Partyflock

Forumonderwerp · 710854
1316x bekeken
Waarschuw beheerder
Zijn er mensen die dit niet dragen omdat 'gabbers' hier ook in rondlopen...?
Waarschuw beheerder
donateur
Ik draag het wel een keertje, als ik mijn huis aan het verven ben ofzo :)

Waarschuw beheerder
rassistich????

dat merk word door zoveel verschillende soorten mensen gdragen

Waarschuw beheerder
donateur
zou best kunnen, maar ik draag het niet....

Waarschuw beheerder
donateur
ok :flower:
Artiest {SHOWLIST artist 45822, 30830}
Waarschuw beheerder
donateur
ik zag laatst phill collins bij de tros tv show... met een fred perry polo aan. god wat een racist is die kerel zeg!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
waaaaaaaarom

is fred perry racistisch,

van lonsdale worde dan nog van een aantal letters wat gemaakt, waardoor je et racistisch kan MAKEN, wat et niet is

maar wat is er met fred perry dan ?
Waarschuw beheerder
donateur
fuck regels en dergelijken, parkieten en rijgers roeleren regenachtige ystijden
Waarschuw beheerder

:respect:
Waarschuw beheerder

hahaha

je moet wat als jeje verveelt....
Waarschuw beheerder
donateur
ik draag het niet omdat ik het merk te rascistisch vind overkomen.....

Whahahaha prachtig, fred perry komt rascistisch over :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
iemand nog een kopje kortzichtigheid ? 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Draag geen Fred Perry.. :no:
Waarschuw beheerder
hey ik draag geen g-star meer want et is zooooo racistisch,

net als spijkerbroeke, die draag ik ook niet meer,, want er is iemand die droeg in ze leven een spijkbroek, toen ging ie bij de SS DUS is et een symbool van nazi duitsland
Waarschuw beheerder
donateur
veel oudere mannen zijn trouwens skinheads :jaja:
Waarschuw beheerder
ja mijn opa is echt een kut nazi
Waarschuw beheerder
donateur
deze dude ook :p

[img cacheid=00132c7a000250004cb390cb1a0068dd94]http://oud.refdag.nl/specials/euro/zalm.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
trouwens, ik had vroeger van die winnie de pooh bretelsen, toen was ik echt nazi mooi was echt erg toen

pas 3 jaar oud hé
Waarschuw beheerder
donateur
ik ook hoor :$

witte veters enzo. bretels heb ik ook nog gehad :jaja:
Waarschuw beheerder
Wazi
Waarschuw beheerder
donateur
jah ik had geen kisten en ze waren ook neit wit :(

en m'n bmx crossfiets was ook alleen maar rood wit :'(

echt een fake was ik ;p
Waarschuw beheerder
die nazi's lopen daarin net zoals slonsdale pitbull, hooligan als ze een hooligan tegen komen worden ze gesloopt dusja
Waarschuw beheerder
loop der afentoe in snap eigenlijk niet waarom je niet in een bepaald merk mag lopen vande meeste hier op partyflock

Waarschuw beheerder
donateur
pitbull, hooligan en fred perry vind ik hele leuke kleding, maar ik ga er zeker niet mee lopen.. :/ helaas

Waarschuw beheerder
Who The Fuck is Fred Perry?
Heb er geen kleding gezien van hem, moet ik het me voorstellen als Londsdale?
Ik ken wel Perry Sport :D :/
Waarschuw beheerder
donateur
Fred perry is een merk dat vroeger voornamelijk tennis kleding maakte :)

nu voornamelijk polo's en truien :)
gewoon engelse polo's met een kraagje met 2 randjes.
Waarschuw beheerder
donateur
Heb een trainingsjasje (zwart/roze) van FP, gewoon, omdat het zo'n leuk jasje is :D :yes:
Waarschuw beheerder
ej maar wat is nou de reden dat het merk als nazi merk word gezien ?
Waarschuw beheerder
donateur
tis juist beetje kak merk juist!

nix rascistisch :nee:
Waarschuw beheerder
Fred Perry word ook veel door homo's gedragen:jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
fred perry draag ik nog wel. is ook ma 1 trui wat ik heb maargoed... vind daar nixx rasistisch aan tis gewoon een sport merk. vind die vestjes mooi voor dames. vriendin van me heb zo'n roze echt lief:)

Waarschuw beheerder
da fred perry is wel leuk emk:) kheb zelf 1 truitje van een zwarte met roze teken erop ma tis gewoon een normaal merk vind ik want je ziet echt iedereen er mee lopen zelfs kakkers dus nix rasitisch
Waarschuw beheerder
skinheads in engeland dragen het daarom noemen ze het nazi.....

Waarschuw beheerder
wist je dat reebok in zuid afrika gemaakt word door arme kindjes?
en dat is niet rasistisch?
nee dat draagt gewoon iedereen, terwijl lonsdale en dergelijke gewoon in een fabriek worden gemaakt :[

Waarschuw beheerder
donateur
Ik draag ook wel Fred Perry, heb er een roze trainings jasje van en een zwart truitje met een roze teken van Fred Perry.

Ik vind er ook niks racistisch aan maar je hebt mensen die zeggen dat die krans rasistisch is omdat Julius Cesar dat ding droeg. Ach lekker belangrijk.
:S

Waarschuw beheerder
:gaap: :gaap:

Alles is tegenwoordig een racistisch merk...

Skinheads dragen ook jeansbroeken van Levis

Is dan Levis ook racistisch... lol

Waarschuw beheerder
ahahaha dat hebk nog nooit gehoord, wel dat mensen die het met een extreemrechtse bedoeling het dragen, zichzelf voor lul zetten omdat die tenniser die Fred perry droeg een jood was!

ik vind sommige vesten trouwens mooi, netjes en lekker zitten.
heb er nog steeds een van 3/4 jaar geleden.mijn beste vriendin die in limburg woont heeft dezelfde maar dan in beige.en allebei zijn ze zwaar te klein, maar we hechten er nou eenmaal waarde aan ;)
Waarschuw beheerder
een mat vanmij heeft een beige groen vest endie zit ook zwaar relaxt heb hem een ker angehad na een fest toen ik het koud had zit lekker zon vest
Waarschuw beheerder
Heb een zwart Fred Perry vest die in de zomer als jas draag. Heb er nog nooit commentaar op gehad en ik draag het ook niet omdat ik rastisch ben of wat dan ook :S Draag m gewoon omdat ie lekker zit *en omdat mijn broer m ook heeft ;)*
Waarschuw beheerder
Nee, heb vooral veel nette dingetjes ervan die niet echt lijken op die polootjes en die sweaters met de merknaam in koeienletters.

Kippie die hele zwart/roze damescollectie was :lief: Heb er oa 2 fluwelen vhals pull-overs van. Waren toen ook gruwelijk mooie jassen van te vinden.
Waarschuw beheerder
to Lindaatje: Die opvallende zooi hoeft van mij ook niet echt en voor vrouwen hebben ze inderdaad wel nette truitjes en dergelijke. Mijn vriendin heeft 2 maanden geleden 2 vestjes gekocht.

Maar Fred Perry is meer een merk voor golfers, tennis, squash ed......

Dat er toevallig ook kale mensen mee rondlopen hoeft het niet gelijk rascistisch te zijn...

Ik heb 2 jackies van Fred Perry, omdat ik het mooie simpele jackies vind, beetje Old School....Jackies heb ik alweer bijna 8 jaar, ik heb ze toendertijd in Engeland gekocht omdat je het hier nergens kon krijgen.

Ik heb ook nog ergens in de kast een petje liggen. Zwart met een wit logo. Gewoon omdat ik het mooie kleding vind...
Waarschuw beheerder
ik heb geen fred perry maar ik denk het binnekort wel te kope...ik snap niet wat er racistisch aan is...moet toch ff iemand mij uitlegge!!!

Waarschuw beheerder
ik draag heel veel fred perry..het is gewoon een mooi merk..en de kleding sit relax...

to Koffie met een smaakjeee :

http://www.waldnet.com/forum/read.php?f=1&i=19269&t=19269 ga daar is heen en kijk naar een heel groot geschreven stuk over lonsdale en fred perry enso ( vooral t laatste deel daah kun je wel wat in vinduh
Artiest {SHOWLIST artist 75199, 42686}
Waarschuw beheerder
ghe, half engeland loopt met fred perry.. vind het wel een net merk, niks mis mee dus.
Waarschuw beheerder
het was een goede tennisser die Fred :yes:
just a tennismerk
Waarschuw beheerder
Ik heb 1 t-shirt van FP, die draag ik vaak, want die vind ik erg mooi.

Verder heb ik nog een grijze polo, maar die is me net iets te klein. Had hem gekregen maar bijna nooit gedragen.

Dus als er iemand intresse heeft....

Waarschuw beheerder
vind het ook een mooi merk!! heb het ontdekt in een klein winkeltje in amsterdam dus niks racisme!!! zie er trouwens ook iedereen in lopen van jong tot oud!!
Waarschuw beheerder
donateur
werd best scheel aangeken op me werk toen ik die trui aan had:[ zucht; moeilijk gedoe altijd

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Heb ook 1 trui van Fred. Een capuchon trui wel te verstaan.

Iemand m overkopen?? Zit nogal klein en ga morgen een andere halen.

Is nog zo goed als nieuwer dan nieuw. Echt 2 keer aangehad.

Waarschuw beheerder
Fred Perry is (y) merk !!
Lonsdale (n)