iK ga het proberen te verwoorden hoewel dat idd bar moeilijK Kan...
nif,nif...
Ik zit op het bed en praat maar merk dat mijn mond in het groene vlakje van het gordijn hangt,...wil ik zelf snappen wat ik zeg moet ik dus naar m'n mond in het groene vlakje in het gordijn kijken om te zien of die ook zegt wat ik doorgeef(?:vaag

. Ik was met iets bezig onder mij en
vraag: Waar ben jij??? (was overal) gevolgd door paniek:WAAR BEN IK??? Ergens in m'n hoofd weet ik het maar terwijl ik op het bed zit sta ik stiekem ook in de hoek bij de deur en vraag aan mezelf op het bed of ik even wil zwaaien wat ik ook automatisch doe en het lijkt nog allemaal logisch ook!! Vervolgens wil ik naar de badkamer maar een onogelijke onverklaarbare ondoorzichtbare ineens opgedoken scheidingslijn verbied het mij terwijl ik uberhaupt al door m'n benen zak om er maar eens bij te gaan zitten/liggen en een lachkick te krijgen (heb mond ondertussen terug) De wereld draait keivaaghard om me heen en het geeft allemaal nix! Wanneer ik wil opstaan ben ik rubber-woman geworden en haal nog net de transfer naar de bedrand....alles klopt niet meer(de kamer wordt groot en klein en weer groot) en het is helemaal te gek...TOTAL CHAOS!!! De muziek laat me niet los en wordt 1 met alles en iedereen (in mini-voud) om me heen..een groot smeltbeleid met Special K bereid...ik zit in de smel-t-rein!!

Wat een gekkigheid, teveel om op een stokje te plaatsen en aan de zeurende-narcotica-balie-stiekem-blowende-sexueel-gefrustreerde-ik-wil-het-stiekem-ook-man te geven....hij zou er toch niets van snappen...
Als 'ie erbij geweest was wel....de stakkerrrr!!!
HAHAHAHAAAA!!!

!