((***JACQUEL!NE***)) 2 oktober 2004 14:31best wel gezellig hoor, in leide. messchien gaan wij daar ook ff kijke
Paul S 4 oktober 2004 07:45je bedoeld vandaag weer sjesus ik ben als een makaki oftwel als een oertemeknoert