Ik heb t afgelopen nacht voor t eerst gedaan..
mijn god, wat is dat spul vaaaaaaaaaaaaag echt niet te geloven gewoon!!!!
zeker t vaagste van m'n lijstje ooit!!!
Ik had alleen totaal geen behoefte aan veel mensen om me heen enzo.
Kon bijna niet meer op m'n poten staan...tripte helemaal weg gewoon!!!
ging nog bij een vriend later in huis zitten in z'n huis kamer, ik tript helemaal weg in die tv, we zaten daar en en we zeiden geen woord, helemaal weg !!!!
wat een vaag spul zeg!!!!!!
Ik denk niet dat ik t nog zo snel nog een keer zo doen, maar heeeeeeeeeele rare ervaring
mijn god, wat is dat spul vaaaaaaaaaaaaag echt niet te geloven gewoon!!!!
zeker t vaagste van m'n lijstje ooit!!!
Ik had alleen totaal geen behoefte aan veel mensen om me heen enzo.
Kon bijna niet meer op m'n poten staan...tripte helemaal weg gewoon!!!
ging nog bij een vriend later in huis zitten in z'n huis kamer, ik tript helemaal weg in die tv, we zaten daar en en we zeiden geen woord, helemaal weg !!!!
wat een vaag spul zeg!!!!!!
Ik denk niet dat ik t nog zo snel nog een keer zo doen, maar heeeeeeeeeele rare ervaring
laatste aanpassing
Whahahahahhahahahahahahaha
Ik wist het Ron

Ik wist het Ron
Dat zei ik toch al 
Ik had er gisteren behoorlijk wat bij gezopen, en dat voelde niet echt lekker idd, toen heb ik ff die ket laten uitwerken(wat na een uur wel gebeurd is) en niks meer gedronken, daarna weer ket genomen, en toen ging t behoorlijk los
BEN-G@bbur heeft altijd wel wat met dat soort trip middeltjes, hij kan gewoon geen drugs gebruiken
BEN-G@bbur heeft altijd wel wat met dat soort trip middeltjes, hij kan gewoon geen drugs gebruiken
k is het beste wat mij is over komen ik heb al voor de hemelpoorten gestaan ik bak het het liefs zelfs in de oven
30 eurie
Hehe
Kga me best doen Ketaslut..
Kga me best doen Ketaslut..
Junk