Partyflock

Forumonderwerp · 710119
1 volger · 3155x bekeken
Waarschuw beheerder
Is er leven voor de dood???

hahaha!
Waarschuw beheerder
donateur
:yes: Stel je voor dat de binnekant de zichtkant zou zijn.

Ben benieuwd hoe de appel dan zou reageren, met al die pitten op z'n bastje :p

Waarschuw beheerder
zal ie niet wakker van liggen, tenminste als ie zijn oordoppen in heeft...
Waarschuw beheerder
Zelfs MET oordoppen kan het zelfreflecterend beeld aardig verstoord raken als de inzichtelijke binnekant zich niet weet te onderscheiden van de externe buitenkant als in vel als in leren bekleding met zwarte stippen of vlakken die diagonaal vergelijkbaar zijn met de witte tegenpool..
Misschien wou ie wel een tennisballetje in de kosmos zijn:S
Waarschuw beheerder
heel diep...
maar ook gewoon nog de keiharde waarheid ook:O
alleen dat van dat tennisballteje klopt niet...
tennisballetjes hebben namelijk een ongelovelijke hekel aan de kosmos..
je zult echt nooit maar dan ook nooit een tennisballetje in de kosmos aantreffen
Waarschuw beheerder
ja dat is lekker zacht he:D

jaja, zelfs de doorsnee tennisbal gaat af en toe even op z'n luie reet in het kortsmos liggen..
moet kunnen vind ik
Waarschuw beheerder
ja daar lijkt het wel een beetje op he???:S
valt me beetje tegen van de rest van nederland:P
Waarschuw beheerder
ja man:P

dacht trouwnes even dat jij ook weg was..:/

Waarschuw beheerder
arme stakker :/
Waarschuw beheerder
alleen dat van dat tennisballteje klopt niet...
tennisballetjes hebben namelijk een ongelovelijke hekel aan de kosmos..
je zult echt nooit maar dan ook nooit een tennisballetje in de kosmos aantreffen

Dat tennisballetjes een hekel aan de kosmos hebben KLOPT als een fiets:yes:
Heb t nl. laatst zelf mogen ervaren en beviel het bevallige beneden meer(y)
Mocht je er dus een tegen komen daar smijt m weer terug dan...moe kunne zo'n vriendendienst voor een onbekende verloren tennisbal:D
Waarschuw beheerder
Nou......dan zou het zeldmos heten,hahahahaa
En mogen daarmee zeldzame dingen nie af en toe es verstoord worden als zo'n kosmos waarvan het nut al eens besproken is;p

Waarschuw beheerder
kon je er maar een dikke joint van draaien, die kosmos, dan lekker oproken en naar de hap uit de sterrenhemel koekeloeren :/ probeer het anders met een potje pokon, schiet wat beter op en af, op zondag vooral tussen 0:00u en 23:59u... of was het nou andersom :s

Waarschuw beheerder
ow ja, en nie storen.. ben al gestoord genoeg..
Waarschuw beheerder
Moet men u ten ruste laten aleinde een positief circullair genezingsproces van ontstoring of is het gestoorde niet meer terug te halen naar dat wat het ooit geweest was voor er eniger storing optrad? Mocht dat namelijk zo zijn te zijn in hoeverre is het verder storen van een gestoord systeem dan nog verder verstoorbaar..is er nog ruimte voor verstoring en wordt die anders misschien gecreeerd zodat verdere storing mogelijk is tot uiteindelijke doorbranding van zekeringen?

:vaag:
Waarschuw beheerder
Heb ook pokon richting kosmos gegooid maar pokon kwam niet door de zwaartekracht heen...er zal een andere formule bedacht moeten worden :S

Waarschuw beheerder
strakke bips, ziet verekte pips.. als een gat tussen de sterren een speld horen vallen in een hooihoop, nieuwe koeien in de sloot gooien, als een kakel van een kakelaar...

Waarschuw beheerder
gister nog ruzie gehad met een cirkelzaag... ik legde het toch wel af hij maakte me vet in :/ nou zien een paar vingertjes er nie meer zo vet uit.. maar da krijg je dr voor niks bij (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Daar heb je mooi mazzel :yes: Ik had een keer ruzie met een kettingzaag, ja echt waar.
Nam zo maar een hap uit me vinger, best bloeierig hoor.

Heb toen papakettingzaag opgehaald en gezegd dat ie z'n zoon in de gaten moet houden anders trok ik ketting om z'n nek.
Maar niet luisteren he!!
Toen heb ik een groepje trekkers ogehaald die wel van adel waren en hebben we de hele kettingzaagfamilie in de snipperaar vercomposteerd.

Later compost in de tuin gestrooid, maar daar zaten jong kettingzaagzaadjes bij.

Ik had twee katten, maar die konden het niet winnen van die kalekettingzaaggabberpubers :no:

Dus wees altijd voorzichtig met tweedehandseeneigekettingzagen in de overgang ;p;p;p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik zou een rookgordijn laten ontstaan door het vele uitademen van expiratie met uitstootvormen van THC en verdere baccilen zijn niet zo van belang in dit verhaal- in legeropstelling trainen een kapsel te vormen om zo detweedehandseeneige-
kettingzagen in de overgang tegen te gaan :smoke:..het gevormde rookgordijn zal zich niet deren en/of bezeren aan de
tweedehandseeneigekettingzagen in de overgang daar zij niet te besnijden is of te pijnigen :no:...zo zullen de tweedehandse-
eeneigekettingzagen in de overgang verward raken door dit fenomeen en zullen kortsluitingen optreden waardoor de coordinatie der orientatie zo van slag raakt dat ze over de toeren maar wel in volle toeren rondjes draaien daarbij elkaar rakend waardoor er een grote massa-zelfvernietiging optreedt en zo het ras der tweedehandseeneigekettingzagen in de overgang uitgeroeid raakt...:yes::yes:

Een oplossing is weer creatief ontstaan(y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

HOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII:D

:respect: terug natuurlijk en ook op onnatuurlijke wijze hoor als dat beter bevalt,hahaha
Waarschuw beheerder
Welke betekenis kan dit panel geven aan het woord:

K*T...nou ben'k t vergetuh!!! @:

Kom'k nog op terug of vooruit

Waarschuw beheerder
JA!

...afrantseling...

Alleen was het een leuker woord toen het ontsprong in het land der weekend :D

Toch benieuwd..het lijkt zo'n WOORD maar wat zou het dan betekenen als het een WOORD was want dat is het niet...

iets afrantselen...

:S

Waarschuw beheerder
anders ff scherpstellen met een slijptol, zo eentje die desgewenst 2 kanten op kan draaien.. in retrospect bekeken zonder loep
Waarschuw beheerder
Heey PPT..oe'ist er nu mee? (y)
Maar goed...een scherpgestelde zaagman's dag die retro van intro naar expo gaat bekeken door enig mega-pupil waardoor loep overbodig is na verhoging van bepaalde gehaltes terug te vinden in een bloedbeeld wat voor verduidelijking alsin niet verwarring zou moeten stellen of die zaagman's dag niet overbodig is geweest...OF iig is het een verantwoorde dag geweest waarin alle doelstellingen behaald zijn om tot die bloedwaardes te komen...that's the panel's question :yes: dat is net als het logisch kunnen verklaren van het feit dat 7 min 8 11 is en hierover een discussie verspilling van aspiratie is en uberhauptoverbodig want als men dat niet snapt zit men zowieso al in de verkeerde praatgroep en zou een sessie verbonden met realistisch ingestelde beter werken...

soweeds?
Waarschuw beheerder
LIEFDE IS....

Een vrije val maken zonder parachute met als enige geruststelling dat die ander ook naast je zweeft

ahhhhhh.....:D
Waarschuw beheerder
WAAROM LEVEN WIJ???

Omdat het veel te leuk is niet te doen

:respect:

Waarschuw beheerder
Jajaa manic long time no flos! gaat gelukkig weer beetje goeie kant op, vraag niet welke kant want dat is voor mij ook de vraag :p

Maarre, om ff on-topic te blijven:

Van mijn fantasie naar de flockable reality; Kijk om het hoekje met je ogen dicht en denk daarbij aan je zwijgplicht want de voedingswaarde van 1001 ml regen is te verwaarlozen als je het toch niet opdrinkt, simpel toch?
Het alledaagse vochtpeil is merkbaar te meten in de spiegel van de zee, dan delen door twee en wat je dan krijgt is een zoute berg zoete drop, wel lekkah btw!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ben niet zo goed in filosoflossen

En toch lid zijn van PPT????
Ik zal eens een flostest voor je inelkaar knallen om te kijken of je floswaardigheid inderdaad niet aanwezig is maar ook in dat geval kun je in het panel der flossers blijven aangezien een objectieve blik nooit weg is...of er ook naar geluisterd wordt naar dat objectieve is dan weer de hamvraag en waarom is het nooit kaasvraag maar dat beziet het objectieve gedeelte dan wel weer om te bezien of er dergelijke acties zoals protestmarsen nog eniger uitweg kunnen bieden in het niet samen-voelen-van de groep...
U kunt op de steun rekenen aldan niet wetend er wat aan te hebben maar toch weer leuk meegenomen 8)
Waarschuw beheerder
KIJK om het hoekje

SO! Jij weet me weer met een opdracht te besnoeien die me veel moeite zal kosten, zeker als ik om m'n eigen hoekje zou moeten kijken maar zekers weer een uitdaging en als het me gelukt is weet ik zeker dat het ook een hele prestatie is geweest (hahahaha...Daan, jij snapt m!?!)
Afijn, turend om de andere hoek hene die trouwens met een flauwe ronde bocht afliep en momenteel in eniger identiteitscrisis verkeerd achtergelaten is, zag ik met mijn oren dicht wat jij probeerde te zeggen maar dankzij het opgelegde zwijgplicht zit ik aardig vast in het loswekende gedeelte van het niet kunne delen van zeer betrouwbare en informatiefrijke info der panel...ik stel dan ook voor dat aanwezige panelleden zich zelf een hoekje aansmeren waar zij met regelmaat om kunnen voelen of er inderdaad een aanwezigheid van besloten informatie aanwezig zou kunnen zijn...zouden diegene die niet vastzitten aan het zwijgplicht rendement het gelieve willen delen met hen alle die daar drang naar hebben...bij nabaat dank :respect:

Waarschuw beheerder
Kijkend naar een hoek bespeur ik een kink in de fabel maar he he gelukkig zit er aan het eind van de rode draadkabel een knoop geknoopt waarachter je zakdoek doorgehakt scheen te lijken maar HO! Wat schetst mijn verdwazing? Die mollige moldaaf parkeert zijn stevige staaf in prins eddy edmund d'n 3e, ALAAF doe mij vier bier :/
Geschokt en gestokt raar waar daar maar blij verrast omsluit prins eddy vast het geval van die gast waarna zijn tweedehandse stoma wordt overbelast. Eindelijk uit de kast :yes:

Na uren tureluren naar die oude vandagen begint mij vaag iets te dagen, in de zon van de morgen, tats zonder zorgen van simpel naar rimpel en waarempel, dwars op dn drempel zit een aboutertje zijn kneus in de gaten te nakken, plakaten plamuren gaat lekkah lang duren...................... "maar ja", denkt de abouter,

Ik heet tenminste geen eddy.
Waarschuw beheerder
ABOUTER????

Is da een geabborteerde kabouter????

Waarschuw beheerder
kabouter die zijn k heeft opgesnoven :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Prins Eddy Edmund d'n 3e, ALAAF!

:D :woepwoep:

Waarschuw beheerder
HeegTown ook (n)

Waarschuw beheerder
Denk je nu bij je zelf als je hele tijd niet kan slapen en je hele tijd dat je verslaving de controle over je lichaam over probeert te nemen. Nee je mag niet opgeven. Nee je wilt niet opgeven. Maar je geeft geen gehoor aan de schreeuw van je lichaam en je verstand. Enige dat je kan horen. pak me neem me je wilt het zo graag hier ben ik. En dan maar denken dat jij bepaalt wanneer je snuift,,

Depremierend he
Waarschuw beheerder
Wow SERGEI wat een mooie tekst!!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 juli 2005 om 11:19:
Denk je nu bij je zelf als je hele tijd niet kan slapen en je hele tijd dat je verslaving de controle over je lichaam over probeert te nemen. Nee je mag niet opgeven. Nee je wilt niet opgeven. Maar je geeft geen gehoor aan de schreeuw van je lichaam en je verstand. Enige dat je kan horen. pak me neem me je wilt het zo graag hier ben ik. En dan maar denken dat jij bepaalt wanneer je snuift,,

:respect:
Waarschuw beheerder
M'kayyyy...

In eerste instantie denk je 't depremierende snuiven zelf onder de controle bij de knie te hebben wanneer blijkt dat het lichaam en verstand geen gehoor meer krijgen (lichamelijke doofheid zeg maar..) (n) om vervolgens te denken dat het snuiven jou onder de controle bij de andere knie heeft maar vervolgens wordt er één aspect over het hoofd alswel over beide knieën gekeken....wanneer je portomonaie weigert of dus niet kan dan geloof ik dat het ook ophoudt dus wat heeft wie onder controle? Die portomonaie wordt gevuld door je werkgever die van de overheid te horen krijgt hoeveel jij mag verdienen dus kortom is het Balkenende (bak elende) die het snuivend nederland bepaalt al niet onder de knie krijgt..:S
Waarschuw beheerder
Ik doe nergens aan tenzij ik er mee bezig ben

EN DA'S EEN FLOS GVD!!!!

(y)

Waarschuw beheerder
:S ... Dit heeft dus geen betereking tot de onderwerp waar mee ik aan begon. Mensen die werken betalen eigen stanz. En niet Balkende. Als er iemand van overheid dat betaald dan is het AIVD of ministerie van Finacieën. En zo'als we het allemaal weten dat Balkie Stalkie weingig te zeggen heeft in zijn eigen onderbroek (laat staan in die van een ander) Heeft hij dus wedere om niks te zeggen met het geld.

All fingers pointin at Zalm. En AIVD die de mensen als schapen wilt onder kontrole houden (kan niet aan het word komen)

Tom Clancy doe jij dit naa (?)
laatste aanpassing