Geboren in A'dam. Hartstikke leuk natuurlijk maar het begint een beetje een een rijkeluistad te worden en al dat volk van buiten denkt hier de dienst uit te kunnen maken. En dan moet je ze horen praten over 'Amsterdam, mijn Mokum' terwijl ze zowat hun hele leven in Schubbekutteveen aan de Prutsloot hebben gewoond.
De stad begint een beetje in te kakken en wordt steeds meer doodgeknuffeld en gereguleerd door van die luitjes die hopen dat wonen in Amsterdam er voor zorgt dat ze nog meer als 'geslaagde mensen van de wereld' worden gezien. Dus moet Amsterdam meer op Londen of Parijs gaan lijken... lekker realistisch allemaal dus.
Maarja. Ik hou het nog wel effe uit.
HAGENEEEEES and i'm proud
Nieuwegein..! heb r n leuke tijd gehad ma ben blij dak r weg ben..!
Zeist.... wat ik er van vind geen idee...ben dr geboren en daarna meegenome naar elders en nooit meer geweest...ja 1 keertje om mn geboortebewijs ofzoiets te halen...toen heb ik alleen het gemeentehuis van binnen gezien
Ben blij dat ik er weg ben. Wat een teringzooi daar. Je kan er 's avonds niet eens meer relaxt door de binnenstad lopen zonder lastig gevallen te worden. Echt een kutstad geworden. Zonde.