Partyflock

Forumonderwerp · 712364

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
De criminaliteit in Nederland neemt schrikbarend toe. De criminelen worden steeds jonger en allemaal hebben ze een verschillende nationaliteit. Ik ben zelf absoluut niet rascistisch (duh kijk mijn huidskleur dan!)maar het valt mij op dat het bij de allochtoonse bevolking het meeste toeneemt. Wat vinden jullie daarvan? Geef je mening!!!! (y)

Waarschuw beheerder
2poofy: wat is de allochtoonse bevolking volgens jou? Horen je pa en ma daar ook bij dan? Want volgens mij val jij ook onder de allochtonen doelgroep.
T is een simpelen concclusie die je kan trekken maar volgens mij zit er bij jou een verkeerde gedachte achter
Waarschuw beheerder
donateur
maarja die wetten werken niet want de crim,inaliteit word alleen maar erger...
Waarschuw beheerder
donateur
Wat verwacht je dan als alle slimme mensen de politiewet kennen maar hem niet opstellen?:D

Waarschuw beheerder
donateur
politiewet is toch gewoon,effe lezen,desnoods uit je kop leren,

moet snappen ook dan???
Waarschuw beheerder
donateur
Nee, gewoon doen wat je baas zegt en geen vragen stellen ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Zeg dove Pitbull.....

jij blaft harder dan je bijt hoor.

Ik heb alleen de kleuterschool gedaan,maar jij moet nog maar zien te bereiken wat ik heb bereikt..

Pfffff..
Waarschuw beheerder
donateur
De baas is minister donner en ook die heeft weer een baas. Maar dat is een simpele ziel, want die kent de politiewet niet...;P

Waarschuw beheerder
zo interpreteren dat je je knuppel mag gebruiken is denk ik de sport bij de politie

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb drie keer de Mount Everest beklommen..:yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Is mijn man zeker ook bij de politie?
Jbee

Waarschuw beheerder
donateur
En de BLANKE top der duinen...ook beklommen..:yes:

Waarschuw beheerder
donateur
VOORBEELD....waar ben jehehe??
Waarschuw beheerder
donateur
Jij ziet alles zwart in.;)

Waarschuw beheerder
Bij de Politie ja! Niet bij de Kmar!!:P:PMaare laten we het lekker bij het forum houden..Anders moeten we weer een nieuwe topic aanmaken. :s haha

Waarschuw beheerder
zit niet bij de politie maar dat leek me wel een prioriteit als ik kopper was.. en nee de mount everest is me iets te hoog..
Waarschuw beheerder
donateur
Zo orgineel was het onderwerp niet.
De defenitie van simpele zielen als mensen die de politiewet niet kennen is veel orgineler.(y)

Waarschuw beheerder
donateur
Kmar?

is dat hetzelfde als pijn in je knar?

Waarschuw beheerder
hahahaha
Waarschuw beheerder
donateur
Maar heeft iedereen van de Koninklijke Marechaussee die mening ?? :9

Of heel veel daarvan ?

Waarschuw beheerder
donateur
o,wacht effe,bij het forum blijven...forum is actueel.

actueel:ik heb net twee scheten gelaten.!
Waarschuw beheerder
donateur
Het is ook actueel: het kennen van de politiewet is nieuw om te verklaren wanneer mensen slim zijn.

Waarschuw beheerder
donateur
ze worden wel steeds jonger ja..

ik zag verleden week nog een agentje van toch minimaal drie die kon niet eens het woord wet spellen,laat staan snappen.

Waarschuw beheerder
Hangt denk ik ook een beetje van het district af..maare over het algemeen hebben veel mensen van de Kmar een mening van overeenkomstige toepassing.
Als je het zielig vind dat mensen Nederland uitmoeten omdat ze geen geldige verblijfsdocumenten hebben zit je bij ons in ieder geval verkeerd..;)
Waarschuw beheerder
ik kan wel beginne, maar dan denk ik dat er verwijdert wor hier!!!

Waarschuw beheerder
ik vraag me af hoe poofpoof de pittbull aan de informatie komt om zulke scherpzinnige uitspraken te doen..Nou?