Partyflock

Forumonderwerp · 711862
Waarschuw beheerder
Persoonlijk (en vele mensen met mij) vind ik dat je hier in Breda niet echt geweldig kan stappen... T stap leven is hier gewoon kut zegmaar.. De gemeente helpt ook niet echt mee door veel te zeiken over sluitingstijden en geluidsoverlast. Op http://www.bredalangeropen.tk/ kun je aangeven dat je het niet eens bent en dat Breda langer open moet blijven. Of het iets zal helpen weet ik niet, maar het is t proberen waard!!

Greetzz Ivos
Waarschuw beheerder
Haha, zou inderdaad lullig zijn om de verkeerde aan te spreken ja.. :D Volgende keer wordt t kerkplein zo te zien.. T blijft n kuttent, maar als Bates er staat wil ik daar best een uitzondering voor maken!

Waarschuw beheerder
MOrgen, deze morge.. Zaterdag was zeker geslaagd, waren pas om 00:00 binnen en moet zeggen dat HAzendonk zich weer van zijn beste kant liet zien. Ik vind de Spektrum avonden altijd super, gezelligheid straald ervan af, alsmede het plezier wat de dj en het personeel van de Mezz uitstraald!!!! Maar dan is het weer ineens 02:00 en wat moet je dan?Zijn dan ook maar verstandig naar huis gegaan, om zo een anti-climax in GRaanbeurs of Kerkplein te ontlopen...

2 Yvos: Leuk je te ontmoeten!!
Waarschuw beheerder
2 El Duce:
Tis altijd leuk om mij te ontmoeten! ;)

Mezz is altijd wel n intiem sfeertje idd.. Hou ik ook wel van. Khen die grote feestjes allemaal wel gezien..

Waarschuw beheerder
Is een massale demonstratie tegen het beleid geen goede optie?

Waarschuw beheerder
Is allicht een optie... Maar vraag me af of je daar genoeg mensen voor op de been krijgt, veel mensen laten het meestal bij woorden ipv daden. Misschien een demonstratie in de vorm van het aanbieden van handtekeningen of email's. Een papieren / digitale demonstratie.

Je moet toch ergens beginnen...

Waarschuw beheerder
Laaat in ieder geval alvast je stem achter op

http://www.bredalangeropen.tk/

Waarschuw beheerder
Daar had ik al op gestemd...

Ik denk trouwens wel dat als zo'n demonstratie goed wordt aangepakt (goede voorbereiding), dat er dan genoeg animo voor is. Er zijn tenslotte honderden, misschien zelfs duizenden mensen die kritiek hebben op dit beleid van de gemeente Breda. :yes:
Waarschuw beheerder
Denk niet dat demonstreren gaat lukken. T zou wel kunnen.. Als je de verschillende organisatietjes uit breda erbij betrekt en veel mensen op de hoogte brengt. Handtekeningen kan ook.. Ik vraag me alleen af of de gemeente zal luisteren... Meestal luisteren ze alleen naar jazz of t chasse theater. Stappen en dance is slecht volgens de gemeente. Die wil zich als jazz-stad profileren. Erg logisch, want de beste dj van de wereld (je kunt vinden van niet, maar hij is t wel) komt uit Breda :/