Partyflock

Forumonderwerp · 711149
Betreft: evenement: Tiësto in Concert, zaterdag 30 oktober 2004 om 22:00
Waarschuw beheerder
Ik zit nu een interview te kijken van Tiesto waarin hij vragen beantwoord van zijn forum members. Daarin vertelt hij dat vanwege 'het uurtje terug' (wintertijd) hij dus een uur langer draait en het laatste uur gaat hij vullen met verzoeknummers van zijn forum members, die zij middels zijn site kunnen droppen.
Ik denk dat dit mischien wel t beste uurtje gaat worden want ik hoop gewoon dat er dan veel muziek aangevraagd wordt uit zijn Magik periode...maar goed al met al wordt t toch wel een vette avond maar dit vind ik wel een leuk iets van Tiesto.
Voor de tiesto fans hier....welk nummer wil jij horen om het laatste uurtje gegarandeerd aan het feesten te blijven???

voor mij mag ie wel Mekka-Diamondback draaien...maar kheb er nog veel meer uit zijn Energy 2000 set die die dan mag draaien.

brand maar los!
Waarschuw beheerder
Overigens lees ik op het Tiesto-forum dat Tiesto gaat selecteren uit deze lijst en al de emails die de Black Hole Crew gehad heeft met aanvragen.

Ik hoop dat hij de platen kiest met de meeste stemmen. Dat is wel zo fair, ongeacht of mijn favo track erbij zit of niet.

Staar je niet blind op de lijst. Het is alleen maar een indicatie. ;)
Waarschuw beheerder
Ik heb er zin in!!! :D
Waarschuw beheerder
donateur
een uur lang extra trancen?
viel gluk
Waarschuw beheerder
Woei! Dat belooft wat! :P
Waarschuw beheerder
Oeh... *krijgt spontaan kippenvel*

Heeft iemand de nieuwe Public Domain al gehoord? Is een cover van "Luv U More".. Hoop zo dat Tiesto 'm zaterdag draait, pas echt helemaal bij 't "Magic" sfeertje!! :kwijl:
Werkzaam bij E-Fraga
Artiest {SHOWLIST artist 26896, 6026, 46880}
Waarschuw beheerder
yahel - voyage!!!

Waarschuw beheerder
een paar nummers van vorig jaar mag hij van mij wel draaien.

andain- beautiful things

jan johnston- skydive

en wat nummers van gabriel&dresden :D

Waarschuw beheerder
ja, die Jan Johnstons is lachen. Volgens mij was ze vorig jaar helemaal van de kaart toen ze daar live stond te zingen. Met d'r 'thank you Amsterdam' :D
Waarschuw beheerder
ja idd ja tiesto helemaal lachen toen ze dat zei.....
Waarschuw beheerder
donateur
Reilxt

ralphie b massive
salt tank eugina
rank 1 airwave
Waarschuw beheerder
Deze zal wel niet gedraaid worden, maar als ie het wel doet is ie echt onsterfelijk vanavond.

Een hardtrance remix van Delirium - Silence

:kwijl: Neon Lights - Silence (Technikal Remix) :kwijl:

Andy Whitby draaide m afgelopen zaterdag op Hardhouse Academy, ik dacht dat ik doodging zo vet klonk t.
Waarschuw beheerder
Precies Hassan.
Zal t morgen wel zien.
Waarschuw beheerder
Oh kut, dit topic gaat over dat extra uurtje van de zaterdag-versie :(

Ik ga vanavond, ajuus mensen, ik ga douchen enzo
Waarschuw beheerder
67. Push - Universal Nation/ The Anthem
68. Gouryella - Gouryella
69. Paul Oakenfold - Southern Sun (Tiesto Mix) <3
70. Kamaya Painters - Endless Wave
71. Yahel & Eyal Barkan - Voyage <3<3<3<3<3<3<3
72 BT - Mercury & Solace (Original 12 INCH MASTER MIX) <OMFG
73. Veracocha - Carte Blanche (Original Mix)
74. DELERIUM - SILENCE (DJ TIESTO MIX)

dit was het geworden dus! het laatste uur leek wel 5 minuten te duren... zo bruut was het!!

Waarschuw beheerder
donateur
Dat laatste uur was inderdaad te vet voor woorden :D Tot de laatste seconde uit m´n dak :) en BT woah!
Waarschuw beheerder
Laatste uurtje was wellicht mijn mooiste party-uurtje ooit!!!

Al die nummers,KIPPEVEL!!! (L)
Waarschuw beheerder
:cry:
GVD wat baal ik
Ik MOEST dat laatste uurtje mee maken maar nee hoor...te veel alcohol maakte het bij mij dat ik om 4 uur al half slapend op de tribune zat en om 6 uur trok ik t echt niet meer...kon toen kiezen OF met de auto mee naar huis OF achterblijven en met het openbaar vervoer lopen kutten en pas rond 10 uur thuis komen....ja toen was de keuze makkelijk gemaakt maar helaas heb ik nu wel een droom uur gemist :cry:
Hoop dat t laatste uur op de DVD zal staan

Waarschuw beheerder
ja dit laatste uurtje was echt ultiem. Wilde ook naar huis, maar toen de mc het laatste uur aankondigde en tiesto push the anthem erop legde ging ik compleet los. Kippenvel een uur langs. En met delerium lekker mee brullen :-)
Waarschuw beheerder
donateur
2 COÑO "drank maakt meer kapot ....." ;-)

Het was zeker heel vet, dat laatste uur, iedereen helemaal los :yes:
(ik vond trouwens niet alleen dat laatste uur gaaf)
Heerlijke nacht gehad van t begin tot t allerlaatste eind (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Er mogeb van mij wel meer trance classics feesten komen want in het laatste uur draaide tiesto de platen waar ik de hele avond al op zat te wachten :)