar dan wel met JAREN ervaring (wat dus vaak niet kan)

maar over 10 jaar zijn die babyboomers allemaal met pensioen en dat is dan meer dan de helft van de beroepsbevolking dus degene die overblijven kunnen allemaal hard aan de slag om ervoor te zorgen dat zij nog lekker lang van hun pensioen kunnen genieten

Het wordt hier straks net als in zweden waarbij de bevolking heeeeeeeeeeel veel belasting betaald omdat de verzorgingsstaat er voor de mensen is van geboorte tot dood. en met die hoge levensverwachtingen en lage geboortecijfers

dat wordt echt niet leuk

Waarschuw beheerder
maar over 10 jaar zijn die babyboomers allemaal met pensioen en dat is dan meer dan de helft van de beroepsbevolking dus degene die overblijven kunnen allemaal hard aan de slag om ervoor te zorgen dat zij nog lekker lang van hun pensioen kunnen genieten
8) jij hebt gister ook dat programma over de vakbonden gezien of niet? Dat zeiden hun namelijk ook..

Waarschuw beheerder
donateur
Daar was ik er 1,5 jaar geleden ook één van maar gelukkig ben ik weer met een opleiding bezig. :)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik beken, ik heb dat praatprogramma op ned 1 ook gezien. Ik vond het wel weer leuk hoe die johan derksen effe die jongemannen een portie realiteit gaf.

Wat vond jij de sterke punten in dat gesprek joyce?

Waarschuw beheerder
Ik vond dat allebei de kanten een punt hadden..
alleen vind ik dat de oudere altijd zeggen: "wij begonnen op jullie leeftijd met een minder salaris als jullie nu" dan denk ja hallo, toen was het ook een stuk goedkoper als nu..

Maar ik snap wel dat jongeren van de vakbonden af willen zien, het slaat nergens op dat mensen van 50 het dubbele van een twintiger verdienen. Ik begrijp dat er een verschil in moet zitten maar zo'n verschil en dat de vakbonden ook nog die afspraken maken :S

wat vind jij?

Waarschuw beheerder
donateur
Die verschillen in beloning waren toentertijd gemaakt om ervoor te zorgen dat gezinnen wanneer ze kinderen kregen meer te besteden hadden om de behoeften van het gezin te voorzien.

Maar dat is een beetje achterhaald. Huishoudens bestaan gemiddeld uit 1.8 mensen gemiddeld! Veel alleenstaande moeders met 1 kind en alleenstaanden nu die dus niet zoveel geld hoeven op te brengen voor hun gezin/huishouden.

Je kan iemand een hoger salaris geven vanwege ervaring of trouw aan het bedrijf maar niet vanwege het feit dat iemand een bepaalde leeftijd heeft

negatief effect ervan is, ervaren ouderen worden dan eerder aangenomen dan jongeren. Hetgeen een extra drempel geeft voor toetreding

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Das echt veel joh..bizar gewoon.
Artiest {SHOWLIST artist 31027, 16404, 58027}
Waarschuw beheerder
Omdat het fokking moeilijk is om aan een fatsoenlijke baan te komen of een beetje goeie opleiding in te stappen...

Ik ben al sinds m'n 17e werkloos, heb wel verschillende cursussen gedaan (heb m'n diploma's allemaal in orde, Mavo, Avo, Lassen tig/migmag/bbe, Studiotechniek).
Maar d'r is geen fatsoenlijke baan te krijgen hiero.

Volgend jaar conservatorium, hopen dat dat wat oplevert...

Zou eigenlijk maandag beginnen met een nieuwe baan, maar ben vies hard genaaid door 't bedrijf waar ik zou gaan werken. Heb iemand hele rare dingen lopen zeggen, maar ja.

Tis moeilijk allemaal nu. Daarom vind ik ook dat ze nu de grenzen dicht moeten gooien. Niks tegen vluchtelingen, ik zou zelf ook hierheen gaan, maar tis nou gewoon vol.
D'r komen nu ook allemaal oostblokkers hierheen werken voor een grijpstuiver.

Regering zegt dat mensen maar moeten gaan werken, laat ze dan eerst zorgen dat er niet elke maand 100.000 mensen worden ontslagen. En dan moeten ze nog banen creëren...

En 't wordt allemaal erger en erger...

Maar ik kan me d'r niet druk om maken, heb m'n toekomst al gefikst...

moet je kijken hoeveel buite[n!!!!]landers niks doen daar al over gehad

Moet je kijken hoe graag die wel willen werken, maar niet kunnen, net als zoveel Nederlanders...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
negatief effect ervan is, ervaren ouderen worden dan eerder aangenomen dan jongeren. Hetgeen een extra drempel geeft voor toetreding

Juist niet, het liefst heeft een werkgever een jong iemand met een dosis werkervaring en een hoge opleiding (zo min mogelijk betalen)

De tegenstelling zit in het feit dat jongere mensen meestal geen werkervaring hebben maar ze eisen het wel ;)

Overigens betalen niet alle bedrijfssectoren naar leeftijd. Ik krijg net zo goed het minimum.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dus misschien is de vergrijzing helemaal niet zo ernstig als iedereen denkt. :)

Waarschuw beheerder
donateur
owkeej Pia, je hebt wel gelijk dat werkgevers liever dat willen maar praktisch gezien gaat dat natuurlijk niet op.

En inderdaad, er zijn verschillen want salarissen worden per branche afgesproken en (rand)voorwaarden.
Waarschuw beheerder
:respect: dank je Jurjen :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Mijn toekomst is al geregeld. :D

Geen werk, toch geld.
Waarschuw beheerder
wonen 1 miljoen moslims in het land..;)

Verklaart een hoop..

Waarschuw beheerder
Ik ben zo'n jongere :P

Geen vaste baan
Geen uitkering
Studie inmiddels afgerond
Ik leef graag in het donker :P

Waarschuw beheerder
donateur
hmmmzzz die 1 miljoen moslims en werkkracht, die moet je me effe uitleggen.

Het gaat er toch om of de mensen geschikt zijn om de banen te vullen die beschikbaar zijn.

ennuh liselotte, ben je van adel of zo?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ennuh liselotte, ben je van adel of zo?

Is dat relevant dan??
Waarschuw beheerder
donateur
Liselotte kan al rentenieren.

Trouwen ? :p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wat heb je me te bieden?? :p

Waarschuw beheerder
donateur
Mijn toekomst is al geregeld.

Geen werk, toch geld.

Laat me raden, je trouwt met een oud mannetje wat binnenkort de pijp uit gaat en nog wat lol wilt hebben ;P
Waarschuw beheerder
nederland heeft na toetreding van een paar oost europese landen meer dan 17000 werkvergunningen verschaft aan deze banenrovers.........

Zie iedere dag de krant.........500 banen weg, 1000 banen weg, 3000 banen weg etc etc etc

Waarschuw beheerder
donateur
nederland heeft na toetreding van een paar oost europese landen meer dan 17000 werkvergunningen verschaft aan deze banenrovers.........

Banenrovers???
We halen ze najuist naar Nederland omdat onze eigen werklozen te beroerd zijn om het vuile werk op te knappen!
Waarschuw beheerder
ahum..................

gaat lekker met Nederland en maar werk laten doen door Oostbloklanden...ja heerlijk...en hier werklozen kweken...rare tijd..
Waarschuw beheerder
We halen ze najuist naar Nederland omdat onze eigen werklozen te beroerd zijn om het vuile werk op te knappen!

ja dat is zo
Waarschuw beheerder
maar het is wel krom geregeld dan :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
gaat lekker met Nederland en maar werk laten doen door Oostbloklanden...ja heerlijk...en hier werklozen kweken...rare tijd..

Nogmaals, dat komt omdat onze eigen werklozen zichzelf te goed voelen voor veel werk en veel polen zijn maar wat blij dat ze hier tijdelijk werk kunnen krijgen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Laat me raden, je trouwt met een oud mannetje wat binnenkort de pijp uit gaat en nog wat lol wilt hebben

OMG.. zie ik er zo slettig uit dan?? :-(

Ik dacht meer aan een erfenis of familiebezittingen.

Dus niet gelijk denken aan lol met oude mannetjes, of jij wilt zeker dat oude mannetje wel zijn ;-)
Waarschuw beheerder
ja maar Viptweak jij wil toch niet zeggen dat die polen hier alleen maar klusjes opknappen die werkloze niet willen doen?

Zal ik je eens zeggen waarom die hier aangenomen worden in productie bedrijven? magazijnshit etc??? overigens bedrijven waar werkloze gerust willen werken

Omdat ze 10x goedkoper zijn en 3x harder werken.
Waarschuw beheerder
Ik dacht meer aan een erfenis of familiebezittingen

Bah rijk stinkwijf :P

Liselotte Taets van Amerongen

Laat me raden, je vader is een Baron ofzoiets. Je bent nog nooit op stap geweest, tenzij je de bar in de lokale golfclub meetelt :X
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Bah rijk stinkwijf

Heb jij computer met geurdetector?? :D cool

En mn pa is geen baron hoor. Alhoewel die baron van Bassie en Adriaan altijd wel leuk was.

En tuurlijk ben ik weleens uitgeweest. Anders kom ik toch niet op dit forum??
Waarschuw beheerder
oke dan is het goed.

.....................maar geef toe je forumpic is op de lokale golfclub genomen :P

Waarschuw beheerder
donateur
ja maar Viptweak jij wil toch niet zeggen dat die polen hier alleen maar klusjes opknappen die werkloze niet willen doen?

Zal ik je eens zeggen waarom die hier aangenomen worden in productie bedrijven? magazijnshit etc??? overigens bedrijven waar werkloze gerust willen werken

Omdat ze 10x goedkoper zijn en 3x harder werken.

Inderdaad je zegt het goed : werken hard, zeuren niet en zijn goedkoper.

Deze situatie hebben we zelf gecreeerd.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik dacht meer aan een erfenis of familiebezittingen

Ik dacht eerder aan 60% belastingen en flinke sucessierechten ;P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
maar geef toe je forumpic is op de lokale golfclub genomen

Nee fout, ik golf zelden, alleen als mn nichtje er is. Deze foto is genomen op de polobaan in de buurt van mn huisje elders in Europa.

Ik dacht eerder aan 60% belastingen en flinke sucessierechten

Nee fout, wij hebben t zo geregeld dat alles zo veel mogelijk Netto is. Hebben meerdere rekeningen in meerdere landen. Ook hebben we eigen familiebanken dus er kan ook zo elk jaar wat worden gegeven aan de familieleden wat weer scheelt als je dat vergelijkt met de erfenis die je in een keer schenkt.
Waarschuw beheerder
hebben we niet ergens een groot boorplatvorm in de Noordzee waar we die kasten echt kwijt kunnen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Kasten. Wat bedoel jij nou??

Waarschuw beheerder
donateur
Nee fout, wij hebben t zo geregeld dat alles zo veel mogelijk Netto is. Hebben meerdere rekeningen in meerdere landen. Ook hebben we eigen familiebanken dus er kan ook zo elk jaar wat worden gegeven aan de familieleden wat weer scheelt als je dat vergelijkt met de erfenis die je in een keer schenkt.

Dus eigenlijk is jouw familie het soort dat Nederland helemaal kapot maakt.

Zou er ook trots op zijn hoor... :s :s :s

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hoezo dan weer perse ''mijn'' familie. Wij verlenen anders genoeg werk hoor. En we geven aan goede doelen en werken ook.

Het enige verschil is het vermogen wat we hebben.

Waarschuw beheerder
donateur
Nee, het verschil is dat je Nederlands geld in het buitenland wegstopt vanwege de belastingen.

Op deze manier loopt de staat meer geld mis, dan dat asielbeleid kost.

Dus nogmaals, wees er trots op met het feit dat je Nederland kapot maakt en niets doet.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Inderdaad je zegt het goed : werken hard, zeuren niet en zijn goedkoper.

Deze situatie hebben we zelf gecreeerd.

Bedankt he Paars?!?

Waarschuw beheerder
donateur
Bedankt he Paars?!?

Wat heeft paars hier mee te zien?
Waarschuw beheerder
Wat heeft paars hier mee te zien?

Het vrij geven van de arbeidsmarkt bv. taxibrance, de NS, Kpn, energiemarkt ga zo maar door.

Waarschuw beheerder
donateur
Het vrij geven van de arbeidsmarkt bv. taxibrance, de NS, Kpn, energiemarkt ga zo maar door

Niet om mn eigen partij af te vallen, maar dat was toch echt VVD hoor...

Enne, wat is er zo slecht aan? NS draait volop winst, KPN heeft goede cijfers, energiemarkt groeit en kan misschien zelfs de competitie van het buitenland buiten de deur houden.

KLM is bijvoorbeeld niet meer Nederlands, had je liever gezien dat de NS en KPN ook waren overgenomen?
Waarschuw beheerder

Enne, wat is er zo slecht aan? NS draait volop winst, KPN heeft goede cijfers, energiemarkt groeit en kan misschien zelfs de competitie van het buitenland buiten de deur houden.

KLM is bijvoorbeeld niet meer Nederlands, had je liever gezien dat de NS en KPN ook waren overgenomen?

De PvdA vondt het anders prima.

De beursgang misschien, maar voor de reizigers is het er minder op geworden Duurdere kaartjes treinen niet op tijd versobering stations.

Ik vind het ook een schande dat de KLM is over genomen men kon de Economische groei niet afwachten.

Waarschuw beheerder
donateur
Ja, maar de VVD en D66 vonden het ook prima en die zitten ook in de huidige regering.

Dus roepen "dat komt door paars" is wel heel erg simpel, dat is gewoon jezelf verstoppen achter een smoes.

Wat dacht je van de goederenafdeling van de NS?

de KLM kon niet zelfstandig blijven, een overname zat er flink in en ze behouden nu tenminste hun eigen identiteit.
Waarschuw beheerder
Ja, maar de VVD en D66 vonden het ook prima en die zitten ook in de huidige regering.

Dus roepen "dat komt door paars" is wel heel erg simpel, dat is gewoon jezelf verstoppen achter een smoes.

De VVD is ook niet meer de party die het was en is aardig bijgedraaid.

Hoe je het wend of keert het legt aan PAARS, hoe zou ik me daar achter moeten verschuilen dan met iets waar ik het niet mee eens was. (Borst, kok, melkert ik kots er op)
Waarschuw beheerder
donateur
Mooi.. hebbe wij meer plaats

Waarschuw beheerder
donateur
De VVD is ook niet meer de party die het was en is aardig bijgedraaid

De VVD heeft heel veel dezelfde kamerleden, terwijl de PvdA ze vernieuwd heeft...

Paars heeft zeker flinke steken laten vallen, dat trek ik niet in twijfel en Kok was de Premier, maar het is niet zo dat de VVD en D66 helemaal vrijuit gaan natuurlijk.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ben jij VVD lid??

Ga jij ook nog naar de liberale jongerendag??

Waarschuw beheerder
donateur
Nee, daar lopen alleen verwende nesten rond.
Waarschuw beheerder

Humor :)

Ik moet ook nog eens een keer kijken.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Je kent me niet eens en doet nu al zo vijandig. Oja, jij streeft zeker naar een beter en veiliger NL. Nou ik zou zeggen, de maatschappij dat ben jij. Verander eerst s ff die attitude van je jongeman.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik moet ook nog eens een keer kijken.

Hey buddy, jij ook VVD??

Waarschuw beheerder
vvd jongerendag ja daar ga ik ook heen liselotte
helemaal uit je dak

Waarschuw beheerder
donateur
Je kent me niet eens en doet nu al zo vijandig. Oja, jij streeft zeker naar een beter en veiliger NL. Nou ik zou zeggen, de maatschappij dat ben jij. Verander eerst s ff die attitude van je jongeman

Ik denk dat jij eens heel erg snel moet gaan inbinden, je bent een verwend nest van 17jaar wat geen idee heeft waar de wereld om draait.

Stoer hoor, vvd'er zijn, maar je familie belazert nederland harder dan alle economische vluchtelingen bij elkaar en pompt meer nederlands geld uit het land dan de meeste multinationals.

Dus ik denk dat JIJ eens mag gaan inbinden, jongedame.
Waarschuw beheerder
Stoer hoor, vvd'er zijn, maar je familie belazert nederland harder dan alle economische vluchtelingen

Weet je het wel zeker?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik denk dat jij eens heel erg snel moet gaan inbinden, je bent een verwend nest van 17jaar wat geen idee heeft waar de wereld om draait.

Stoer hoor, vvd'er zijn, maar je familie belazert nederland harder dan alle economische vluchtelingen bij elkaar en pompt meer nederlands geld uit het land dan de meeste multinationals.

Dus ik denk dat JIJ eens mag gaan inbinden, jongedame.

Je kent mij niet eens half, laat staan dat je mijn familie kent.

Waar haal je het vandaan dat ik niks vd wereld weet. Hoe weet jij nou met wie ik contact heb en met welke mensen ik allemaal heb gesproken. Politieke en volkse mensen. Ik ben vorige week ook naar die demonstraties geweest, puur om het volk te horen. Dus hoezo kan jij oordelen dat ik nergens van weet?? Waarhaal je het vandaan dat ik niet weet wat er zich in de wereld afspeel, denk jij dat ik nooit in afrika ben geweest om daar vrijwilligerswerk te gaan doen?? Oh wacht, ik ben rijk dus dat maakt mij lui en verwend??

Waarschuw beheerder
donateur
Weet je het wel zeker?

Dat zegt ze zelf.

Waar haal je het vandaan dat ik niks vd wereld weet. Hoe weet jij nou met wie ik contact heb en met welke mensen ik allemaal heb gesproken. Politieke en volkse mensen. Ik ben vorige week ook naar die demonstraties geweest, puur om het volk te horen. Dus hoezo kan jij oordelen dat ik nergens van weet??

Je klinkt exact hetzelfde als dat figuur van NieuwRechts.

Waarhaal je het vandaan dat ik niet weet wat er zich in de wereld afspeel, denk jij dat ik nooit in afrika ben geweest om daar vrijwilligerswerk te gaan doen??

Ow, dus als je dat hebt gedaan, dan weet je het opeens wel?

Oh wacht, ik ben rijk dus dat maakt mij lui en verwend??

je zegt toch zelf dat je verwent en lui bent :s
Waarschuw beheerder

Het is maar een mening.

Val dan ook over de geijkte linkse mening :)

Waarschuw beheerder
donateur
Je weet denk ik niet over wie ik het heb...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Berichtje aan Viptwiek:

je hebt een bord voor je kop.

Je ziet alleen wat je wilt zien.

Waar zeg ik dan dat ik verwend en LUI ben??

Ow, dus als je dat hebt gedaan, dan weet je het opeens wel?

Dat zeg ik niet, of wel. Ik zeg alleen dat ik niet zomaar ergens over praat. Ik praat over de dingen die ik gezien en gehoord heb. Ik praat uit ervaring, jij praat uit irritatie en ergernis.

En??
Waarschuw beheerder
donateur
Wat heb je me te bieden?? :p

Helemaaal niks. :p
Ik studeer nog...

Maar ff terugkomend op die verloren jongeren:

Viptweak denkt dat merendeel van die jongeren dakloos zijn of die niet bestaan (sociale voorzieningen die naar het buitenland gaan)

Van andere hoor ik dat het werkloze zijn.
Maar die staan dan op zijn minst in een uitzendbureau ingeschreven ? :s

En zouden het ook jongeren(vrouwen) kunnen zijn die door tradietie, van hun ouders niet mogen werken of studeren ?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Helemaaal niks.
Ik studeer nog...

Wat studeer je??
Waarschuw beheerder
donateur
Rechtsgeleerdheid aan de Universiteit van Utrecht.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Liselotte, ik heb al gezegd dat ik het erbij wil laten omdat het gewoon nergens over gaat en je bent geen ruzie waard.

Alleen zou je de volgende keer iets fatsoenlijk willen onderbouwen, dat kom je ook nog es intelligent over.

Peppi, dat is heel goed mogelijk natuurlijk. 170.000 mensen kan je niet zomaar "over het hoofd zien", daar zijn waarschijnlijke zeer diverse verklaringen voor.
Waarschuw beheerder
donateur
Volgens mij is dit dilemma reeds in 'de doofpot' verdwenen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Rechtsgeleerdheid aan de Universiteit van Utrecht.laatste aanpassing: 9 oktober 2004 16:58

Toe maar, je wilt een advocaten kantoor beginnen ofzo.
Waarschuw beheerder
Daar zijn we weer. Laten we die 170.000 mensen dan maar dumpen waar wij denken dat ze horen. Ze hebben in de meeste gevallen er zelf voor gezorgd om van hun documenten aftekomen.

Waarschuw beheerder
donateur
Daar zijn we weer. Laten we die 170.000 mensen dan maar dumpen waar wij denken dat ze horen. Ze hebben in de meeste gevallen er zelf voor gezorgd om van hun documenten aftekomen.

Je beseft wel dat deze 170.000 mensen wel een boel geld kosten?
Waarschuw beheerder
Ik ben vorige week ook naar die demonstraties geweest, puur om het volk te horen.

Ben je de koningin of zo?

Waarschuw beheerder
Het is me trouwens opgevallen dat ze voor sommige werkzaamheden waar ze vroeger MBO vroegen nu HBO vragen :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ben je de koningin of zo?

Nee hoor, wees maar niet bang.

En het is tegenwoordig HBO wat ze vragen. Laatst in Utrecht bij een uitzendburo groot bord gezien, HBO-ers gezocht. Oftwel, heb je lager dan HBO, ga maar vakkenvullen ofzo.
Waarschuw beheerder
Je beseft wel dat deze 170.000 mensen wel een boel geld kosten?

Die kosten de staat geen ene cent, alleen de ouders op wiens zak ze teren................
Waarschuw beheerder
Die kosten de staat geen ene cent, alleen de ouders op wiens zak ze teren................

Mee eens :)

Waarschuw beheerder
donateur
Het is me trouwens opgevallen dat ze voor sommige werkzaamheden waar ze vroeger MBO vroegen nu HBO vragen

Ja, voor hetzelfde geld kan je meer krijgen.

Niet als het onbestaande kinderen zijn om de belastingdienst op te lichten.
Waarschuw beheerder
Wat een gelul, "heb je lager dan HBO dan vakkenvullen ofzo " Zonder kom je er ook wel !!!!
Waarschuw beheerder
donateur
zonder kom je er moeilijker
eerlijk is eerlijk, voor alles is gewoon hbo nodig :/

zelfs met vwo alleen kom je niet verder dan de kassa bij de AH :/

en zoveel kinderen kwijt, ja das best kut :D
lang leve de belasting ontduiking

Waarschuw beheerder
Ik : K O T S : van 'mensen' zoals liselotte
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik niet :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Voor een heleboel banen zijn inderdaad diploma's nodig, artsen, advocaten enz. maar met lef en doorzettingsvermogen kun je ook(veel) geld verdienen (zonder of met weinig diploma's), of sla ik de plank mis, ik neem aan dat het bij iedereen er uit eindelijk om gaat wat er aan het eind van de maand op je bank wordt gestort.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik werk op hbo niveau :)

En heb KMBO als hoogste diploma.
Dus als je in een bedrijf kan groeien, dan heb je zeker erg goeie kansen en kom je er nog beter uit de bus omdat je weet wat vechten en doorzetten is.

Aan de andere kant is het heel moeilijk om een baan te vinden zonder hoge diploma's, ervaring is steeds minder waard tegenwoordig.
Waarschuw beheerder
donateur
tuurlijk het is niet zo dat je zonder diploma's nergens komt
het is zo dat het moeilijker is.

met een hoog diploma word je nou eenmaal sneller en voor meer banen aangenomen dan iemand met een lager diploma.

maar als je met een lager diploma eenmaal aangenomen bent en je zit goed binnen het bedrijf
kan je je zelf prima opwerken dmv cursussen ed via het bedrijf.

dus het is niet zo dat je dan verloren bent, het kost alleen wat meer tijd en moeite.
de zogenaamde extra traptreden die je met een hbo of hoger overslaat.

maar uiteindelijk kan iedereen met de juiste doorzettingsvermogen en inspanning overal komen :)
nou ja bijna overal

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dondertje snapt het (k)
Waarschuw beheerder
Mooie uitleg dondertje !!! zo bedoel ik het ook alleen komt het er vandaag even niet uit. Beetje een zwaar weekend gehad!!!!
Ik heb zelf een eigen zaak en heb alleen zwemdiploma's!!!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dus chant.. je bent ook niet meer boos op mij??

(k)
Waarschuw beheerder
donateur
ach ja, ik heb van alles om me heen
mensen met geen opleiding, mensen met een halve opleiding, mensen met een hoge opleiding, mensen met een lage opleiding.

en ik moet zeggen, de mensen met een lage opleiding staan er beter voor dan de hogere.

mensen met een hoge opleiding verwachten dat ze door hun diploma'tje alles weten en alles kunnen en door lief te lachen en te pronken met een 8tje op het vwo alles kunne maken en worden aangenomen.
en de mensen met een lage opleiding zijn relaistischer, die zien dat ze er 'slechter' voor staan en werken harder om dat te breiken dat ze willen :)

Ik heb zelf een eigen zaak en heb alleen zwemdiploma's!!!!!

als het een zaak is met iets dat je gelukkig maakt, ben ik jaloers :)

Waarschuw beheerder
donateur
Ach, ik kreeg van de week een HBO'er mee die er niets van snapte, moest hem alles uitleggen.

het zal uit eindelijk wel goed komen en hij zal vast slim zijn, maar de meest collega's die echt goed zijn in hun vak, hebben mbo gedaan.
Waarschuw beheerder
donateur
mbo is meer praktijk

hbo en Universiteit is theorie en denken

iemand op t vwo/hbo/uni zijn echt niet perse slim hor.
die kunnen vaak gewoon goed leren.

ik heb een meisje in de klas, die haalt best goede cijfers, maar die is als het er op aan komt, qua levenservaring en praktijk zo dom als het achterend van een koe
en dat terwijl we toch echt vwo doen.

kennis en kunde krijg je door te doen,niet door een boek uit je kop te leren.

Waarschuw beheerder
donateur
lol nah zitten er hier zat op PF hoor !

Blij dat ik goeie baan heb ;p
Waarschuw beheerder
Nee Liselotte, ben niet boos geweest ook, komt er alleen vandaag een beetje "rot" uit, sorry..
to Dondertje: ik ben gelukkig met mijn zaak, heel veel moeten doorstaan, want neem een ding aan, makkelijk is het absoluut niet, dacht ik nl wel toen ik begon. Maar het werpt nu goed zijn vruchen af!!!
Waarschuw beheerder
donateur
wat heb je voor zaak als ik vragen mag?

makkelijk is niets, ja kiezen voor de makkelijkste uitweg

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik weet wat voor zaak het is :D
Waarschuw beheerder
Niet als het onbestaande kinderen zijn om de belastingdienst op te lichten.

Dat zal van die 170.000 hooguit 10% zijn.

Om bij die 170.000 te horen is vrij simpel.....
Je komt van school, al dan niet met een diploma, en je hebt je verplichte schooljaren erop zitten.
Om in aanmerking te komen voor een bijstandsuitkering is vrijwel onmogelijk.
Je schrijft je niet in bij het CWI......... en voila je bent 170.001......
Waarschuw beheerder
donateur
mbo is meer praktijk

hbo en Universiteit is theorie en denken

Is idd flink verschoven.

Middelbaar Beroeps Onderwijs is tegenwoordig voor produciewerk.
Hoger Beroeps Onderwijs is Praktijkgericht
Wetenschappelijk Onderwijs is enkel theoretisch.

Met alleen een scholing kom je eigenlijk altijd moeilijk aan de bak.
Als bedrijven moeten kiezen hebben ze het liefst HBO. Een gelijkere samenstelling aan practijkervaring en lerend vermogen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
HBO. Genoeg praktijkervaring en lerend vermogen.

Die mensen moeten dan vast op leeftijd zijn?!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Genoeg is een verkeerde uitdrukking.
Maar je begrijpt mischien wat ik bedoel.

Een gelijke dosering aan practijkervaring en lerend vermogen.

Zo beter ? ;)
Waarschuw beheerder
Maar ik ben het met je eens hoor.

Waarschuw beheerder
Kijk, als je gewoon altijd netjes naar school bent geweest , je hebt je MBO diploma. Dit was toen gewoon goed en gaf je een garantie op een baan. Ik heb eerst vbo/mavo gedaan, als je dit had kon je productiewerk doen of in een loods aan de gang. Ik ging extra door omdat ik zelf verder wilde. K heb dus me MBO diploma in 2001 behaalt, HBO voltijd geprobeerd maar kon er mijn weg niet vinden. Nu sinds Aug 2004 ben k dus bezig met het opzetten van mijn eigen zaak.. Maar wat merk ik dus, waar ik toen voor geleerd heb, wat toen garant stond voor een goede baan, is nu goed voor productiewerk!

Dit klopt toch niet, dan had ik net zo goed alleen me vbo/mavo kunnen houden en 3 jaar niks doen dus ook geen MBO.... klote systeem hier!
Waarschuw beheerder
Met de werkeloosheid van t moment kan je beter ongeschoold zoeken als met een een of andere Universitaire opleiding! Je bent te duur!!!!!
ervaring en wilskracht staan vooraan
En tja als t enige baantje wat er is een Lopende band baantje is of int cafe ben je snel te duur!!!!!!!! en te oud nou ja ok hebben we niet allemaal last van!!!! Er zijn ook nog meisjes van 17 die t allemaal al weten gehad hebben meegemaakt en vast niet veel meer hoeven te leren want ze luisterd naar t volk..... Ach ja grow up!!!

Waarschuw beheerder
drs. d jij snapt ut :)

maar heel me leven is al vallen en opstaan en voor mezelf op komen, ik weet tenminste hoe het leven in elkaar zit, ik ga heel anders met dingen om dan iemand die vwo gedaan heeft en alles haalt op het hbo, ik geniet van het leven en zie dingen gewoon zoals ze zijn, ben heel zakelijk.

alleen k ben nu 23, stel k zou gaan sollicteren, en k zou aangenomen worden, dan zou dat gebeuren dankzij me instelling en me werklust en alles, kijk je kan nog zo goed zijn met je koppie maar als je dingen niet in ziet of niet begrijpt zoals het werken moet in het leven dan heb je aan je koppie nog niks.
Waarschuw beheerder
Met de werkeloosheid van t moment kan je beter ongeschoold zoeken als met een een of andere Universitaire opleiding! Je bent te duur!!!!!

Je bent niet te duur, ze kunnen gewoon het minimum betalen......
En ongeschoold?? Voor de meest simpelste baantjes vragen ze nog minimaal vmbo(mavo)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
- 17 jaar
- Liselotte Taets van Amerongen
- VVD........

Oh wacht, ik ben rijk ...
op je 17e :D?? Volgens mij bedoel je je ouders of niet!
het volk
wat een ongelooflijke arrogantie zeg, ... en jij behoord tot??
denk jij dat ik nooit in afrika ben geweest om daar vrijwilligerswerk te gaan doen
tsk tsk tsk ... nou nou, wat goed van jou zeg. Arme mensjes helpen, en dan ook nog in de vorm van vrijwilligerswerk? En er maar goed mee te koop lopen, dan kunnen we allemaal zien dat de rijke Liselotte Taets van Amerongen ook góede dingen kan doen voor het arme volk. Jij hebt vast wel een plaats verdiend in de hemel straks! (uiteraard in een sky box voor heel belangrijke mensen)

Waarschuw beheerder
hahahah waarom happen julie allemaal zo naar dat zielige kindje, die is zo fake als het maar kan!!!!!
Waarschuw beheerder
hoe dat kan?

kijk eens naar vraag en aanbod..

en niet iedereen wil op zijn cv hebben staan dat hij of zij uitkerings trekker is..

tsja..nederland kamt met nog veel meer problemen die niet eens op papier staan!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
He we moeten blij zijn dat we in Nederland wonen!!! En dat als je zonder werk zit je tenminste nog een uitkering kan krijgen!!!

Al die ongeschoolde uitkerings trekkers gaan lekker met een jointje voor de kachel zitten rukken! Zo ken ik nog wat lekkerZzzzz!!! Die moeten zich maar eens gaan bedenken wat ze op hun CV zetten maar ja die zullen ze wel nooit maken!!!
Maar als je een paar lege maanden op je cv hebt staan moet je je schamen om een uitkering aan tevragen?????????????????????? Klopt ons systeem dan nie???????????????????????????
WE ZIJN NIE ALLEMAAL DE DOCHTER VAN EEN RIJKE VVDer TENMINSTE IK NIE!!!!!

En ja kutje ik ben jammer genoeg ook een vant volk maar wat daar arrogant aan is!?!!??!?!?!?!??!

Blijven luisteren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja en dat we daar allemaal op happen kan ikk nix aan doen zit int aardje vant beesie!!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ooooh ff nog heel wat anderzzzZzzz

Ik ben zo goed als ongeschoold ben zonder papieren nu na 2 jaar hard werken wel bedrijfslijden met zeggenschap over een mannetje of 20 heb geen diploma maar met een beetje goeie wil en onderaan de ladder biginnen met vallen en opstaan kan je heel ver komen!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Het gaat toch niet over mij hier?? Als je me niet mag dan kun je dat ook gewoon voor je houden, ik zeg toch ook niets verkeerds over jou??
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben zo goed als ongeschoold ben zonder papieren nu na 2 jaar hard werken wel bedrijfslijden met zeggenschap over een mannetje of 20 heb geen diploma maar met een beetje goeie wil en onderaan de ladder biginnen met vallen en opstaan kan je heel ver komen!

In ieder geval mijn compimenten.

Ben je niet bang dat als je door welke reden dan ook eruit getieft wordt, je dan minder sterk staat als een wel geschoold figuur met werkervaring ?
Waarschuw beheerder
Izzz zo denk ik!!!!
Maar waarom zou ik dan met mijn ervaring en mijn onder tussen gehaalde papieren niet weer als bedrijfslijder aan de bak komen

Ik ben dan ongeschoold begonnen maar ondertussen wel de nodige curcussen gedaan!!!

He en bedankt voor jou complimenten

Liselotte lekker blijven leren de wereld blijven verkennen naar t volk blijven luisteren blijven reisen en zo en als je je je aan gesproken voelt als je naam nie vermeld moet je gewoon ff reageren houd de topic in stand!!!!!

Ik viind eigelijk dat we met zijn alle nie zo moeten zeiken maar OPZOEK MOETEN NAAR DIE 170.000 VERMISTE JONGEREN!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Ongeschoold maar met een grote dosis werkervaring ......... die werkervaring kan bij je volgende sollicitatie in je voordeel werken.

Wat heb je aan een gediplomeerd iemand zonder enige werkervaring? Dan liever die zonder diploma die meteen inzetbaar is.
(Zo redeneren werkgevers vaker, scheelt extra inwerktijd, tijd die een andere collega weer vrij moet maken om iemand in te werken)
laatste aanpassing