Partyflock

Forumonderwerp · 710813

Heel bound vond ik gaar helbound festival ook en jullie?
gaan we naarb de volgende
HELLBOUND!! :jaja:

Nee zeker niet niet in de borchland hallen mij te veel ajakkesieden als die dingen nou toch eens normaal konden doen
Win *SH* 1 oktober 2004 15:29
Nee zeker niet niet in de borchland hallen mij te veel ajakkesieden als die dingen nou toch eens normaal konden doen

Volges mij legt t dan aan jou pik...

Als jij komt om te feesten en niet om te zien hoeveel "ajakkesieden" er zijn lijkt er mij geen probleem..

Zal mij wat boeien hoeveel manucans of kakkerlakker er zijn...

Ben niet bij een voetbalwedstijd

Ben op een FEEST
Ik heb het altijd gezellig in A'dam dus heb vandaag besloten dat we naar Hellbound gaan en niet naar Raving Nightmare bij de buren.. Dus een ja voor mij..
nee ga der niet heen de vorige keer was egt vet mar moest lang met de trein nu ga ik nar raving een maat vanmij rijd met de auto dusja en het is digterbij
Trein is klote ja..
Aanwezig (Y)
Hellbound? Nee...

Earfuckers? :yes:

9 oktober, Delfzijl (Grunn)
Klik hier voor meer info

duidelijk ja!!

effies flink m'n verjaardag vieren daaro!!!!

gaat helemaal goed komen!

see ya

zeker aanwezig :jaja:

als het goed is aanwezig ja:)

Hellbound aanwezig

Amsterdams Avondje
Beide keren geweest, laatste vond ik erg tegenvallen :/

Maar nu is het wel weer in de Borchland hallen, was zeker toppie daar :yes:

Of toch misschien naar Raving, ik ben er nog niet uit :S

Maar ga zeker de 9de :bounce: :p
Artiest {SHOWLIST artist 82170, 40745, 13003}
SOWIESO :yes:

Koninginnenach was echt supah daarzo, in de fun was ook vet, vooral in die darkcore-zaal, maar net iets minder dan in borchland, dus dit wordt um sowieso weer! Topfeestuh (Y)

Maar baal nog wel steeds erg dat armageddon project eerst op de line-up stond en toch weer weg zijn gehaald, die maakten de vorige 2 edities geweldig voor mij :(
:jaja: Hellbound :jaja:

Beetje jammer alleen van de lokatie, maar het gaat zeker een vet feestje worden!
HELBOUND eens en nooit meer k*t feest ben er nu nog ziek van echt nooit meer????? wat lul je nou terror_tukker HELBOUND is altijd goed!
daar heb je teminste bijna geen wazi s

Extra bass ofzo?
Klinkt voor geen moer
AoD laat dat ding thuis en niet in de borchland hallen aub...

denk ook inet dat AoD een feest gaat geven in de borchland hallen, multigroove daarintegen weer wel.

Ach wat gratis ticket Ik ga wel mee:-D

Mijn vriendin lillyfloh en ik gaan er zeker heen! Voor ons is het een thuisfeessie, dichterbij kan niet. Ik hoop op goeie muziek en geen rellen... :)