Partyflock

Forumonderwerp · 710066
8 volgers · 310268x bekeken

Waarschuw beheerder
+6-1
Wie luistert hier naar Hiphop?
Wat vinden jullie er van?
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder

(L)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 juli 2011 om 20:31:
Als je hem zo graag wil, dan koop je m toch?

Kan niet echt een twee drie een winkel vinden die Vakill albums verkoopt... had wel verwacht dat 'ie dezelfde dag op iTunes te verkrijgen was.
Waarschuw beheerder
donateur
Vakill – Armor Of God (+ Instrumentals) (320kbps) (2011):

[img width=400 height=400 cacheid=0011d00e002f5e7873d0e42f1a02c575dd]http://hiphopbootleggers.us/wp-content/uploads/2011/07/MRVAOGACD.jpg[/img]
[img width=445 height=400 cacheid=0011d015002f5e7e6c9eb2151a02c575dd]http://hiphopbootleggers.us/wp-content/uploads/2011/07/MRVAOGACD-2-Back.jpg[/img]

http://www.multiupload.com/7ITD9U3W12
(Tracks zijn hier niet benoemd)

http://www.multiupload.com/146X82I5BR
(Tracks zijn benoemd, maar zonder Instrumentals)

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Eerste twee luisterbeurten klinken erg nice!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Âlex- op woensdag 6 juli 2011 om 12:41:
Eerste twee luisterbeurten klinken erg nice!

Nice???

Na al jou gehype verwacht ik album van het jaar materiaal he ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jlls op woensdag 6 juli 2011 om 12:56:
Nice???

Na al jou gehype verwacht ik album van het jaar materiaal he

:D

Voldoet in ieder geval dik aan mijn verwachtingen!
En zit zeker op het Random Axe niveau, zo niet hoger ;)
Waarschuw beheerder
[Alex] "Whajoahajdosjhaaaaaaa Die Viakill!!! is zoooo dope, dik en dun! Beste album van 2011, CLASSIXshit!' [/Alex]

Ik ga'm ook ff checken.
;)
Waarschuw beheerder
Ben echt de pispaal van dit topic hé :(
Waarschuw beheerder
eeey, doe niet zo gek joh! nee man!

- jij hookt ons altijd op met de beste kwaliteit shit. 320kbs jwt
- jij kan een album promoten als geen ander
- jij zorgt ervoor dat wij ook naar andere dingen luisteren dan die NY'se bootlegshit
- jij bent voor de verkeerde teams (Celtics, PSV), but it's all good
- jij hapt ook zo mooi :D

kortom...jij hoort bij ons!
Of niet boys?
Waarschuw beheerder
Heel lief van je :lol:

Vind het zelf ook altijd heel vermakelijk om hier.
Vooral het proberen jullie te overtuigen van albums/artiesten buiten jullie straatje doet mij een plezier! :P
Als ik dan een positieve reactie krijg kan mijn dag niet meer stuk ;)

En kom vaak dingen nieuwe dope dingen tegen hiero! :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SN!Zzle op woensdag 6 juli 2011 om 16:07:
kortom...jij hoort bij ons!
Of niet boys?

Ja natuurlijk! Alex hoort bij het hiphoptopicmeubilair, we hebben natuurlijk ook een Fries erbij nodig voor het internationale tintje.
Waarschuw beheerder
en trouwens alistar is momenteel de pispaal man.

hoe heette die ene ook alweer, die al die stomme shit dropte...oja... RAPMAN!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SN!Zzle op woensdag 6 juli 2011 om 16:07:
- jij hookt ons altijd op met de beste kwaliteit shit. 320kbs jwt
- jij kan een album promoten als geen ander
- jij zorgt ervoor dat wij ook naar andere dingen luisteren dan die NY'se bootlegshit
- jij bent voor de verkeerde teams (Celtics, PSV), but it's all good
- jij hapt ook zo mooi

Uitspraak van Jlls op woensdag 6 juli 2011 om 16:38:
we hebben natuurlijk ook een Fries erbij nodig voor het internationale tintje.

Godver dan hee :lol::lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jlls op woensdag 6 juli 2011 om 12:56:
album van het jaar materiaal

Roc Marciano - album vh jaar of Black Milk album vh jaar? :lol:
Uitspraak van Âlex- op woensdag 6 juli 2011 om 16:36:
Vooral het proberen jullie te overtuigen van albums/artiesten buiten jullie straatje doet mij een plezier! :P
Als ik dan een positieve reactie krijg kan mijn dag niet meer stuk ;)

die Kanye-rant van je ben ik nog niet helemaal vergeten hoor ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul Survivor op woensdag 6 juli 2011 om 18:51:
die Kanye-rant van je ben ik nog niet helemaal vergeten hoor

Zijn laatste album draai ik nog steeds, een van de toppers van het jaar 2010! :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SN!Zzle op woensdag 6 juli 2011 om 16:55:
en trouwens alistar is momenteel de pispaal man.

Die post af en toe wel goeie shit hoor :D

Geen pispaaltjes hier, all luv (L)
Waarschuw beheerder
btw; zaterdag wat shit laten masteren... hopelijk zondag online :)
Waarschuw beheerder
Yo Snizzle
[img width=295 height=450 cacheid=0011d08b002f5f0432c736001a02c583fd]http://www.karmaloop.com/vendor/810KB/zoom/LoserWhitezoom1.JPG[/img]
8)
Waarschuw beheerder
Hahaha Huilie Huilie :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gila Selectah op woensdag 6 juli 2011 om 19:50:
Nieuwe Craig G

Mooiste is als Craig G zo'n gast een hand wil geven, maar die andere het te laat ziet en dan in een spastische reactie alsnog naar die hand grijpt. Rond 1:12
Waarschuw beheerder
PERSBERICHT: Amsterdam Hiphop Festival pakt groots uit in juli
Grootste hiphop outdoor festival in Amsterdam met meer dan vijftig acts op diverse podia

AMSTERDAM 7 juli 2011
Op zaterdag 30 juli vindt op de NDSM-werf het Amsterdam Hiphop Festival plaats.
Het is de eerste editie van het grootste outdoor hiphop festival wat de hoofdstad kent. Op het hoofdpodium zullen artiesten als Redman, EPMD, Onyx, Jeru Da Damaja, Tha Alkoholiks, Paris, Lords of the Underground, The Beatnuts en Zwart Licht optredens verzorgen. Topacts van eigen bodem worden vertegenwoordigd op het 101Barz podium met artiesten als Hef, Nouveau Riche, Dret & Krulle, Kraantje Pappie, Zware Jongenz, Skinto, Freez, Rbdjan & Rockz, Hydro Boyz, Adje, B.A.N.G., Goodfellas en Gers Pardoel. Kaarten voor het festival zijn nu verkrijgbaar op www.seetickets.nl

Tijdens de eerste editie van Amsterdams grootste outdoor festival in het hiphopgenre, pakt de organisatie uit met een gevarieerd programma. In de voorlopige line-up zijn zowel internationale sterren als succesvolle acts van eigen bodem te vinden. Naast Amerikaanse hiphophelden als Redman, EPMD en Jeru Da Damaja, staat Nederland’s trots in de vorm van o.a. Zwart Licht. Het volledige programma wordt binnenkort bekend gemaakt.

MAINSTAGE
Maar liefst vijftien topacts uit binnen –en buitenland zullen een optreden verzorgen op het hoofdpodium.

Redman heeft zijn sporen eind jaren negentig al dubbel en dwars verdiend. De rapper zorgt al jaren voor magistraal vuurwerk dat creatief al enorm geslaagd is, maar ook commercieel hoge ogen gooit. De MC weet elk podium in vuur en vlam te zetten en staat bekend om zijn sterke live reputatie. Datzelfde geldt voor de groep Onyx, bestaande uit Sticky Fingaz, Suavé en Fredro Starr, wie in ’93 een grote hit scoorden met het nummer ‘Slam’. Het uit New York afkomstige trio staat garant voor keiharde underground rap.
EPMD staat voor ‘Erick and Parrish Making Dollars’ met emcees Erick Sermon en Parrish Smith en DJ Scratch.EPMD bestaat in 2011 een kwarteeuw en is bekend van hits als ‘The Joint’.

Tha Alkoholiks brachten hun eerste album uit in 1993 en touren sinds kort weer in volledige bezetting. Jeru The Damaja bracht zijn debuutalbum 'The Sun Rises In The East’ uit in 1994, met hierop de grote hit ‘Come clean’. Vier jaar eerder bracht undergroundveteraan Paris zijn klassieker ‘The Devil Made Me Do It’ op de markt. Lords of the Underground vierden hun grootste successen in de jaren '90. Dat geldt ook voor The Beatnuts wie mede dankzij hun opzwepende beats hits scoorden als ‘Off the books’. Ondanks dat zijn zij klaar om een spetterend optreden te verzorgen tijdens het Amsterdam Hiphop Festival. Uit eigen land staat Zwart Licht garant voor een energieke show.

Tijdens het festival zullen diverse legendarische artiesten een gastoptreden verzorgen. Het aanvullende programma wordt binnenkort bekend gemaakt.

OVERIG
Naast het hoofdpodium zal 101 Barz een eigen podium invullen met diverse artiesten van eigen bodem. Presentator Rotjoch zal het programma vakkundig aan elkaar praten. Op dit programma staan acts als Hef, Gers Pardoel, Zware JongenZ, Skinto, Freez, Kraantje Pappie, Nouveau Riche, Hydro Boyz, Adje (en de Sloddervos Gang), Dret & Krulle, B.A.N.G., Rbdjan & Rockz en Goodfellas. Tussen de optredens door verzorgen DJ MBA en DJ Drivah voor de betere hiphoptracks.

Verder zal Bassline (Old School) de dansvloer voorzien van de beste oldschool tracks. Boss is één van de succesvolste en langst lopende clubavonden van Amsterdam en Nederland en heeft zijn thuisbasis in poptempel Paradiso. Onder leiding van het vaste team DJ's Mr Speak, Chocomel en Switch en hosts Mc Fit en Mc Aries is het de hele avond genieten van de beste old school hiphop en R&B en nog veel meer.

Ook zal de legendarische Rock Steady Crew de Breakdance Area vullen met de beste dansers uit binnen –en buitenland. In een speciale Skate Area demonstreren Nederland’s beste proskaters hun kunsten en de scherpste freestylers tonen hun skills in diverse Punch Out Battles.

Zaterdag 30 juli vindt het Amsterdam Hiphop Festival, met live optredens van o.a.
Redman, EPMD, Onyx, Tha Alkoholiks, Jeru Da Damaja, Paris, Lords of the Underground, The Beatnuts en Zwart Licht plaats op de NSDM werf te Amsterdam.
Kaarten zijn verkrijgbaar via seetickets.nl en de bekende voorverkoopadressen.

Meer informatie:
http://www.1stpriority.nl/
http://www.seetickets.nl/
http://www.amsterdamhiphopfestival.com/

30-07-2011
Amsterdam Hiphop Festival Outdoor 2011
Live:
Mainstage: Redman, EPMD, Lords of the Underground, Onyx, Jeru The Damaja, Paris, Tha Alkoholiks, The Beatnuts, Zwart Licht.
DJ’s: Turne, Mickster
Host: Deams

101 Barz stage: Hef, Zware Jongenz, Gers Pardoel, B.A.N.G, Skinto, Hydro Boyz, Nouveau Riche, Goodfellaz, Adje & Sloddervos Gang, Dret & Krulle, Rbdjan & Rockz, Kraantje Pappie en Freez.
DJ’s: MBA, Drivah
Host: Rotjoch

BOSS area: DJ Mr Speak, Chocomel , Switch, Mc Fit en Mc Aries
Breakdance area: Rocksteady Crew

NDSM-werf
Aanvang: 13:00 uur
Einde: 23:00 uur
Adres: Neveritaweg 61, 1033 AC, Amsterdam Noord
Prijs vvk: € 29,50
VVK: www.seetickets.nl
Waarschuw beheerder
Sjezus!
Jeru, Redman, EPMD, Onyx, Paris, tha Liks en Beatnuts :woop:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dat ziet er geinig uit maar ik zal die zaterdag ongetwijfeld gewoon moeten werken

Waarschuw beheerder
Nice :D

Lekker prijsje ook ja :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jlls op donderdag 7 juli 2011 om 17:40:
Dat ziet er geinig uit maar ik zal die zaterdag ongetwijfeld gewoon moeten werken

Dito :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gila Selectah op donderdag 7 juli 2011 om 17:36:
Jeru, LotU, Paris, tha Liks en Beatnuts

Stonden paar jaar terug in de melkweg met een tour en Onyx heb ik 2 jaar terug in 013 gezien. Dus op zich overleef ik het wel, had alleen EPMD & Redman ook wel willen zien.
Buiten dat het hele gebeuren er behoorlijk tof uitziet.
Waarschuw beheerder
zondag Flying Lotus in Amsterdam btw.... aanradertje
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jlls op donderdag 7 juli 2011 om 17:59:
Onyx heb ik 2 jaar terug in 013 gezien

Ik ook, hier in Grunn maar de apparatuur begaf het tijdens Raize It Up dus ik wil n herkansing!

Ook gewoon Rocksteady Crew erbij :respect:
Waarschuw beheerder
misschien heb ik deze al eens gepost... ik heb m zelf iig al meer dan 10x gezien:
interview met Grap Luva, vroeger van INI, broertje van Pete Rock... door Damu the Fudgemunk
dit soort filmpjes kan ik nou echt de hele dag lang kijken _o_ dopenessssss

alleen maar gruwelijke beats , maar check o.a. die op 2:07 , op 2:52, op 3:45, op 4:22 die kent iedereen hier wel (iedereen die niet geblocked is dan)

zie 0:42 , die op 2:58 is nog de allerhardste... kent iemand de naam van die track?
Waarschuw beheerder
donateur
Wu-Tang Clan – Legendary Weapons (320 kbps) (2011):

[img width=500 height=500 cacheid=0001877c000376db6005c9941a02c5946e]http://www.hiphopsite.com/wp-content/uploads/2011/06/Wu-Tang-Legendary-Weapons.jpg[/img]

01. Start the Show (feat. Raekwon and RZA)
02. Laced Cheeba (feat. Ghostface, Sean Price, and Trife Diesel)
03. Diesel Fluid (feat. Method Man, Trife Diesel, and Cappadonna)
04. Played By the Game
05. The Black Diamonds (feat. Ghostface, Roc Marciano, and Killa Sin)
06. Legendary Weapons (Ghostface, AZ and M.O.P.)
07. Never Feel This Pain (feat. Inspectah Deck, U-God, and Tre Williams)
08. Angels Got Wings
09. Drunk Tongue (feat. Killa Sin)
10. 225 Rounds (feat. U-God, Cappadonna, Bronze Nazareth, and RZA)
11. Meteor Hammer (feat. Ghostface, Action Bronson, and Termanology)
12. Live Through Death
13. Only the Rugged Survive (feat. RZA)
14. Outro

http://www.megaupload.com/?d=58Y9GVTV
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hairy Testicles op vrijdag 8 juli 2011 om 08:45:
Wu-Tang Clan – Legendary Weapons

Prima!
Geen semi-dirtysouthcrap gehoord na n eerste luisterbeurt, goeie kungfusamples maar t album zelf is wel wat aan de korte kant.

Black Diamonds, Legendary Weapons, Meteor Hammer en Start The Show zijn erg sterke tracks(Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
[img width=425 height=284 cacheid=0011d0f8002f5f7cd5001d7b1a02c596a9]http://1.bp.blogspot.com/-sSwJ2bCeDTc/TYwTuwiPQSI/AAAAAAAAEww/lz-eRbFQhx0/s1600/rebecca-black-friday.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hairy Testicles op vrijdag 8 juli 2011 om 08:45:
Meteor Hammer (feat. Ghostface, Action Bronson, and Termanology)

ghostface en action bronson op één track

bijna geen verschil
Waarschuw beheerder
Hey alekkkkkkksssssssssss

Ik vind
Uitspraak van V-Man op zaterdag 9 juli 2011 om 12:49:
Vakill – Armor Of God

eigenlijk niet echt boeiend
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jlls op zaterdag 9 juli 2011 om 13:20:
eigenlijk niet echt boeiend

Dat is jammer, ik vind het namelijk vrij geniaal ;)
Gewoon weer hetzelfde niveau als zijn vorige 2 albums, en aangezien ik die tot op deze dag nog geregeld luister, verwacht ik ook dat deze nog wel even in mij roulatielijst blijft.

En V's lyrics :respect:
Waarschuw beheerder
hoe is die van Wu Tang? iemand al gecheckt?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SN!Zzle op maandag 11 juli 2011 om 09:38:
hoe is die van Wu Tang? iemand al gecheckt?

Uitspraak van Gila Selectah op vrijdag 8 juli 2011 om 11:08:
Prima!
Geen semi-dirtysouthcrap gehoord na n eerste luisterbeurt, goeie kungfusamples maar t album zelf is wel wat aan de korte kant.

Black Diamonds, Legendary Weapons, Meteor Hammer en Start The Show zijn erg sterke tracks

Waarschuw beheerder
8) jaja lezen bitch!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Damn ik lees dat Snoop op north sea jazz 'Doggystyle' heeft gedaan.
Pete Rock (had ook een optreden met Roy Ayers) heeft de afterparty geklaard...

:/