| Betreft: | evenement: Mindcontroller, zaterdag 2 oktober 2004 om 22:00 |
Tja , ben er 8r gekomen dat ze met 10 tegen 1 durven , ik was namelijk die ene 
Maar goed al met al geen verwondingen op gelopen ( sloegen als wijven
)
En een super avond gehad , echt alles was relaxed , en idd Ruffneck was top
Helaas de set van vince niet meegkregen , maar hij scheen behoorlijk vet te zijn
Maar goed al met al geen verwondingen op gelopen ( sloegen als wijven
En een super avond gehad , echt alles was relaxed , en idd Ruffneck was top
Helaas de set van vince niet meegkregen , maar hij scheen behoorlijk vet te zijn
laatste aanpassing
Ik heb van de muziek niet zo veel meegekregen. Enigste wat ik nog weet is dat ik op een moment bij de plees stond te wachten om te kunnen pissen en dat er een gozer in een keer tegen me zij: Zo wat trekte jij daar net een gekke bek zeg ik zou je echt niet na kunnen doen! Ik zat op dat moment echt te spacen me vrienden hebben zich doodgelachen zukke gekke bekken stond ik te voorschijn te toveren. Helemaal waus!
Voor wie me gezien hebben : ik was die jongen met een tattoo van een groote chineese draak op me rechterschouder en ik had een rood haltershirtje aan en een zwarte broek.
Voor wie me gezien hebben : ik was die jongen met een tattoo van een groote chineese draak op me rechterschouder en ik had een rood haltershirtje aan en een zwarte broek.
laatste aanpassing
Kben ni gweest , kwist dat er zwaar gereld ging worden is laatste 2 jaar altijd in beursgebouw.
En al die KWATS waar iedereen het over heeft van :"jammer van het rellen,maar toch een goeie sfeer" .........?????????
Hoezo sfeer? Ohw , toen ze met hele groep die jonge aant kapot schoppen waren.....????
En heb dat beursgebouw zoizo al wel gezien , eerste x was 1996 , queensdayrave ,dat was pas SFEER!!!!
Gwoon heel de hal van acher naar voor ,allemaal gabberen , vergeet ik nooit meer!!!
Maar die tijden zijn helaas voorbij.....
En al die KWATS waar iedereen het over heeft van :"jammer van het rellen,maar toch een goeie sfeer" .........?????????
Hoezo sfeer? Ohw , toen ze met hele groep die jonge aant kapot schoppen waren.....????
En heb dat beursgebouw zoizo al wel gezien , eerste x was 1996 , queensdayrave ,dat was pas SFEER!!!!
Gwoon heel de hal van acher naar voor ,allemaal gabberen , vergeet ik nooit meer!!!
Maar die tijden zijn helaas voorbij.....
Is Synergy - Dream Sweat nou wel of niet door iemand gedraaid? Damn, ik ben echt een hoop vergeten helaas...
2>Bobje,Ratje en de rest:
De reden dat ik niet aanwezig was op Mindcontroler is dat de organisatie van dit feest (Art of dance) de financiele afspraken geheel of zelfs gedeeltelijk niet zijn nagekomen.
Ik vind het zeer jammer voor de fans die een kaartje hebben gekocht en betreur deze gang van zaken ten zeerste maar ik hoop dat jullie begrijpen dat wij als artiesten hier consequent in moeten zijn.
Hopelijk beseft deze organisatie dat zulke praktijken hen niet in dank wordt afgenomen door Artiesten en Fans.
De mensen betalen tegenwoordig veel geld voor een kaartje en dan moet de organisatie ook hun best doen om waar te maken wat er beloofd wordt!
De reden dat ik niet aanwezig was op Mindcontroler is dat de organisatie van dit feest (Art of dance) de financiele afspraken geheel of zelfs gedeeltelijk niet zijn nagekomen.
Ik vind het zeer jammer voor de fans die een kaartje hebben gekocht en betreur deze gang van zaken ten zeerste maar ik hoop dat jullie begrijpen dat wij als artiesten hier consequent in moeten zijn.
Hopelijk beseft deze organisatie dat zulke praktijken hen niet in dank wordt afgenomen door Artiesten en Fans.
De mensen betalen tegenwoordig veel geld voor een kaartje en dan moet de organisatie ook hun best doen om waar te maken wat er beloofd wordt!
laatste aanpassing
Dj Yves 4 oktober 2004 21:09
donateur! 2>Bobje,Ratje en de rest:
De mensen betalen tegenwoordig veel geld voor een kaartje en dan moet de organisatie ook hun best doen om waar te maken wat er beloofd wordt!laatste aanpassing: 4 oktober 2004 21:09
donateur! 2>Bobje,Ratje en de rest:
De mensen betalen tegenwoordig veel geld voor een kaartje en dan moet de organisatie ook hun best doen om waar te maken wat er beloofd wordt!laatste aanpassing: 4 oktober 2004 21:09
gratis entree voor een nieuw AoD feest voor alle fans?
Egt helemaal te gek!
Kwas ni meer te stoppuhhh!!
Alweer zin int volgend feessie!
Kwas ni meer te stoppuhhh!!
Alweer zin int volgend feessie!
De mensen betalen tegenwoordig veel geld voor een kaartje en dan moet de organisatie ook hun best doen om waar te maken wat er beloofd wordt!laatste aanpassing:
groot gelijk Yves, bass d zei dat je in de file zat Ik vind het zeer jammer voor de fans die een kaartje hebben gekocht en betreur deze gang van zaken ten zeerste maar ik hoop dat jullie begrijpen dat wij als artiesten hier consequent in moeten zijn.
De mensen betalen tegenwoordig veel geld voor een kaartje en dan moet de organisatie ook hun best doen om waar te maken wat er beloofd wordt!laatste aanpassing:
Ik heb lekker stoere foto 

![[H³]](/images/user/11948_3861384.jpg)