Partyflock

Forumonderwerp · 710908

Wie heeft er hier net als k ooit een vette k-trip gehad, waarbij het leek alsof je ziel je lichaam verlaatte...
Dit liet op mij een DIEPE indruk achter en het besef dat er meer is tussen hemel en aarde....

Hier een stukje uit een bijnadoodervaring:

Ook werd me de taak voor mijn dochter helder, zij was immers vaak in de coma aanwezig, voor háár moest ik genezen. Deze inzichten verlieten mij niet meer en ik werd er rustiger door. Ook werd ik mij zeer bewust hoe kort dit leven op aarde slechts is vanuit de kosmische tijd gezien door de toestand waarin ik af en toe tijdens de coma verkeerde. Duidelijk had ik vaak verschillende bewustzijnsnivaus, zoals het spontaan bezoeken van overleden familie in de sferen. Het "zien" van de vader van mijn dochter en mijn broer naast mijn bed, uren nadat ik reeds in een diepe coma lag. Ook zweefde ik eens in een sfeer waarin ik een "Bijbelse taal" hoorde spreken.

Ik vergeet ook nog de overeenkomst te noemen dat je bij trips (althans ik bij paddos) het gevoel heb dat ik de hele wereld door heb. Dus dat je hele nuttige inzichten krijgt.

Het zou interessant zijn voor ketamine- en LSDgebruikers om dat boekje te lezen en hun eigen ervaringen met die van mensen met een bijna doodervaring te vergelijken.
waarom moet ik die ervaringen met anderen delen????

heb geen bijna dood ervaring gehad,wel een diepe k-hole.veel mensen halen dat door elkaar

ik blijf erbij dat ketamine minder gevaarlijk is dan velen denken en beweren

Ja ooit zo'n bijna dood ervaring gehad en zo'n k-hole!
Echt lache joh als je uit je lichaam gaat... het klinkt eng maar is echt supervet!
:D
Ketamine is de drugs waar je ouders je voor gewaarschuuwd hebben.
mede daarom is het ook zo lekker len :D:D

Ik wil wel weer eens een keertje keta!!!
Alleen er is zooo moeilijk aan te komen... :(
valt hier gelukkig wel mee :D:D:D
Nee hoor valt wel mee.

Maar ik woon in west friesland :(
En cristal is beter dan snow..
Of niet wilfred(y)
je moet gewoon in FRIESLAND wonen :P:D

hahaha jah! moet maar verhuizen denk ik
2 jlady; is maar een klein stukje over de afsluitdijk.

nou ja bijnadoodervaring wou ik ook weer nie zeggen maar wel dat je iets hebt meegemaakt wat moeilijk uit te leggen is aan anderen....
Ik ben zelf niet zo goedgelovig wat dat betreft dus daarom deze topic...
ketamine is gewoon vette gevaarlijke shit zooi!!!!

Sorry dat ik het zow grof zeg, maar voor je het weet heb je een overdosis.
Want er zijn mensen die denken dat je het net zo kunt snuiven als snelle, wat dus niet het geval is en het is zeer verslavend!!!!!!!!

Zoals er vaak wordt gezegd ketamine is voor echte Junks

Drugs is niet het risico, maar de gebruiker/misbruiker ervan! Als je niet weet hoe je met bepaalde drugs om moet gaan is het ALTIJD gevaarlijk, dus dit is een loze opmerking! En daarbij ben ik wel een junk, namelijk een BassJunQ addicted 2 BASS niet bepaald aan ketamine...
ALLES kan verslavend zijn, zelfs veters strikken om maar iets te noemen.
maximaal half uurtje met de auto en je bent er.

friesland is niet zo ver weg als de meeste mensen denken.

en wij kunnen het weten,want wij vliegen altijd door nederland om te feesten :D:D:D

Maar met de fiets is friesland best wel ver hoor!!!!
tjah,maar dan heb je ook wat als je dr bent :P
Keta :respect:
Maar met de fiets is friesland best wel ver hoor!!!!

Als je voor de wind hebt valt het reuze mee O:)

Ik stap straks maar eens op me fietsje :D
ik sta wel langs de weg met wat lekkers:D:P
Ik stap straks maar eens op me fietsje

Eerst ff een btje keta snuiven, ga je een stuk snellerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :D !!!
dat is dus de reden dat ze op het fietsje stapt

JAAAAAAAAAAA Ketamine, moet ik nodig maar eens een keer uit gaan proberen, dus kom jij uit omgeving Utrecht( niet te ver daar vandaan dus;p )

Send me a personal message (Y)
ja, mij ook
een pbtje voor je ktje
(a'dam)

hehehe PF t junken hol:P
kom naar friesland zou ik zeggen :D;)

Jaaa stuur t anders ff door per hotmail ofzo:P

Kon dat maar :d
snap ik niet he.

zodra ze er moeite ervoor moeten doen,haken ze af.

de moeite wordt immers beloond toch????:P

Ja hallo zeg, ik ga niet 2 uur in de trein heen en terug zitten, voor een beetje ketamine, zo'n haast heb ik er nou ook weer niet mee hoor, er komt vast wel een moment dat ik er hier in de buurt aan kan komen:P
Artiest Mount
hmm weet het niet ... :(

treed niet zo gek graag buiten mijn lichaam enzo :S
blijf liever op deze wereld :yes:

of niet zegt die dan hehehe verkoopspraatjes ;) :P
ik verkoop nix.ik zeg dat er alleen hier makkelijk te verkrijgen is

Ja zekers wel ja in het K-Hole maak je vage shit mee das zeker....
Eerst ff een btje keta snuiven, ga je een stuk snellerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr !!!

Owjajoh? Dat heb ik nou nog nooit meegemaakt :S :nee: Wat een klotespul vind ik dat :jaja: Geeft een beetje het gevoel dat je je vet lam hebt gezopen, tegen het kotsen aan :jaja:
M'n broertje heeft ooit met iemand een wedstrijdje K-snoiven gedaan, een grammetje of 5 de man.. zag er niet bepaald helder meer uit :D

5 gram de man?? dat geloof je toch zelf niet :S
M'n broertje heeft ooit met iemand een wedstrijdje K-snoiven gedaan, een grammetje of 5 de man

Je zal wel in de war zijn met keukenzout :vaag:
laatste aanpassing
Denk je nou echt dat dat onmogelijk is... ?? :S 't is niet iets om trots op te zijn, maar ik ken meerdere mensen die dat nog wel erger doen, die rammen zomaar een gram naar binnen, halfje voor het ene neusgat en halfje voor de andere, en dat de hele dag door :S
Ik wordt zelf al te raar na 1 klein nifje, snap het zelf ook niet, zal wel gewenning zijn :jaja:

ja daaaag 5 gram de man 0.5 gram bedoel je zeker! En als je het snuift als je gezope heb> ja dan is het echt nie prettig... doe het eens als je een nachtje doorgehaald heb en je zit lekker te lounge op de bank, zeker weten dat je lekker gaat :yes:
Dan geloof je me maar niet,had ik zelf ook niet gedaan als ik het zelf niet had gezien :nee:
Ik noem dat gekkewerk, en een sollicitatie naar een tuintje op je buik :jaja: Maar het is zeker waar :)
Dan geloof je me maar niet

Doen we ook niet :@ O:)
M'n broertje heeft ooit met iemand een wedstrijdje K-snoiven gedaan, een grammetje of 5 de man.. zag er niet bepaald helder meer uit

Whahahahahahah of ze hadden poedersuiker

Of jij of je broertje zit onwijs uit zn nek te lullen want als jij in 1 x een gram opsnuift lig je in coma hoor :S

5 gram is iets te gek als je 2 had gezegd hadde we het misschien nog geloofd...;)
Maar ik heb nou ondertussen genoeg ervaring met da spul om te kunne zeggen dat je echt geen 5 gram achter elkaar wegsnuift... of je moet hem met een paar gram versneden hebbe maja dan spreek je nie echt meer van 5 gram keta:no: