Partyflock

Forumonderwerp · 710817

Werkzaam bij Infected-events
Artiest Shadowkiller
wat vinden jullie ervan dat er een hardstyle area komt op een hardcore feest??

vind ik 10x niks. het is toch een hardcore feest geen hardstyle feest!! ik zou er niet eens heen gaan :( :(

Beter dan terror :s
Nu is het goed!
hardstyle,hardcore en early rave

(y)

ik vind dat hardstyle niet thuishoort op een hardcore feest, en dat je wel 10 x beter een terror area kan neerzetten. komt er tenminste ook 1 soort publiek.
ik vind het eigenlijk niks maar
maar ik vermaak me er niet minder om

ja dat heb ik laatste hellraiser wel gezien
1 Soort publiek :s
nee joh
Zo is het goed
liever nog MOH dr bij maar ja..
(y)
hardstyle,hardcore en early rave

MOH komt daar vast en zkr wel weer.
thunderdome vs masters zou leuk zijn voor volgend jaar. kunnen 35.000 mensen in de prinsbernardhoeve!:D
ik vind dat hardstyle niet thuishoort op een hardcore feest,

blijkt maar weer dat dit geen hardcore feest is :D

wie zegt dat velocity een hardcore party is dan? ;)

Ik vind het niet erg, ik hou van allebei (y)
Vind je het niet leuk, ga je toch naar een andere zaal!!!
Hardstyle Chickies :D

Ik vind best ben top weer single :D
Het is geen hardcore feest:nee:
En idd beter als terror en als je er zat van bent ga je even bij de hardstyle kijken(y)
Zeker aanwezig:jaja:

:jaja:
Als je het niet bevalt moet je er vooral niet heengaan. De liefhebbers blijven wel over.
gruwlijke line-upppp :bounce:

binnekort maar is ff kaartje halen
want dit moet ik zoviezo nie misse

en over de locatie ook alleen maar goede verhalen gehoord (Y)
Beter dan terror

jij gaat zo hard huilen bij matt green :D

hoezo blijf dan maar weg? ik vraag de mensen wat ze ervan vinden! en ik blijf egt nait weg , klaat me niet wegjagen door een muziek stroom die afkomstig is van Hardcore.
Ik heb er ook geen problemen mee.
Vorig Hellraiser publiek waren bijna allemaal kansloos volk.
Weten niet eens wat de scene inhoud :jaja:
Nu zal er waarschijnlijk wat meer een mengeling van verschillende mensen rondlopen (y)
Komt de sfeer daar vast veel meer tegoed.

Hoop niet dat er weer van dat irritante publiek op die Hellraiser zaal afkomt, dat komt de sfeer idd niet ten goede!!

Hardstyle en hardcore op 1 feest moet kunnen
ja hardcore feest is hardcore feest en hardstyle feest is hardstyle feest maar een feest van bijde is ook wel keer mooi

ik snap dr niks van dat ze dus op een hardcore feest zonodig hardstyle moeten gaan draaien.. hardcore en hardstyle is toch wel even een verschil. en waarschijnlijk komt de hardstyle toch in de kleine zaal.. zal dr lekker druk worden denk ik:vaag: geef mij 10 x liever daar maar een terror zaal
Artiest {SHOWLIST artist 10335, 82438}
Da Pauli!!!!

yeah! hij heeft t verdient!! :respect:
Ik heb hier nu 2 dozen flyers staan van velocity!

Ik ga er dus lekker heen, maar wel gratis :D:D!
Ff ander publiek lokken en binnenkort geven ze dan meer of net zoveel hardstyle feessies als hardcore feesten ....tja :x

denk t niet, hardcore is veel populairder op dit moment dan hardstyle, dus zullen dr heus niet meer HS feesten komen

ik ben ook weer van de Party :xtc: :xtc: :xtc:
idd hardcore domineerd zoiezo als je pf rond kijkt naar HC feesies, en jah misschien ist leuke combinatie, maar jah dan krijg je van die HS lui in hardcore zaal rond lopen. en dat zuigt, mensen komen anders ook nooit op hardcore feesten. dus laat ze dan lekker naar een HS feest gaan. veel mensen moeten niks weten van HC dus aan de andere kant geen goeie keus maak er dan Hardcore, Early Rave en een darkcore/industrial/terro zaal van ofzo :p
Uit het concept:
Velocity is een concept bestaande uit de hardere muziekstijlen

lijkt mij toch duidelijk dat het dus geen hardcorefeest betreft...maargoed... ;)

Je gaat toch ook geen nieuw concept opzetten als het precies hetzelfde word als een concept wat je al hebt lopen?
Hellraiser dus...DAT is het hardcore concept wat ze hebben lopen...
Nee ben blij dat ze er nu ook idd een ander concept van maken en er meerdere stijlen bij betrekken als weer een nieuw hardcore enkel concept waar er al zoveel van zijn... :)
laatste aanpassing

flikker maar op met die commerciele tering bende!!!!
no hardstyle allowed !!

en wat is hardcore op dit moment??

wordt ook steeds commercieler toch!

jah idd!! het gaa de verkeerde kant op.. en hardstyle op een hardcorefeest? hoe kom je derbij :no:

um ik durf De box niet meer op te zetten of er :x:x:x
Ok...wat snapt men niet aan het woordje concept? :)
Het is de 1e editie van een nieuw concept...en daar is een hardstyle area...hardcore en hardstyle samen op 1 feest dus...wat dus het concept is...
Hoe kan je bij de 1e editie van een nieuw concept dus zeggen dat het een hardcore concept is? :S

Als het hardcore + terror + oldschool en early hardcore is ofzoiets...lijkt dat niet verdacht veel op een ander concept van ze? Hellraiser?
Misschien hebben ze dus wel een nieuw concept opgezet om hardcore en hardstyle op 1 feest te kunnen programmeren om het hellraiser concept zo te behouden aangezien ze het daar niet gepast vonden? ;)

Ben dus...als je de combinatie hardcore + hardstyle helemaal niks vind...nou net blij dus dat ze het dus niet hellraiser...wat dus wel een hardcore concept van hun is...gedaan hebben maar er dus een nieuw concept voor opgezet hebben!
Serieus! :D
JanJosMOH 29 september 2004 14:26
ik vind dat hardstyle niet thuishoort op een hardcore feest, en dat je wel 10 x beter een terror area kan neerzetten. komt er tenminste ook 1 soort publiek.

kortzichtige ellendeling ga jij nou maar naar MOH ofzo
begh
hoe simpel kun je zijn
1 soort publiek
nee leuk :/

en het is niet eens alleen hardstyle ook jump
Vorige keer was het KUT... En de Hellraiser van nu zijn KUT... RIGE had er van af moeten blijven... Hellraiser is een waardige dood gestorven, en RIGE heeft die gewoon weer brutaal uit de grond getrokken en gigantisch verkracht. Niks meer van over.

Hoewel ik me de eerste 2 keer toch wel vermaakt heb, is het absoluut niet in 1 adem te noemen met de Hellraisers van vroeger.
Is waar... :p

Maar heeft hier niks mee te maken verder... ;p

Artiest Vinnybunny
chill vast minder wazi's daar dan of niet?
Nou, heeft er toch wel iets mee te maken :P

Naam wordt nog steeds gebruikt in dit feest ;)
ik vind dat hardstyle niet thuishoort op een hardcore feest, en dat je wel 10 x beter een terror area kan neerzetten. komt er tenminste ook 1 soort publiek

:vaag:
standaard hardcore publiek en terror publiek is echt niet bepaald 1 soort hoor :no:

Feest = Feest, ja toch?
Gedver.. Hardcore op een Hardstylefeest..

Welke @#$*% heeft dat bedacht.. :S

Ik vind het maar niks!:no:

kortzichtige ellendeling ga jij nou maar naar MOH ofzo
begh
hoe simpel kun je zijn
1 soort publiek
nee leuk

en het is niet eens alleen hardstyle ook jump
--------------------------------------------------
of jump alles is! en euh ik ben niet kortzichtig als je dat soms denkt. en ook niet simpel. maargoed je kent me niet eens dus wat lul je nou dan, loser!
et is geen hardcore feest
et is de eerste editie het is een meerdere stylen feest

kerel anders zou je in eerste instantie al niet eens willen dat er maar 1 SOORT PUBLIEK KOMT
dat is kortzichtigheid dat je niet openstaat voor andere mensen...
laatste aanpassing

:respect: JanJos
simpele MOH NL zielen
sterf

julllie zijn echt het synoniem van kortzichtigheid

niemand dwingt je om in die hardstyle zaal te staan toch
dus wat zit je nou te zeiken dat er hardstyle is
ga dan niet naar et feest
laatste aanpassing

simpele MOH NL zielen

----------------------

Bedankt!:D