Partyflock

Forumonderwerp · 711979

http://www.soundclick.com/util/Streamm3u.m3u?ID=1663664&q=hi

bij deze dan ECHT de laatste; ik post deze omdat alleen het 1e gedeelte op de cd terecht komt; de rest is opzich wat moeilijk uit te mixen en duurt ook vrij lang en hij komt nog op vinyl uit als ik mij niet vergis :)

dit is echt iets nieuws weer; we zullen het maar alien techno noemen ofzo :P

TekNoir / Dark Energy

sorry dat het nog steeds geen echte "link" link is, maar soundclick vind ik maar een vreemd programma :jaja:

enjoy ;)
laatste aanpassing

2 [ omkara techichi ]: Is dit die plaat van jou, neem ik aan :D

A1: Omkara Techichi - Homicidal Suicide
A2: Omkara Techichi - Dying Obligatory
B1: Flamman & Abraxas - Metal
B2: Micha-B vs Kit Williams - Hybrid Cyborg

Artist: Various Artists
Title: The Future Is Final EP
Label: Explosive
Label Code: EXPO006
Style: Hardcore

Ik zag hem namelijk op Important Records staan, ben best wel benieuwd ernaar, ook Flamman & Abraxas - Metal ben ik best benieuwd naar :D
Omakra zit hier niet op de site meer geloof ik.

Maar goed die ene keer dat ik hem hoorde heeft ie me goed versteld doen staan B).

Held :).

Gegroet een WYNN

dit is echt vaag, staat in zijn profiel status verwijderd, maar ik zie nergens banned staan :vaag:
Je kan jezelf verwijderen (Y).

Gegroet een WYNN

ow okay :D
Ik geloof dat Omkara hier nu rond zwerft onder de naam van Chaos Child ;)
Het boefje :).

Gegroet een WYNN
twisted defiance ruleert!
Deze stijl spreekt mij erg aan en ik denk dat deze artiest ook wel snel tussen de ''grote'' namen zal staan.
Hij maakt wel gebruik van reason als je het mij vraagt ja. . . maar goed als dat vet is dan zij het zo!

Ga zo verder jongen!! en ik hoor nog van je ;)

Dit nummer is lekker hoor :respect:
Dit is relaxe shit.. :yes:

waarom kom ik hier nu pas achter
S[]][=================================================]][[]]=[]'\=[p;'./=[;/[]p]-/;pp[']\
[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[-p=']'''''''''''''''''''''['[[[[[[[[[[[[[[[[[[p0ppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp]p[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[]''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''[]]]]]]]][[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]][[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[['''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''']]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]''''''''''llllll[poi[[[[[[[[[[[[[[[[[[[]]''''''''''''''''\''''''''''''''''''\\%200>|+p0p

ohw, sorry.. ik had wat mayonaise op m'n toetsenbord en moest 't
echt effe tussen en van m'n toesten afhalen..

:vaag:

Ik geloof dat Omkara hier nu rond zwerft onder de naam van Chaos Child

en nu weer als monogoto ;)

Artiest Vinnybunny
godverde&#@*&#(& kkgruwelijke track! :D

jah lekker vaag :vaag: ;P