Partyflock
 
Forumonderwerp · 711553
239x bekeken
 
Waarschuw beheerder
heb wel wat beters te doen :yes:
 
Waarschuw beheerder
Ik ga wel even kijken ja..
Waarschuw beheerder
best wel gezellig hoor,
in leide. messchien gaan
wij daar ook ff kijke ;)
 
Waarschuw beheerder
Ik ga opcker$z Naar Leide vnaaf ja!!
:bounce:
Waarschuw beheerder
Ik ga naar Leiden!!!!
dat wordt zuipuh als een oert
Waarschuw beheerder
Denk niet dat ik ga :p
 
Waarschuw beheerder
zuipen als een oert


:vaag:
Waarschuw beheerder
Leiden ontzet! Ik kom ook wel ff langs denk ik...
Waarschuw beheerder
je bedoeld vandaag weer sjesus ik ben als een makaki oftwel als een oertemeknoert
Waarschuw beheerder
donateur
k ga vanavond thuis blijven :p